فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اسپانیااقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانویزای توریستی کاناداویزای شینگن

اقامت اروپا از راه تمکن مالی

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

ساده ترین راه مهاجرت به اروپا

بسیاری از ایرانیان بدلیل مشغله کاری و ماهیت کار امکان ترک کشور را ندارند. در عین حال میخواهند اقامت اروپا را داشته باشند. حتی نمیخواهند سرمایه شان را به خارج منتقل کنند. لذا راه ویزای خود حمایتی ؛ بهترین روش مهاجرتی برای آنها است. با این روش خانواده هم میتواند از مزایای اقامت اروپا بهره مندشوند. و فرزندان در اروپا تحصیل رایگان داشته باشند. تمکن مالی اروپا ؛ساده ترین راه مهاجرت به اروپا ؛ بدون زبان و بدون سرمایه گذاری . بدون حضور تنها با ۲۵ هزار یورو در سال امکان پذیر است. مهمتر اینکه این نوع اقامت با تمام مزایای فوق الذکر ؛ منجر به اقامت دائم اروپا و نیز پاسپورت میگردد. 

در واقع اگر مایلید بدانید تنها روشی برای مهاجرت به اروپا بدون سرمایه گذاری چیست ؟ روش خود حمایتی اروپا مناسبترین گزینه بدون سرمایه گذاری است.

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی(ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا)

اقامت اروپا از طریق تمکن مالی(ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) :

ویزای تمکن مالی  در اروپا

ویزای تمکن مالی در اروپا چیست؟

چگونه افراد از روش تمکن مالی (ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) می توانند اجازه اقامت در اتحادیه اروپا دریافت کنند. به شما پیشنهاد می دهیم راهنمای تفصیلی را مطالعه کنید.در این راهنما؛ ساده ترین راه ها ی مهاجرت به اروپا برای زندگی در اتحادیه اروپا، و شینگن ؛ روش اخذ مجوز اقامت از طریق تمکن مالی است. شرایط مورد نیاز بسیار ساده است. شما باید صرفا درآمد ماهیانه مستمر و مکفی از طریق منابع غیر شغلی خود داشته باشید. به عبارت ساده تر حضور خودتان برای استمرار درآمد تان نیاز نباشد.مثلا درآمدهای بازنشستگی؛ سپرده های بانکی ؛ درآمد از اجاره مالکیت املاک و مستغلات تجاری اداری و مسکونی و سود سهام کارخانجات موسسات شرکتها و هر گونه بنگاه اقتصادی برای اثبات درآمد کافی است.

تمکن مالی اروپا ؛یکی از روشهای بینظیر جهت اخذ اقامت اروپا است. این روش برای افرادی که در ایران درآمد کافی دارند و دارای املاک و مستغلات هستند بسیار مناسب است. اما توجه کنید که اگر بخواهید از این راه اقامت دائم اروپا و نیز پاسپورت را بگیرید باید در برخی شرایط ذکر شده تجدید نظر کنید. لذا ممکن است اخذ اقامت دائم و پاسپورت اروپا به این سادگی هم نباشد. با این وجود اگر همه جوره حاضرید با خودتان کنار بیایید و گرفتن پاسپورت اروپا برایتان یک اصل است در آن صورت هم صبر میخواهد و هم شرایط زبان و آشنایی با فرهنگ کشور اروپایی مورد نظر الزامی است. اما چنانچه اقامت های یکساله بری شما کافی باشد. به این محدودیتها نیازی نخواهد بود. 

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

روش خود حمایتی ساده روش مهاجرتی به اروپا:

همه افراد در پی داشتن اقامت پایدار و ایمن در یک کشور با ثبات و پیشرفته هستند. دسترسی کامل به بازار کار، تحصیل و امنیت اجتماعی برای همه ما در اولویت اول است. مضافا آینده تحصیلی و شغلی فرزندان مان دغدغه اصلی مهاجرت ما است. به همین دلیل است که همواره در تلاش برای مسیری مناسب و کم هزینه تر و کم ریسک تر هستیم. البته هر نوع اقدامی در نوع خود دارای ریسک است اما مهاجرت به لحاظ ماهیت دارای ریسک بالاتری است؛ به همین دلیل قبل از هر گونه اقدامی جمع آوری اطلاعات درست و دقیق و البته اقدام به موقع در مورد مهاجرت ضروری است.

از طرفی روش خود حمایت نسبت به سایر راه های مهاجرت به اروپا ریسک کمتری دارد چرا که نیاز به انتقال سرمایه ندارد.

الزام کمیسیون اتحادیه اروپا بر کشورهای عضو

الزام کمیسیون اتحادیه اروپا بر کشورهای عضو:  

افرادی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند باید بدانند که کمیسیون اتحادیه اروپا ؛ کشورهای عضو را ملزم به رعایت اصول مشترکی کرده است. همه افراد غیر اتحادیه اروپا که مجوز اقامت دارند مساوی و دقیقا برابر با شهروندان کشورهای عضو از حقوق یکسان برابر باشند. البته بدیهی است که افراد  غیر اتحادیه اروپا که حداقل پنج سال در یک کشور اتحادیه اروپا زندگی کنند؛ وضعیت اقامت دائم و ایمن دارند.

اما آنهایی که هنوز اقامت دائم را دریافت نکرده اند بر اساس نوع اقامت از حقوق برابر برخوردار باشند. این موارد شامل  کار، تحصیل، امنیت اجتماعی، دسترسی به کالاها و خدمات و سایر امور میشود. لذا تمکن مالی اروپا به عنوان ساده ترین راه مهاجرت به اروپا ؛ بدون زبان و بدون سرمایه گذاری ؛ دارای اقامت موقت یکساله است و قبل از رسیدن به پاسپورت هم از مزایای اقامت شینگن بر خوردار است.

کشورهای زیادی در جهان و در اروپا و شینگن این نوع برنامه را ارائه میدهند. از آن جمله می توان پرتغال؛اسپانیا؛ایتالیا؛ فرانسه؛ یونان و اتریش را نام برد. البته کشورهای دیگر مانند مالتا ؛ لتونی و قبرس جنوبی هم برنامه اقامت تمکن مالی  را ارائه کرده اند.  

برای سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا کلیک کنید.

الزام به عدم کار در روش تمکن:

متقاضی نمی تواند از این نوع اجازه اقامت برای ایجاد شغل استفاده کند، زیرا درآمد باید از کشور دیگری تامین شود. ما در مورد شرایط متقاضیان، نحوه دریافت این نوع اجازه اقامت و نحوه انتخاب یک برنامه به تفصیل اطلاعات جامعی ارایه کرده ایم.

اما افراد دارای تمکن مالی  چه کسانی هستند؟افرادی که درآمد بالایی در کشور خود دارند و قصد دارند برای زندگی راحت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن برنامه ریزی کنند. این نوع اجازه اقامت اتحادیه اروپا توسط چندین کشور شرکت کننده در موافقتنامه شنگن صادر می شود. این نوع اقامت به افراد اجازه می دهد تا خانواده، از جمله کودکان زیر ۱۸ سال،از مزایای زندگی در کشورهای عضو شینگن بهره مند شوند.

افرادی که شغلشان وابسته به حضور فیزیکی نباشد و از طریق دورکاری کسب و کار خود را اداره میکنند واجد شرایط این نوع اقامت هستند.به عبارت کلی تر تمام افراد ثروتمند و سایر افرادی که به هر شکل درآمد مکفی حدودا بالای ۳۰۰۰ یورو دارند البته بعضی کشورها مبلغی کمتریرا پیشنهاد کرده اند و این درآمد منوط به حضورشان در کشور نباشد میتوانند از این طرح استفاده کنند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

مزایای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

مزایای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی  چیست؟

این نوع اقامت برای افراد دارای تمکن مالی  بالا مناسب است تا خود و خانواده در محیطی امن و پیشرفته زندگی کنند و آینده ای پایدار و با ثبات برای فرزندان خود فراهم کنند.

۱-  زندگی در کشور انتخابی تا زمان انقضای مجوز اقامت.

۲-  سفر در منطقه شنگن بدون ویزا؛

۳- دریافت اقامت دائم در 5 سال و شهروندی در 7 تا 10 سال. 

۴- فرزندان خود را در کشوری که اجازه اقامت صادر کرده است، آموزش دهند.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

شرایط تمکن مالی  اروپا و الحاق خانواده

شرایط تمکن مالی  اروپا و الحاق خانواده(ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) :

شرایط تمکن مالی  اروپا و الحاق خانواده(ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) در کشورهای عضو تقریبا مشابه است. در واقع روش تمکن مالی  به لحاظ ماهیت روشی است که کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن برای جلب افرادیکه دارای درآمد مکفی هستند استفاده می شود.لذا معمولا متقاضیانی که واجد شرایط تمکن مالی  یک کشور هستند واجد شرایط دیگر کشورها نیز خواهند بود تنها تفاوت در سلیقه افراد به انتخاب کشور مقصد می باشد. تنها افراد باید به طور متوسط، از 1500 یورو تا 3000 یورو در ماه برای هر نفر درآمد داشته باشند.که این رقم در کشورهای مختلف متفاوت است.

منابع تمکن مالی  اقامت اروپا از روش تمکن (خود حمایتی)

منابع تمکن مالی اقامت اروپا از روش تمکن (خود حمایتی):

افراد جهت اثبات تمکن مالی  میتوانند مدارک معتبر از مراجع مرتبط با هر یک از منابع زیر را ارائه کنند:

  • حقوق بازنشستگی
  • اجاره املاک و مستغلات اداری؛تجاری و یا مسکونی
  • در آمد حاصل از کارخانجات؛موسسات ؛ شرکتها و هر گونه بنگاه اقتصادی خدماتی یا تولیدی
  • سود سهام هر یک از منابع فوق
  • سود سپرده بانکی
  • ترکیبی از هر یک از آنها که مجموعا درآمد ماهیانه از ۱۵۰۰ یورو تا ۳۰۰۰ یورو برای هر فرد؛ بسته به کشور انتخابی را پوشش دهد. و درصدی اضافه تر جهت همسر و فرزندان در حدود ۲۰٪ مدارک مورد نیاز تمکن مالی  اروپا

شما میتوانید در مورد بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

مدارک مورد نیاز تمکن مالی  اروپا (ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) :

فهرست رایج اسناد در روش تمکن تقریبا در همه کشورهای ارائه دهنده برنامه اقامت تمکن مالی  یکسان است.

  1. فرم. این فرم را می توان از وب سایت کنسولگری بارگیری کرد، در هر دو طرف روی یک ورق کاغذ چاپ و به زبان انگلیسی پر کرد. این الگو باید حاوی اطلاعات کلی در مورد متقاضی باشد: نام کامل، آدرس ثبت نام و محل اقامت، جزئیات سند سفر، وضعیت تاهل، جنسیت، حضور فرزندان و جزئیات شغل.
  2. عکس. 2 عکس رنگی اخیر 3.5 × 4.5 سانتی متر در زمینه سفید، بدون گوشه یا سایه. یک عکس باید به فرم درخواست چسبانده شود و عکس دیگر باید در پشت امضا شده باشد و سری و شماره گذرنامه را مشخص کند.
  3. گذرنامه‌های بین‌المللی و داخلی. شما نیاز به کپی از تمام صفحات (از جمله صفحات خالی) دارید. پاسپورت باید حداقل 6 ماه پس از انقضای مجوز ورود به کشور معتبر باشد.
  4. فرم وقت سفارت : فرم باید از صفحه وب کنسولگری کشور مورد نظر دانلود، پرینت و تکمیل شود.
  5. گواهی سابقه کیفری. صادره از اداره محل سکونت. نسخه اصلی باید توسط آپوستل تایید شود؛ اعتبار گواهینامه به مدت 3 ماه از تاریخ صدور است.

مدارک تکمیلی:

  1. رزرو بلیط. پرینت رزرو پرواز به و از اروپا با ترجمه.
  2. بیمه پزشکی. حداقل مبلغ بیمه 30000 یورو است. مدت اعتبار – حداقل 120 روز.
  3. محل سکونت. قرارداد اجاره خانه در اروپا(کشور مقصد) از 1 سال یا حق مالکیت بر املاک و مستغلات، جایی که می توانید در طول اقامت خود در این کشور زندگی کنید.
  4. اثبات درآمد مالی. اثبات پرداخت‌های ماهانه منظم معادل یا بیشتر از مبلغ مقرر در قانون، ترجمه شده.
  5. گواهی بازنشستگی (در صورت وجود). کپی با کیفیت بالا از مدرک نشان دهنده میزان مستمری ماهانه، ترجمه شده.مراحل و فرآیند درخواست ویزای تمکن مالی  اروپا

مراحل و فرآیند درخواست ویزای تمکن مالی  اروپا (ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) :

اطلاعات تحقیق. پردازش ویزای D هر کشور فرایند مرحله اول تمکن مالی  است. در واقع همه کشورهایی که اقامت تمکن مالی  دارند ابتدا در بدو امر ویزای تایپ D برای متقاضی صادر میکنند. زیرا سفارتخانه ها مسئولیت صدور مجوز اقامت را ندارند بلکه متقاضی پس از ورود به کشور مورد نظر باید بقیه امور را از طریق پلیس مهاجرت انجام دهد تا ویزای نوع D خود را به کارت اقامت تمکن مالی  تبدیل کند.لذا اخذ اقامت اروپا از روش تمکن در دو مرحله انجام میشود:

مرحله اول:(در ایران)

 دریافت ویزای ورود طولانی مدت (ویزای D برای افراد دارای تمکن مالی ) اولین مرحله انجام امور در ایران است لذا شما درخواست ویزا را از سفارت یا کنسولگری کشور مورد نظر پدر ایران شروع می کنید. علاوه بر مدارک کلی ذکر شده در بالا، باید مدارکی مبنی بر وجوهی ارائه دهید که نشان دهد درآمد کافی دارید، مانند صورت‌حساب بانک، تامین اجتماعی یا بازنشستگی، شواهدی مبنی بر درآمد اجاره، درآمد حاصل از سهام، سود سهام یا سایر سرمایه‌گذاری‌ها. 

تمام این اطلاعات را با خود به سفارت یا کنسولگری کشور مورد نظر ببرید و آنها شروع به پردازش ویزای ورودی نوع D می کنند. این یک ویزای طولانی مدت است که به شما یک سال اقامت در کشور می دهد.اما این مجوز صرفا یک ویزا است نه کارت اقامت. لذا شما به محض ورود به کشور مورد نظر باید مرحله دوم را انجام دهید:

مرحله دوم : در کشور مورد نظر

برای دریافت مجوز اقامت خود باید دوباره مراحل را طی کنید. شما باید این کار را در نزدیکترین ایستگاه پلیس یا اداره اتباع بیگانگان خود انجام دهید و باید طی 2 ماه پس از ورود این روند را شروع کنید. 

شما به همان مدارکی که برای درخواست ویزای خود تهیه کرده اید نیاز خواهید داشت

تمامی مدارک شما نیاز به تایید محضری و تاییدیه دارند که می تواند توسط سردفتر رسمی انجام شود.

به هر یک از اعضای خانواده مشمول نیز مجوز موقت داده می شود. 

اولین اقامت معمولا یکساله یا دوساله است؛ طول مدت اقامت اولیه و تمدید های بعدی به کشور مورد نظر بستگی دارد و متفاوت است.

شما میتوانید در مورد بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

تمدید اقامت تمکن مالی ؛ اقامت دائم و پاسپورت اروپا

تمدید اقامت تمکن مالی ؛ اقامت دائم و پاسپورت اروپا (ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) :

اقامت اولیه باید هر سال در برخی کشورها و ۲ سال در برخی دیگر تمدید شود. معمولا ویزای FIP به صورت آنلاین سالانه قابل تمدید است. پس از پنج سال اقامت قانونی (و حضور فیزیکی حداقل 183 روز در سال)، متقاضی واجد شرایط اقامت دائم است. پس از اقامت دائم، فرد می تواند برای تابعیت کشور مورد نظر درخواست کند.تمدید اقامت تمکن مالی ؛ اقامت دائم و پاسپورت اروپا

تمدید اقامت تمکن مالی ؛ اقامت دائم و پاسپورت اروپا

چقدر است؟

هزینه های صدور ویزا در کنسولگری ها و بقیه هزینه ها در کشور مورد نظر جهت صدور کارت اقامت تمکن مالی  متفاوت است و معمولا رقمی بین ۸۰ تا ۲۰۰ یورو بستگی به کشور مورد نظر بیشتر نیست.ضمنا مدت زمان ویزای صادره از روش تمکن معمولا یکساله است و قابل تمدید تا ۵ سال است و در ادامه میتواند به اقامت دائم و شهروندی ختم شود.تمدید اقامت تمکن مالی ؛ اقامت دائم و پاسپورت اروپا

تمدید اقامت تمکن مالی ؛ اقامت دائم و پاسپورت اروپا

(ساده ترین و سریعترین راه مهاجرت به اروپا) :

 

کشور حداقل درآمد ماهانه حساب بانکی مدت اعتبار اجازه اقامت تابعیت
اتریش
  • از 3300 یورو برای هر متقاضی اصلی
 40000 یورو برای هر متقاضی اصلی اجازه اقامت برای 1 سال + 1 سال + 3 سال صادر می شود.

پس از 5 سال – اقامت دائم

پس از 10 سال اقامت.

در برخی موارد، پس از 6 سال با ادغام خوب در جامعه اتریش

یونان
  • از 2000 یورو برای هر متقاضی اصلی
  • + 20% برای بزرگسال دیگر
  • + 15 درصد به ازای هر کودک
 48,000 € در حساب اجازه اقامت به مدت 2 سال صادر می شود و سپس هر 3 سال یکبار تمدید می شود پس از 7 سال اقامت
اسپانیا
  • از 2316 € برای هر متقاضی اصلی
  • + از 580 € برای هر عضو اضافی خانواده
 27800 یورو برای هر متقاضی اصلی اجازه اقامت برای 1 + 2 + 2 سال صادر می شود، پس از 5 سال – اقامت دائم اروپا پس از 10 سال اقامت
ایتالیا
  • از 31000 یورو در سال برای هر متقاضی
  • + 20٪ برای هر یک از اعضای خانواده
 40000 یورو در حساب اجازه اقامت برای 1 + 2 + 2 سال صادر می شود، پس از 5 سال – اقامت دائم اروپا

 

پس از 10 سال اقامت
قبرس
  • از 2000 یورو برای هر متقاضی اصلی
 10000 یورو در حساب بانکی در قبرس اجازه اقامت به مدت 1 سال صادر می شود و به تعداد نامحدود بارها تمدید می شود، پس از 5 سال – اقامت دائم پس از 7 سال اقامت
موناکو
  • از 3000 یورو برای هر بزرگسال
  • + 1500 یورو برای هر کودک
 500,000 € در یک حساب بانکی در موناکو اجازه اقامت برای 1 سال صادر می شود و برای 1 سال دیگر 3 بار تمدید می شود، پس از 3 سال – اجازه اقامت پس از 6 سال – اقامت دائم در موناکو
 پرتغال
  • از 705 یورو برای هر متقاضی اصلی
  • از 1057 € برای هر خانواده
  • + 30% برای هر کودک
 16920 یورو برای هر متقاضی اصلی اجازه اقامت برای 2 سال و سپس برای 3 سال صادر می شود. پس از 5 سال اقامت
فرانسه
  • از 1600 یورو برای هر متقاضی اصلی
 19 200 € در یک حساب اجازه اقامت به مدت 1 سال صادر می شود و هر سال پس از 5 سال تمدید می شود – اقامت دائم اروپا پس از 5 سال اقامت

سوالات متداول تمکن مالی اروپا سوالات متداول:

ساده ترین روش مهاجرت به اروپا

۱- برای مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی  چقدر سرمایه لازم است؟

اساسا در روش تمکن مالی  به هیچ سرمایه ای نیاز نیست یعنی متقاضی در کشور مورد نظر ؛ سرمایه گذاری نمی کند بلکه صرفا با اثبات درآمد ماهیانه مالی مکفی از منابع غیر شغلی ؛ اقامت یکی از کشورهای اروپایی که این نوع برنامه را ارائه میکنند  را اخذ میکند.

۲- کدام کشور اروپایی برنامه اقامت تمکن مالی  را دارد؟

تنها برخی کشورها از این روش حمایت میکنند و معروفترین آنها عبارتند از : اسپانیا؛یونان؛پرتغال؛اتریش؛فرانسه؛ایتالیا؛

مالتا؛قبرس جنوبی؛بلغارستان؛لتونی

۳- آیا همه کشورهای ارائه دهنده اقامت تمکن مالی  اروپایی عضو شینگن هستند؟

خیر دو کشور قبرس و بلغارستان عضو اتحادیه اروپا هستند ولی عضو شینگن نیستند.ولی بقیه کشورهای ارایه کننده تمکن مالی  اروپا شامل  اسپانیا؛یونان؛پرتغال؛اتریش؛فرانسه؛ایتالیا؛مالتا؛لتونی عضو شنگن هستند.

۴- شرط حضور در کشورهای اروپایی در روش تمکن مالی  چند روز است؟

بین ۶ ماه تا ۱۰ ماه بسته به کشور متفاوت است اما اتریش اعلام کرده است که متقاضی باید ۸۰٪ زمان را در اتریش حضور داشته باشد.

۵- آیا اقامت گرفتن از روش تمکن مالی  در کشورهای اروپایی نیازمند مدرک زبان است؟

فقط در کشور اتریش چنانچه متقاضی مدرک دانشگاهی نداشته باشد باید مدرک زبان آلمانی ارایه دهد.در بقیه کشورها نیاز به مدرک زبان نیست.

۶-آیا اخذ پاسپورت یا شهروندی از روش تمکن مالی  نیاز به زبان دارد؟

بله ؛ در همه کشورهای اروپایی موقعی که بحث شهروندی یا پاسپورت مطرح است زبان کشور مورد نظر نیاز است مثلا در یونان زبان یونانی در پرتغال زبان پرتغالی و در فرانسه زبان فرانسوی و در اسپانیا زبان اسپانیولی

 

۷-آیا با این نوع اقامت در اروپا اجازه ثبت شرکت هم داریم؟

بله؛ ثبت شرکت از روش تمکن مالی  در همه کشورهای اروپایی مجاز است. 

۸-آیا بدون سرمایه گذاری میتوان اقامت اروپا را به دست آورد؟

بله؛بدون سرمایه گذاری از روش تمکن مالی  میتوان اقامت کشورهای اروپایی را بدست آورد.

۹-آیا در اقامت اروپا از طریق تمکن مالی ، افراد اجازه کار در این کشور را دارند؟

خیر ؛ در این برنامه افراد اجازه کار ندارند.

۱۰-چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای تمکن مالی  اروپا هستند؟

تمام افراد غیر اتحادیه اروپا که منابع مالی مکفی غیر شغلی داشته باشند مجاز به شرکت در برنامه اقامت تمکن مالی  اروپا هستند.

۱۱- آیا اقامت تمکن مالی  اروپا منجر به دریافت اقامت دائم اروپا می‌شود؟

بله؛ پس از ۵ سال به اقامت دائم تبدیل میشود.

۱۲-با ویزای تمکن مالی  چه زمانی می‌شود برای دریافت تابعیت و پاسپورت اروپا اقدام کرد؟

عموما پس از ۵ سال و در برخی موارد۱۰ سال می توان اقامت کشورهای اروپایی را از روش تمکن بدست آورد.

۱۳-شرایط کار برای کسانی که ویزای تمکن مالی  اروپا را دریافت کرده‌اند، چگونه است؟

عموما در روش تمکن مالی  ؛ افراد اجازه کار ندارند. اما آنها از منابع مالی و خرید مستغلات میتوانند اجاره در یافت کنند.ضمنا مجاز به سرمایه گذاری نیز هستند.

۱۴-شیوه اثبات تمکن مالی  برای ویزای تمکن مالی  اروپا چگونه است؟

مستندات مرتبط با درآمد ماهیانه که از منبع شغلی متقاضی نباشد باید ارائه شود.

۱۵-آیا می توانید ویزای تمکن مالی  اروپا را تمدید کنید؟

بله ؛ اقامت ۱ ساله و سپس ۱ ساله و در ادامه ۳ ساله تمدید میشود و پس از ۵ سال به اقامت دائم تبدیل میشود.

۱۶-آیا هنگام درخواست اقامت اروپا می توانید وام یا وام مسکن داشته باشید؟

خیر؛ اخذ وام مسکن در برنامه تمکن مالی  اروپا وجود ندارد.

۱۷-چه نوع بیمه درمانی برای درخواست ویزای تمکن مالی  پذیرفته می شود؟

متقاضی باید بیمه نامه معتبر از شرکتهای بیمه ای برای مدت اقامت خود داشته باشد.

۱۸-آیا می توانید تحت اقامت تمکن مالی  در اروپا سرمایه گذاری کنید؟

بله ؛ شما میتوانید هر نوع سرمایه گذاری انجام دهید.

۱۹-آیا با ویزای اقامت تمکن مالی  در اروپا اجازه تحصیل و کارآموزی بدون حقوق را می دهد؟

بله با ویزای تمکن مالی  اجازه تحصیل وجود دارد.

۲۰-تفاوت بین ویزای تمکن مالی  و ویزای طلایی اروپا چیست؟

ویزای طلایی به سرمایه گذاری نیازمند است و روش تمکن مالی  نیاز به سرمایه گذاری ندارد.

۲۱- آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی  اروپا نیاز به ارائه گواهی پزشکی دارم؟

بله افراد باید گواهی سلامت را از پزشک دارای مجوز دریافت کنند.

۲۲-آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی  در اروپا باید حساب بانکی اروپا داشته باشم؟

بله ؛ متقاضی باید دارای حساب بانکی در اروپا باشد و موجودی مورد نیاز را پر کند.

<< 1 >>


راهنمایی و کمک ما در مورد تمکن مالی اروپا

راهنمایی و کمک ما:

ما از طریق تجربه اختصاصی خود در این زمینه و ایجاد شبکه قابل اعتماد خود در طول سال‌ها،به شما اطمینان میدهم که کلیه اطلاعات شخصی شما بصورت کاملا محرمانه نزد ما باقی خواهد ماند.لذا متقاضی می تواند تمام جزییات مرتبط با کارو شرایط خود را در اختیار ما قرار دهد.همچنین ما به موقعیت و شرایط هر مشتری به صورت منحصر به فرد احترام می گذاریم و خود را مقید میدانیم که با کمال صداقت همه اطلاعات مرتبط با گزینه انتخابی مهاجرتی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.در نهایت ما به شما مشاوره دقیق و جامع خواهیم داد تا با توجه به شرایط خود ؛ مسیر را انتخاب کنید. زیرا نسخه واحد و منحصر به فردی برای همه وجود ندارد ؛ بلکه انتخاب روش مهاجرت دقیقا به شرایط متقاضی بستگی دارد.

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا