فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااقامت اروپااقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اسپانیااقامت پرتغالاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانویزای شینگن

اقامت قبرس جنوبی از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری

اقامت قبرس جنوبی ویزای طلایی-۲۰۲۳

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اقامت قبرس از طریق خرید ملک:

اقامت قبرس از راه خرید ملک گزینه منحصر به فرد ویزای طلایی اروپا است. تنها کشور اروپایی با خرید ملک ۳۰۰ هزار یورویی ؛ از همان ابتدا با خانواده اقامت دائم بدون زبان و حتی بدون حضور می دهد.

اقامت قبرس از طریق خرید ملک

اقامت از طریق سرمایه گذاری چیست؟

برنامه های اقامت از طریق سرمایه گذاری (RBI) توسط کشورهایی اجرا می شود که می خواهند سرمایه خارجی را جذب کنند در عوض اقامت ارائه دهند. بسیاری از کشورها در سرتاسر جهان برنامه های RBI را اجرا می کنند، اما محبوب ترین آنها ویزای طلایی اروپا هستند. قبرس مکانی امن و پایدار برای زندگی با امکان سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شمار می رود. اینجا بهشت ​​مالیاتی اروپا که مدتهاست سریعترین و ارزانترین راه برای خرید شهروندی اروپایی بوده است.
بدون شک یکی از داغ ترین و محبوب ترین مقاصد در جهان سرمایه گذاری برای مهاجرت است.
برنامه اقامت قبرس از راه  خرید ملک ؛با سرمایه گذاری  فقط با 300,000 یورو و در دو ماه انجام می شود. اقامت قبرس با سرمایه گذاری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. جزیره ای پر از افراد ثروتمند که به سبک زندگی آرام مدیترانه ای زندگی می کنند، در کشوری که در آستانه پیوستن به منطقه شنگن است.اقامت قبرس از راه خرید ملک ؛ مهاجرت به اتحادیه اروپا

چرا اقامت قبرس از راه خرید ملک؟

جزیره ای مطبوع در مدیترانه – آفتابی ترین کشور اروپا – پر از ویلاهای مجلل و پر از خودروهای بسیار گران قیمت است.
فرهنگ آرام و سبک زندگی با کیفیتی که به افراد خارجی ارائه می دهد مدت هاست که سرمایه گذاران را به کشور جذب می کند.
لیماسول، پایتخت، به‌عنوان سکوی مدیترانه نیز شناخته می‌شود، و بسیاری از روس‌ها آن را خانه خود کرده‌اند.
اول از همه، قبرس از نظر سیاسی و اقتصادی کشوری فوق العاده با ثبات است. مطمئناً، این یک ایالت جزیره ای است که گزینه های اقتصادی خود را به گردشگری، خدمات مالی محدود می کند. اما قبرس چند ترفند دیگر در آستین خود دارد.
مهمتر از همه، مدتی است که عضو اتحادیه اروپا بوده و درخواست آن برای پیوستن به منطقه شینگن در هر زمانی (2023) در شرف تایید است. شما با اقامت قبرس از راه خرید ملک می توانید در یکی از امن ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی کنید. کار کنید و فرزندان بصورت رایگان تحصیل کنند.

اقامت قبرس از راه خرید ملک ؛ مهاجرت به اتحادیه اروپا:

نیازی به گفتن نیست که قبرس حتی عمیق‌تر در دستگاه اتحادیه اروپا یکپارچه تر خواهد شد، که از منظر مالیات و مقررات همیشه چیز خوبی نیست، اما در مورد ثبات یک عامل مثبت است.
قبرس نیز موقعیت استراتژیکی دارد. این کشور با داشتن پیوندهایی با اتحادیه اروپا، ترکیه، خاورمیانه و شمال آفریقا، کشوری عالی برای تجارت در هر یک یا همه این مناطق است. همچنین دارای یک رژیم مالیاتی مناسب برای کسب و کار با نرخ مالیات شرکتی پایین است.

آیا می دانستید که اگر امن ترین نباشد، یکی از امن ترین کشورهای جهان است؟ اگر خانواده ای دارید که مایل به نقل مکان هستند یا خودتان دنبال محلی آرام و با ثبات با هوای مدیترانه ای شبیه آنتالیا هستید ؛ قبرس ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. مطمئنا، افزایش سرمایه گذاری خارجی باعث ایجاد شور و هیجان در توسعه املاک و مستغلات در قبرس شده است و قیمت ها را نیز به میزان قابل توجهی افزایش داده است. اما همچنان انواع کاندو های لوکس و ویلاهای ساحلی برای خرید وجود دارد.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

نحوه اخذ اقامت قبرس از راه خرید ملک ؛ مهاجرت به اتحادیه اروپا

نحوه اخذ اقامت قبرس از راه خرید ملک ؛ مهاجرت به اتحادیه اروپا:

برنامه اقامت قبرس یکی از طولانی ترین و محبوب ترین برنامه های RBI در اروپا است.
قبرس که مدتها به عنوان یک بهشت ​​مالیاتی فراساحلی شناخته می شد ، یک مقصد شناخته شده در دنیای مهاجرت سرمایه گذاری است.
تقریباً مانند هر برنامه سرمایه گذاری دیگری، ویزای طلایی قبرس از نیاز به تقویت سرمایه گذاری خارجی و کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور ناشی می شود.
اکنون، قبرس به شدت به پولی که از طریق ساکنان و شهروندان ثروتمندش وارد می شود، بستگی دارد. این به این دلیل است که فقط یک برنامه اقامت ارائه نمی دهد، بلکه یک برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری نیز بسیار محبوب است.
در حالی که برای خرید فوری شهروندی قبرس بیش از دو میلیون یورو نیاز دارید، اقامت دائم با کسری از هزینه نیز جایگزین بسیار خوبی است.
شما و خانواده تان می توانید با سرمایه گذاری حداقل 300000 یورو (به اضافه مالیات بر ارزش افزوده) در املاک و مستغلات، ساکن قبرس شوید. سپس به درخواست شما رسیدگی می شود و در عرض دو ماه اجازه اقامت برای شما صادر می شود.واجدین شرایط اخذ اقامت قبرس از طریق ویزای طلایی

واجدین شرایط اخذ اقامت قبرس از طریق ویزای طلایی:

چهار گروه از افراد وجود دارد که باید به فکر اخذ اقامت دائم قبرس باشند

  • آمریکایی ها:

  • آمریکایی هایی که به دنبال ترک تابعیت خود هستند.بسیاری از افرادی که تابعیت آمریکایی خود را رد می‌کنند معمولاً یکی از گذرنامه‌های ارزان‌تر کارائیب را انتخاب می‌کنند، اما پاسپورت کارائیب نمی تواند برای افرادی که میخواهند بین کشورها گشت و گذار کنند جوابگو باشد.قبرس این مشکل را حل می کند. شما می توانید اقامت قبرس را دریافت کنید و آزادانه در اروپا سفر کنید.
  • پاسپورت های ضعیف:

  • دارندگان پاسپورت ضعیف بدنبال پاسپورت قبرس هستند.جای تعجب نیست که چرا اکثریت متقاضیان ویزای طلایی اروپا روسی و چینی هستند. مطمئناً، سایر اتباعی که پاسپورت ضعیفی دارند ؛ تمایل زیاد به دریافت پاسپورت قوی تری دارند.عضویت قریب الوقوع قبرس در شینگن به این معنی است که می توانید آزادانه در کل منطقه اروپا سفر کنید. همچنین انتظار می رود که قبرس به زودی به برنامه مجوز سفر ESTA آمریکا اضافه شود.بعلاوه، داشتن اقامت دائم در اروپا، فرآیند ویزا برای بسیاری از کشورهای دیگر را بسیار آسان تر می کند.
  • متقاضیان اقامت دائم:

  •  برای افراد نیازمند به وضعیت اقامت دائم؛قبرس بهترین گزینه است.قبرس یکی از معدود کشورهای سرمایه گذاری است که نه تنها اقامت بلکه اقامت دائم را به سرمایه گذاران خود ارائه می دهد.اقامت دائم اروپا در قبرس دو نوع افراد را جذب می کند.اول، کسانی که به دنبال یک برنامه اقامت دائم هستند که به حداقل حضور فیزیکی در کشور نیاز دارد.از آنجایی که برای حفظ وضعیت اقامت دائم خود فقط باید هر دو سال یک بار به قبرس سفر کنید، این کشور به شدت با محیط مشاغل دیجیتالی سازگار است.دوم، در طرف مقابل این طیف، متقاضیانی هستند که می خواهند در آفتاب همیشگی قبرس لذت ببرند و در واقع در آنجا زندگی کنند.
  • کمترین هزینه:

  • سرمایه گذارانی که تمایل به اخذ شهروندی اروپا با کمترین هزینه را دارد.اگر می خواهید شهروندی اروپا را دریافت کنید اما نمی خواهید میلیون ها دلار مورد نیاز برای شهروندی فوری را سرمایه گذاری کنید، اقامت از طریق سرمایه گذاری قبرس می تواند راهی عالی برای پیشرفت باشد.مطمئناً، باید حداقل هفت سال صبر کنید تا پاسپورت قبرس را به دست آورید، اما اگر گزینه دیگری ندارید، هنوز هم بسیار عالی است.

قبرس عدم پرداخت مالیات بدلیل عدم نیاز به حضور:

نکته مهم:برخلاف سایر کشورهای RBI، قبرس فقط نیاز دارد که یک سال قبل از درخواست تابعیت خود در این کشور زندگی کنید.کشورهای دیگر، مانند پرتغال، اسپانیا؛یونان یا لاتویا (لتونی)، از شما میخواهند که در این کشور زندگی کنید و قبل از اینکه بتوانید برای تابعیت درخواست دهید، به مدت پنج سال یا بیشتر در آنجا مالیات بپردازید.
بنابراین، اگر قصد شما از اقامت در اروپا؛ اخذ پاسپورت اروپایی است و ضمنا میخواهید هم کمترین هزینه را بپردازید و هم اصلا در قبرس حضور نداشته باشید ؛دران صورت ؛مناسبترین گزینه قبرس خواهدبود.

برای اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

انواع روشهای سرمایه گذاری در قبرس

انواع روشهای سرمایه گذاری در قبرس:

سرمایه گذاری در املاک مسکونی و/یا تجاری در قبرس برای کل سرمایه گذاری 300000 یورو یا بیشتر.
اثبات درآمد
نمایش مدرک حداقل 30000 یورو درآمد خارجی سالانه، به اضافه 5000 یورو برای هر وابسته اضافی.
سپرده بانکی
یک مبلغ اضافی 30,000 یورو در یک موسسه مالی قبرس سپرده گذاری کنید و به مدت سه سال نگه دارید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

مراحل اخذ اقامت قبرس از راه خرید ملک

مراحل اخذ اقامت قبرس از راه خرید ملک:

در اصل، شما می‌توانید تمام سرمایه‌گذاری‌های خود را در قبرس در پایان دوره حفظ کرده یا حتی پس بگیرید. یا اگر می‌خواهید قبل از پایان زمان، اقامت قبرس خود را از دست بدهید.
همسر قانونی یا شریک مدنی شما، فرزندان تا 25 سال (باید مجرد باشند)، و والدین/پدر شوهر شما همگی می توانند بدون هزینه اضافی به درخواست اقامت شما اضافه شوند.

شرایط اقامت در قبرس:

برای اینکه واجد شرایط اقامت در قبرس شوید دو شرط وجود دارد که باید رعایت کنید.

1. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

ابتدا باید ملک جدیدی با حداقل ارزش بازار 300000 یورو (به اضافه مالیات بر ارزش افزوده) در کشور خریداری کنید.
اگر نمی خواهید، مجبور نیستید به عنوان یک فرد سرمایه گذاری کنید. شما همچنین می توانید از یک شخص حقوقی برای خرید ملک استفاده کنید، اما آن نهاد باید به نام شما (و احتمالاً همسرتان) ثبت شود. هیچ سهامدار دیگری نمی تواند دخیل باشد. شما در مورد نوع املاک و مستغلات که مجاز به سرمایه گذاری در آن هستید، آزادی عمل دارید.
شما می توانید در یکی از موارد زیر سرمایه گذاری کنید:

املاک انتخابی در قبرس :
  • 1 یا 2 ملک مسکونی
  • 1 ملک مسکونی و 1 ملک تجاری (مثلاً مغازه) تا 100 متر مربع
  • 1 ملک مسکونی و 1 ملک تجاری (مثلاً اداری) تا 250 متر مربع
    با این حال، یک محدودیت قابل توجه وجود دارد: همه دارایی های شما باید از یک توسعه دهنده خریداری شوند. بنابراین، اگر می خواهید با هم ترکیب کنید، بهتر است یک توسعه دهنده همه کاره پیدا کنید که بتواند هم املاک مسکونی و هم تجاری را به شما پیشنهاد دهد.
    همچنین اکیداً توصیه می‌کنیم که تنوع سبد املاک و مستغلات خود را برای کاهش ریسک در نظر بگیرید. اگر تقاضای گردشگری کاهش یابد، اجاره‌های مسکونی شما ممکن است دیگر به اندازه نقد نباشند.
    از سوی دیگر، اگر کشور دچار رکود مالی شود و فضای اداری دیگر مورد تقاضا نباشد، اجاره ملک مسکونی شما می‌تواند به پوشش زیان‌ها کمک کند.
شرایط املاک انتخابی در قبرس :

اموال یا املاکی که خریداری می کنید باید کاملاً جدید باشند. هنگامی که برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس درخواست می دهید، امکان فروش مجدد وجود ندارد.
و می‌دانید خرید ملک جدید چه چیزی را شامل می‌شود؟ بله، مالیات مالیات بر ارزش افزوده بالای حداقل مبلغ سرمایه گذاری با نرخ 19٪ محاسبه می شود.
با این حال، می توانید برای دریافت نرخ مالیات بر ارزش افزوده کاهش یافته برای خرید ملک خود تا 200 متر مربع اقدام کنید. این به این معنی است که 200 متر مربع با 5٪ مالیات و متر مربع باقی مانده (در صورت وجود) با نرخ 19٪ مالیات بر ارزش افزوده معمولی مشمول مالیات خواهد بود.

2. ثابت کنید که از نظر مالی قوی هستید.

برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس، باید مدرکی ارائه دهید که حداقل 30000 یورو در آینده دارید. هر سال از خارج وارد شوید تا خود را حفظ کنید. درآمد حاصل از حقوق بازنشستگی، سپرده ها، اجاره، سهام، املاک و غیره، همه به حساب می آیند.
اگر همسر و/یا فرزند دارید، 5000 یورو (به ازای هر نفر) را به کل مبلغ اضافه کنید، و اگر با درخواست سرمایه گذاری والدین یا پدر و مادر شوهر خود را به محل اقامت خود اضافه می کنید. 8000 یورو

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

شرایط اضافی اقامت قبرس :

نکته اصلی مورد نیاز درآمد خارجی این است که اطمینان حاصل کنید که در قبرس کار نخواهید کرد. این راهی برای دولت است که از گرفتن مشاغل از مردم محلی جلوگیری کند. و در هر صورت، اقامت از طریق سرمایه گذاری باید دقیقاً به این معنی باشد – اقامت، کار نکردن.
گفته می‌شود، قبرس به شما (و همسرتان) اجازه می‌دهد یک کسب‌وکار ثبت شده محلی داشته باشید و از کسب‌وکار مذکور سود سهام دریافت کنید.
علاوه بر این، شما باید 30000 یورو در یک موسسه مالی قبرس به عنوان یک نوع بیمه نامه سپرده کنید. با این حال، تا سه سال نمی‌توانید به آن پول دست بزنید.
هم سپرده بانکی و هم درآمد سالانه باید از خارج به قبرس منتقل شود.
واجدین شرایط درخواست اقامت قبرس:
افراد زیر واجد شرایط هستند:
شهروند غیر منطقه اقتصادی اروپا
حداقل 18 سال سن داشته باشد
افراد غیر کیفری
شرایط مالی مطلوبمراحل اخذ اقامت قبرس از راه خرید ملک

مراحل اخذ اقامت قبرس از راه خرید ملک:

مرحله اول:انتخاب نوع املاک

اول از همه، شما باید تصمیم بگیرید که در چه نوع املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.
آیا تمام پول خود را در ملک مسکونی قرار می دهید؟ یا شاید دو تا؟ در مورد یک انبار و یک آپارتمان کوچک تعطیلات چطور؟
همچنین باید یک حساب بانکی محلی باز کنید و 30000 یورو واریز کنید، طبق شرایط درخواست. در صورت نیاز می توان این کار را از راه دور نیز انجام داد.

2. درخواست خود را برای اقامت ارسال کنید

هنگام درخواست اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس، باید مدارک زیر را ارائه دهید:
یک کپی از پاسپورت شما (و همه اعضای خانواده، در صورت وجود).
گواهی ازدواج و گواهی تولد – در صورت وجود.
یک گواهی سابقه کیفری (شما و همسرتان)، ترجمه و تایید شده است.
رزومه / CV شما.
عنوان مالکیت یا قرارداد فروش ملک قبرس، حداقل ارزش 300000 یورو. اگر فروش نهایی نباشد، باید مدرکی مبنی بر پرداخت حداقل 200000 یورو ارائه دهید.
گواهی درآمد خارجی، حداقل 30000 یورو در سال.
اثبات 30000 یورو دیگر در بانکی در قبرس که به مدت سه سال تعهد داده شده است.
اظهارات خود (و همسرتان) مبنی بر اینکه شما در قبرس استخدام نخواهید شد.
مدرک بیمه درمانی (در صورت وجود برای همه افراد تحت تکفل برای خودتان).
بدیهی است، شما همچنین باید درخواست را برای دریافت اقامت در قبرس پر کنید.
هنگامی که تمام مدارک به اداره ثبت احوال و مهاجرت ارسال شد (و مبلغ 500 یورو پرداخت می شود)، رسیدگی به درخواست شما تا دو ماه طول می کشد.

3. اجازه اقامت دائم خود را دریافت کنید

برای شما یک اجازه اقامت صادر می شود که امکان ورود به قبرس را برای شما فراهم می کند.
شما (به طور بالقوه و خانواده تان) باید ظرف یک سال به قبرس سفر کنید تا اجازه اقامت دائم خود را دریافت کنید.
این مستلزم بازدید از یک دفتر مهاجرت محلی برای عکسبرداری بیومتریک (50 یورو برای هر نفر) است.
هنگامی که همه اینها پردازش شد، مجوز اقامت دائم (PRP) برای شما صادر می شود و فقط باید هر دو سال یک بار برای حفظ آن از قبرس بازدید کنید.
اگر ملک(های) سرمایه گذاری خود را بفروشید، یا اگر در کشور دیگری مقیم دائم شوید، مجوز شما لغو خواهد شد.

4. درخواست تابعیت

به طور معمول، ساکنان از طریق سرمایه گذاری علاقه مند هستند که در نهایت پاسپورت قبرس را دریافت کنند.
باید حداقل هفت سال اقامت دائم داشته باشید تا بتوانید واجد شرایط درخواست شوید. آنچه که در مورد قبرس متفاوت است این است که لازم نیست شما در تمام هفت سال مقیم مالیاتی در این کشور باشید، فقط سال قبل از ارائه درخواست تابعیت .این یک خبر عالی است؛ هیچ کشور RBI دیگری چنین چیزی را ارائه نمی دهد.

شما میتوانید در مورد اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

فرآیند برنامه اخذ اقامت قبرس از طریق خرید ملک:۲۰۲۳

برای درخواست اقامت دائم قبرس از طریق برنامه ویزای طلایی، ابتدا باید با ویزای ورودی وارد کشور شوید، سپس درخواست را به مقامات مهاجرتی قبرس ارسال کنید. یک طرح کلی از روند درخواست به شرح زیر است:
با استفاده از ویزای ورودی معمولی وارد قبرس شوید که می توانید از سفارت قبرس در کشور خود درخواست دهید.
سرمایه گذاری خود را نهایی کنید و درخواست اقامت دائم را به اداره ثبت احوال و مهاجرت (CRMD) ارسال کنید. می توانید خودتان درخواست دهید یا از یک نماینده قانونی استفاده کنید. شما باید تمام مدارک مورد نیاز را داشته باشید.
درخواست شما به وزارت کشور قبرس ارسال خواهد شد.
زمان رسیدگی به درخواست حدود دو ماه است.
اگر تصمیم مثبت باشد، نامه تاییدیه دریافت خواهید کرد.
ظرف یک سال پس از تایید، شما و اعضای خانواده تان باید وارد قبرس شوید و برای ارسال اطلاعات بیومتریک و دریافت کارت اقامت دائم خود به اداره ثبت احوال و مهاجرت مراجعه کنیدمزایای اولیه اقامت قبرس با خرید ملک

مزایای اقامت قبرس با سرمایه گذاری:

در اینجا برخی از مزایای اصلی که در صورت اقامت در قبرس می توانید از آنها نیز بهره مند شوید.

مزایای اولیه اقامت قبرس با خرید ملک:

  1. خیلی سریع است. روند درخواست بسیار کارآمد است و شما می توانید اجازه اقامت خود را تنها در دو ماه دریافت کنید.
  2. تأیید تقریباً تضمین شده است. اگر همه شرایط را برآورده کنید، تقریباً مطمئن هستید که تأیید می شوید.
  3. بدون نیاز به اقامت. اما برای به دست آوردن و حفظ وضعیت اقامت دائم قبرس نیازی به اقامت در قبرس نیست. به سادگی هر دو سال یک بار از این کشور دیدن کنید و می توانید بروید.
  4. بدون کمک مالی. برخلاف بسیاری از برنامه های سرمایه گذاری شهروندی، قبرس نیازی به کمک مالی ندارد. این اساساً پولی است که خرج شده و برای همیشه از بین رفته است. در عوض، کنترل سرمایه گذاری خود را در دست خواهید داشت.
  5. اقامت دائم. برخلاف سایر برنامه های ویزای طلایی در اروپا، سرمایه گذاران در قبرس به جای اقامت موقت، اقامت دائم دارند. همچنین لغو اقامت دائم دشوارتر است.

مزایای ثانویه اقامت قبرس با خرید ملک:

  1. گزینه های سرمایه گذاری انعطاف پذیر. اگر چه شما تنها در صورتی می توانید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید که بخواهید در قبرس مقیم شوید، اما می توانید املاک مسکونی و تجاری را با هم ترکیب کنید تا معیارهای واجد شرایط بودن را برآورده کنید.
  2. تقریباً شینگن است. در حال حاضر، قبرس بخشی از منطقه شینگن (2020) نیست. با این حال، پذیرش آن قریب الوقوع است، به این معنی که پس از وقوع، دسترسی بدون ویزا برای سفر به تقریباً تمام اتحادیه اروپا خواهید داشت.
  3. محل اقامت منقضی نمی‌شود. اجازه اقامت دائم شما تا زمانی که دارایی سرمایه گذاری خود را در اختیار دارید منقضی نمی شود. همچنین می‌توانید ملک خود را بفروشید و فوراً آن را با یکی دیگر از ارزش‌های برابر یا بیشتر جایگزین کنید – در این فرآیند مجوز خود را حفظ خواهید کرد.
  4. کل خانواده خود را بیاورید. تمام خانواده شما واجد شرایط درخواست هستند. همسر یا شریک مدنی شما، فرزندان خردسال شما و همچنین فرزندان مجرد 18 تا 25 ساله می توانند به درخواست اقامت شما اضافه شوند. علاوه بر این، والدین و والدین شوهر نیز پذیرفته می شوند.
  5. این کشور امن و با ثبات است. قبرس یکی از امن ترین و با ثبات ترین کشورهای جهان است. اگر غافلگیری را دوست ندارید و فقط می خواهید از غروب خورشید در دریای مدیترانه در حالی که شراب می نوشید لذت ببرید، این کشور فقط برای شماست.

سایر مزایای اقامت قبرس با خرید ملک:

  1. افراد انگلیسی صحبت می کنند. همه نمی خواهند در کشوری زندگی کنند که در آن مجبور به یادگیری زبان جدید باشند. اگرچه زبان های رسمی یونانی و ترکی است، اما تقریباً همه در قبرس انگلیسی صحبت می کنند.
    آموزش با کیفیت بالا. اگر بچه دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید قبرس دارای موسسات آموزشی درجه یک، از مهدکودک تا سطح کالج است. همش انگلیسیه
  2. یکی از ارزان ترین پاسپورت های اروپایی. مطمئناً باید حداقل هفت سال صبر کنید، اما برای سرمایه گذاری 300000 یورویی، پاسپورت قبرس بهترین معامله موجود است. و اگر پاسپورت قبرس داشته باشید، کل اتحادیه اروپا به زمین بازی شما تبدیل می‌شود – آزادانه زندگی کنید، سفر کنید، کار کنید و مطالعه کنید.
  3. مالک یک کسب و کار در قبرس هستید. حتی اگر با سرمایه گذاری مقیم قبرس نباشید، نمی توانید در قبرس کار کنید، می توانید صاحب یک تجارت محلی شوید و از آن سود سهام دریافت کنید.
    استانداردهای زندگی بالا. قبرس کشوری در سطح جهانی با زیرساخت های شگفت انگیز، امکانات پزشکی عالی و امکانات آموزشی برجسته است.
  4. رژیم مالیاتی مطلوب. بدون مالیات بر درآمد، بهره یا سود سهام در سراسر جهان. همچنین مالیات بر ارث وجود ندارد و ساختار کلی مالیات برای تجارت مناسب است.

    معایب اقامت قبرس از راه خرید ملک:

    برنامه RBI قبرس ناگزیر دارای اشکالاتی هم است.
    بخشی از شینگن نیست. اگرچه قبرس در آستانه دسترسی به شینگن است، اما هنوز آنجا نیست. در حال حاضر تقریباً یک معامله تمام شده است، اما همه‌گیری کووید-19 همه چیز را کمی مبهم‌تر کرده است.
    فقط باید در ملک جدید سرمایه گذاری کرد. هنگام خرید ملک، باید کاملا نو باشد و نمی تواند ملکی برای فروش مجدد باشد. دولت تضمین می کند که از طریق اخذ مالیات بر ارزش افزوده از سرمایه گذاران خارجی خود، مقداری وجوه اضافی را جمع آوری می کند.
    این یک جزیره است. در حالی که جذابیت خود را دارد، جزیره بودن نیز به معنای … انزوا است. اگر می خواهید به یکی از کشورهای اروپایی دیگر که چندان نزدیک نیستند بروید، باید پرواز کنید. همچنین به این معنی است که اقتصاد آن تنها به تعداد انگشت شماری از صنایع وابسته است که می تواند از نظر سرمایه گذاری محدود کننده باشد.روش های جایگزین اقامت قبرس از راه خرید ملک

روش های جایگزین اقامت قبرس از راه خرید ملک:

درست مانند هر چیز دیگری در زندگی، برنامه RBI قبرس برای مطلقاً همه راه حل مناسبی نخواهد بود. برخی از عوامل ممکن است چندان جذاب نباشند، و شما را وادار کنند که به دنبال جایگزین باشید.
خوب، به دنبال این نباشید زیرا در اینجا پنج برنامه دیگر ویزای طلایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا یک مقیم اروپا و همچنین یک شهروند نهایی شوید.

پرتغال:

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ویزای طلایی، سرمایه‌گذاری کمی بیشتر از قبرس – ۳۵۰,۰۰۰ یورو – برای اقامت پرتغال نیاز دارد. شما می توانید با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس و پرتغال واجد شرایط شوید، بنابراین تفاوت اصلی چیست؟ پرتغال فقط اقامت موقت را ارائه می دهد و گرفتن شهروندی را دشوارتر می کند. در حالی که برای درخواست تابعیت در پرتغال در مقایسه با هفت سال فقط باید پنج سال صبر کنید، حلقه های بیشتری برای پرش وجود دارد. درباره ویزای طلایی پرتغال بیشتر بیاموزید.

ایرلند:

ایرلند مانند قبرس بخشی از منطقه شینگن نیست، اما برخلاف قبرس، ایرلند هیچ برنامه‌ای برای پیوستن به آن ندارد. به نظر می رسد از تصمیم خود خوشحال است و بسیاری از بزرگترین شرکت های جهان را با رژیم مالیاتی جذاب خود جذب کرده است. حداقل سرمایه گذاری 500000 یورو شما را وارد ایرلند می کند و نکته واقعا عالی این است که حتی اگر پول خود را واگذار کنید می توانید اقامت دائم این کشور بمانید. درباره برنامه ویزای طلایی ایرلند بیشتر بیاموزید.
لتونی. در مورد برخی اقدامات اروپای شرقی چطور؟ اگر فکر نمی کنید زندگی فوق مدرن قبرس برای شما مناسب است، 250000 یورو می تواند شما را وارد لتونی کند. املاک و مستغلات بخرید یا یک کسب و کار راه اندازی کنید و ساکن شوید و به کل منطقه شینگن نیز دسترسی پیدا کنید – این یک معامله تمام شده است. درباره برنامه ویزای طلایی لتونی بیشتر بیاموزید.

اسپانیا:

اقامت اسپانیا با قیمت قابل توجهی بالاتر است. برای اقامت باید حداقل 500000 یورو سرمایه گذاری کنید و حداقل ده سال طول می کشد تا واجد شرایط درخواست شهروندی شوید. درباره برنامه ویزای طلایی اسپانیا بیشتر بیاموزید.

لاتویا:

گزینه خرید ملک لاتویا کشوری در حوزه بالتیک و جنوب فنلاند با ۲۵۰ هزار یورو اقامت طلایی این کشور را بدست آورید.

یونان:

جمهوری یونان تاج را به عنوان یکی از ارزان ترین برنامه های RBI موجود در حال حاضر می گیرد. اگر 250000 یورو در اطراف خود داشتید و می خواستید آن را در املاک و مستغلات زیبا سرمایه گذاری کنید، می توانید این کار را در یونان انجام دهید و اجازه اقامت را از معامله دریافت کنید. یونان بسیار منعطف از نظر ساختار گزینه های سرمایه گذاری خود، به دلیل تاریخ، فرهنگ و آب و هوای مشابه، جایگزینی واقعی برای قبرس است. درباره برنامه ویزای طلایی یونان بیشتر بیاموزید.

اطلاعات تکمیلی در مورد مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳ کلیک کنید.

 سوالات متداول اقامت قبرس از راه خرید ملک

 سوالات متداول اقامت قبرس از راه خرید ملک:

اقامت قبرس از طریق خرید ملک

۱- اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری چیست؟

اقامت قبرس با سرمایه گذاری برنامه ای است که به موجب آن اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا اجازه دارند مقدار مشخصی از پول را در قبرس سرمایه گذاری کنند و در ازای آن ساکن آن شوند. افرادی که می‌خواهند اقامت اروپا را دریافت کنند، آزادانه در این قاره سفر کنند و برای شهروندی نهایی اروپایی تلاش کنند.

۲- مدت زمان اخذ اقامت قبرس چقدر است؟

برنامه اقامت با سرمایه گذاری این کشور اغلب یک برنامه سریع نامیده می شود زیرا تنها 2 تا 4 ماه طول می کشد تا اقامت شما در این کشور به دست آید. در حالی که این بسیار سریع است، سایر برنامه های اقامت اروپا جدول زمانی مشابهی را ارائه می دهند.

۳-آیا می توانم تابعیت قبرس را از طریق برنامه اقامت دریافت کنم؟

بله؛ پس از اینکه به مدت حداقل 7 سال به طور رسمی ساکن جزیره شدید، واجد شرایط درخواست شهروندی قبرس خواهید بود. توجه داشته باشید که شما باید حداقل 365 روز قبل از تسلیم درخواست خود در قبرس اقامت فیزیکی داشته باشید، بنابراین شهروند مالیاتی در این کشور شوید.اشتباه نکنید ؛ فقط یکسال قبل از درخواست پاسپورت قبرس باید در قبرس ؛ به شکل مستمر زندگی کنید و همون یکسال مشمول پرداخت مالیات میشوید تا بتوانید در خواست پاسپورت نمایید. در حالیکه در سایر کشورهایی گلدن ویزا دارند. باید ۵ سال قبل از درخواست پاسپورت مشمول پرداخت مالیات شده باشید. به عبارت بهتر شما باید هر سال حد اقل ۱۸۳ روز در کشوری که گلدن ویزا میگیرید حضور داشته باشید تا واجد پرداخت مالیات شوید.

۴-آیا راهی برای پیگیری سریع شهروندی قبرس من به عنوان یک مقیم وجود دارد؟

نه، متاسفانه، هیچ تمهیدی برای پیگیری سریع شهروندی قبرس در نظر گرفته نشده است. بنابراین، اگر از طریق سرمایه گذاری مقیم هستید، باید حداقل 7 سال قبل از درخواست پاسپورت کشور صبر کنید.

۵-آیا برای مقیم شدن باید واقعاً در قبرس زندگی کنم؟

خیر.با این حال، باید حداقل هر دو سال یک بار از این کشور دیدن کنید تا به نوعی با قبرس ارتباط برقرار کنید.

۶-آیا اقامت سرمایه گذار قبرس منقضی می شود؟

اگر سرمایه گذاری املاک خود را حفظ کنید، اقامت دائم شما منقضی نمی شود. اما اگر از خانه خسته شده باشید و بخواهید آن را جایگزین کنید چه اتفاقی می افتد؟ شما می توانید این کار را انجام دهید: ملک فعلی خود را بفروشید، ملک دیگری را با حداقل 300000 یورو خریداری کنید و اجازه اقامت خود را حفظ کنید.

۷-آیا مالیات یا هزینه ای در ارتباط با اقامت قبرس از طریق برنامه سرمایه گذاری وجود دارد؟

بله، به ویژه مالیات بر ارزش افزوده ای که هنگام خرید ملک جدید باید پرداخت کنید. نرخ فعلی مالیات بر ارزش افزوده در قبرس 19% است اما می توانید برای حداکثر 200 متر مربع از کل متر مربع خریداری شده خود، 5% مالیات بر ارزش افزوده کاهش یافته را بپردازید. با این حال، هر متر مربع باقیمانده با نرخ مالیات بر ارزش افزوده معمولی 19٪ مشمول مالیات خواهد بود.

۸-آیا اقامت قبرس بهترین راه برای دسترسی به اتحادیه اروپا در مدت زمان بسیار کوتاه و بدون نیاز به اقامت فیزیکی نیست؟

خوب، به این سادگی نیست. در ظاهر، همه برنامه های به اصطلاح ویزای طلایی اروپا بسیار خوب به نظر میرسند، اما آنها همیشه پیامدهای مالیاتی دارند که باید در نظر داشته باشید.به علاوه، کمیسیون اروپا به طور مداوم کشورهای RBI و CBI را تحت فشار قرار می دهد تا قوانین و مقررات خود را تشدید کنند یا برنامه های سرمایه گذاری خود را به طور کلی تعطیل کنند.شما باید قبل از وقوع هر یک از این موارد حرکتی انجام دهید زیرا اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس در واقع معامله بسیار خوبی است.

 

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا