فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق ثبت شرکتاقامت استونی

اقامت استونی از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به استونی از راه ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

 بسیاری از ایرانیان بدنبال اخذ اقامت در یکی از کشورهای عضو شینگن هستند. اقامت استونی از راه ثبت شرکت ؛ جذاب ترین راه اخذ اقامت شینگن  است. این مسیر زیر نظر کارشناسان کسب و کار و مهاجرت استونی در کوتاهترین زمان و بدون حضور و زبان برایتان محقق می شود.

یکی از روشهای مطلوب و معروف اخذ اقامت استونی ؛ اقامت استونی از طریق ثبت شرکت است. برای انجام کسب و کار و تجارت در استونی، کلیه ساز و کارهای مربوطه توسط دولت استونی پیش فراهم میشود. در واقع استونی به افرادی که در استونی شرکت ثبت کنند و فعالیت کسب و کار داشته باشند ؛ مجوز اقامت میدهد. اقامت استونی از طریق ثبت شرکت میتوان به صورت ادامه کسب و کار موجود در ایران و یا کسب و کار جدید باشد.

اگر به دنبال مهاجرت به کشوری با هزینه های زندگی مناسب، تاریخ غنی، سواحل زیبا و شهرهای قرون وسطایی هستید، استونی بهترین مکان است. استونی مرکز اروپای شمالی قدیمی است و ممکن است کشور کوچکی باشد، اما چیزهای زیادی ارائه می دهد.

در چند سال اخیر، جامعه مهاجران بیشتر رشد کرده است. مهاجران عامل اصلی رشد جمعیت در استونی هستند. اگر می‌خواهید بخشی از جامعه بین‌المللی در استونی باشید، اطلاعات موجود در مقاله زیر به شما کمک می‌کند تا کل مراحل و دلایل نقل مکان به استونی را درک کنید.

اطلاعات جامع در مورد اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.

برخی از حقایق جالب در مورد استونی عبارتند از:

  • استونی بیش از 50 درصد جنگل است.
  • استونی 2000 جزیره، 1000 دریاچه و 7000 رودخانه دارد.
  • استونی بیشترین تعداد سوپر مدل های بین المللی را دارد.
  • استونی دارای دو میراث جهانی یونسکو است.
  • استونی یک کشور دیجیتال است.
  • استونی یکی از کم مذهبی ترین کشورهای جهان است.
  • استونی دو روز استقلال دارد.

بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود به 181 کشور، از جمله ایالات متحده، منطقه شینگن، بریتانیا مسافرت کنید. با حق زندگی، کار، تجارت، سرمایه گذاری، مالکیت و دسترسی به مزایای بهداشت و درمان و آموزش در سراسر اتحادیه اروپا از زندگی لذت ببرید. روشهای سرمایه گذاری و اخذ اقامت استونی را میتوان به سه گروه دسته بندی کرد.

برای اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم کلیک کنید.

روشهای سرمایه گذاری و اخذ اقامت استونی

روشهای سرمایه گذاری و اخذ اقامت استونی:

  • تحت شرایط عمومی – اگر در یک شرکت سهامی دارید یا به عنوان یک مالک انفرادی فعالیت می کنید و حداقل 65000 یورو سرمایه در استونی سرمایه گذاری کرده اید (در مورد یک فرد خود اشتغال، 16000 یورو). سرمایه شرکت، بدهی تبعی و مقدار دارایی ها را می توان به عنوان سرمایه گذاری در نظر گرفت.این روش تحت عنوان اقامت استونی از طریق ثبت شرکت شناخته می شود.
  • برای انجام کسب و کار در یک استارتاپ – شرکت راه اندازی باید قبلاً توسط کمیته تخصصی ارزیابی شود، مگر اینکه مشخصاتی اعمال شود. اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی و مشخصات استارت آپ ها را می توانید در وب سایت ما مشاهده کنید.
  • به عنوان یک سرمایه گذار عمده – سرمایه گذاری مستقیم حداقل 1,000,000 یورو در یک شرکت در ثبت تجاری استونی انجام میشود.این شرکت عمدتاً در اقتصاد استونی سرمایه گذاری فعال دارد. گزینه دیگر سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری است. 

روش  کسب و کار اجازه اقامت با اقامت استونی از طریق ثبت شرکت: 

شما می توانید برای اجازه اقامت در استونی درخواست دهید به شرطی که واجد شرایط زیر باشید:

  • این شرکت حداقل چهار ماه قبل از ارائه درخواست برای اجازه اقامت در استونی ثبت شده است.
  • این شرکت حداقل در چهار ماه گذشته در استونی فعالیت داشته است.
  • شخص به طور قانونی بدون ویزا یا بر اساس ویزا در ارتباط با فعالیت های شرکت دراستونی است.

روشهای سرمایه گذاری و اخذ اقامت استونی

چنانچه شما هم اقامت استونی از طریق ثبت شرکت را کسب کنید. تا ۵ سال فعالیت و اقامت داشته باشید و اقامت دائم استونی را اخذ کنید؛ انگاه واجد شرایط در خواست پاسپورت استونی خواهید بود. 

مرحله 1 – اگر برای ویزای کوتاه مدت یا بلند مدت درخواست داده اید (به بالا مراجعه کنید) باید قبل از پایان برای اجازه اقامت در داخل کشور درخواست دهید. دوره 90 روزه/12 ماهه.

مرحله 2 – اگر اجازه اقامت موقت اولیه شما برای مدت کمتر از 5 سال اعطا شده باشد، باید برای تمدید درخواست دهید (توصیه می شود این کار را انجام دهید حداقل 2 ماه قبل از پایان مدت اجازه اقامت فعلی شما). تا زمانی که شما همچنان با معیارهای تعیین شده برای اعطای مجوز اقامت اولیه (بخش 122 قانون بیگانگان) مطابقت داشته باشید، تمدید اعطا خواهد شد.

مرحله 3 – پس از اینکه به مدت 5 سال با اجازه اقامت موقت در استونی اقامت کردید، می توانید برای اقامت دائم (PR) درخواست دهید (بخش 232(1) قانون بیگانگان) . برای واجد شرایط بودن برای PR، باید همچنان با معیارهای اعطای مجوز اقامت مطابقت داشته باشید و سطوح نگهداری لازم را برای خود و افراد تحت تکفل خود داشته باشید (که در بالا بحث شد). همچنین باید حداقل در سطح B1 دانش زبان استونیایی داشته باشید (بخش 234 (1) قانون بیگانگان).

مرحله ۴ – پس از 5 سال با روابط عمومی، می توانید برای شهروندی استونی درخواست دهید. علاوه بر الزامات روابط عمومی (در بالا)، باید گواهی قبولی در آزمون دانش قانون اساسی جمهوری استونی و قانون شهروندی (بخش 6 قانون شهروندی) را ارائه دهید. شما نمی توانید تابعیت دوگانه داشته باشید (بخش 1(2) قانون شهروندی)، بنابراین باید پس از درخواست، از هر تابعیت دیگری صرف نظر کنید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

الزامات و مدارک لازم برای اقامت استونی از طریق ثبت شرکت

الزامات و مدارک لازم برای اقامت استونی از طریق ثبت شرکت: 

– محل واقعی سکونت استونی است که در فهرست جمعیت ثبت شده است.

– بیمه درمانی داشته باشید.

– طرح تجاری به زبان استونیایی یا انگلیسی.

شرح طرح کسب و کار باید بیانگر داده های زیر باشد:

+ نام و کد ثبت شرکت یا مالک انحصاری؛

+ ایده کسب و کار – فعالیت های برنامه ریزی شده، مشتریان و تامین کنندگان بالقوه، برنامه های توسعه، دارایی های ثابت موجود برای شرکت، سرمایه در گردش، نیروی کار مورد استفاده؛

+ پیش بینی های مالی برای دو سال مالی آینده – صورت سود و زیان پیش بینی شده ، ترازنامه، پیش بینی جریان نقدی

+ رزومه کاری افرادی که وظایف مدیریتی و نظارتی را انجام می دهند

+ انگیزه – چرا اقامت متقاضی در استونی مهم است برای شرکت

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری

 کلیک کنید.

تمدید مجوز اقامت استونی :

پس از گذشت یک سال، هنگام درخواست برای تمدید مجوز اقامت باید یکی از شرایط زیر حاکم باشد:

  •  درآمد فروش جایگزین جایگزین میزان سرمایه گذاری میشود (اگر حداقل 200000 در سال یورو باشد.)
  •  مالیات تامین اجتماعی پرداخت شده در استونی (در هر ماه حداقل برابر با مالیات ماهانه تامین اجتماعی پرداخت شده در استونی از پنج برابر پاداش متوسط ​​دستمزد ناخالص سالانه استونی).مدارک مورد نیاز اقامت استونی از طریق ثبت شرکت

مدارک مورد نیاز اقامت استونی از طریق ثبت شرکت:

برای در خواست اخذ اقامت استونی از راه ثبت شرکت شما باید مدارک و مستنداتی آماده کنید. آماده سازی مدارک بخش مهمی از فرایند اقامت استونی از راه ثبت شرکت است که باید زیر نظر متخصصین حرفه اس

  • یک عدد عکس در اندازه پاسپورت
  • مدارک بیمه سلامت
  • اثبات درآمد
  • طرح کسب و کار
  • طرح سرمایه گذاری
  • اصل یا کپی شناسنامه (در صورت وجود)
  • اصل یا کپی گواهی ازدواج (در صورت وجود)
  • اسنادی که سرمایه گذاری تجاری را تأیید می کند
  • رسید پرداخت هزینه ها
  • اصل و فتوکپی پاسپورتمهاجرت به استونی از راه ثبت شرکت

مالیات روشهای سرمایه گذاری استونی:

برای اینکه به عنوان مقیم مالیاتی در استونی باشید، باید یا اقامت دائم داشته باشید و یا بیش از 182 روز در یک دوره 12 ماهه در این کشور بمانید.

بنابر این اگر شما از طریق ثبت شرکت ؛ اقامت استونی را بگیرید و در استونی زندگی کنید ؛ساکنان مالیاتی خواهید بود.ضمنا مشمول مالیات بر درآمد بر درآمد جهانی آنها با نرخ ثابت 20٪ است. افراد غیر مقیم مالیات بر درآمد انباشته خود در استونی می پردازند.

سود سرمایه به عنوان درآمد عادی در نظر گرفته می شود و با نرخ مالیات بر درآمد استاندارد مشمول مالیات می شود. درآمد سرمایه گذاری معمولاً با نرخ های معمولی مشمول مالیات می شود. با این حال، ممکن است تحت یک طرح حساب سرمایه‌گذاری که افراد می‌توانند درآمد سرمایه‌گذاری و عایدی سرمایه را بدون مالیات مجدداً سرمایه‌گذاری کنند، تعویق مالیاتی وجود داشته باشد.

سودهای سهام داخلی از مالیات معاف هستند. سود سهامی که در خارج از کشور به دست می آید مشروط بر اینکه از منبع مالیات باشد، معاف است. بهره موسسات مالی EEA از مالیات معاف هستند. درآمد اجاره و حق امتیاز به عنوان درآمد عادی مشمول مالیات می‌شود.

شما میتوانید در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول اخذ اقامت استونی از راه ثبت شرکت:

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا