فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اسپانیااقامت پرتغالاقامت فرانسهاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونان

مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳

مهاجرت به اروپا از طریق ویزای طلایی ۲۰۲۳

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

 مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری-۲۰۲۳

سریعترین روش مهاجرت به اروپا از طریق گلدن ویزا یا خرید ملک تنها با ۲۵۰ هزار یورو میسر است.  این روش بدون نیاز به زبان و حتی حضور و امکان تمدید تا شهروندی و پوشش کل خانواده نیز فراهم است.

مراحل مهاجرت خانواده گی اروپا از روش خرید ملک

 مهاجرت اروپا از راه خرید ملک 

فرقی نمی کند که آن را چه مینامید؛ ویزای طلایی-خرید ملک، اقامت از طریق سرمایه گذاری یا هر چیز دیگر. آنچه مهم و واضح است این است که صنعت مهاجرت سرمایه گذاری در اروپا به شدت رشد کرده است. سال 2019 یک سال رکورد بود، با برنامه های مختلف اقامت و شهروندی که درآمد خیره کننده 5.5 میلیارد یورو را در این منطقه به ارمغان آورد. تنها در چهار سال کوتاه بیش از دو برابر شد. شکی نیست که در آینده نزدیک به طور تصاعدی رشد خواهد کرد. این برنامه‌های مهاجرت اروپا از راه خرید ملک ؛ کمتر از یک دهه است که وجود دارد. اما موج‌هایی از تاثیرگذاری را بر جای گذاشته است.

برنامه ویزای طلایی-خرید ملک پرتغال یکی از برنامه‌های ویزای طلایی-خرید ملک اتحادیه اروپا بود که در سال 2012 به عنوان بخشی از تلاش‌های آن برای تامین بودجه مورد نیاز کشور پرتغال آغاز شد.این برنامه؛ معروف به بازار املاک پرتغالی است. به سرعت رشد کرد و قیمت املاک و مستغلات به طور چشمگیری افزایش یافته است. رئیس انجمن املاک و مستغلات پرتغال گزارش دارد که قیمت خانه در پرتغال 37 درصد افزایش یافته است. برنامه ویزای طلایی-خرید ملک پرتغال نه تنها بازار املاک و مستغلات پرتغال را نجات داد، بلکه برای کشوری که زمانی تحت فشار نرخ بالای بیکاری و اقتصادی بود ، سرمایه جمع آوری کرد.شرایط مهاجرت خانواده گی اروپا با خرید ملک

برنامه مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک چیست؟

به زبان ساده، ویزای طلایی-خرید ملک اقامت اروپا؛ توسط برنامه های سرمایه گذاری است که به عنوان ویزای سرمایه گذار اروپا نیز شناخته می شود. این طرح که به فرد اجازه می دهد اقامت موقت یا دائم اروپا را با مجوز سرمایه گذاری در کشور مورد نظر دریافت کند. واژه “طلایی” به این معنی است که شما مجوز اقامت ارزشمند اتحادیه اروپا را دریافت می کنید . اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری همچنین یک فرصت طلایی برای دسترسی به این ویزای سرمایه گذار کشورهای اتحادیه اروپا است. زیرا استاندارد زندگی بالا، فرهنگ آشنای غربی، جذابیت و تاریخ اروپا، و پاسپورت قوی را ارائه می دهند. (اغلب اقامت اروپا از طریق برنامه های سرمایه گذاری می تواند منجر به شهروندی شود، اگرچه تضمین نشده است).

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

اقامت یا پاسپورت اروپا:

مهاجرت اروپا از راه خرید ملک امکان تمدید دارد و میتواند به شهروندی اروپا نیز ختم شود. در واقع اخذ اقامت یک چیز  و پاسپورت چیز دیگری است. اخذ پاسپورت کشورها باید ها ونباید هایی دارد ؛ که پاشنه آشیل آن سه عامل است که معمولا متقاضیان ایرانی یا ندارند یا نمی خواهند داشته باشند . این سه عامل عبارتند از :صبر زیاد (حدود۵ الی ۱۰ سال)؛زبان کشور مورد نظر و در نهایت حضور فیزیکی است. اشخاصی که شرایط مالی خوبی دارند ؛ این سه عامل را هم داشته باشند بی تردید در اخذ پاسپورت اروپایی موفق خواهند شد.

البته توجه کنید که بسیاری از افراد اقامت دائم کشوری را دارند و سالهای سال در کشور مورد نظر زندگی میکنند . بدون اینکه این عوامل را رعایت کرده باشند. لذا شما هم اگر صرفا از پاسپورت صرف نظر کنید بقیه شرایط اقامت برای شما کافی خواهد بود. مهاجرت اروپا از راه خرید ملک ؛ نه تنها به دارنده حق زندگی و کار در اروپا را می دهد. بلکه جهت شهروندی طبق جدول زمانی منظم تابعیت کشور را نیز می دهد. حتی ویزای سرمایه گذار اروپا به شما اجازه می دهد تا زمانی را که دوست دارید در کل اتحادیه اروپا زندگی و سفر کنید.

مراحل اقامت خانواده گی اروپا با خرید ملک

تفاوت ویزای طلایی-خرید ملک اروپا

در ابداع واژه ویزای طلایی-خرید ملک ؛ بنظر اشتباه شده است زیرا  از نظر فنی، واقعاً ویزا نیست.ویزاهای طلایی با ویزاهای مسافرتی واقعی از سه طریق کلیدی متفاوت است:

مهاجرت اروپا از راه خرید ملک روشی متداول در برخی کشورهای اروپایی و عضو شینگن است.معروفترین آنها اقامت اسپانیا از راه خرید ملک؛ مهاجرت به یونان از روش خرید ملک؛ کسب مجوز اقامت پرتغال با خرید ملک؛مهاجرت به لاتویا (لتونی) از راه خرید ملک و خرید ملک در قبرس راهی سریع برای اخذ اقامت را می توان برشمرد.

  1.  سریع هستند-در حالی که دریافت ویزا ممکن است زمان زیادی را ببرد، فرآیند درخواست ویزای طلایی-خرید ملک ساده شده است. می توانید انتظار داشته باشید که در عرض چند ماه اجازه اقامت خود را دریافت کنید. به عنوان مثال، برنامه ویزای طلایی-خرید ملک اسپانیا برای بوروکرات‌هایش الزام قانونی دارد که هر درخواست ویزای طلایی-خرید ملک را در 20 روز کاری یا کمتر پردازش کنند. .
  2.  در دسترس هستند -در حالی که شهروندی از طریق برنامه های سرمایه گذاری دارای فرآیندهای بررسی دقیق و لیست های طولانی از معیارهای واجد شرایط است. ویزاهای طلایی بسیار در دسترس هستند.تا زمانی که شما فردی  پولدار و دارای شخصیت خوب و سالم هستید، هیچ کشوری نمی خواهد دلارهای سرمایه گذاری شما را رد کند.
  3. اعتماد و اطمینان -سادگی و وضوح، نشانه های کلیدی یک برنامه قانونی ویزای طلایی-خرید ملک هستند. هرچه شرایط آن واضح تر باشد (به طور ایده آل در یک وب سایت رسمی دولتی)، احتمال جذب سرمایه گذاران بیشتر است. حتی اگر چندین گزینه سرمایه گذاری در دسترس خارجی ها وجود داشته باشد. معمولاً یک منبع رسمی وجود دارد که به وضوح حداقل مبلغ سرمایه گذاری رذا مشخص میکند. این منبع کل برنامه زمانی تمام هزینه های قابل پرداخت و همچنین معیارهای واجد شرایط بودن متقاضی و خانواده اش را بیان می کند.

برای اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

  1. هزینه مهاجرت خانواده به اروپا با خرید ملک

مزایای ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا

  • سفر بدون ویزا به شینگن :منطقه شینگن زمانی که ساکن اروپا هستید زمین بازی شماست.
  • فرآیند ساده:زمان رسیدگی کمتر از شهروندی است، معمولاً 2-3 ماه.
  • بدون محدودیت:نه امتحان زبان، نه مصاحبه، و نه حضور فیزیکی
  • مشمول خانواده: هر برنامه ویزای طلایی-خرید ملک به شما امکان می دهد همسر و فرزندان خود را بیاورید.
  • بدون نیاز به اقامت:برای حفظ مجوز خود نیازی به زندگی در کشور محل اقامت خود ندارید.
  • شهروندی نهایی:پس از اقامت دائم؛ می توانید برای شهروندی درخواست دهید.اقامت اروپا خانواده گی از طریق خرید ملک 2023

چرا ویزای طلایی-خرید ملک اروپا را انتخاب کنید؟

آنچه ویزای طلایی-خرید ملک را از سایر برنامه های مهاجرت متمایز می کند این است که اساساً تمام الزامات “اضافی” را حذف میکند.اگر تا به حال به الزامات مهاجرت برای بسیاری از این کشورهای ثروتمند انگلیسی زبان نگاه کرده باشید، متوجه سخت گیری های بیش از حد آنها خواهید شد.وقتی از روش ویزای طلایی-خرید ملک استفاده میکنید؛ در واقع از انتخاب روشهای سختگیرانه معاف شده اید. در یک لحظه فکر کنید که راه اندازی کسب و کار در اروپا  و ایجاد ۱۰ شغل که پیش نیاز اخذ اقامت خیلی از کشورها است تا چه حد دردسر زا هستند:به همین دلیل است که این برنامه ها به عنوان یک “بلیت طلایی” برای کسانی که پول مورد نظر این کشورها را دارند، تلقی می شود.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

مدارک مهاجرت خانواده به اروپا با خرید ملک

معایب ویزای طلایی-خرید ملک چیست؟

چیزی که نمی توان در مورد ویزای طلایی-خرید ملک اروپا نادیده گرفت این است که اکثر این برنامه ها از الزامات مالیاتی خود برای ساکنان سرمایه گذار خود چشم پوشی نمی کنند. البته، اگر به سادگی بدون مهاجرت فیزیکی به کشور، اقامت را دریافت کنید، هیچ کشوری با ویزای طلایی-خرید ملک از شما مالیات نخواهد گرفت (اگرچه برخی از آنها در گذشته چنین کردند، مثلا اسپانیا).

به این دلیل است که بیشتر کشورها فقط در صورتی از شما مالیات می‌گیرند که در آن کشور زندگی کنید. و برخی حتی برنامه هایی را ارائه می دهند (مانند اقامتگاه مالیاتی غیرعادی پرتغال) که به شما امکان می دهد در این کشور زندگی کنید و فقط برای پولی که در پرتغال به دست می آورید مالیات بپردازید. و شخص از پرداخت مالیات درآمدهایی خارج از پرتغال بدست آورده معاف است. اما این را بدانید، اگر زمان کافی را در کشور محل اقامت جدید خود بگذراند تا به عنوان مقیم مالیاتی واجد شرایط شوید .

ویزای طلایی خرید ملک در اروپا و پرداخت مالیات:

معمولاً 183 روز در هر یک از این کشورها – آنها از شما مالیات خواهند گرفت. فرار مالیاتی هم ممنوع است؛شما نمی توانید فقط شرکت خود را در مثلا جزایر قناری قرار دهید، سپس به پرتغال بروید و مدعی دریافت معافیت مالیاتی شوید.به این راحتی نیست و دقیقاً به همین دلیل است که داشتن یک برنامه جامع بسیار مهم است.شما نمی خواهید صدها هزار، اگر نه میلیون ها دلار از پول خود را به خطر می اندازید.البته با برنامه ریزی مناسب، حتی اگر زمان کافی را در کشور سپری نکنید، راهی وجود دارد که به طور قانونی می توانید در حالی که مقیم اروپا هستید، اصلا مالیات نپردازید ، اما نه برای شهروندی اروپایی.

نکته مهم این است که اگر در این کشور اقامت نکنید، بعید است که در جهت اخذ شهروندی اروپایی به جایی برسید.در تمام کشورهای ویزای طلایی-خرید ملک، شما باید زمان واقعی را در آنجا بگذرانید تا واجد شرایط شهروندی اروپایی کشور شوید و زمانی که باید در آنجا سپری کنید، مشمول تعهدات مالیاتی می شوید.اما، همانطور که اشاره کردیم، با داشتن یک استراتژی مالیاتی جامع و هوشمند در حال حرکت، میتوان همه چیز را حل کرد. ما می توانیم به شما کمک کنیم که این پروسه را به سرانجام برسانید. مهاجرت خانواده به اروپا با خرید ملک

کدام کشور اروپایی ویزای طلایی-خرید ملک ارائه می دهند؟

بیایید با گفتن این نکته شروع کنیم که اروپا جایی است که در مورد مهاجرت سرمایه گذاری به میان می آید. قاره کهن فاکتورهای زیادی به نفعش دارد، از تاریخ، معماری و فرهنگ جذابش گرفته تا غذاهای خوشمزه، شهرهای نمادین و تنوع جغرافیایی.کوه ها، سواحل، جزایر، رودخانه ها، حومه شهر و موارد دیگر وجود دارد. به معنای واقعی کلمه چیزی برای همه است.بسیاری از ما به اروپا سفر کرده ایم. اما افراد بیشتری از سراسر جهان در سال های اخیر تصمیم گرفته اند این منطقه را خانه خود کنند.راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. اما دریافت ویزای طلایی-خرید ملک سریعترین و ارزان ترین است. همچنین می‌توانید با سرمایه‌گذاری یک شهروند اروپایی شوید، اما این برای شما میلیون‌ها یورو هزینه دارد. ویزای طلایی-خرید ملک شما را تنها در چند ماه با کسری از هزینه های گزاف ؛ وارد اروپا میکند.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

 تابعیت از طریق ویزای طلایی اروپا:

به علاوه، شما می توانید در مدت 2 تا 10 سال تابعیت اروپا را دریافت کنید .در بسیاری از وبسایتها بخصوص وبسایتهای ایرانی ؛ به اشتباه کشورهای دیگری را به عنوان ارائه کننده ویزای طلایی-خرید ملک اروپا معرفی می کنند در حالی که اگر مقصود ما از ویزای طلایی-خرید ملک اروپا ؛ روشی باشد که مثلا شخص بی درد سر در کوتاهترین زمان ؛ بتواند اقامت اروپا را صرفا با بودجه محدود از طریق خرید ملک بگیرید . تنها چند کشور انگشت شمار در اروپا از طریق خرید ملک با مبلغی غیر گزاف ؛ اقامت طلایی دارند. آنها عبارتند از پرتغال؛ اسپانیا؛یونان؛لتونی؛قبرس جنوبی و سایر کشورها اگر با مبالغ گزاف اقامت بدهند دیگر اقامت طلایی نامیده نمی شود. 

شما میتوانید در مورد اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

شرایط اخذ پاسپورت اروپا با روش خرید ملک 

یونان

یونان یکی از محبوب‌ترین ویزای طلایی-خرید ملک و همچنین ارزان‌ترین ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا است.برای سرمایه گذاری 250,000 یورو، یک سرمایه گذار خارجی می تواند تا چند ماه دیگر مقیم اروپا شود.بهترین چیز در مورد ویزای طلایی-خرید ملک یونان این است که گزینه های سرمایه گذاری آن بسیار انعطاف پذیر است – شما گزینه هایی متفاوت دارید.اکثر مردم سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را انتخاب می کنند. همچنین می توانید ویلا بخرید و هزینه ها را با شخص دیگری تقسیم کنید و هر دو و خانواده هایتان هم واجد شرایط اقامت شوید.یونان نیز نیازی به اقامت فیزیکی ندارد، به شما این امکان را می‌دهد که از مزایایی که اقامت دوم ارائه می‌کند، بدون هیچ گونه اشکالی برخوردار شوید.شما همچنین می توانید برای شهروندی یونانی درخواست دهید مشروط بر آنکه حداقل هفت سال متوالی را در این کشور سپری کنید، ترتیب مالیاتی یکجا جدید این امر را فریبنده تر می کند. جزییات بیشتر در در وبسایت ما در بخش اخذ اقامت طلایی یونان بخوانید.اقامت دائم اروپا با روش خرید ملک

 پرتغال

پرتغال اعلام کرده است که این برنامه را لغو می‌کند. برای اطلاعات در مورد برنامه های جایگزین ویزای طلایی-خرید ملک یا مشاوره در مورد اخذ اقامت اروپا، با تیم ما تماس بگیرید. ممکن است پرتغال را به خاطر کریستیانو رونالدو بشناسید، اما ما آن را به عنوان یک فوق ستاره گلدن ویزا می شناسیم.حداقل سرمایه گذاری 350000 یورو برای شما اجازه اقامت در این کشور را دریافت می کند. به علاوه، در مدت 10 سال، شما واجد شرایط درخواست شهروندی پرتغال خواهید بود. برخلاف سایر کشورها، حتی اگر از نظر فیزیکی در این کشور زندگی نمی کنید، می توانید شهروندی آنجا را دریافت کنید و این موضوع  حرفه ای واقعی است.راهنمای مفصل ما را در مورد برنامه ویزای طلایی-خرید ملک پرتغال بخوانید.ساده‌ترین راه مهاجرت اروپا از روش خرید ملک

لتونی

لتونی یک ویزای طلایی ارائه نمی کند بلکه دو نوع ویزای طلایی دارد.یکی خرید ملک با ارزش ۲۵۰ هزار یورو و دیگری خرید سهام شرکت در حال کار به ارزش ۵۰ هزار یورو.روس‌ها و بلاروس‌ها اکنون از برنامه ویزای طلایی-خرید ملک لتونی مستثنی شده‌اند. لتونی تا 30 ژوئن 2023 برای این اتباع برای اولین بار اجازه اقامت موقت صادر نمی کند.این کشور اروپای شرقی در مسیر انتخابی؛ بسیاری از مردم نیست،زیرا بسیاری افراد شناختی از این کشور عضو شینگن ندارند؛ به همین دلیل است که می‌توانید معاملات عالی را در مورد املاک پیدا کنید. گزینه اول : حداقل سرمایه گذاری 250000 یورو (+ 5٪ هزینه های دولتی) برای اقامت در لتونی مورد نیاز است. این یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی است و کل منطقه شنگن اروپا را به زمین بازی سفر شما تبدیل خواهد کرد.این گزینه حتی از یونان هم ارزانتر است. گزینه دوم با راه‌اندازی یک شرکت، اقامت دریافت کنید، کاری که در همه کشورهای ویزای طلایی-خرید ملک نمی‌توانید انجام دهید.راهنمای مفصل ما را در مورد برنامه ویزای طلایی-خرید ملک لتونی بخوانید.لزوم حضور خانواده در اروپا با خرید ملک

قبرس

قبرس فقط یک ویزای طلایی-خرید ملک ارائه نمی دهد، بلکه دو ویزای طلایی-خرید ملک را ارائه می دهد.یکی از این برنامه ها برای اقامت دائم است که ما در اینجا به آن علاقه مندیم.بنابراین، ویزای طلایی-خرید ملک قبرس به چه معناست؟این کاملاً ساده است: 300000 یورو (+ مالیات بر ارزش افزوده) در یک یا دو ملک کاملاً جدید سرمایه گذاری کنید و شما (و خانواده تان) در عرض 2 تا 3 ماه کوتاه ساکن قبرس خواهید شد. نه خیلی بیشتر از این.

یک گزینه کوتاه دیگر این است که ملکی بخرید و مدرکی دال بر درآمد تضمین شده سالانه از خارج از کشور حداقل 10000 یورو (+ 5000 یورو برای هر عضو خانواده از نظر مالی وابسته . )و لازم است اندازه ملک خریداری شده مطابق با اعضای خانواده باشد.چیزی که قبرس می تواند به آن ببالد، وضعیت بین المللی آن است.اگرچه قبرس بخشی از اتحادیه اروپا است، اما عضو منطقه شنگن نیست. این بدان معناست که شما هنوز دسترسی بدون ویزا به اتحادیه اروپا نخواهید داشت، اما به زودی ؛ قبرس به شینگن می پیوندد.از سوی دیگر، این جزیره انگلیسی زبان در دریای مدیترانه است. چه کسی آن را دوست ندارد؟برای خواندن راهنمای ما برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس، اینجا را کلیک کنید.مزایای مهاجرت خانواده گی به اروپا با خرید ملک

اسپانیا

اسپانیا ویزای طلایی-خرید ملک خود را به عنوان راهی برای احیای اقتصاد خود راه اندازی کرد. متقاضیان با خرید ملک 500,000 یوروی، اقامت اسپانیا را دریافت میکنند. این حد اقل مورد نیاز برای اسپانیا با چندین کشور اروپایی دیگر برابری می کند،حتی بعضا بیشتر از برخی کشور ها است. پس چرا اسپانیا؟

اسپانیا به عنوان یک کشور نیازی به معرفی ندارد. فرهنگ، استاندارد زندگی و تاریخ غنی آن از مزایای اصلی آن است. اگر مقیم اسپانیا شوید،باید مالیات بر درآمد حاصل از خارج از کشور را هم بپردازید. اما با برخی برنامه ریزی های مالیاتی هوشمند، می توان از آن نیز جلوگیری کرد. این کشور همچنین پیوندهای عالی به اروپا، شمال آفریقا و آمریکای لاتین ارائه می دهد. بنابراین، اگر علاقه مند به سرمایه گذاری در یک کسب و کار یا راه اندازی کسب و کار خود هستید، اسپانیا می تواند مکان ایده آلی باشد. راهنمای مفصل ما را در مورد ویزای طلایی-خرید ملک اسپانیا بخوانید.شرایط مهاجرت با خرید ملک قبرس

چنانچه در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

واجدین شرایط ویزای طلایی-خرید ملک اتحادیه اروپا 

سه گروه متفاوت از افراد در جهان؛ وجود دارند که به دنبال اقامت دوم هستند.البته گروه های واجد شرایطی که از امکانات مالی بالایی برخوردارند و قصد دارند پول خود را در خرید ملک در حوزه مهاجرت سرمایه گذاری کنند؛ و با توجه به کشورها حداقل قدرت خرید ۲۵۰ هزار یورو را داشته باشند.

  • گروه اول:  شهروندان ایالات متحده

به طور کلی، هدف آنها از دریافت برنامه ویزای طلایی-خرید ملک اروپا فقط اقامت نیست، بلکه شهروندی اتحادیه اروپا است. این افراد کاندیدای عالی برای گلدن ویزای اروپا هستند.

  • گروه دوم: شهروندان کشورهای جهان سوم

شهروندانی که «گذرنامه‌های کم اعتبار» دارند و خواهان دسترسی به اتحادیه اروپا برای مدارس، فرصت‌های فرزندانشان، امنیت، ثبات و هر آنچه که برای آینده شان مهم می‌دانند .این افراد می خواهند در اروپا زندگی کنند و در نهایت نیز شهروند اروپا شوند.

  • گروه سوم: صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران

افرادی که جهت مدیریت بهتر کسب و کار خود ؛ اقامت طلایی میگیرند تا از شر ویزای شنگن برای همیشه خلاص شوند.

کدام گروه داوطلب ویزای طلایی اروپا هستند؟

صاحبان کسب و کارهای پر منفعت و اقشار ثروتمند کشورهای غیر اتحادیه اروپا  که به دنبال گشت و گذار دائمی خود در اروپا هستند، کاندیدای ویزای طلایی-خرید ملک اروپا هستند. برخی از برنامه های ویزای طلایی-خرید ملک اروپا از شما میخواهند که در این کشور زندگی کنید تا در نهایت تابعیت دریافت کنید. اما برخی دیگر اینطور نیستند. همه آنها به شما امکان دسترسی نامحدود به اتحادیه اروپا را می دهند.

گروهی که واقعاً از برنامه ویزای طلایی-خرید ملک سود می برند، گروه شماره دو هستند. یعنی افرادی که پاسپورت بدی دارند و با دردسرهای فراوان؛ برای گرفتن ویزا مواجهند. متاسفانه شهروندان کشور ما هم در همین گروه قرار میگیرند.برای مثال در پرتغال، تقریباً دو سوم همه دارندگان ویزا طلایی چینی هستند. پس از آن برزیلی ها با 8.6 درصد از کل متقاضیان، و همچنین آفریقای جنوبی با 4 درصد قرار دارند. در همین حال، در اسپانیا، سرمایه گذاران چینی و روسی بر جمع متقاضیان تسلط دارند. در حالی که یونان شاهد افزایش متقاضیان ترک در کنار همتایان روسی و چینی خود بوده است.

روشهای جایگزین ویزای طلایی-خرید ملک اروپا:

غیر از برنامه های ویزای طلایی-خرید ملک، راه های دیگری برای اقامت در کشورهای اروپایی وجود دارد.

در واقع، برخی از جایگزین ها ممکن است گزینه بهتری برای شما باشند.به این شکل که شما می توانید دارایی های خاصی را بدون نیاز به سرمایه گذاری نشان دهید و همچنان مجوز اقامت بدون هیچ سرمایه گذاری را دریافت کنید. به این روش اقامتی ؛ روش تمکن مالی یا خود حمایتی میگویند. با این حال، این روند انتخابی‌تر است، بنابراین برای سایر شهروندان غربی بهتر است، اما برای چینی‌ها یا روس‌ها نه چندان. همچنین اگر در آنجا شغلی پیدا کنید، با یک شهروند ازدواج کنید یا ثابت کنید که حدود دو سال یا بیشتر با یک شهروند آن کشور در یک رابطه متعهدانه بوده اید، می توانید اساساً در همه این کشورها اجازه اقامت دریافت کنید.

همانطور که در مقاله شهروندی اروپا ما در مورد آن صحبت شد، در برخی کشورها نیز می توانید با راه اندازی یک شرکت اقامت دریافت کنید.برخی از کشورهای انگلیسی زبان تمایل به سیستم امتیاز دارند. چه آنها بخواهند شما به زبان صحبت کنید، یک تجارت راه اندازی کنید یا از چندین حلقه دیگر عبور کنید.نکته این است که راه های متعددی برای دریافت مجوز مهاجرت برای اقامت در کشورهای مختلف وجود دارد. اما همه آنها شرایط خاص خود را تعیین می کنند، که گاهی اوقات نمی توان آنها را کنترل کرد.اگر از ما بپرسید ویزای طلایی-خرید ملک یک راه بسیار ساده و آسان برای رسیدن به آنجا است.

انواع سرمایه گذاری ویزای طلایی-خرید ملک اروپا:

همانطور که قبلاً گفتیم، برنامه ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا مبادله بین سرمایه گذار و کشور است. اگر شما سرمایه گذاری مالی لازم را انجام دهید، مقامات دولتی برای شما اجازه اقامت صادر می کنند. اما این مستلزم چه چیزی است؟خوشبختانه، در مورد اکثر برنامه‌های ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا که در حال حاضر در دسترس هستند، فقط به یک نوع سرمایه‌گذاری محدود نمی‌شوید.کشورها بسته به نیازهای اقتصادی و استراتژیک خود معیارهایی را تعیین می کنند که سرمایه گذار خارجی را برای اقامت واجد شرایط می کند.

برای اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

روشهای سرمایه گذاری طلایی در اروپا:

  •  املاک و مستغلات-مهاجرت به اروپا از راه خرید ملک

تا کنون محبوب ترین گزینه سرمایه گذاری و رایج ترین آن، املاک و مستغلات است. بهترین گزینه  ویزای طلایی برای متقاضیان خرید ملک است. سرمایه گذاری مورد نیاز در املاک و مستغلات اغلب کمترین میزان است. الزامات ویزای طلایی-خرید ملک از نوع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در برخی کشورها بسیار منعطف و در بعضی سختگیرانه است. به عنوان مثال، برخی از کشورها، مانند یونان، به شما اجازه می‌دهند که چندین ملک از هر نوع و نوع (مسکونی، تجاری و کشاورزی) خریداری کنید. تا زمانی که کل مبلغ هزینه شده به حداقل مقدار برسد. بنابر این همانگونه که ملاحظه میکنید روش مهاجرت به اروپا از راه خرید ملک در برخی کشورها دارای انعطاف زیادی است و سلیقه بسیاری از افراد را در برمیگیرد. 

شما همچنین می توانید یک ملک گران قیمت را با شخص دیگری تقسیم کنید و همچنان اجازه اقامت خود را دریافت کنید. در همین حال، کشورهای دیگر فقط به شما اجازه می دهند در یک منطقه خاص و فقط یک ملک خریداری کنید. معمولاً سعی می کنند مناطق سرمایه خود را تقویت کنند و به طور مصنوعی حداقل مقدار سرمایه گذاری را افزایش دهند.

  •  کسب و کار / شرکت 

در حالی که همه کشورها از خارجی‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود استقبال نمی‌کنند.حداقل نه از نظر ظاهری، دیگران برای سرمایه‌گذاری در یک کسب‌وکار محلی یا حتی راه‌اندازی شرکت طرح های جذابی ارائه می کنند. به عنوان مثال، اسپانیا برای مدت طولانی با نرخ بالای بیکاری دست و پنجه نرم کرده است. تا زمانی که فرصت های کاری برای مردم محلی ایجاد کنید، حتی حداقل سرمایه گذاری لازم برای اقامت شما را تعیین نمی کند. اساساً، آنچه که آنها به دنبال آن هستند، شرکت های نوآور فناوری اطلاعات یا فناوری بصورت استارت آپ می باشند. اما اگر کسب و کار محلی یا منطقه ای در ذهن دارید، آن را نیز در نظر میگیریم.

یک مثال قابل توجه دیگر ویزای طلایی ایرلند است. اگر بتوانید یک کسب و کار در ایرلند راه اندازی کنید و به دولت ثابت کنید که این کسب و کار به بهبود جامعه آن کمک می کند. شما میتوانید که در آنجا اقامت بگیرید و همچنین اقامت دائم بعدی میسر خواهد بود. اکثر کشورهای ویزای طلایی یک گزینه سرمایه گذاری تجاری و/یا سازمانی را نیز ارائه می دهند، اگرچه افراد زیادی به دنبال آن نیستند. دلیل آن هم واضح است.در خرید ملک بالاخره سندی در دست افراد است اما در موارد دیگر آینده مبهم!!!

  •  ابزارهای مالی

از اوراق قرضه گرفته تا سهام، و از وجوه تا سپرده های بانکی، این ابزارهای مالی مختلف برای سرمایه گذاری برای متقاضیان ویزای طلایی-خرید ملک در دسترس هستند.در واقع، اکثر کشورهای ویزای طلایی-خرید ملک گزینه هایی را برای سرمایه گذاری در دارایی های مالی ارائه می دهند، اما روند درخواست کمی پیچیده تر می شود.دارایی های مالی مانند اوراق قرضه هیچ سودی جمع نمی کنند، اما دارایی های مالی مانند سهام و سرمایه گذاری در صندوق ها ممکن است.پاسپورت از روش خرید ملک قبرس

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

اقامت طلایی اروپا در یک نگاه -گزینه سرمایه گذاری و خرید ملک

در ذیل معروفترین برنامه های مهاجرت به اروپا از راه خرید ملک که طرفداران بسیاری هم دارد آمده است.

اسپانیا قبرس جنوبی یونان پرتغال لاتویا-لتونی
حداقل مبلغ سرمایه گذاری 500000 یورو (املاک و مستغلات) 250000

املاک و مستغلات 

250000 یورو (املاک و مستغلات) 280000 یورو (املاک و مستغلات) 250000 یورو در املاک و مستغلات
حداقل نیاز به اقامت ۱ روز در سال هیچ— در مرحله اقامت موقت هیچ— در مراحل اقامت موقت ۷ روز در سال ۱ روز در سال
مدت زمان مجوز اولیه اجازه اقامت موقت 1 ساله اجازه اقامت دائم 5 ساله اجازه اقامت دائم 5 ساله اجازه اقامت موقت 2 ساله اجازه اقامت موقت 2 ساله
دوره تمدید در پایان سال 1 هر 5 سال یک بار قابل تمدید دوره 5 ساله قابل تمدید بعد از 2 سال قابل تمدید بعد از 2 سال
زمان شهروندی 10 سال 7 سال سال7  5 سال 10 سال
گنجاندن خانواده همسر و فرزندان زیر 18 سال همسر و فرزندان زیر 18 سال همسر و فرزندان زیر 21 سال در صورت وابستگی همسر و فرزندان زیر 18 سال همسر و فرزندان زیر 18 سال
حق کار بله خیر خیر بله آره
سفر بدون ویزا کشورهای اتحادیه اروپا شنگن کشورهای اتحادیه اروپا  کشورهای اتحادیه اروپا شنگن کشورهای اتحادیه اروپا شنگن کشورهای اتحادیه اروپا شنگن
اولین انحلال سرمایه گذاری 5 سال 5 سال 3 سال

سوالات متداول مهاجرت اروپا خرید ملک:

مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک -سرمایه گذاری

1. آیا یک خارجی می تواند در کشورهای اروپایی خانه بخرد؟

هیچ محدودیتی برای خرید خانه در کشورهای اروپایی به عنوان یک خارجی وجود ندارد و بخش املاک و مستغلات به خوبی توسعه یافته است. بسیاری از خارجی ها در کشورهای اروپایی ساکن شدند و در خانه دوم خود در آنجا سرمایه گذاری کردند.

2. آیا می توان برای سرمایه گذاری خود در کشورهای اروپایی وام گرفت؟

خیر ؛ شما باید از منابع داخلی خود برای سرمایه گذاری به منظور اخذ اقامت اروپا استفاده کنید.

3. آیا می توان ملک را از راه دور بخرم؟

دو راه برای ادامه سرمایه گذاری و خرید وجود دارد:

  1. شما به شخص ثالثی در کشورهای اروپایی (به عنوان مثال وکیل ویزای طلایی) با وکالت اجازه می دهید ملکی به نام شما دریافت کند. این وکالتنامه می تواند از کشور شما نیز اعطا شود و باید از قبل تنظیم شود.
  2. شما ملک را با پرداخت یک پیش پرداخت کوچک آنلاین رزرو می کنید و الف) بعداً خودتان به کشورهای اروپایی می آیید یا ب) وکالت نامه ای را به شخص ثالث در کشورهای اروپایی ارائه می دهید.

4. آیا می توانم به یکی از کشورهای شینگن سفر کنم و در آن زندگی کنم؟

بله، با مجوز اقامت صادر شده توسط کشورهای اروپایی، می توانید بدون ویزا تا 90 روز در دوره 180 روزه از سایر کشورهای شینگن دیدن کنید یا در آنها زندگی کنید.

5. آیا باید در کشورهای اروپایی ثبت نام کنم و حق بیمه تامین اجتماعی را بپردازم؟

خیر، الزامی نیست. اگرچه، اگر این کار را نکنید، باید بسیاری از هزینه های مراقبت های بهداشتی را خودتان پوشش دهید. در این صورت، ممکن است عاقلانه باشد که به جای آن بیمه درمانی خصوصی دریافت کنید.

6. مشاهده آنلاین املاک کشورهای اروپاییی چگونه محقق می شود؟

تحقق مشاهده آنلاین بسیار آسان است. پس از انتخاب ملک، زمانی را تنظیم می کنیم که مناسب شما و شاید فرد دیگری باشد که برای تصمیم گیری مهم باشد. مشاهده از طریق یک پیام رسان معمولی مانند FaceTime، Zoom، WhatsApp، Google Meet، Facebook یا Skype انجام می شود. فقط به یک اتصال اینترنتی پایدار نیاز دارید که امکان تماس ویدیویی از کشورتان را فراهم کند.

7. سیستم آموزشی در کشورهای اروپایی چگونه است؟

کشورهای اروپایی دارای استاندارد بالایی از مدارس دولتی و خصوصی است. مدارس دولتی هم برای شهروندان و هم برای ساکنان خارجی رایگان است در حالی که مدارس خصوصی به مبلغ قابل توجهی پول در هزینه ها نیاز دارند. مانند هر مدرسه خصوصی، مزایایی وجود دارد: کلاس‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند، کلاس‌های کوچک‌تر، فعالیت‌های فوق برنامه اضافی، و امکانات و آموزش مدرن‌تر.

هر گزینه ای که انتخاب کنید، سیستم آموزشی در کشورهای اروپایی به خوبی توسعه یافته است و مدارس و دانشگاه های مختلفی را به خانواده ها ارائه می دهد تا کودکان را به عنوان افرادی رقابتی با فرصت های بی پایان برای تحقق در سراسر جهان رشد دهند.

8. چه مدت می توانید بدون ویزا در کشورهای اروپایی زندگی کنید؟

شهروندان غیر اتحادیه کشورهای اروپایی می توانند تا 90 روز برای گردشگری یا تجارت بدون ویزا وارد کشورهای اروپایی شوند. پاسپورت شما باید حداقل سه ماه پس از مدت اقامت اعتبار داشته باشد.

9. آیا می توان از وجوه قرض گرفته شده برای سرمایه گذاری استفاده کرد؟

خیر؛ هدف جذب سرمایه از خارج از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به داخل است..

10. هزینه زندگی در کشورهای اروپایی کم است یا زیاد؟

شما می توانید با درآمد 1200 یورو در ماه – یا کمتر – در کشورهای اروپایی، در یک شهر بزرگ، به راحتی بازنشسته شوید. برای برخی افراد، ارزش مزایای تامین اجتماعی شما برای پوشش هزینه های زندگی شما کافی است.

11. ویزای طلایی کدام کشورهای اروپایی کدام بهتر است؟

چه چیزی بهتر است بستگی به این دارد که به دنبال چه چیزی هستید و با چه سرعتی به دنبال دریافت شهروندی هستید.عموما پس از پنج سال با ویزای طلایی کشورهای اروپایی، می توانید اقامت دائم و شهروندی دریافت کنید، اما برای ویزای طلایی اسپانیا باید 5 سال برای اقامت دائم و 10 سال برای شهروندی صبر کنید. برای دریافت اقامت دائم اسپانیا، باید حداقل 183 روز در سال در این کشور زندگی کنید. اما در سایر کشورهای اروپایی که گلدن ویزا دارند ؛نیازی نیست که بیش از 7 روز در سال در آنجا زندگی کنید.حداقل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسپانیا 500,000 یورو است در حالی که در سایرکشورهای اروپایی متوسط فقط 280,000 یورو است.

12. آیا تمام اسناد پشتیبانی باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند؟

بله، تمام مدارک باید ترجمه شود.

مزایای کلیدی رژیم مالیاتی کشورهای اروپایی برای گلدن ویزا چیست؟

ساکنان غیرعادی کشورهای اروپایی از مزایای زیر برخوردار هستند:

  • مالیات بر ثروت نپردازید
  • از معافیت مالیاتی هدایایی برای اعضای خانواده برخوردار شوید
  • از ارسال رایگان وجوه به کشورهای اروپایی لذت ببرید
  • از اقامت مالیاتی در حوزه قضایی اتحادیه کشورهای اروپایی در فهرست سفید برخوردار شوید
  • 0٪ مالیات بر درآمد منشأ خارجی (به جز نرخ مالیات 10٪ بر درآمد بازنشستگی منبع خارجی، از 1 آوریل 2020)
  • برای طیف وسیعی از انواع درآمد کشورهای اروپایی، تنها 20٪ مالیات ثابت بپردازید.

14. برای افتتاح حساب بانکی در کشورهای اروپایی به چه چیزهایی نیاز دارم؟

 یک حساب بانکی مورد نیاز است، زیرا پول باید به حساب بانکی کشورهای اروپاییی شما منتقل شود تا سرمایه گذاری شما تامین شود. بسیاری از آنها با بانک های محلی ارتباط دارند و می توانند در یک فرآیند یکپارچه کمک کنند.

باز کردن حساب ساده است و تنها چند قدم مورد نیاز است.

  • گذرنامه یا سند سفر دولتی؛
  • شماره تلفن فعال با قابلیت دریافت پیامک.
  • مدرک نشانی از کشور محل اقامت؛
  • اثبات درآمد؛
  • از 250 یورو تا 300 یورو به حساب واریز کنید.

اگر قصد دارید برای افتتاح حساب بانکی حضور داشته باشید، باید مدارک ذکر شده در بالا را به همراه داشته باشید. اسنادی که می‌توانید برای اثبات نشانی نشانی بیاورید شامل صورت‌حساب بانک خارجی، فرم‌های سفارشی یا یادداشت تحویل سیم‌کارت است. ما همچنین توصیه می کنیم 250-300 یورو را به صورت نقدی برای یک روند راحت تر داشته باشید. کل این فرآیند نباید بیش از 20 دقیقه طول بکشد و یک قدم دیگر به دریافت ویزای طلایی خود نزدیک تر خواهید شد.

15. ویزای تمکن مالی کشورهای اروپایی چیست؟

ویزای کشورهای اروپایی تمکن مالی شکل منحصر بفردی از ویزا است که به خارجیان دارای درآمد غیرفعال پایدار حق اقامت کشورهای اروپایی یا مجوزها و امکان نقل مکان یا بازنشستگی در کشورهای اروپایی را می دهد.

افرادی که درآمد غیر شغلی دارند، از جمله بازنشستگانی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند، ممکن است برای یک مجوز اقامت خاص، معروف به ویزای غیرفعال درآمد کشورهای اروپایی، که به عنوان ویزای بازنشستگی نیز شناخته می شود، درخواست دهند.

16. رایج ترین نوع سرمایه گذاری در اروپا جهت اخذ اقامت چیست؟

رایج ترین نوع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.

17. چه ملیتی بیشترین سرمایه گذاری را در طرح مجوز اقامت ویزای طلایی کشورهای اروپایی انجام داده است؟

آمار ویزای طلایی کشورهای اروپایی چین را به عنوان اصلی ترین کشوری که در برنامه اجازه اقامت سرمایه گذاری کرده است، گزارش می دهد. تا سال 2020 در مجموع 4764 ویزای طلایی به اتباع چینی اعطا شده است.

18. چرا سرمایه گذاری در املاک در کشورهای اروپایی؟

کشورهای اروپایی یکی از پویاترین و در حال توسعه ترین بازارهای املاک و مستغلات درجهان را ارائه می دهد. آنچه آن را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند، کیفیت زندگی فوق العاده، فرصت اخذ ویزای طلایی، فرصت های تجاری، امنیت و ثبات اقتصادی به علاوه برخی از کمترین هزینه های زندگی در تمام کشورهای اروپایی است.

<< 1 >>


 

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا