فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سالاقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانپاسپورت دوم و شهروندی

مزایای داشتن پاسپورت اروپایی

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

مزایای پاسپورت تابعیت دوم

مزایای پاسپورت و تابعیت دوم:

پاسپورت اتحادیه اروپا یکی از پرطرفدارترین پاسپورت های جهان است. منظور ما از آن چیست؟ ساده است. شهروندان اتحادیه اروپا می توانند بدون ویزا وارد 153 کشور شوند که پاسپورت اتحادیه اروپا را به یکی از مطلوب ترین اسناد سفر تبدیل می کند.این اولین مزایای پاسپورت تابعیت دوم است که ارزش دریافت دارد.
به هزاران نفر از ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا، آفریقای جنوبی و بسیاری از کشورهای دیگر بپیوندید.
در مورد مزایای شهروندی اتحادیه اروپا، مزایای زیادی وجود دارد، از جمله تحرک بین المللی، حقوق کار نامحدود در اتحادیه اروپا و در بیشتر موارد، انتقال شهروندی اتحادیه اروپا به فرزندان و نوه های شما. در اینجا فقط چند مورد از مزایای پاسپورت تابعیت دوم اشاره میکنیم.

اطلاعات تکمیلی در مورد تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا  کلیک کنید.

مزایای پاسپورت تابعیت دوم مسافرت بدون ویزا

 بدون نیاز به ویزا (مزایای پاسپورت تابعیت دوم)

با پاسپورت تابعیت دوم میتوانید به ۲۸ کشور شینگن سفر کنید.ایا میدانستید که اکثر شهروندان ایالات متحده، استرالیا، کانادا و نیوزلند می توانند بدون ویزا وارد اتحادیه اروپا شوند. با این حال، این افراد نمی توانند بیش از 90 روز از هر 6 ماه در اتحادیه اروپا زندگی، کار یا تحصیل کنند. اگر واجد شرایط شهروندی اتحادیه اروپا هستید، می توانید بین 28 کشور عضو آزادانه و بدون ویزا سفر کنید و بدون محدودیت در آنجا بمانید.

 کار کامل & حقوق مسکونی

شهروندان اتحادیه اروپا (EU)، اتباع منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس، از نظر قانونی حق اقامت، کار و جستجوی کار در هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دارند. اگر شهروند اتحادیه اروپا نیستید، تلاش برای دریافت ویزای تحت حمایت کارمندی می تواند بسیار گران و دشوار باشد. کارفرمایان اروپایی به دنبال افراد حرفه‌ای دوزبانه دوزبانه، آگاه از فرهنگ، با تجربه در محیط‌های بین‌المللی هستند. آنها ترجیح می دهند با دو تابعیتی کار کنند زیرا به مجوزهای پیچیده یا ویزا نیاز ندارند.مزایای پاسپورت تابعیت دوم محدود به اینها نمیشود.مزایای پاسپورت تابعیت دوم آموزش رایگان

 آموزش رایگان; بورسیه های تحصیلی-مزایای پاسپورت تابعیت دوم

شما میتوانید با مزایای پاسپورت تابعیت دوم از آموزش رایگان بهره مند شوید.دلایل زیادی برای تحصیل در اتحادیه اروپا وجود دارد. دانشگاه‌های معتبر، فرصت‌هایی برای شبکه‌های بین‌المللی و توسعه شغلی، شهرهای معروف و متنوع یک جنبه از تحصیل در اروپا است. کیفیت زندگی بالا، و البته ۲۸ کشور مختلف با شهریه رایگان یا بسیار مقرون به صرفه در سراسر اتحادیه اروپا بخش دیگری است. محبوب ترین مدارک یارانه ای شامل علوم اجتماعی، روزنامه نگاری، فناوری اطلاعات، تجارت، مدیریت و حقوق است.

پیش بینی می شود تا سال 2020، 40 درصد از افراد 30 تا 34 ساله در اتحادیه اروپا دارای مدرک تحصیلی عالی باشند. یک برنامه تبادل مشهور جهانی، به دانشجویان و دانشگاهیان این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را توسعه دهند و چشم انداز شغلی خود را افزایش دهند. از سال 2014 بیش از 3 میلیون نفر از آن استفاده کرده اند. لذا مزایای پاسپورت تابعیت دوم در حوزه تحصیل است که بسیار با ارزش می باشد.

برای اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم  کلیک کنید.

 استارت آپ یا SME خود را راه اندازی و توسعه دهید

به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا، می‌توانید یک شرکت ثبت کنید و شعبه‌ای از یک کسب‌وکار موجود در اتحادیه اروپا را در هر کشور اتحادیه اروپا، ایسلند راه‌اندازی کنید. در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، شما می توانید یک شرکت جدید را با کمتر از 100 یورو در کمتر از 3 روز کاری راه اندازی کنید . تمام مراحل را به صورت آنلاین از طریق یک نهاد اداری واحد تکمیل کنید.

بنابری این مزایای پاسپورت تابعیت دوم فقط محدود به تحصیل رایگان نیست بلکه کسب و کار را نیز رونق میدهد.

صندوق‌ها و طرح‌های مختلف اتحادیه اروپا برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط برنامه ریزی میکنند. مانند باشگاه اروپای استارت‌آپ، مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری اروپا یا پلت‌فرم مشارکت اروپای نوپا وجود دارد. اگر به دنبال افزایش دید کسب و کار خود یا جستجوی بودجه هستید، می توانید پروژه خود را در پورتال پروژه سرمایه گذاری اروپا ثبت کنید. هدف از این طرح ها رفع موانع سرمایه گذاری، ارائه کمک های فنی و استفاده بهتر از منابع مالی است. با پاسپورت تابعیت دوم ؛ صاحبان مشاغل با تابعیت دوگانه از منطقه اقتصادی واحد اتحادیه اروپا بدون مواجهه با محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان غیر اتحادیه اروپا بهره می‌برند.مزایای پاسپورت تابعیت دوم حمایت کنسولی

 حق حمایت کنسولی توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

شهروندان اتحادیه اروپا در یک کشور غیر اتحادیه اروپا که در آن کشور ملی خود هیچ نمایندگی ندارد، حق حمایت مقامات دیپلماتیک یا کنسولی هر کشور دیگر اتحادیه اروپا را دارند. تمامی 28 کشور عضو تنها در سه کشور آمریکا، چین و روسیه به صورت دیپلماتیک نمایندگی دارند. در سایر نقاط جهان، بسیاری از شهروندان اتحادیه اروپا توسط سفارت یا کنسولگری ملی خود نمایندگی ندارند. در مواقع اضطراری، کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید به شهروندان اتحادیه اروپا کمک کنند تا اتباع خود را تخلیه کنند. محافظت همچنین موقعیت‌های روزمره مانند دزدیده شدن پاسپورت، تصادف جدی یا بیماری را پوشش می‌دهد.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا  کلیک کنید.

 دسترسی به مزایای مراقبت بهداشتی ملی با مزایای پاسپورت تابعیت دوم

طبق قوانین فعلی اتحادیه اروپا، شهروندان اتحادیه اروپا زمانی که در هر یک از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا هستند از مراقبت های بهداشتی متقابل بهره مند می شوند. این حقوق چه به طور موقت بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنند، به عنوان مثال، در تعطیلات یا تحصیل در خارج از کشور، اقامت دائم در یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا، یا زمانی که برای دریافت درمان پزشکی به یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر می کنند.مزایای پاسپورت تابعیت دوم حق رای

 حق رای و تصدی پست های خدمات عمومی

همه شهروندان اتحادیه اروپا حق رای و نامزدی در انتخابات پارلمان اروپا دارند.  آنها همچنین حق رای و نامزدی در انتخابات شهرداری در کشور اتحادیه اروپا را دارند. شهروندان اتحادیه اروپا این حق را دارند که تحت شرایطی استخدام شوند.این بدان معناست که شهروندان برای هر شغلی که در هر کشور اتحادیه اروپا آگهی می شود، از جمله مشاغل بخش دولتی، درخواست می دهند. برخی از پست های خدمات عمومی ممکن است محدود به اتباع کشور خاصی باشد که در آن کار انجام می شود.

 ایجاد سابقه خانوادگی در اروپا از طریق تولد فرزند

فرزندان تازه متولد شده ؛هویت اروپایی داشته و در آینده به آسانی میتوانند در جامعه اروپایی ادغام شده و به راحتی زبان انگلیسی را صحبت کنند و مسیر پیشرفت تحصیلی و شغلیشان تضمین خواهد شد.احترام به حریم خصوصی ومزایای پاسپورت تابعیت دوم

 حریم خصوصی -مزایای پاسپورت تابعیت دوم

اتحادیه اروپا اخیراً مقررات حفاظت از داده‌های عمومی (GDPR) را معرفی کرده است که جمع‌آوری، ذخیره و استفاده از داده‌ها را پوشش می‌دهد.به افراد اجازه می‌دهد داده‌های شخصی خود را از یک ارائه‌دهنده خدمات به دیگری منتقل کنند. مقررات اتحادیه اروپا یک لایه از حریم خصوصی را در مورد مالیات ارائه می دهد.در حالیکه در بسیاری از نقاط جهان در دسترس نیست. قوانین حفظ حریم خصوصی در لهستان حتی سخت‌تر از سایر نقاط اروپا است.بسیاری از مردم این سطح از حفاظت شخصی را بیش از هر چیز دیگری ارزش می‌دهند.لذا حریم خصوصی و احترام به آن از مزایای پاسپورت تابعیت دوم به شمار میرود.

 ردیابی سریع از طریق گمرک

اگر پیش از خروج از فرودگاه مجبور شده اید در صف طولانی با شهروندان غیر اتحادیه اروپا بایستید، حتی بیشتر از داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا قدردانی خواهید کرد.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

مالکیت املاک از مزایای پاسپورت تابعیت دوم

 طرح B

در محیط سیاسی و اجتماعی پویا و تا حدودی ناپایدار امروزی،پاسپورت دوم کاملا ضروری است. مزایای پاسپورت تابعیت دوم امکان سفر نامحدود، عبور ایمن و کمک کنسولی را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند. فرصت بسیار گرانبهایی برای افرادی است که بدون ویزا ؛ سفرهای تجاری و توریستی خود را مدیریت کنند.

 مالکیت ملک

یکی دیگر از مزایای پاسپورت تابعیت دوم، امکان مالکیت در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا بدون مجوز است. سبد خود در املاک و مستغلات اروپا ممکن است بهتر از بیش از یک دهه گذشته باشد. اگرچه چندین کشور اروپایی هنوز در حال بهبودی از بحران املاک هستند. سرمایه‌گذاران بین‌المللی در مورد بازار املاک و مستغلات اروپا – به استثنای بریتانیا که به دلیل برگزیت – مثبت هستند.

شما میتوانید در مورد  اقامت اروپا از راه خرید ملک  اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول مزایای پاسپورت تابعیت دوم

سوالات متداول:

مزایای داشتن پاسپورت اروپایی

آیا با اقامت موقت اروپا میتوان به هر کشور اروپایی بدون ویزا مسافرت کرد؟

بله شما حتی با اقامت موقت یکساله نیز میتوانید بدون ویزا به همه ۲۷ کشور عضو شنگن مسافرت کنید.

آیا بلغارستان جزو مجموعه کشورهای اتحادیه اروپا و شنگن است؟

بلغارستان جزو کشورهای اتحادیه اروپا است اما هنوز عضو کشورهای شنگن نیست.

آیا با اقامت اروپا حق کار کردن در سایر کشورهای عضو شنگن دارم؟

خیر؛ شما با داشتن اقامت اروپا ؛ فقط در کشوری که از آن اقامت گرفته اید حق کار کردن دارید.آنهم مشروط بر اینکه نوع اقامت اخذ شده از کشور مورد نظر روش تمکن مالی یا خود حمایتی نباشد.

آیا اخذ اقامت اروپا نیاز به حضور دارد؟

خیر در روش گلدن ویزا یا ویزای سرمایه گذاری شما نیاز به زندگی در کشور مقصد ندارید.در بعضی روشها مانند تمکن مالی نیاز به حضور ۶ ماه از سال را خواهید داشت.

آیا اقامت اروپا شرط زبان دارد؟

خیر ؛ شما بدون داشتن مدرک زبان میتوانید اقامت اروپا را بگیرید.اما در صورت در خواست پاسپورت داشتن زبان کشور مقصد الزامی است.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا