فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت یونانپاسپورت دوم و شهروندیویزای شینگن

تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

 تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا

Contents

پاسپورت دوم-تابعیت دوم-حق شهروندی دوم

تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا سفر بدون ویزا به ۱۵۰ کشور و مهاجرت خانوادگی را برای شما به ارمغان می آورد. داشتن تابعیت دوم و حق شهروندی کشور دیگری بجز کشور خود را پاسپورت دوم می نامند.در واقع سوال اساسی اینجاست که لزوم داشتن تابعیت مضاعف چیست و افراد با چه انگیزه ای به دنبال تامین پاسپورت دوم هستند. کدام گره از زندگی افراد با پاسپورت دوم باز می شود.
بدیهی است که هر ایرانی امکان دریافت پاسپورت ایرانی را دارد وبا آن مجاز است بدون ویزا ؛ به تعدادی معدود کشورها از جمله ترکیه ؛ ارمنستان و… مسافرت کند ؛ در حالی که اگر بخواهد به کشورهای دیگر از جمله کشورهای حوزه شینگن ؛ کانادا؛آمریکا؛ژاپن و … مسافرت کند ؛ نیاز به اخذ ویزا دارد.

اصولاچنانچه شما تاریخچه سفر به کشورهای معتبرنداشته باشید؛واجد شرایط ویزای کشورهای عضو شینگن و کانادا نخواهید بود.

مسلما تجار و بازرگانان ایرانی به منظور مدیریت موثر کسب و کار خود؛ نیازمند سفر به موقع و حضور در محافل بین المللی هستند.چنانچه بخواهند از پاسپورت ایرانی خود جهت رفع نیاز استفاده کنند ؛ باید مدتها در صف انتظار وقت سفارت و ویزا باشند؛آنهم در ادامه آیا نتیجه بخش باشد یا نباشد.
در عمل یک تاجر با پاسپورت ایرانی خود ویزای چین و همزمان امکان اخذ ویزای شینگن خواهد داشت. لذا تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا ؛ اولین اولویت برای اینگونه افراد است.

اطلاعات تکمیلی در مورد تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا کلیک کنید.

تابعیت دوم پاسپورت دوم

پاسپورت دوم شینگن – چگونه شهروندی دوم دریافت کنیم

اگر دارای تمکن مالی بالایی باشید، مجموعه ای از گزینه ها برای دریافت پاسپورت معتبر و تبدیل شدن به یک شهروند دوگانه در دسترس شما خواهد بود.تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا ؛تحرک جهانی شما را با امکان زندگی در یک کشور خارجی افزایش می دهد و پتانسیل شما برای بهبود زندگی به طور چشمگیری افزایش می یابد.در دنیایی که به دلایل متعدد؛ درهای خود را به طور فزاینده سفت می کند، هیچ زمانی بهتر از اکنون برای بررسی گزینه های خود برای دریافت پاسپورت جدید وجود ندارد.مطمئن باشید که برای کاهش محدودیت‌های احتمالی برای شما و خانواده‌تان و بهره‌مندی از مزایای دوتابعیتی، گزینه‌ دریافت گذرنامه‌های چندگانه و ایجاد یک مجموعه پاسپورت ؛ اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد. با تابعیت و پاسپورت شینگن اروپابی نیازازصف های طولانی ویزاخواهیدبود.پاسپورت دوم شینگن – چگونه شهروندی دوم

تاریخچه و هدف اولیه پاسپورت در جهان:

پاسپورت مدرن، همانطور که امروزه آن را می شناسیم، اولین بار توسط دولت بریتانیا در اواخر قرن نوزدهم معرفی شد، زیرا امپراتوری بریتانیا به طور قابل توجهی در سراسر جهان رشد کرده بود.
گذرنامه استاندارد برای همه افراد بریتانیایی صادر شد تا هویت و ملیت خود را هنگام سفر به خارج از کشور مشخص کنند. سایر کشورها ؛بلافاصله این روش را اتخاذ کردند و به شکل گسترده ای برای شناسایی شخصی برای سفرهای بین المللی، به ویژه در طول و بعد از جنگ جهانی اول،از پاسپورت استفاده کردند. تاریخچه و هدف اولیه پاسپورت

مزیت پاسپورت :

همانطور که دوران مدرن باعث جابجایی گسترده مردم شد، گذرنامه به یک کالای اساسی تبدیل گردید. برخی از گذرنامه ها به افراد اجازه دسترسی به برخی کشورها را می دهند، در حالی که برخی دیگر ممنوع هستند. گذرنامه امروزه به چند دلیل ضروری است و کاربرد های متفاوت دارد:

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد مزایای داشتن پاسپورت اروپایی کلیک کنید.

کاربرد های پاسپورت:

کاربرد اول: شناسایی: پاسپورت نوعی شناسنامه رسمی صادر شده توسط دولت است که هویت و تابعیت فرد را تأیید می کند. این یک نوع شناسایی شناخته شده هم در داخل کشور و هم در سطح بین المللی است.
کاربرد دوم:سفرهای بین المللی: برای اثبات هویت و شهروندی فرد به مقامات مهاجرت، گذرنامه لازم است. مقامات کنسولی همچنین از آن برای تایید هویت افراد و ارائه کمک در صورت نیاز استفاده می کنند.
کاربرد سوم:

  • کنترل مرزی: گذرنامه‌ها به مقامات کنترل مرزی کمک می‌کنند تا افرادی را که وارد و خارج می‌شوند، نظارت کنند.  برای امنیت ملی، کنترل مهاجرت، و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی مانند قاچاق انسان، تروریسم و ​​قاچاق مواد مخدر حیاتی است.
  • تسهیل تجارت و بازرگانی: گذرنامه ها اغلب برای سفرهای کاری و تجارت مورد نیاز هستند، زیرا شواهدی از هویت و شهروندی افراد ارائه می دهند که می تواند به تسهیل معاملات تجاری و مذاکرات تجاری کمک کند.
  • کاربرد های دیگر:گذرنامه ها به عنوان نوعی شناسایی، کمک به کنترل مرزها و تسهیل سفر و تجارت بین المللی هستند و آنها را به ابزاری ضروری در دنیای به هم پیوسته امروزی تبدیل می کنند. محدودیت‌هایی که برای شهروندی‌ها و پاسپورت‌ها اعمال می‌شود، دلیل اصلی برای دریافت گذرنامه از کشورهای مختلف است.
    مانند بسیاری چیزها، قدرت پاسپورت و ملیت ها به نظر می رسد که کارایی بالایی داشته باشد. شهروندی ها و پاسپورت های برتر دیروز ممکن است جایی غیر از بالاترین فردا باشند. حتی دارندگان شهروندی و پاسپورت «سطح A»، مانند دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا، به طور فزاینده ای به دنبال گزینه های شهروندی و اقامت و درخواست برای پاسپورت دوم هستند. اکثر مردم تنها یک پاسپورت دارند زیرا انگیزه و بعضا ابزار مهاجرت به خارج از کشور و زندگی در یکی از کشورهای محبوب گذرنامه دوم را ندارند.اما داشتن تابعیت و پاسپورت شینگن اروپااین امکان رابرای خانواده فراهم میکندتا از مزایای تحصیلات فرزندخود به صورت رایگان بهره مندشوند.برای اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم کلیک کنید.

    مزیت پاسپورت :چرا پاسپورت

مسیرهای تابعیت دوگانه و پاسپورت دوم

شما می توانید تابعیت مضاعف و پاسپورت دوم را از چند طریق دریافت کنید. رایج ترین راه های دریافت پاسپورت دوم:
۱- تابعیت از طریق تولد: تابعیت از طریق تولد؛ یک اصل است که تابعیت را به افراد متولد شده در صلاحیت قلمرو یک کشور اعطا می کند.
۲- تابعیت از طریق نسب: این شامل اخذ تابعیت اجدادی از طریق یک یا هر دو والدین (تابعیت خونی) است.
۳- تابعیت از طریق ازدواج: این شامل اخذ تابعیت از طریق ازدواج با یک شهروند یک کشور خاص است.
۴- مهاجرت سرمایه گذاری:از راه سرمایه گذاری مقدار معینی پول در یک کشور؛ و بدون حضور فیزیکی ؛شهروندی و پاسپورت کشور مورد نظر را در کمتر از ۶ ماه و مستقیم دریافت میکنید.
۵- تابعیت با شرط اقامت برای مدت معین: فرآیند تابعیت شامل اخذ تابعیت یک کشور پس از احراز معیارهای واجد شرایط بودن خاص، مانند اقامت در کشور برای مدت معین و قبولی در آزمون زبان و مدنی است.این راه معمولا زمانبر است.
مثلا قانون ملیت بریتانیا فقط اجازه تابعیت از طریق نسب را برای یک نسل می دهد.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

مسیرهای تابعیت دوگانه و پاسپورت دوم

انواع برنامه های تابعیت دوم – پاسپورت در جهان:

موضوع تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا و برنامه های مبتنی بر روشهای متداول اشاره شده در فوق را به دو گروه ؛ دسته بندی کرد:
دو نوع پاسپورت دوم در جهان وجود دارد:
نوع اول : پاسپورت سریع در کمتر از ۶ ماه- بدون زبان
نوع دوم : پاسپورت وابسته به اقامت و زمان دار – البته با زبانبرنامه های پاسپورت سریع و مستقیم در جهان- بدون زبان

برنامه های پاسپورت سریع و مستقیم در جهان- بدون زبان

نوع اول مربوط به کشورهایی است که خیلی سریع و مستقیم و بدون زبان با پرداخت پول پاسپورت می فروشند.در بخش بعدی، به جزئیات برخی از محبوب ترین برنامه های دریافت پاسپورت دوم خواهیم پرداخت. پنج برنامه در
دریای کارائیب، یک برنامه در اقیانوس آرام جنوبی و دو برنامه در قاره اروپا وجود دارد. تابعیت و پاسپورت شینگن اروپارا ازراههای مختلف میتوانبدست آورد.

شما میتوانید در مورد پاسپورت دوم مستقیم و سریع از دومینیکا اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

 شهروندی کارائیب از طریق سرمایه گذاری-۵ برنامه

شهروندی کارائیب از طریق سرمایه گذاری-۵ برنامه :

آنتیگوا و باربودا شهروندی از طریق سرمایه گذاری؛
مشترک‌المنافع دومینیکا شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری؛
گرنادا شهروندی از طریق سرمایه گذاری؛
سنت لوسیا شهروندی از طریق سرمایه گذاری؛
سنت کیتس و نویس شهروندی از طریق سرمایه گذاری؛ شهروندی اقیانوس آرام جنوبی از طریق سرمایه گذاری-یک برنامه

شهروندی اقیانوس آرام جنوبی از طریق سرمایه گذاری-یک برنامه

وانواتو شهروندی از طریق سرمایه گذاری؛وانواتو از سال ۱۸۸۷ به وسیله بریتانیا و فرانسه به‌طور مشترک اداره می‌شد. وانواتو در ۳۰ ژوئیه ۱۹۸۰ از بریتانیا و فرانسه اعلام استقلال کرد و تاکنون مستقل مانده‌است.این کشور در شمال استرالیا و در جنوب اقیانوس آرام واقع است.
شهروندی اروپای قاره ای از طریق سرمایه گذاری-دو برنامه
مالتا تابعیت سرمایه گذار استثنایی؛
تابعیت ترکیه با سرمایه گذاری؛ و مونته نگرو شهروندی از طریق سرمایه گذاری (فعلا بسته است). برنامه های پاسپورت دوم نیازمند اقامت و زندگی در کشور و همچنین زبان

برنامه های پاسپورت دوم نیازمند اقامت و زندگی در کشور و همچنین زبان:

اما در مورد تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا باید درنظر داشته باشید که نوع دوم کشورهایی هستند که پاسپورت وابسته به اقامت-تابعیت-زندگی در کشور و زمانبر- با آزمون زبان میباشند.
ویزای طلایی، تابعیت در شرایط استثنایی، یا اقامت سریع ارایه میکند. ویزای طلایی نوعی اجازه اقامت است که به دارنده آن دارای آزادی مالی کافی حق زندگی و کار در یک کشور خاص را می دهد.آنها باید اغلب برای یک دوره مشخص مثلا ۵ سال در کشور زندگی کنند.شرایط و الزامات خاص بسته به کشور متفاوت است. ما در زیر محبوب ترین آنها را به نمایش خواهیم گذاشت.پرتغال ؛یونان ؛اسپانیا ؛لاتویا-لتونی ؛ قبرس جنوبی همه دارای ویزای طلایی هستند.
نکته قابل توجه اینکه؛ تصور نکنید که صرفا روش ویزای طلایی اروپا ؛ به پاسپورت ختم میشود.بلکه در نوع دوم ذکر شده در بالا شما از هر روشی (مثلا تمکن مالی یا ثبت شرکت و…) در کشور مورد نظر اقامت بگیرید ؛میتواند یه شهروندی بیانجامد.

البته به مدت مورد نیاز اعلام شده در هر کشور ؛زندگی کنید و مالیات بپردازید. پس تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا برای اکثر کشورها نیاز به زمان حد اقل ۵ ساله پس از اقامت دارد.

در آن صورت ؛ اولا پس از آزمون زبان و فرهنگ آن کشور؛ شما موفق به دریافت پاسپورت دوم خواهید شد و ثانیا به شرط آنکه در کشور مورد نظر ؛ تابعیت دوگانه مجاز باشد.زیرا اگر تابعیت دوگانه مجاز نباشد ؛ شما مجبور خواهید بود تابعیت اول خود را رها کنید.احتمالا اینکار به صلاح شما نیست!

مثلا شما در اسپانیا بیش از ۵ سال معطلی ؛ اخذ اقامت دایم میشوید و بیش از ۱۰ سال منتظر میمانید تا وقت درخواست پاسپورت دوم برسد؛ آن وقت پس از ۱۰ سال زندگی در اسپانیا تازه متوجه میشویدکه نمی توانید درخواست بدهید. مگر اینکه از خیر کشور خود بگذرید!مراحل اخذ پاسپورت دوم یا تابعیت دوم

مراحل اخذ پاسپورت دوم یا تابعیت دوم از طریق اقامت و زندگی در کشور مورد نظر:

در مورد تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا ؛ شرایط وجود دارد که شما باید آنها را براورده کنید.

واجد شرایط بودن: بررسی کنید که آیا واجد شرایط داشتن دو پاسپورت هستید یا خیر. الزامات شهروندی، مانند حداقل مدت اقامت، مهارت زبان، و شخصیت اخلاقی خوب را برآورده کنید.
درخواست: درخواست رسمی برای اخذ شهروندی شامل مدارک پشتیبان، عکس پاسپورت و هزینه درخواست در اداره مهاجرت ارسال کنید.
امتحان زبان و فرهنگ و تاریخ و جغرافی: قبولی در آزمون تاریخ، حکومت و فرهنگ کشور و همچنین آزمون زبان در صورت نیاز.
مصاحبه: در مصاحبه ای با مقامات مهاجرت شرکت کنید تا واجد شرایط بودن خود را تایید کنید و به سوالات مربوط به درخواست خود پاسخ دهید. مصاحبه در همه کشورها استاندارد نیست، اما احتمالاً باید حداقل درخواست گذرنامه خود را شخصاً به یک مقام دولتی ارسال کنید.
سوگند بیعت: با کشور و قانون اساسی آن سوگند بیعت کنید. و
تایید: در صورت تایید، در مراسمی برای دریافت گواهی تابعیت شرکت کنید و شهروند کشور شوید. پس از اعطای شهروندی، می توانید برای پاسپورت دوم اقدام کنید.پاسپورت دوم از طریق تابعیت

واقعیت های پاسپورت دوم از طریق تابعیت-اقامت فیزیکی و زندگی کردن :

اخذ پاسپورت از روش غیر مستقیم هم زمانبر است و هم پیچیده تر است.
در عین حال سریعترین تابعیت هم وجود دارد.سریعترین کشورهایی که به ساکنان اجازه می‌دهند برای شهروندی از طریق تابعیت درخواست دهند عبارتند از:

  • آرژانتین پس از دو سال اقامت (بیش از 183 روز در سال)؛
  • پرو پس از دو سال متوالی (دو سال متوالی بدون خروج)؛
  • اروگوئه، سه سال اقامت (بیش از 183 روز در سال)؛
  • کانادا سه سال (1095 روز در پنج سال در کانادا)؛

گذرنامه دوم از طریق شهروندی توسط برنامه های سرمایه گذاری:

اگرچه بیش از بیست برنامه شهروندی و ویزای طلایی وجود دارد، تعداد معدودی از آنها را می توان بر اساس معیارهای ذکر شده در بخش مزایای فوری داشتن پاسپورت دوم بالاتر از سایرین قرار داد.

مزایای دریافت پاسپورت دوم:

تنها چند مورد از مزایای دریافت تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا از این برنامه ها عبارتند از:
تابعیت دائمی است مگر اینکه شهروند درگیر فعالیت های غیرقانونی باشد.
برای سرمایه گذاران گذرنامه دوم کشوری که آنها را تابعیت کرده است (قابل تمدید هر پنج تا ده سال) صادر می شود.
اکثر شهروندی توسط کشورهای سرمایه‌گذاری متقاضیان را ملزم به اقامت یا بازدید از کشور نمی‌کند. اگرچه سفرهای قبلی به این کشور می‌تواند مفید باشد. این روش اخذ تابعیت دوم را به گزینه‌ای مناسب برای مسافران مکرر تبدیل می‌کند.  آزادی رفت و آمد با سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور و مناطقی از جمله کشورهای اروپایی شینگن و بریتانیا از جمله مزایای تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا است. پاسپورت دوم – دسته بندی تابعیت دوم

گروه بندی پاسپورت دوم – دسته بندی تابعیت دوم و روشهای قانونی:

در شاخص اقامت جهانی، ما فقط تابعیت از طریق سرمایه گذاری و برنامه های ویزای طلایی را  توصیه می کنیم. به شما کمک می کنیم تا با خدمات گذرنامه کشور مستقیما آشنا شوید .
متاسفانه بسیاری شرکتها ؛اطلاعات نادرست را به متقاضیان میدهند و سودجویی میکنند. معمولاً این امر حول محور ارزان بودن، سریع و آسان بودن مانور میدهند. در حالی که کمترین هزینه برنامه های قانونی حداقل 100000 دلار است.
این روند(پاسپورت مستقیم) می تواند نسبتا کوتاه باشد، اما انتظار سه تا شش ماه را در نظر داشته باشید. در حالیکه شهروندی از طریق سرمایه گذاری شامل یک فرآیند دقیق است و بررسی های پیشینه ای و اقامتی جزو پیش نیازهای دریافت این نوع پاسپورت است.توجه کنید که تابعیت مستقیم از طریق سرمایه گذاری وجود ندارد، بنابراین آگاه باشید. بدانید که تابعیت و پاسپورت شینگن اروپا با گذر زمان و با داشتن شرایط بدست میاید و امکان خرید ان وجود ندارد.

چنانچه در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

شهروندی کارائیب توسط برنامه های سرمایه گذاری:

چندین کشور کارائیب راهی برای دریافت شهروندی دوم یا به اصطلاح شهروندی اقتصادی ارائه می دهند که در دسترس متقاضیانی است که این معیارها را دارند.
قدیمی‌ترین آنها سنت کیتس و نویس است که در سال 1984 معرفی شد و جدیدترین آنها، سنت لوسیا است. ، به طور رسمی در سال 2015 راه اندازی شد. آنتیگوا و باربودا، دومینیکا مقصدهای محبوب دیگری برای متقاضیان هستند که به دنبال راهی سریع برای دریافت پاسپورت دوم هستند. کارائیب سالانه هزاران متقاضی را به خود جذب می کند زیرا پاسپورت آنها دسترسی عالی بدون ویزا به بریتانیا و منطقه شنگن اروپا دارد.

  • هزینه ها از 100,000 تا 150,000 دلار برای یک متقاضی منفرد با استفاده از مسیرهای کمک مالی دولت
  •  املاک و مستغلات را از 200،000 دلار خریداری کنند و سه تا هفت سال قبل از فروش نگه دارند.
  • هزینه های به تعداد متقاضی و وابستگان  از 10000 تا 75000 دلار
    با استفاده از هر برنامه کارائیب می توانید در عرض شش ماه پاسپورت دوم دریافت کنید. برخی از برنامه ها دارای یک گزینه سریع هستند که می تواند در مدت چهل و پنج تا شصت روز به سرمایه گذاران تابعیت و پاسپورت دوم خود را بدهد.شهروندی برنامه سرمایه گذاری

شهروندی اقیانوس آرام جنوبی از طریق برنامه سرمایه گذاری:

برنامه شهروندی وانواتو با سرمایه گذاری تنها برنامه قانونی در اقیانوس آرام جنوبی است. این برنامه برای اولین بار در سال 2012 راه اندازی گردید.در حال حاضر، گذرنامه نیاز به دسترسی بدون ویزا به منطقه شنگن اتحادیه اروپا دارد. شورای اتحادیه اروپا در سال 2022 توافقنامه لغو روادید خود را با وانواتو به دلیل نگرانی‌های لازم به حالت تعلیق درآورد. با این حال، دو دولت به طور فعال با یکدیگر همکاری می کنند تا فرآیندها را بهبود بخشند و به دنبال برقراری مجدد دسترسی بدون ویزا در آینده هستند.1.10 پاسپورت اروپا -شهروندی اروپا؛ از طریق برنامه های سرمایه گذاری

پاسپورت اروپا -شهروندی اروپا؛ از طریق برنامه های سرمایه گذاری:

تابعیت سرمایه گذار استثنایی مالتا:

اگر دنبال سریع ترین و کمترین زمان جهت اخذ پاسپورت اروپا هستید ؛ شما فقط یک گزینه دارید و آنهم مالتا است. شما ۱۶ ماه پس از سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار یورویی میتوانید” پاسپورت یک کشور عضو شنگن را بگیرید آنهم بدون آزمون زبان و فرهنگ!!! یادتان باشد که در هر کشور اروپایی دیگر ؛ اخذ پاسپورت مستلزم آزمون زبان و فرهنگ خواهید بود.مگر اینکه از پاسپورت قاره سبز صرف نظر کنید و به پاسپورت دومینیکا رضایت دهید گ که انهم البته زبان نمی خواهد.مالتا به متقاضیان خود یک برنامه تابعیت سریع برای سرمایه گذاران استثنایی ارائه می دهد.
حداقل سهم دولت بین 600000 تا 750000 یورو و نیاز سرمایه گذاری در املاک و مستغلات 350000 یورو است. سرمایه گذاران همچنین می توانند یک قرارداد اجاره پنج ساله به مبلغ 16000 یورو در سال دریافت کنند. شرایط مالی نهایی 10000 یورو کمک مالی است.متقاضی می تواند پس از داشتن مجوز اقامت به مدت دوازده ماه (در صورت مشارکت 750000 یورو) برای تابعیت درخواست کند. سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که شهروندی دریافت کنند و در عرض شانزده ماه برای پاسپورت دوم درخواست دهند.مالتا یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و به شهروندان اجازه می دهد در هر کشور اتحادیه اروپا زندگی، کار و تحصیل کنند. این برنامه به دلیل زمان کوتاهی که برای دریافت شهروندی اروپا نیاز دارد، بهترین برنامه در جهان است. تابعیت سرمایه گذار استثنایی مالتا

تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

ترکیه تا حدی در قاره اروپا است ؛ تابعیت خود را با برنامه سرمایه گذاری دارد . اگر ترکیه را اروپا بنامیم میتوان ظرف ۳ ماه پاسپورت گرفت. دولت ترکیه در سال 2022 اصلاحاتی در این برنامه ایجاد کرد.

بعد از اینکه در ابتدا حداقل سرمایه گذاری را 1 میلیون دلار تعیین کرد، دولت ترکیه آن را در سال 2019 به 250000 دلار کاهش داد تا برنامه خود را جذاب تر کند.

سپس دولت در آوریل 2022 تصمیمی برای افزایش حداقل ارزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به 400000 دلار صادر کرد که تاثیر کمی بر تعداد متقاضیان داشته است.
شهروندی ترکیه یک گزینه رایج برای پاسپورت دوم برای دسترسی بدون ویزا به آسیای مرکزی و جنوب شرقی است. دژ منطقه ای نقطه مرکزی برای ملاقات شرق با غرب است و استانبول را به یک فرصت تجاری در حال رشد برای سرمایه گذاران تبدیل می کند. تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

پاسپورت دوم مونته نگرو:این برنامه ملغی گردید.

برنامه شهروندی مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری در حال حاضر دیگر در دسترس نیست. این برنامه از سال 2019 تا پایان سال 2022 اجرا گردید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابعیت و پاسپورت دوم کلیک کنید. 

 پاسپورت دوم دومینیکا

سوالات متداول:

تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا

۱- چنانچه بخواهم در سریعترین زمان پاسپورت خانواده گی اروپا را بگیرم ؛چقدر باید هزینه کنم؟

کمترین زمان اخذ پاسپورت اروپا فقط مربوط به مالتا و حدود ۱۶ ماه طول میکشد است و هزینه ها از ۱۰۰ هزار یورو شروع میشود.

۲- امکان اخذ پاسپورت اروپا در کمتر از ۱۶ ماه وجود دارد؟

خیر کمترین زمان اخذ پاسپورت اروپا از طریق مالتا ۱۶ ماه است.

۳- اگر بخواهم در عرض چند ماه پاسپورت بگیریم از کدام کشور و چقدر هزینه دازد؟

اخذ پاسپورت سریع حدود ۶ ما در اروپا امکان پذیر نیست اما شما میتوانید پاسپورت دومینیکا را در این مدت اخذ کنید.

۴- امکان اخذ پاسپورت بدون زندگی در کدام کشور امکان پذیر است؟

تنهادر کشورهای دریای کارایب از جمله دومینیکا ؛ بدون حضور پاسپورت میگیرید.

۵- آیا اخذ پاسپورت و تابعیت دوم نیاز به زبان دارد؟

بله خیر؛ اگر در اروپا از طریق روشهای متداول اقامت بگیرید هم باید طول دوره اقامت خود را در کشور مورد نظر پر کنید و هم امتجان زبان بدهید.اما در دومینیکا لازم نیست.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا