فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اقامت اروپااقامت اسپانسرشیپ کانادااقامت کاناداپاسپورت دوم و شهروندیمهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزیویزای توریستی کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق فامیلی و اسپانسر شیپ

اقامت کانادا از طریق بستگان

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

 

شما میتوانید در مورد اقامت اروپا از راه تمکن مالی اطلاعات کاملی با کلیک کسب نمایید.

مهاجرت کانادا فامیلی اسپانسرشیپ ؛ برای والدین ؛ پدر بزرگ و مادربزرگها امکان پذیر است. فرزندان مقیم کانادا دارای اقامت دائم یا پاسپورت می توانند بدون هزینه حامی والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ خود شوند.

مهاجرت به کانادا از راه اسپانسر فامیلی در کانادا راهی ساده و سریع برای مهاجرت به کانادا است. برنامه حامی والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برای مهاجرت به کانادا برای افرادی که فرزندشان اقامت و یا پاسپورت کانادا دارد مناسب است .مهاجرت به کانادا از راه اسپانسر فامیلی و یا همان ویزای اسپانسرشیپ کانادا روشی متداول و بدون هزینه برای مهاجرت به شمار میرود. این برنامه برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها (PGP) برای متحد کردن خانواده ها در کانادا وجود دارد.

برای مهاجرت به کانادا از راه استارت آپ و ثبت شرکت کلیک کنید.

مهاجرت کانادا از راه حمایت مالی

Contents

شرایط استفاده از مهاجرت والدین به کانادا از راه حمایت مالی یا اسپانسر:

برای استفاده از این طرح ؛ برای والدین شرایط خاصی وجود ندارد ؛ آنچه مهم است شرایط اسپانسر یا همان فرزندان در کانادا است که تعیین کننده است. از جمله اینکه فرزندان باید یا اقامت دائم داشته باشند و یا شهروند کانادا باشند. ضمنا شرایط مالی مناسب نیز شرط دوم است که حد اقل میزان مالی مورد نیاز در جدول مالی ذکر شده در ذیل جدول در قسمت سوالات متداول آمده است.

اقامت والدین افراد مقیم کانادا بصورت قرعه کشی است. لاتاری PGP 2023 به پایان رسید. در 10 اکتبر 2023، سازمان پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) به صورت تصادفی 24200 نفر را انتخاب کرد . دعوت نامه برای درخواست (ITA) به حامیان مالی منتخب از استخر متقاضیان 2020 ارسال کرد.لازم به توضیح است که این قرعه کشی از میتن والدینی انجام شد که قبلا در سال ۲۰۲۰ در خواست داده بودند. در واقع از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ در خواست جدیدی پذیرفته نشد. و قرعه کشی از میان استخر ۲۰۲۰ انجام شد.

این برنامه در سال 2024 از سر گرفته خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل مدارس بین المللی شبانه روزی فرانسه برای فرزندان زیر ۱۸ سال

 کلیک کنید.

اگر واجد شرایط برنامه والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها (PGP) نیستید ؛ شاید واجد شرایط سوپر ویزا باشید. سوپر ویزا به والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها اجازه می دهد تا حداکثر 10 سال وارد کانادا شوند.

در حالی که در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد روند درخواست PGP 2024 در دست نیست . روش IRCC برای دریافت و ارزیابی درخواست‌ها در سال‌های گذشته ممکن است نشانه‌هایی برای فرآیند PGP آینده باشد.

دعوت نامه ها برای PGP 2023 از 10 اکتبر ارسال شد. IRCC  تعداد 24200 ITA را با امید به دریافت 15000 درخواست کامل ارسال کرد.

اطلاعات تکمیلی در مورد سوپر ویزای کانادا-ویزای والدین کانادا کلیک کنید.

انتخاب واجدین شرایط مهاجرت کانادا فامیلی اسپانسر۲۰۲۳:

متقاضیان واجد شرایط از مجموعه حامیان مالی واجد شرایط علاقه مند در سال 2020 (مانند سال های 2022 و 2021) انتخاب شدند. افرادی که در سال 2020 یک فرم علاقه به حامی مالی ارسال کردند. اما در سال های 2020، 2021 یا 2022 ITA دریافت نکردند، تشویق شدند که ایمیل های خود، از جمله پوشه های هرزنامه و ناخواسته را بررسی کنند. به گفته IRCC، افرادی که شماره تأیید یا دسترسی به آدرس ایمیل  در فرم علاقه به حامی خود را از دست داده اند. می توانند پس از ارسال همه ITA ها، شماره تاییدیه خود را بازیابی کنند یا یک آدرس ایمیل جدید ارائه دهند.

حامیانی که ITA دریافت می کنند باید درخواست PGP خود را از طریق پورتال اقامت دائم (یا پورتال اقامت دائم نماینده)، تا مهلت تعیینی در دعوتنامه ارسال کنند.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

مهاجرت کانادا از راه اسپانسر فامیلی

سوالات متداول :

مهاجرت به کانادا از طریق فامیلی و اسپانسر شیپ

1. برنامه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ (PGP) چیست؟

شهروندان کانادایی و مقیم دائم می توانند از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی کنند. والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که تحت این برنامه تأیید شده‌اند، اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند و ممکن است در نهایت بتوانند برای شهروندی کانادا اقدام کنند.

2. مزایای برنامه والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها (PGP) چیست؟

والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شما می توانند از مزایای کامل اقامت دائم کانادا از جمله توانایی کار در کانادا، دریافت مراقبت های بهداشتی، حمایت کامل تحت قوانین کانادا و منشور حقوق بهره مند شوند. و Freedoms، و پس از احراز معیارهای واجد شرایط بودن، برای اخذ شهروندی کانادا اقدام کنند.

3. چگونه می توانم از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگم در سال 2023 برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی کنم؟

برنامه  PGP 2023 به شرح زیر بود:

مرحله 1: مطمئن شوید که معیارهای واجد شرایط بودن را دارید.

مرحله 2: فرم علاقه به حامی مالی را در وب سایت IRCC در سال 2020 تکمیل کرده اید و در سال 2021 یا 2022 ITA دریافت نکرده اید.

مرحله 3: برای دریافت ITA و دستورالعمل‌های بیشتر، ایمیلی را که در فرم علاقه به حامی مالی 2020 ارائه کرده‌اید، پس از 13 اکتبر 2023 بررسی کنید. IRCC به مدت دو هفته پس از تاریخ افتتاح برنامه به ارسال این ایمیل‌ها ادامه می‌دهد.

مرحله 4: اگر ایمیلی از IRCC با ITA دریافت کردید، باید درخواست خود را از طریق پورتال اقامت دائم یا پورتال اقامت دائم نماینده تا مهلت مندرج در دعوتنامه ارسال کنید.

4. معیارهای واجد شرایط بودن برای برنامه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ 2023 چیست؟

برای واجد شرایط بودن برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در سال 2023، حامیان مالی باید معیارهای زیر را داشته باشند:

  • باید قبلا فرم علاقه به حامی مالی را در وب سایت IRCC در سال 2020 تکمیل کرده باشید
  • شهروند کانادایی، مقیم دائم کانادا، یا یک هندی ثبت شده تحت قانون کانادا باشید 
  • 18 سال یا بیشتر باشد؛
  • در کانادا اقامت داشته باشید (متقاضیان بالقوه باید مدرکی مبنی بر وضعیت خود در مرحله Interest to Sponsor ارائه دهند).
  • از حداقل سطح درآمد ضروری برای این برنامه بر خوردار باشید. (اگر متاهل یا در یک رابطه معمولی هستید، درآمد هر دو حامی و همسر می تواند شامل شود) و مدرکی دال بر درآمد به IRCC ارائه دهد. و
  • امضای تعهد:
    • حمایت مالی از افراد تحت حمایت به مدت 20 سال (از زمانی که ساکنان دائمی شوند)؛
    • بازپرداخت هرگونه مزایای کمک اجتماعی پرداخت شده به اعضای خانواده تحت حمایت (در صورت وجود) برای یک دوره 20 ساله؛ و/یا
    • اگر اسپانسر در کبک اقامت داشته باشد، یک "تعهد" اضافی وجود دارد. باید با استان کبک امضا شود.

متقاضیان PGP باید با ارسال اعلامیه های ارزیابی صادر شده توسط آژانس درآمد کانادا (CRA) در حمایت از درخواست خود، ثابت کنند که حداقل شرایط درآمد را دارند.

5. اگر در کبک زندگی می کنم، می توانم از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگم حمایت مالی کنم؟

بله . پس از تایید IRCC به عنوان حامی، باید شرایط حمایت مالی دولت کبک را برآورده کنید. دولت کبک نیز درآمد شما را ارزیابی خواهد کرد. همچنین باید یک تعهد حمایتی دیگر با استان امضا کنید.

از 23 نوامبر 2023، اگر فردی که برای مهاجرت به کبک حمایت مالی می شود (به عنوان بخشی از برنامه حمایت مالی خانواده) بین در سنین 18 تا 55 سال، شما (حامی مالی) اکنون باید یک طرح خوشامدگویی و ادغام را تکمیل و امضا کنید، و اطمینان حاصل کنید که حمایت از شخص حمایت شده در موارد زیر ارائه می شود: آماده شدن برای ورود آنها به کبک، دسترسی به خدمات و منابع عمومی برای تسهیل ادغام آنها. ، و یادگیری زبان فرانسه. تعهدات برای PGP در کبک معمولاً 10 سال است.

6. مراحل حمایت والدین و پدربزرگ و مادربزرگ در کبک چیست؟

روند PGP 2023 به شرح زیر بود:

مرحله 1: مطمئن شوید که معیارهای واجد شرایط بودن را دارید.

مرحله 2: فرم علاقه به حامی مالی را در وب‌سایت IRCC در سال 2020 تکمیل کرده‌اید.

مرحله 3: اطلاعاتی را که به‌عنوان علاقه وارد کرده‌اید به‌روزرسانی کنید تا در صورت لزوم فرم‌های حامی مالی را که در سال 2020 ارسال کرده‌اید.

مرحله 4: IRCC یک انتخاب تصادفی از بین حداکثر 24200 برنامه را بین 10 اکتبر و 23 اکتبر 2023.

مرحله 5: در صورت انتخاب در قرعه کشی، حامیان مالی باید یک درخواست حمایت کامل شده را تا مهلت ذکر شده در دعوتنامه خود به IRCC ارسال کنند تا با موفقیت برای حمایت PGP درخواست دهند.

مرحله 6: با درخواست از دولت کبک، گواهی انتخاب کبک (به فرانسوی "CSQ") دریافت کنید. پس از دریافت، آن را به IRCC ارسال کنید.

7. برای مهاجرت به کانادا به چه مقدار درآمد نیاز دارم تا از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگم حمایت کنم؟

شما باید از حداقل درآمد ضروری که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای هر یک از 3 مالیات گذشته تعیین شده است فراتر رفته باشید. سالها قبل از تاریخی که درخواست خود را ارسال می کنید. حداقل درآمد لازم برای حامیانی که در کبک زندگی می کنند متفاوت است. MNI شما براساس اعلامیه ارزیابی آژانس درآمد کانادا شما ارزیابی می‌شود.

جدول زیر حداقل الزامات درآمد ضروری برای برنامه والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها (PGP) 2023 را نشان می‌دهد، اگر خارج از کبک زندگی می‌کنید:

اندازه واحد خانواده MNI

2022

MNI

2021

MNI

2020

2 نفر 43082 دلار 32898 دلار 32270 دلار
3 نفر 52965 دلار 40,444 دلار 39672 دلار
4 نفر 64306 دلار 49,106 دلار 48167 دلار
5 نفر 72935 دلار 55694 دلار 54630 دلار
6 نفر 82259 دلار 62814 دلار 61613 دلار
7 نفر 91,582 دلار 69934 دلار 68598 دلار
هر فرد اضافی 9,324 دلار 7120 دلار 6985 دلار

8- برای حمایت مالی والدین و پدربزرگ و مادربزرگم در کبک به چه میزان درآمد نیاز دارم؟

اگر در کبک زندگی می کنید، در صورتی که درآمد ناخالص از منابع کانادایی برابر با کل درآمد جدول 1 و جدول 2 در زیر، در طی 12 ماه گذشته قبل از درخواست خود داشته باشید، توانایی انجام تعهدات حمایتی را دارید و نشان دهید که در طول مدت تعهد خود به داشتن آن ادامه دهید.

اندازه واحد خانواده درآمد پایه سالانه مورد نیاز
1 نفر 26877 دلار
2 نفر 36281 دلار
3 نفر 44793 دلار
4 نفر 51518 دلار
5 نفر 57337 دلار
بیش از 5 نفر، به ازای هر نفر اضافی اضافه کنید 5819 دلار

جدول 2 فقط به شخص مورد حمایت اشاره دارد. حامیان مالی باید شکل صحیح را از جدول 1 به شکل صحیح در جدول 2 اضافه کنند تا حداقل متقاضیان اصلی باید شکل مربوطه را از جدول 1 بالا به شکل مربوطه در ستون سمت راست جدول 2 اضافه کنند تا به حداقل برسد. الزامات درآمدی ضروری

درآمد اضافی مورد نیاز اسپانسر برای برآوردن نیازهای اساسی شخص تحت حمایت و اعضای خانواده وی
تعداد افراد 18 سال یا بیشتر تعداد افراد زیر 18 سال درآمد ناخالص سالانه مورد نیاز اسپانسر
0 1 9,303 دلار
0 2 14744 دلار
درآمد ناخالص سالانه مورد نیاز برای هر فرد زیر 18 سال 4916 دلار افزایش می یابد.
تعداد افراد 18 سال یا بیشتر تعداد افراد زیر 18 سال درآمد ناخالص سالانه مورد نیاز اسپانسر
1 0 19658 دلار
1 1 26413 دلار
1 2 29,826 دلار
درآمد ناخالص سالانه مورد نیاز برای هر فرد زیر 18 سال 3409 دلار افزایش می یابد.
تعداد افراد 18 سال یا بیشتر تعداد افراد زیر 18 سال درآمد ناخالص سالانه مورد نیاز اسپانسر
2 0 28829 دلار
2 1 32294 دلار
2 2 34863 دلار
درآمد ناخالص سالانه مورد نیاز برای هر فرد اضافی زیر 18 سال 2559 دلار و برای هر فرد 18 سال یا بیشتر 9164 دلار افزایش می یابد.

 

9. چه کسانی نمی توانند از پدر و مادر یا پدربزرگ خود حمایت کنند؟

دسته اول عدم واجد شرایط برای حمایت از والدین و/یا پدربزرگ و مادربزرگ نیستند اگر:

  • کمتر از 18 سال سن دارند؛
  • هنگام درخواست برای حمایت از والدین و/یا پدربزرگ و مادربزرگ و/یا زمانی که والدین و/یا پدربزرگ و مادربزرگ تحت حمایت اقامت دائم شوند، در کانادا زندگی نخواهند کرد.
    • یک حامی بالقوه، آدرس محل سکونت اولیه متقاضی باید در زمان درخواست در کانادا باشد و تا زمان تصمیم گیری در کانادا بماند.
  • شهروندان کانادایی، مقیم دائم کانادا، یا هندی ثبت شده در کانادا نیستند.
  • افرادی که اقامت موقتی هستند که با ویزا یا مجوز در حال بازدید، تحصیل یا کار در کانادا هستند.
  • افرادی که درخواست اقامت دائم داشته باشید که هنوز صادر نشده است.
    • یک حامی بالقوه باید در زمان ارائه درخواست حمایت، وضعیت اقامت دائم داشته باشد.
  • نمی‌توان مدرکی دال بر درآمد نشان داد که نشان دهد حداقل درآمد ضروری لازم (MNI) را دارد.

دسته دوم عدم واجد شرایط حمایت مالی از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ نیستند اگر:

  • در زندان، زندان یا ندامتگاه هستند
  • بدهی از بابت موارد ذیل دارند:
    • یک وام مهاجرتی
    • تعهد به جایی
    • پرداخت های حمایتی خانواده از قبیل نفقه یا نفقه فرزند به دستور دادگاه
  • در گذشته هنگام امضای قرارداد حمایت مالی برای حمایت مالی از یکی از بستگان، حمایت مالی را که با آن موافقت کردند، ارائه نکردند
  • اعلام ورشکستگی کرده و ترخیص نمی شوند
  • دریافت کمک های اجتماعی به دلیلی غیر از معلولیت
  • به خاطر یک جرم جنایی خشونت آمیز، هرگونه جرم علیه یکی از بستگان یا هر جرم جنسی در داخل یا خارج از کانادا محکوم شده اند.
  • به طور قانونی نمی توانند در کانادا بمانند و باید کشور را ترک کنند زیرا آنها دستور حذف را دریافت کرده اند.

IRCC ممکن است دلیل دیگری برای در نظر گرفتن یک فرد واجد شرایط برای حمایت از والدین و/یا پدربزرگ و مادربزرگ داشته باشد.

10. کانادا در سال 2023 چند پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ پذیرش می کند؟

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا حداکثر 15000 درخواست تکمیل شده را برای پذیرش PGP سال 2023 می پذیرد. IRCC قبلاً حدود 30000 درخواست برای پنجره ورودی 2021 و حدود 10000 درخواست برای PGP 2020 پذیرفته بود.

11. چگونه می توانم شانس خود را برای حمایت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگم افزایش دهم؟

مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا به دنبال این است که فرآیند قرعه کشی عادلانه و شفاف داشته باشد. این برنامه همه درخواست های تکراری را حذف می کند و تضمین می کند که قرعه کشی انجام شده است. اطمینان حاصل کنید که تمام معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده کرده اید. فرم علاقه به حامی مالی را به طور کامل و دقیق تکمیل کنید تا فرصتی برای قرار گرفتن در میان افراد انتخاب شده داشته باشید.

12. برنامه سوپر ویزا والدین و پدربزرگ ها چیست؟

شهروندان کانادایی و/یا مقیم دائم گزینه دیگری برای آوردن والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ به کانادا دارند.

برنامه سوپر ویزا به والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها اجازه می دهد تا به عنوان بازدیدکنندگان طولانی مدت با ویزای چند ورودی که تا 10 سال اعتبار دارد به کانادا بیایند. برخلاف ویزای بازدیدکننده استاندارد، سوپر ویزا به دارندگان ویزا اجازه می‌دهد تا حداکثر دو سال پس از ورود اولیه به کانادا در کانادا بمانند.

برای واجد شرایط بودن برای برنامه Super Visa، والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها باید شرایط استاندارد ویزای بازدیدکننده را داشته باشند. علاوه بر این، آنها باید:

  • ارائه تعهد کتبی حمایت مالی از فرزند یا نوه خود در کانادا؛
  • نشان دهید که اسپانسر در کانادا حداقل شرایط درآمد را دارد.
  • ثابت کنید که حداقل یک سال بیمه درمانی کانادایی را خریداری کرده اند. و
  • معاینه پزشکی مهاجرت را کامل کنید.

بسته به ملیت خود، والدین/پدربزرگ و مادربزرگ ممکن است علاوه بر سوپر ویزا، به ویزای اقامت موقت نیز نیاز داشته باشند.

14. اسپانسر کانادا چه تعهداتی در قبال دولت کانادا دارم؟

اسپانسر و امضاکننده مشترک حامی، در صورت وجود، ملزم به امضای یک تعهد اسپانسری با دولت کانادا هستند که در آن تعهد می‌کنند که نیازهای اساسی شخص یا افراد مورد حمایت را به مدت 20 سال از زمانی که آنها به کانادا می رسند.

15. مدت تعهد برنامه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ چقدر است؟

20 سال. تعهدات شما به عنوان حامی زمانی شروع می شود که شخص یا افراد تحت حمایت شما و وابستگان همراه آنها (در صورت وجود) ساکن کانادا شوند. مدت تعهد برای حامیان مالی در کبک 10 سال است.

16. آیا می توانم در برنامه برنامه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگم ؛ همسر هم یک امضا کننده داشته باشم؟

بله . به منظور کمک به شما در برآوردن حداقل درآمد مورد نیاز، یکی از امضا کنندگان شما می تواند همسر یا شریک قانونی شما باشد. امضاکننده شما باید مدرکی مبنی بر درآمد 3 سال گذشته مالیاتی قبل از تاریخ درخواست شما ارائه دهد. آنها همچنین باید شرایط واجد شرایط بودن مشابه شما را داشته باشند و باید موافقت کنند که به دوره تعهد اسپانسری 20 ساله پایبند باشند (دوره تعهد در کبک 10 سال است).

17. آیا می توانم بیش از یک والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ را در برنامه PGP خود اسپانسر کنم؟

بله، می توانید بیش از یک نفر را در برنامه PGP خود اسپانسر کنید. برای انجام این کار، باید برای هر فرد (یا زوجی) که حمایت مالی می کنید، درخواست های جداگانه ارسال کنید. IRCC این برنامه ها را به صورت جداگانه پردازش خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اگر تصمیم دارید بیش از یک نفر را در برنامه خود اسپانسر کنید، باید شرایط درآمد مربوطه را برای تعداد کل افراد حمایت شده برآورده کنید.

18. آیا افراد دارای اقامت دائم کانادا؛  می تواند از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود برای مهاجرت به کانادا حمایت مالی کند؟

بله، یک مقیم دائم کانادا که در حال حاضر در کانادا اقامت دارد، می تواند از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود حمایت مالی کند تا اقامت دائم را نیز دریافت کند.

19. آیا پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگم در صورت داشتن بیماری جدی می توانند درخواست اقامت کنند؟

بله ؛اما  دولت کانادا این اختیار را دارد که تعیین کند که والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ به دلایل بهداشتی مجاز به ورود به کانادا نیستند،اگر دارای شرایط زیر باشید:

  • سلامت عمومی را به خطر می اندازد
  • خطری برای امنیت عمومی یا
  • تقاضای بیش از حد برای خدمات بهداشتی یا اجتماعی ایجاد می کند.

20. اگر بیمه کار (EI) و/یا مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) را دریافت کرده باشم، می توانم از والدین و پدربزرگ و مادربزرگم حمایت مالی کنم؟

بله، EI و CERB توسط IRCC به عنوان کمک اجتماعی در نظر گرفته نمی شوند. شما هنوز هم باید حداقل شرط درآمد ضروری را که بر اساس تعداد کل خانواده شما است (که شامل تعداد والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، و وابستگانی است که می خواهید حمایت مالی کنید) را برآورده کنید.

<< 1 >>


  

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا