فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق ثبت شرکتاقامت لاتویا -لتونی

اقامت لتونی-لاتویا از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به لتونی از راه ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

مهاجرت به لتونی-لاتویا ازراه ثبت شرکتمهاجرت به لتونی-لاتویا ازراه ثبت شرکت:

اقامت لتونی-لاتویا از طریق ثبت شرکت یکی از گزینه های محبوب و پر طرفدار مهاجرت به لتونی است . لتونی که ترکیبی فوق العاده از قدیمی و جدید است، تجربه مهاجرت فراموش نشدنی را ارائه می دهد. این کشور بالتیک علیرغم موقعیت جغرافیایی خود در شمال اروپا ، دارای مناظر طبیعی زیبا و تاریخ غنی است.

شما میتوانید در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

این کشور همچنین خانه حدود 2 میلیون نفر است که آن را به یکی از کشورهای کوچکتر در اتحادیه اروپا تبدیل می کند. شما از طریق اقامت در لتونی از راه ثبت شرکت ؛ کسب و کار خود را نیز راه اندازی کنید. پس از اقامت سال اول ، می توانید بدون ویزا در منطقه شینگن سفر کنید و پس از یک سال کار، می توانید در هر نقطه دیگری از اتحادیه اروپا کار کنید، مجوزهمراه با حق درخواست برای اقامت وجود دارد.در سوابق مهاجرتی لتونی نشان میدهد که در سال 2021، 5300 مهاجر جدید اجازه اقامت بیش از 12 ماه را در لتونی (به استثنای شهروندان اتحادیه اروپا) دریافت کردند که 55.2 درصد بیشتر از سال 2020 بود.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت لاتویا (لتونی) از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

روشهای اخذ اقامت لتونی -لاتویا

روشهای اخذ اقامت لتونی -لاتویا:

لتونی روشهای اخذ اقامت متنوع دارد که در بخشهای دیگر وبسایت ما آمده است.ازجمله اقامت لتونی از طریق خرید ملک و یا مهاجرت به لتونی از راه سرمایه گذاری است. ضمنا لتونی دارای روش اقامت از طریق تمکن مالی است. 

روشی که در اینجا بدان اشاره میشود ؛ روش اقامت لتونی-لاتویا از طریق ثبت شرکت است. این گزینه از اقامت لتونی به یک طرح تجاری خوب نیاز دارد. ترجیحاً تجربه تجاری یا خوداشتغالی خوب و یا تحصیلات عالی متقاضی در اولویت است. به طور خلاصه، شما یک شرکت را راه اندازی یا خریداری می کنید و از وزارت کار درخواست می کنید که به شما اجازه دهد در شرکت خودتان کار کنید. شما باید حداقل حقوق ماهانه 1400 یورو به خود بپردازید و به میزان 700 یورو در ماه مالیات بپردازید.

برای اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.

واجدین شرایط اخذ اقامت لتونی از راه ثبت شرکت

واجدین شرایط اخذ اقامت لتونی از راه ثبت شرکت:

اجازه اقامت برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا که مایل به کار در لتونی هستند صادر می شود. اینها شامل کسانی می شود که می خواهند شرکتی برای خود در لتونی راه اندازی کنند.  

  • کارمندان با پیشنهاد شغلی ثابت مورد تایید وزارت کار 
  • برای راه اندازی شرکت خود و کار در آن
  • برای خرید یک تجارت در حال اجرا و کار در آن
  • سرمایه گذاری در یک شرکت لتونی و موافقت با داشتن موقعیت در شرکت.
  • عضو هیئت مدیره منصوب شده توسط یک شرکت لتونی
  • کارمندان رده مهارت بالا که واجد شرایط دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا هستندجهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.

    الزامات اصلی ثبت شرکت در لتونی

الزامات اصلی ثبت شرکت در لتونی:

  • تاسیس یا خرید یک شرکت آماده یا سرمایه گذاری مشترک در یک شرکت موفق لتونی.
  • اگر کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، حداقل 2800 یورو را به عنوان سرمایه در شرکت خود سرمایه گذاری کنید
  • یک طرح تجاری داشته باشید. زمانی که با سرمایه گذاری در یک شرکت لتونی با موفقیت موافقت می کنید لازم نیست
  • یک قرارداد کاری برای کار در شرکت خود تهیه کنید و خودتان را استخدام کنید. یا بین شما و شرکتی که در آن سرمایه گذاری می کنید.
  • موقعیت شما باید حداقل به مدت 10 روز قبل از اینکه واجد شرایط درخواست برای اجازه کار و اقامت شوید، در اداره کار آگهی شود.
  • دارای مدرک دانشگاهی متناسب با نوع کاری که باید انجام شود  یا
  • اثبات حداقل سه سال سابقه کار (حتی اگر صاحب کسب و کار در کشور خود هستید، باید تخصص خود را ثابت کنید)
  • حداقل حقوق 1450 یورو ناخالص به خود بپردازید و حداقل مالیات ماهانه حدود 750 یورو را بپردازید که توسط کارفرمای شما یا زمانی که در کسب و کار خود کار می کنید پرداخت کنید.

چنانچه مایل هستید اطلاعات جامع تری از روشهای ۱۰۰٪ قانونی مهاجرت به لتونی از طریق خرید ملک در لتونی-لاتویا کسب کنید . میتوانید از طریق لینک مربوطه از روشهای خرید ملک یا سرمایه گذاری در لتونی-لاتویا در وبسایت شرکت مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر مطلع شوید.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد اقامت استونی از طریق ثبت شرکت  کلیک کنید.

سوالات متداول در مورد اخذ اقامت لتونی-لاتویا از طریق ثبت شرکت:

اقامت لتونی-لاتویا از طریق ثبت شرکت

۱-مزایای اقامت لتونی چیست؟

دسترسی بدون ویزا به منطقه شنگن اروپا-هیچ حداقل اقامتی برای واجد شرایط بودن برای تمدید اجازه اقامت لازم نیست.از طرفی روند درخواست سریع است.

۲- شرایط اقامت دائم لتونی چیست؟

برای اینکه بتوانید اجازه اقامت دائم در لتونی دریافت کنید، باید یکی از این موارد را داشته باشید: حداقل در قلمرو لتونی سکونت داشته باشید پنج سال متوالی با اجازه اقامت موقت، یا. سرمایه گذاری در لتونی یا خرید ملک در قلمرو لتونی.

۳- زمان پردازش برای مجوز اقامت لتونی چقدر است؟

بسته به مبلغی که برای زمان پردازش مجوز پرداخت کرده اید، زمان انتظار از 5 تا 30 روز.

۴- مدرک محل سکونت در لتونی چیست؟

مدرک نشانی می‌تواند یک سند اساسی مانند اجازه اقامت یا قرارداد اجاره باشد. از طرف دیگر، می‌تواند سندی از یک ارائه‌دهنده خدمات معتبر مانند صورت‌حساب‌های آب و برق باشد که استفاده فعال آدرس فعلی شما را تأیید می‌کند. 💡 نکته: مدرک نشانی به عنوان مدرک اقامت نیز شناخته می شود.

۵- اقامت مالیاتی در لتونی چیست؟

افرادی که محل اقامت ثبت شده (اعلام شده) خود را در لتونی دارند. افراد به مدت 183 روز یا بیشتر در هر دوره 12 ماهه در لتونی حضور دارند. شهروندان لتونی که توسط کارفرمای ثبت شده در جمهوری لتونی در خارج از کشور استخدام شده اند.

۶-آیا لتونی از درآمد خارجی مالیات می گیرد؟

ساکنان لتونی بر درآمد جهانی خود مشمول مالیات بر درآمد لتونی هستند.

۷-مزایای کارکنان در لتونی چیست؟

قراردادهای کاری مزایای اجباری خاصی را که همه کارکنان در لتونی بدست خواهند آورد را مشخص می کند. این مزایا شامل حداقل دستمزد قانونی، ساعات کار، حقوق اضافه کاری، مرخصی استحقاقی، مرخصی سالانه، مزایای بیماری، مرخصی زایمان، مرخصی پدری، مستمری از کارافتادگی، مزایای بازنشستگی، صندوق اخراج و غیره است.

۸-تفاوت بین کارت آبی و اجازه اقامت در لتونی چیست؟

اگر انتظار می رود اقامت طولانی مدت داشته باشید، تبعه خارجی می تواند بین درخواست اجازه اقامت موقت ("TRP") یا کارت آبی اتحادیه اروپا یکی را انتخاب کند. هر دو مدرک مجوزهای اقامت موقت هستند که ممکن است با حق اشتغال به دست آید، اما پنج عامل متمایز وجود دارد.

۹- کارت آبی در لتونی چیست؟

لتونی کشوری زیبا است که با سواحل وسیع و جنگل‌های گسترده و اقتصاد به سرعت در حال رشد مشخص شده است. این کشور از مهاجرانی که مایل به مهاجرت و کار در لتونی هستند بسیار استقبال می کند. لتونی کارت آبی اتحادیه اروپا را صادر می کند برای جذب کارمندان بسیار واجد شرایط از خارج از کشور به بازار کار خود.

۱۰-آیا اخذ تابعیت در لتونی آسان است؟

اگر متقاضی پنج سال قبل از تاریخ ارائه درخواست خود اقامت دائم داشته باشد، پس از پنج سال اقامت قانونی در لتونی می توان تابعیت دریافت کرد.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا