فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اسپانیااقامت پرتغالاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونان

اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری

اقامت پرتغال ویزای طلایی -۲۰۲۳

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری-خرید ملک:آخرین تغییرات ۲۰۲۳اقامت پرتغال خرید ملک

 

اقامت پرتغال خرید ملک ؛ روشی مهاجرتی ۱۰۰٪ قانونی و تضمینی است. این روش بدون نیاز به زبان و حضور در کشور پرتغال می باشد.این راه مهاجرتی خیلی سریع و برای کل خانواده قابل انجام می باشد. در وبسایت ما آخرین تغییرات خرید ملک در پرتغال۲۰۲۳ در بخش مربوط آمده است .

پرتغال ممکن است به خاطر کریستین رونالدو، ستاره فوتبال و ساحل و آب و هوای معتدل و  مدیترانه ای بی نظیرش ، در جهان مشهور باشد؛ از طرفی  پرتغال به دلیل ارائه یکی از بهترین ویزای های طلایی اتحادیه اروپا  بسیار مشهورتر است .پرتغال به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا (EU)، استانداردهای بالای زندگی را از نظر کار، مراقبت های بهداشتی، آب و هوا، زیرساخت ها، ثبات، ایمنی و آموزش ارائه می دهد. کیفیت زندگی پرتغال برای کسانی که به دنبال اقامت یا شهروندی یک کشور اروپایی هستند، جذابیت زیادی دارد. 

برای افرادی که پول کافی دارند، برنامه ویزای طلایی پرتغال ؛مناسبترین گزینه برای اخذ شهروندی و پاسپورت اروپایی به شمار میرود. بیایید یک قدم به عقب برگردیم و قبل از اینکه به نحوه درخواست بپردازیم، نگاهی به ویزای طلایی پرتغال بیاندازیم.از نظر فنی، “ویزا” یک برنامه سریع اقامت از طریق سرمایه گذاری است که به شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا اعطا میشود. شهروندان دارای مجوز اقامت پرتغال در ازای سرمایه گذاری پنج ساله در این کشور؛ این اقامتگاه «طلایی» را ارائه میدهد. سپس به دارنده اقامت دائم پرتغال ؛این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن شرایط، چندین سال بعد تابعیت یا پاسپورت دریافت کنند. اقامت پرتغال خرید ملک گزینه بینظیربرای ایرانیان است. تااقامت اروپارادرحوزه مدیترانه تجربه کنند.

اطلاعات در مورد اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی  کلیک کنید.

تاریخچه ویزای طلایی پرتغال

تاریخچه ویزای طلایی پرتغال:

 زمانی که رکود بزرگ اقتصاد پرتغال را فلج کرد، پرتغال به دنبال راه حل های بیرونی بود. در 8 اکتبر 2012، پرتغال اولین برنامه ویزای طلایی را در اروپا برای جذب سرمایه گذاران خارجی معرفی کرد که هم می توانستند خزانه های دولت را که به سرعت تخلیه میشود پر کنند و هم بازار املاک و مستغلات پرتغال را احیا کنند.ویزای طلایی پرتغال از زمان آغاز به کار آن در سال 2012، بیش از 7500 سرمایه گذار را جذب کرده و بیش از پنج میلیارد دلار به اقتصاد پرتغال تزریق کرده است.این برنامه به قدری موفق بوده است که تنها در ژانویه 2019، ویزای طلایی پرتغال بیش از 85 میلیون یورو از 146 سرمایه گذار و 241 نفر از اعضای خانواده آنها جمع آوری کرده بود.

 آنچه شایان ذکر است این است که بیش از 90 درصد از همه متقاضیان مجوز اقامت پرتغال خود را از طریق خرید املاک و مستغلات دریافت کرده اند که محبوب ترین شکل سرمایه گذاری است.بسیاری از مردم پرسیده اند که آیا ویزای طلایی پرتغال به حالت تعلیق درآمده است یا خیر؟

قانون جدید اقامت پرتغال خرید ملک:

قانون جدید مناطق واجد شرایط برای اقامت پرتغال خرید ملک؛ را با حذف مناطق پر تراکم مانند لیسبون، پورتو و آلگاروه و همچنین مناطق ساحلی مانند ستوبال و ساحل نقره ای محدود می کند.دیدگاه قانون جدید این است که سرمایه گذاری  در مناطق کم تراکم ؛تجدید صلاحیت شهری؛میراث فرهنگی؛فعالیت هایی که ارزش زیست محیطی یا اجتماعی بالایی دارند تقویت شوند تا بهره وری و تولید شغل ایجاد کنند.برنامه ها دائماً در حال تغییر هستند و معمولاً به نفع شما نیستند.در مورد پرتغال، آنها دیگر به پول شما در بازارهای پر رونق املاک و مستغلات لیسبون و پورتو نیاز ندارند. آن‌ها زمانی که از اقبالشان محروم بودند به آن نیاز داشتند، و این زمانی است که شما باید وارد آن می شدید.اما توجه کنید که  این برنامه هنوز باز است اما دولت پرتغال می خواهد پول شما را به جایی که لازم است هدایت کند. ضمنا  قیمت های سرمایه گذاری افزایش یافته است.

برای اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

انواع سرمایه گذاری برنامه ویزای طلایی پرتغال

انواع سرمایه گذاری برنامه ویزای طلایی پرتغال:

در اینجا جزئیات سه نوع سرمایه گذاری مختلف ارائه میشود:

  1. سرمایه گذاری املاک پرتغالی-خرید ملک در پرتغال

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات رایج ترین مسیر برای برنامه ویزای طلایی پرتغال است.

دولت پرتغال سه دسته مختلف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد.

سرمایه گذاری در هر نوع املاک:

اولین گزینه سرمایه گذاری در هر ملکی به ارزش 500,000 یورو (580,700 دلار) یا بیشتر است. 

سرمایه‌گذاری می‌تواند در یک ملک یا ده ملک باشد، اما باید حداقل مقدار را رعایت کنند. 

با توزیع سرمایه خود در چندین ملک، می توانید بخشی از آن ارزش را برای اقامت در خارج از کشور و قسمت باقی مانده را برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

اکثر سرمایه گذارانی که این گزینه را انتخاب کرده اند، روی املاک در لیسبون، پورتو یا در امتداد ساحل تمرکز کرده اند؛که با توجه به قوانین جدید تقریبا این گزینه منتفی است. 

سرمایه گذاری در املاک فرسوده:

گزینه دوم با کاهش هزینه سرمایه گذاری به 350,000 یورو (406,600 دلار) به بازسازی املاک قدیمی تر انگیزه می دهد. 

در این صورت ملک می تواند در هر نقطه ای از محدوده بهسازی شهری باشد اما باید حداقل 30 سال قدمت داشته باشد و پروژه نوسازی باشد.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

سرمایه گذاری در حومه پرتغال -مناطق دور :

گزینه سوم با هدف افزایش سرمایه گذاری در حومه پرتغال است. این ارزان ترین گزینه با تنها 280000 یورو (325000 دلار) است، اما فقط سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در املاک روستایی واجد شرایط است. 

این املاک اغلب در سرزمینی بین پرتغال و اسپانیا ظاهر می شوند که اساساً هیچ چیز وجود ندارد. بنابراین، جای تعجب نیست که استقبالی از آنها صورت نمیگیرد.لذا این معاملات کمتر رایج هستند.

بطور کلی قیمتهای املاک در پرتغال افزایش بی رویه یافته و مسیر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سود آور نیست و دیگر  بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری (ROI) قابل تحقق نیست. افرادی که به دنبال ایجاد ROI مناسب 12٪ یا بیشتر هستند، با این طرح به آن دست پیدا نمی کنند. بخصوص اینکه در مناطق پر تراکم مانند لیسبون؛ پورتو و نوار ساحلی ؛ طبق قانون جدید ؛ گلدن ویزا ملغی گردید. و در مناطق دیگر متقاضی ندارد.

حالا که هیچ یک از گزینه های املاک و مستغلات برای شما جذاب نیست ؛یکی از انواع دیگر سرمایه گذاری ممکن است مسیر بهتری را برای ویزای طلایی پرتغال شما فراهم کند.ویزای کارآفرین طلایی پرتغال

     2. ویزای کارآفرین طلایی

ویزای طلایی پرتغال برای کارآفرینان ؛گزینه مناسب دیگری است.گزینه کارآفرین یکی از نادیده گرفته ترین جنبه های برنامه ویزای طلایی پرتغال است. این برنامه برای همه مناسب نیست، اما اگر شما با این شرایط مطابقت داشته باشید، می تواند 500,000 یورو (580,700 دلار) در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات صرفه جویی کند و همچنان اجازه اقامت اتحادیه اروپا را دریافت کند.شرط اصلی این برنامه این است که حداقل 10 شغل در پرتغال ایجاد کنید و هر کارمند را در سیستم تامین اجتماعی پرتغال ثبت کنید.در برخی کشورها تنها با استخدام چند کارمند می توانید اجازه اقامت دریافت کنید. در برخی دیگر، شما می توانید به سادگی با راه اندازی یک کسب و کار بدون نیاز به استخدام کارمند  واجد شرایط  اقامت شوید.سرمایه گذاری در پرتغال

  1. مشارکت های سرمایه در پرتغال

خارج از مسیر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات و مسیر کارآفرینی، گزینه های مختلفی برای مشارکت در سرمایه نیز وجود دارد، مانند صندوق ویزای طلایی پرتغال، موجود است.

  • انتقال سرمایه با ارزش برابر یا بالاتر از 1,500,000 یورو (1,742,362 دلار)
  • سرمایه گذاری سرمایه گذاری صندوق سرمایه 500,000 یورو (580,700 دلار) از یک شرکت پرتغالی با حداقل پنج سال قدمت و دارای دفتر مرکزی در این کشور
  • سرمایه گذاری شرکت پرتغالی موجود به مبلغ 5000000 یورو (585700 دلار) در کنار ایجاد پنج شغل دائمی برای حداقل سه سال
  • سرمایه گذاری تحقیقات علمی 500,000 یورو (585,700 دلار) توسط یک موسسه دولتی یا خصوصی که بخشی از سیستم های علمی یا فناوری پرتغال است انجام شد.
  • سرمایه گذاری 250,000 یورو (290,393 دلار) برای حمایت از هنر، فرهنگ، یا بازیابی یا نگهداری از میراث فرهنگی پرتغال. این مقدار با تغییرات سال 2022 ثابت می ماند.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

شرایط مشارکت و سرمایه گذاری:

علاوه بر گزینه ای که شما را ملزم به ایجاد پنج شغل دائمی به مدت سه سال می کند، تمام این سرمایه گذاری ها باید برای تمام پنج سال اقامت شما حفظ شود، و در صورت انتخاب تابعیت پرتغال، احتمالاً بیشتر نیز باقی بماند. صندوق های سرمایه گذاری واجد شرایط با معرفی صندوق های جدید و پایان دوره ثبت نام برای سایرین تغییر می کند. صندوق‌های خاصی برای سرمایه‌گذاران ویزای طلایی پرتغال تنظیم گردید، اما می‌توانید در صندوق‌های سنتی سهام خصوصی یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر نیز سرمایه‌گذاری کنید.صندوق‌هایی که برای سرمایه‌گذاران ویزای طلایی پرتغال راه‌اندازی شده‌اند، مدت وجوه کوتاه‌تری خواهند داشت .

معمولاً برای پنج سال تا زمانی که اقامت دائم دریافت کنید یا شهروند شوید – ریسک کمتر و بازدهی کمتری دارند، در حالی که صندوق‌های سنتی حداقل مدت سرمایه مورد نیاز طولانی‌تری دارند. و بازدهی بالاتر؛ لازم به ذکر است که به دلیل قانون انطباق مالیات بر حساب خارجی (FATCA)، همه وجوه در اختیار افراد آمریکایی که درخواست می کنند در دسترس نیست. برای برنامه.همانطور که در مورد سرمایه گذاری از این نوع معمول است، همه متقاضیان باید مدرک سرمایه گذاری را به دولت ارائه دهند.شرایط، مدارک و هزینه های ویزای طلایی پرتغال

شرایط، مدارک و هزینه های ویزای طلایی پرتغال

برای واجد شرایط بودن برای ویزای طلایی پرتغال، باید چندین شرایط ویزای اقامت پرتغال را داشته باشید. آنها به شرح زیر است:

  •  تابعیت کشور ثالث باشید این شرط به سادگی به این معنی است که شما نمی توانید شهروند پرتغالی یا شهروند هر کشور اتحادیه اروپایا منطقه اقتصادی اروپا باشید.
  • سرمایه گذاری واجد شرایط را برای حداقل پنج سال انجام دهید و حفظ کنید
  •  حداقل نیاز به اقامت را برآورده کنید در دوسال اول اقامت خود باید حداقل چهارده روز را در پرتغال بگذرانید. پس از آن، باید مجوز خود را تمدید کنید، که آنها برای سه سال آینده اعطا خواهند کرد. در این مدت، باید 21 روز را در کشور بگذرانید.شما فقط باید حداقل هفت روز در سال را تحت این برنامه در پرتغال بگذرانید.
  •  ارائه اسناد و مدارک مناسب:وقتی صحبت از کاغذبازی به میان می‌آید، فرآیند پرتغال ساده‌تر از بسیاری از برنامه‌های شهروندی کارائیب توسط سرمایه‌گذاری است.مدارک مورد نیاز اقامت طلایی پرتغال

مدارک مورد نیاز اقامت طلایی پرتغال:

  •  گذرنامه یا شناسه مسافرتی معتبر دیگر
  •  مدرک ورود قانونی شما به کشور ( یعنی ویزای کوتاه مدت شینگن)
  •  یک کپی تایید شده از چک سابقه از کشور مبدا یا محل اقامت شما
  •  تکمیل شده فرم اجازه که به SEF اجازه دسترسی به سوابق جنایی پرتغالی شما را می دهد
  • مدرک بیمه درمانی برای پوشش اقامت شما در پرتغال
  •  اعلامیه ای از طرف شما مبنی بر اینکه با الزامات سرمایه گذاری مطابقت دارید
  • شواهدی مبنی بر اینکه شما با اداره مالیات و گمرک پرتغال و سیستم های تامین اجتماعی وضعیت خوبی دارند
  •  بیانیه بانک پرتقالی شما که انتقال وجه را تایید کرده است
  •  مدرک پرداخت هزینه ویزای طلایی پرتغال 

شما میتوانید در مورد مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳ اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

اثبات سرمایه گذاری در پرتغال:

تمام مدارک باید ظرف 90 روز پس از ارسال درخواست شما دارای تاریخ باشند.علاوه بر این اسناد، باید ثابت کنید که متعهد به حفظ سرمایه گذاری خود برای حداقل پنج سال و همچنین اثبات سرمایه گذاری خود هستید.

 برخی از نمونه های اثباتی که می توانید ارائه دهید عبارتند از:

  •  اسناد خرید برای همه سرمایه گذاری های املاک و مستغلات
  • قراردادهای کاری برای مشاغلی که ایجاد کرده اید کشور
  •  صورتحساب بانکی که مشارکت سرمایه شما را نشان می دهد

با ترجمه تمام مدارک به پرتغالی اطمینان حاصل کنید که مدارک شما رد نمی شود. SEF نیاز دارد که اسناد توسط یک دفتر اسناد رسمی پرتغالی یا کنسولگری پرتغال در کشور مبدا ترجمه شود.لزوم حضور با خرید ملک پرتغال

هزینه های اخذ اقامت طلایی پرتغال:

علاوه بر سرمایه گذاری مالی که در پرتغال انجام می دهید، که مقدار آن دو برابر مقدار مورد نیاز برای ویزای طلایی یونان است، باید هزینه ای نیز بپردازید شامل 5,325 یورو (6,185 دلار) برای هر متقاضی – از جمله شما و هر وابستگی. خوشبختانه، هنگامی که ویزای خود را تمدید می کنید، هزینه ها به 50٪ از نرخ های اصلی کاهش می یابد.

علاوه بر این هزینه ها، هزینه پردازش 533 یورو (619 دلار) برای متقاضی اصلی و 83 یورو (96 دلار) اضافی برای هر عضو خانواده وجود دارد. هزینه های پردازش باید با درخواست اولیه و با هر بار تمدید پرداخت شود.

افراد تحت تکفل واجد شرایط شامل همسر و فرزندان متقاضی زیر 18 سال می شوند. کودکان بالای 18 سال اگر مجرد باشند و در مدرسه باشند می توانند واجد شرایط باشند. والدین بازنشسته خانواده نیز می توانند واجد شرایط دریافت این ویزا باشند.اقامت اروپا با خرید ملک پرتغال

آخرین تغییرات ویزای طلایی پرتغال-۲۰۲۳:

در خاتمه باید اعلام کنیم که پرتغال اعلام کرده است برنامه اقامت طلایی خرید ملک را لغو می‌کند. برای اطلاعات در مورد برنامه های جایگزین ویزای طلایی یا مشاوره در مورد اخذ اقامت اروپا، با تیم ما تماس بگیرید. پرتغال در نوامبر ۲۰۲۳؛ ویزای طلایی پر طرفدار خود از طریق خرید ملک را متوقف کرده است.اگرچه گفته میشود که این برنامه بطور کامل متوقف نشده است؛ که البته درست است؛ اما از دید کارشناسان کاسپین مهاجر؛خرید املاک در مناطقی بجز لیسبون ؛ پورتو و نوار ساحلی ؛ ارزش سرمایه گذاری ندارد.مراحل مهاجرت از روش خرید ملک پرتغال

سوالات متداول:

اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری-خرید ملک:آخرین تغییرات ۲۰۲۳

۱- آیا می توانم به عنوان یک فرد غیر مقیم در پرتغال سرمایه گذاری کنم؟

بله، می توانید. پرتغال گزینه های  متعددی در انواع سرمایه گذاری دارد. 

۲-چگونه از طریق سرمایه گذاری اجازه اقامت دائم پرتغال را دریافت کنیم؟

شما میتوانید در اوراق قرضه، سهام، سپرده‌گذاری و استفاده از سایر ابزارهای مالی سرمایه‌گذاری کنید.و اقامت پرتغال را بدست آورید. اما توجه داشته باشید که اخذ اقامت دائم پرتغال مستلزم حضور فیزیکی و پرداخت مالیات به مدت ۵ سال است.

۳-حداقل سرمایه گذاری برای اخذ اقامت پرتغال چقدر است؟

طبق قانون جدید ۲۰۲۳ ؛برای اقامت پرتغال باید حداقل ۲۸۰۰۰۰ یورو در املاک و مستغلات سرمایه گذاری در مناطقی که دولت پرتغال تعیین میکند  سرمایه گذاری کنید.

۴-مدت اعتبار مجوز اقامت پرتغال چقدر است؟

اجازه اقامت صادر شده توسط مقامات پرتغالی دائمی است. شما باید هر پنج سال یکبار آن را تمدید کنید، مشروط بر اینکه مالکیت کامل سرمایه گذاری املاک خود را حفظ کرده باشید.

۵- خانواده ام اجازه اقامت دارند؟

بله، همسر، والدین شما (و پدر و مادر شوهر) و فرزندان تا سن 18 سال (اگر در حال تحصیل 21 سال باشند) همگی می توانند تحت همان سرمایه گذاری به درخواست اقامت اضافه شوند.

۶- آیا باید در آزمون زبان پرتغالی قبول شوم؟

خیر، اگرچه توصیه می‌شود چنانچه قصد دریافت پاسپورت پرتغال دارید ؛ نه تنها مدرک زبان پرتغالی نیاز است بلکه الزام به حضور و پرداخت مالیات نیز الزامات شهروندی پرتغال است.

۷-آیا باید در پرتغال مالیات پرداخت کنم؟

اگر به طور فیزیکی به پرتغال نقل مکان نکنید مسئولیتی برای پرداخت مالیات نخواهید داشت.مراحل اخذ اقامت پرتغال ۸-چقدر طول می کشد تا اقامت طلایی پرتغال را دریافت کنم؟

۸-مراحل انجام کار برای ویزای طلایی پرتغال چقدر طول میکشد؟

تقریبا پروسه کار تا انتها ؛ ۳ ماه طول میکشد.البته این مدت پس از ورود به پرتغال و انجام کارهای اداری است.

۹-چه برنامه مهاجرتی دیگری از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که می توانم به آنها نگاه کنم؟

اگر ویزای طلایی پرتغال برای شما مناسب نیست،میتوانید گزینه دیگری انتخاب کنید. شاید اسپانیا،یونان یا لتونی با این شرایط مناسب باشند؟ تماس بگیرید و ما می توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام برنامه ویزای طلایی برای شرایط شما مناسب است.

۱۰-آیا باید در پرتغال زندگی کنم؟

اجباری به زندگی در پرتغال ندارید.فقط به ما بگویید هدف شما چیست. اگر هدف نهایی شما اخذ شهروندی پرتغال است الزام به حضور دارید.و چنانچه اخذ اقامت دایم برای شما کافی است نیازی به حضور ندارید.

۱۱-چه زمانی می توانم برای پاسپورت پرتغال اقدام کنم؟

اگر حداقل ده سال اقامت دائم پرتغال را داشته باشید، می توانید برای شهروندی درخواست دهید. به خاطر داشته باشید که برای اعطای شهروندی باید مشمول مالیات شوید و قبل از آن به صورت فیزیکی در کشور بگذرانید.

۱۲-منظور شما از سفر بدون ویزا شینگن چیست؟

منطقه شینگن مجموعه ای متشکل از 26 کشور است که هیچ کنترل مرزی برای جابجایی افراد و کالاها ندارند.

<< 1 >>


برنامه های جایگزین ویزای طلایی پرتغال-خرید ملک پرتغال ۲۰۲۳:

با توجه به محدودیتهای جدید سال ۲۰۲۳ بوجود آمده  برای خرید ملک در پرتغال ؛ بسیاری از متقاضیان از ما میپرسند اکنون چه کشورهای را میتوان جایگزین ویزای طلایی پرتغال کرد. این موضوع از چند جهت قابل بررسی است.در واقع از چند جنیه میتوان پاسخ داد.

اگر منظور و قصد شما از انتخاب کشور پرتغال جهت اقامت  این بود که اقامت یک کشور عضو شنگن را بگیرید و بدون ویزا به  همه کشورهای عضو شنگن سفر کنید؛ در این صورت هر چهار کشور دیگر که ویزای طلایی -خرید ملک را دارند.همین هدف شما را محقق میکنند. یعنی اسپانیا؛ یونان؛لتونی میتواند از این منظر جایگزین مناسبی برای پرتغال باشد.که البته سایر مزایای دیگر از جمله تحصیل رایگان فرزندان و اقامت خانواده گی را نیز شامل میشود.اما اگر مدیترانه بودن سواحل برایتان مهم است لذا اسپانیا و یونان گزینه مناسبی است؛ و اگر ارزان بودن هزینه های زندگی برایتان اهمیت دارد ؛در این صورت لتونی پاسخگوی شما خواهد بود.

از طرفی از منظر اخذ پاسپورت دوم نیز موضوع قابل توجه است؛ اینکه ما ایرانیان به قصد گرفتن پاسپورت دوم هستیم در عین حال میخواهیم پاسپورت اول خود را نیز داشته باشیم ؛در این صورت اسپانیا گزینه مناسبی برای ما نیست.زیرا اسپانیا دوال سیتیزن را نمی پذیرد.اما دو کشور یونان و لتونی و حتی قبرس جنوبی پاسپورت دوگانه را می پذیرد.به شما پیشنهاد میکنیم در وبسایت ما سایر شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک را مطالعه فرمایید.

ساده‌ترین راه اقامت از روش خرید ملک پرتغال

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا