فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اسپانسرشیپ کانادااقامت کاناداپاسپورت دوم و شهروندیمهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزیویزای توریستی کانادا

پاسپورت کانادا و شرایط اخذ شهروندی

سیتیزنشیپ کانادا

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

پاسپورت کانادا و شرایط شهروندی کانادا دارای پیش نیازی است که در صدر آن داشتن اقامت دائم است. در خواست پاسپورت کانادا داشتن اقامت دائم حضور فیزیکی مدت ۳ سال از ۵ سال منتهی به زمان درخواست شهروندی کانادا است. لذا پس از اقامت دائم چنانچه شخص ۳ سال بصورت متوالی در کانادا حضور دارد. میتواند درخواست دهد.

پاسپورت کانادا ؛مزایای زیادی دارد، از جمله حق اقامت دائم در یکی از مرفه ترین کشورهای جهان، مشارکت در دموکراسی این کشور و دارا بودن یکی از معتبر ترین پاسپورت  جهان حد اقل امتیاز بشمار میرود.
به نظر می رسد کانادا سالانه پذیرای بیش از 430000 مقیم دائم جدید باشد. اکثر این تازه واردان به شهروندان کانادا تبدیل خواهند شد. هنگامی که این فرآیند کامل شد، آنها سوگند وفاداری می خورند و خود را به مسئولیت ها و امتیازات شهروندی کانادایی متعهد می کنند.

اطلاعات تکمیلی در مورد مهاجرت به کانادا از طریق فامیلی و اسپانسر شیپ کلیک کنید.

Contents

ساده ترین راه برای شهروندی در کانادا چیست؟

از پتج روش متداول در ذیل کدام برنامه محبوب ترین گزینه کانادا است ؟

  • به دست آوردن شغل دائمی.
  •  حمایت خانواده
  •  ویزای استارتاپ
  •  برنامه های نامزد استانی
  •  اکسپرس اینتری

تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا

سریعترین شهروندی در کانادا  از کدام روش است؟

Express Entry سریع ترین و محبوب ترین برنامه مهاجرت کانادا است. داوطلبانی که از طریق سیستم اکسپرس انتری اقدام می کنند می توانند به محض شش ماه اقامت دائم دریافت کنند. تا سال 2025، کانادا قصد دارد نیم میلیون تازه وارد را دعوت کند.

برای اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم کلیک کنید.

واجد شرایط بودن شهروندی کانادا:

واجد شرایط بودن شهروندی کانادا:

پاسپورت کانادا و شرایط شهروندی به مدت اقامت دائم بستگی دارد.یک مهاجر کانادایی پس از گذراندن حداقل سه سال در کانادا به عنوان مقیم دائم می تواند برای شهروندی کانادا اقدام کند. آیا شرایط شهروندی کانادا را دارید؟

  • مقیم دائم باشد
  •  از 5 سال گذشته 3 سال در کانادا زندگی کرده باشید
  •  در صورت نیاز ثبت مالیات
  • مهارت های زبانی
  • قبولی در آزمون شهروندی
  • سوگند شهروندیدرخواست برای شهروندی کانادا

درخواست برای پاسپورت کانادا شرایط شهروندی

برای ارائه درخواست شهروندی کانادا باید چندین شرط را برآورده کنید و ممکن است نیاز به شرکت در آزمون شهروندی کانادا داشته باشید. پاسپورت کانادا و شرایط شهروندی به روشهای انتخاب اقامت دائم بستگی ندارد. شما از هر روشی اقامت دائم گرفته باشید می توانید ۳ سال پس از اقامت دائم واجد شرایط پاسپورت کانادا شوید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد سوپر ویزای کانادا-ویزای والدین کانادا کلیک کنید.

مراسم پاسپورت کانادا شرایط شهروندی:

پس از تایید شهروندی کانادا، می توانید در مراسم شهروندی شرکت کنید تا سوگند شهروندی کانادا را بپذیرید.
ساکنان دائم کانادا از بسیاری از حقوق شهروندان کانادایی برخوردارند،
اگر یکی از والدین شما شهروند کانادا باشد یا اگر شما یک کانادایی هستید و فرزندانی که در خارج از کشور متولد شده اند، ممکن است این گزینه را داشته باشید که برای خود یا فرزندانتان تابعیت کانادا را دریافت کنید.
کانادا تابعیت دوگانه را به رسمیت می شناسد. پس از اینکه شهروند کانادا شدید، کانادا  شما را ملزم نمی کند که تابعیت قبلی خود را رها کنید.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا کلیک کنید.

سوالات متداول در مورد پاسپورت کانادا:

شما میتوانید در مورد مهاجرت به کانادا از راه اکسپرس اینتری کانادا  اطلاعات کاملی با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول در مورد پاسپورت کانادا شرایط شهروندی:

پاسپورت کانادا و اخذ شهروندی

1. چه کسانی واجد شرایط درخواست شهروندی کانادا هستند؟

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) به یک مقیم دائم اجازه می دهد تا پس از سه سال (1095 روز) از پنج سال قبل از درخواست شهروندی، برای شهروندی کانادا اقدام کند. با این حال، در صورت وجود شرایط استثنایی، ممکن است شخصی مجاز به درخواست باشد حتی اگر به مدت 1095 روز در کانادا اقامت فیزیکی نداشته باشد. شرط حضور فیزیکی 1095 روزه در کانادا برای کودکان زیر 18 سال اعمال نمی شود.

2. آیا مقیم دائم باید به محض واجد شرایط بودن برای شهروندی کانادا اقدام کند؟

خیر، هیچ الزامی برای درخواست شهروندی کانادا در هر زمانی وجود ندارد.

3. برخی از مزایای اخذ شهروندی کانادا چیست؟

برخلاف ساکنان دائم کانادا، شهروندان کانادایی هیچ تعهدی برای اقامت ندارند. شهروندان کانادایی نمی توانند وضعیت خود را از دست بدهند مگر اینکه این وضعیت از طریق اظهارات نادرست مادی به دست آمده باشد. شهروندان کانادایی همچنین گذرنامه کانادایی دریافت می کنند و حق رای دادن در انتخابات فدرال، استانی و شهرداری را دارند.

4. آیا زمان سپری شده در کانادا قبل از تبدیل شدن به اقامت دائم در درخواست شهروندی حساب می شود؟

قانون کانادا حکم می کند که متقاضیان باید در کانادا حضور فیزیکی داشته باشند.این حضور باید به عنوان مقیم دائم به مدت 1095 روز در پنج (5) سال بلافاصله قبل از درخواست شهروندی باشد.

فقط پنج سال قبل از تاریخ درخواست در نظر گرفته می شود. در آن دوره پنج ساله:

هر روزی که در کانادا به عنوان مقیم دائم سپری می شود به عنوان یک روز کامل محسوب می شود.
هر روزی که در کانادا قبل از تبدیل شدن به اقامت دائم به عنوان مقیم موقت یا شخص محافظت شده سپری می شود به عنوان یک نیم روز برای برآوردن شرایط حضور فیزیکی برای شهروندی، حداکثر تا سقف 365 روز حساب می شود.
اگر متقاضی کمتر از پنج سال قبل مقیم دائم شده باشد، دوره محاسبه از تاریخی شروع می شود که وی اقامت دائم خود را دریافت کرده است.
مدت زمان سپری شده برای گذراندن محکومیت در کانادا جزء الزامات حضور فیزیکی محسوب نمی شود (یعنی مدت سپری شده در زندان، ندامتگاه، زندان، اصلاحات، مشروط و/یا آزادی مشروط نمی تواند به عنوان حضور فیزیکی در نظر گرفته شود).

5. آیا زمان غیبت از کانادا برای درخواست شهروندی محاسبه می شود؟

مگر اینکه شرایط استثنایی وجود داشته باشد، زمان صرف شده در خارج از کانادا در محاسبه 1095 روز مورد نیاز برای واجد شرایط بودن در کانادا محاسبه نمی شود.

6. آیا کانادا تابعیت مضاعف را به رسمیت می شناسد؟

از سال 1977، کانادا به شهروندان خود اجازه داده است که دارای تابعیت دوگانه یا چند تابعیتی باشند. در نتیجه، شهروندان کانادایی اگر تابعیت قبلی خود را حفظ کنند یا شهروند کشور دیگری شوند، تابعیت کانادایی خود را از دست نخواهند داد. بسیاری از کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده نیز تابعیت مضاعف را به رسمیت می شناسند. توصیه می شود مقیم دائمی که قصد دارد شهروند کانادا شود، بررسی کند که آیا کشور تابعیت فعلی او اجازه تابعیت دوگانه را می دهد یا خیر.

7. آیا شهروندان کانادایی ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد کانادایی بر درآمد جهانی خود هستند؟

نه در همه موارد. به عنوان یک قاعده کلی، تنها شهروندان مقیم کانادا ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد کانادایی بر درآمد جهانی هستند. همیشه بهترین کار این است که با یک متخصص در امور مالیاتی کانادا برای مشاوره خاص در مورد هر و همه موارد مالیاتی کانادا مشورت کنید.

8. اگر فردی در کودکی شهروند کانادا بوده اما سال‌هاست در کانادا زندگی نکرده است، آیا وی واجد شرایط شهروندی است؟

هر کسی که در کانادا متولد شود به احتمال زیاد یک شهروند کانادایی است. هر کسی که از تابعیت کانادایی خود مطمئن نیست می‌تواند با IRCC تماس بگیرد و درخواست جستجوی سوابق شهروندی و دریافت مدارک جدید شهروندی کند.

9. در صورت لغو تابعیت، چگونه می توان تابعیت کانادایی جدید دریافت کرد؟

بسته به اینکه چه زمانی و به چه دلیل شهروندی لغو شده است، ممکن است امکان درخواست مجدد برای شهروندی کانادا وجود داشته باشد. برای مشکلات شهروندی پیچیده مانند این، بهتر است یک مشاوره داشته باشید.

10. آیا فرزندانی که در کانادا متولد می شوند به طور خودکار تابعیت می یابند؟

بله. کودکانی که در کانادا متولد می شوند بدون توجه به وضعیت والدین خود شهروند کانادا هستند (یعنی برای اینکه فرزند متولد شده در کانادا شهروندی شود لازم نیست والدین شهروند یا مقیم دائم کانادا باشند).

11. کودکان زیر 18 سال چگونه می توانند شهروند کانادا شوند؟

یک کودک برای اخذ شهروندی باید مقیم دائم کانادا باشد. شرط حضور فیزیکی 1095 روزه برای کودکان زیر 18 سال اعمال نمی شود. برای درخواست شهروندی برای کودک زیر 18 سال، یکی از والدین کودک باید قبلاً شهروند کانادا باشد، یا باید همزمان برای شهروندی اقدام کند. این امر در مورد کودکان خوانده نیز صدق می کند.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا