فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق استارت آپاقامت اروپا از طریق ثبت شرکتاقامت اسلواکیویزای شینگن

اقامت اسلواکی از طرق ثبت شرکت

مهاجرت به اسلواکی از راه ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

اقامت اسلواکی از طرذیق ثبت شرکتاز میان کشورهای عضو شینگن برنامه اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت نسبت به سایر گزینه ها معروف تر است. امروزه اسلواکی وفادارترین کشور برای مهاجرت تجاری در بین تمامی کشورهای اتحادیه اروپا است. در اسلواکی تعداد زیادی کارخانه خودروسازی شناخته شده وجود دارد، کشاورزی در حال توسعه است، دفاتر رهبران فناوری اطلاعات جهان وجود دارد. از آنجایی که جمعیت این کشور بسیار متوسط ​​است – فقط 5.5 میلیون نفر، و رشد اقتصادی در سطح بالایی است، این کشور هنوز هم وفادارانه با مهاجران تجاری رفتار می کند تا اقتصاد را با متخصصان اشباع کند و سرمایه گذاری را جذب کند. هر کس حق دارد به عنوان یک کارآفرین ثبت نام کند یا شرکت خود را در اسلواکی افتتاح کند و بر این اساس مجوز اقامت دریافت کند.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.

Contents

مزایای اصلی اقامت اسلواکی از طریق ثبت: 

  • ارزان ترین راه برای دریافت اجازه اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا در عرض 3 ماه.
  • توانایی انجام تجارت یا کار رسمی در اسلواکی و همچنین در سراسر اتحادیه اروپا.
  • مالیات کم (19٪ سود خالص برای کارآفرینان فردی، 21٪ از سود خالص برای یک شرکت).
  • سادگی و امنیت کسب و کار. در اسلواکی، قوانین واقعاً کار می کنند، بوروکراسی پیچیده ای وجود ندارد.
  • نگرش وفادار در کلیه خدمات عمومی.
  • امکان اخذ وام مسکن 1.29% در سال به مدت 30 سال.
  • امکان الحاق خانواده همزمان با اخذ مجوز اقامت توسط کارآفرین یا مدیر یک شرکت.
  • امنیت خانواده. اسلواکی کشوری بسیار آرام و بدون درگیری است.
  • حداقل الزامات برای تمدید مجوز اقامت.
  • پس از 5 سال، کارآفرین و خانواده اش وضعیت مادام العمر اقامت دائم ( اقامت دائم) را دریافت می کنند و پس از 10 سال می توانید شهروند اسلواکی شوید.مزایای اصلی اقامت اسلواکی از طریق ثبت

چه چیزی را انتخاب کنیم: کارآفرین یا شرکت؟

همه افرادی که تصمیم به مهاجرت بر اساس کسب و کار به اسلواکی گرفتند از خود می پرسند “کدام شکل قانونی را برای انجام تجارت در اسلواکی انتخاب کنیم؟ کدام بهتر است: یک کارآفرین یا یک شرکت؟ 

اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که کدام وضعیت برای انجام تجارت در اسلواکی برای شما قابل قبول تر است، ما لیست مدارک لازم برای دریافت مجوز اقامت را بر اساس کارآفرین یا شرکت به شرح ذیل تنظیم می کنیم.:

لیست مدارک برای اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت:

  • درخواست برای دریافت مجوز اقامت در اسلواکی که به زبان اسلواکی تنظیم میکنیم .
  • گذرنامه با ویزای باز D (برای کشورهای دارای رژیم بدون ویزا – فقط یک پاسپورت بیومتریک).
  • گواهی سابقه کیفری با آپوستل، ترجمه شده به اسلواکی توسط مترجم دادگاه اسلواکی، از کشور تابعیت و از همه کشورهایی که در سه سال گذشته بیش از 90 روز در نیم سال در آنها زندگی کردید.
  • گواهی های بانک در مورد در دسترس بودن وجوه: برای IE – حساب شخصی از 5000 یورو، برای اقامت – حساب شخصی از 3000 یورو، برای شرکت – حساب شرکت از 22400 یورو، حساب شخصی – از 3000 یورو.
  • ثبت نام در قلمرو اسلواکی.
  • گواهی کارآفرین یا اسناد قانونی شرکت.
  • دو قطعه عکس رنگی 3*3.5 سانتی متر.

همه مدارک در زمان تشکیل پرونده برای اجازه اقامت نباید بیش از 90 روز باشد، این مهم است!

برای اقامت استونی از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.

 مجوز اقامت اسلواکی

 مجوز اقامت اسلواکی برای الحاق خانواده همزمان با ضامن اصلی:

برای شروع فرآیند اخذ مجوز اقامت، باید اسکن پاسپورت را برای ما ارسال کنید. ما کارآفرینی یا شرکتی را که در اسلواکی تنظیم شده است برای شما ثبت می کنیم (در صورت نیاز، اگر مالک یا اجاره ای محل اقامت ندارید)، همه مجوزها و اسناد را آماده می کنیم. ما به طور مداوم شما را از تمام فرآیندها مطلع خواهیم کرد. شرکت ما تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا روند اخذ مجوز اقامت تا حد امکان سریع (و دلپذیر) باشد. اگر هنوز سوالی دارید، تصمیم نگیرید که چه کارآفرینی یا شرکتی را انتخاب کنید – با ما تماس بگیرید. یا فرم مشاوره مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر را تکمیل کنید.دفتر ما با دقت به شما گوش می دهیم، توصیه می کنیم و راه حلی را که به بهترین وجه با نیازها و انتظارات شما مطابقت دارد، توصیه می کنیم.

اگر سوالی دارید، هنوز تصمیم نگرفته‌اید که یک کارآفرین یا شرکت را انتخاب کنید – به هر طریقی در مخاطبین بالای سایت برای ما بنویسید، یا درخواستی را برای پاسخ به تماس پر کنید. ما با دقت به صحبت های شما گوش خواهیم داد و راه حلی را پیشنهاد می کنیم که به بهترین وجه با نیازها و انتظارات شما مطابقت داشته باشد.

سیاست ما با  روابط بلندمدت با مشتریان متمرکز است. ما مشاوره خواهیم داد و هر کاری را برای شروع فعالیت شما در اسلواکی انجام خواهیم داد. مشتریان راضی مهمترین شاخص کار ما هستند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

<yoastmark class=

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  پاسپورت دوم مستقیم و سریع از دومینیکا کلیک کنید.

تفاوت گزینه کارآفرینی و ایجاد شرکت در اسلواکی

موارد کارآفرین شرکت
شرایط اخذ مجوز اقامت در دسترس بودن در یک حساب شخصی 5000 یورو، در حساب شخصی دوم 3000 یورو. حضور در حساب شرکت از 24000 یورو، در حساب شخصی از 3000 یورو.
شرایط تمدید مجوز اقامت اقامت در کشور بیش از 50 درصد مواقع در سال، تسلیم اظهارنامه مالیاتی، پرداخت مالیات، سود سالانه بیش از 5000 یورو (تقریباً 7000 یورو گردش مالی) مالیات پرداخت شده به مبلغ حداقل 3500 یورو برای سال گزارش. در دسترس بودن یک حساب شخصی 2600 یورو
مالیات و کسورات 15 درصد مالیات بر سود افراد؛ اگر گردش مالی سال قبل از 7000 یورو تجاوز کند، باید 182 یورو در ماه سهم اجتماعی و بازنشستگی بپردازید. کمک اجباری به بیمه درمانی 80 یورو در ماه. مالیات بر درآمد 21 درصد؛ 7٪ – برداشت سود سهام. در صورت عدم وجود کارمند، سهم اجتماعی و بازنشستگی وجود ندارد.
جوایز مالیاتی 350 یورو برای هر کودک در سال خیر
بیمه اجباری کارآفرین مستحق بیمه عمومی است که طبق شرایط آن موظف است 80 یورو در ماه برای بیمه پرداخت کند. کلیه فرزندان صاحبان مشاغل آزاد تا سن 18 سالگی نیز مشمول بیمه همگانی می شوند. شما مجبور نیستید چیزی اضافی بپردازید. مبلغی که باید پرداخت شود فقط به گردش مالی سال قبل بستگی دارد، نه به سلامت جسمانی کارآفرین یا فرزندانش. مدیر شرکت حق بیمه دولتی را ندارد. مدیر ملزم به داشتن بیمه بازرگانی است. هزینه کام. بیمه بستگی به سلامت جسمانی بیمه شده، بسته خدمات تحت پوشش، تعداد تماس با عسل دارد. خدمات در گذشته برای هر یک از اعضای خانواده، مدیر شرکت باید یک کام جداگانه صادر کند. بیمه ای که باید جداگانه پرداخت شود. ما بیمه تجاری را از AXA توصیه می کنیم (شما می توانید به صورت آنلاین) درخواست دهید
سهولت دسترسی به منابع مالی می توانید بدون محدودیت پول برداشت یا واریز کنید. شما فقط می توانید دارایی ها را از طریق برداشت سود سهام یا از طریق هزینه های اداری که نیاز به مستندسازی دارند جابه جا کنید.
تعداد مدیران فقط کارآفرین حداکثر 50 نفر برای 1 شرکت
تعداد کارکنان بدون محدودیت بدون محدودیت
مسئولیت با تمام دارایی خود پاسخ می دهد. این شرکت فقط در قبال دارایی و سرمایه سهام خود دارای مسئولیت محدود است.
محدودیت فعالیت در اتحادیه اروپا هیچ محدودیتی در وجود گواهی پرداخت کننده مالیات بر ارزش افزوده وجود ندارد. هیچ محدودیتی در وجود گواهی پرداخت کننده مالیات بر ارزش افزوده وجود ندارد.
پرداخت مالیات بر ارزش افزوده داوطلبانه در هر زمان یا اجباری بیش از گردش مالی بیش از 50000 یورو در سال داوطلبانه در هر زمان یا اجباری بیش از گردش مالی بیش از 50000 یورو در سال
مزایای بیشتری الزامات کمتر برای تمدید مجوز اقامت. بیمه اجباری حدود 80 یورو در ماه کارآفرین و همچنین تمام فرزندان او را پوشش می دهد. جایگاه و استحکام بالای یک شرکت اروپایی. در گردش مالی بالا مالیات کل کمتر از کارآفرین است.
چه کسی مناسب است؟ برای مشاغل کوچک، به عنوان مثال: آرایشگاه، خدمات نظافت، تجارت خرده فروشی بستنی، قهوه و غیره و همچنین برای کارکنانی که طبق قرارداد با کارفرما کار می کنند. برای هر کسب و کاری با گردش مالی بالا.

شما میتوانید در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول در مورد اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت:

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت

1- آیا امکان مهاجرت خانوادگی به اسلواکی وجود دارد؟

مطمئن! به عنوان یک قاعده، بهترین گزینه زمانی است که شما یا شوهر/همسرتان از طریق تجارت و سایر اعضای خانواده از طریق الحاق مجدد اجازه اقامت دریافت کنید.

2- مدت اعتبار اجازه اقامت در اسلواکی چقدر است؟

اغلب مجوز اقامت برای 1-2 سال با امکان تمدید بیشتر صادر می شود. اما در برخی شرایط، اجازه اقامت ممکن است برای مدت طولانی تری صادر شود. پس از 5 سال اقامت دائم در کشور، امکان درخواست مجوز اقامت دائم وجود دارد.

3- مبنای اخذ اقامت اسلواکی چیست؟

متداول ترین اهداف برای مجوز اقامت عبارتند از: تجارت (با افتتاح یک شرکت انفرادی یا یک شرکت)، کار، تحصیل یا اتحاد مجدد.

 

4- آیا درست است که گرفتن اقامت در براتیسلاوا سخت تر از شهرهای دیگر است؟

تایید اجازه اقامت به شهر بستگی ندارد، بلکه به این بستگی دارد که آیا شما تمام مدارک را به درستی جمع آوری کرده اید. .

5-بر چه اساسی به من اجازه اقامت داده خواهد شد؟

براساس برنامه‌های تجاری و اسناد ارائه شده، بر اساس ثبت کسب‌وکار در اسلواکی، اقامت شما اعطا می‌شود. یعنی شرکت ما از طرف شما شرکت با مسئولیت محدود ثبت خواهد کرد.

6-مدت زمان اخذ اقامت اسلواکی چقدر است؟

روند تایید اقامت اسلواکی طبق قانون حداقل 90 روز طول می کشد.

 7-چرا باید اسلواکی را برای اقامت انتخاب کنم؟

اسلواکی کشوری کاملاً جوان در حوزه شنگن و اتحادیه اروپا است، به همین دلیل است که به اندازه کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، نروژ رقابتی نیست. از سوی دیگر اسلواکی شرایط خوبی را برای تجارت، افراد با مهارت های کاری خوب و مهارت های زبانی به شما ارائه می دهد. اسلواکی شرایط خوبی را برای تحصیل در دانشگاه به شما یا اعضای خانواده‌تان ارائه می‌کند.

 8-آیا می توانم با مجوز اقامت کاری انجام دهم؟

بر اساس مجوز اقامت اسلواکی می‌توانید به‌عنوان یک خود اشتغال کار کنید. اگر می خواهید در اسلواکی کار کنید، باید برای مجوز کار جداگانه درخواست دهید.

9-چند سهامدار می توانند در یک شرکت در اسلواکی سرمایه گذاری کنند؟

بستگی دارد که قصد انجام چه کاری را دارید. حداکثر تعداد سهامداران طبق قانون تجارت اسلواکی 50 نفر است. حداقل سرمایه اولیه برای مسئولیت محدود 5000 یورو است. فقط مدیران باید برای مجوز اقامت اسلواکی درخواست دهند که واقعاً شرکت را بر اساس تصمیمات سهامداران مدیریت کنند.

 10-آیا می توانم هنگام دریافت ویزا هزینه خدمات را بپردازم؟

سیاست ما پس از دریافت مجوز اما پس از سفارش خدمات، پرداختی را نمی پذیرد.

11- برای دریافت مجوز اقامت اسلواکی چه باید ارائه کنم؟

مهم است که علایق و برنامه های شخصی خود را برای ما توضیح دهید تا به شما کمک کنیم. برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود به درستی از شما میخواهیم که داده ها، محل سکونت، کلیه مدارک لازم به عنوان سابقه کیفری، ضمانت مالی، موضوع کسب و کار، اطلاعات سهامداران و مدیران اجرایی را در اختیار ما قرار دهید.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا