فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اسپانیااقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونان

اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری

اقامت یونان ویزای طلایی-۲۰۲۳

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اقامت یونان از طریق خرید ملک:اقامت دائم یونان سریع از روش خرید ملک یونان

چرا یونان مناسبترین گزینه مهاجرت به اروپا با خرید ملک است؟

اقامت یونان از راه خرید ملک ؛بدون زبان  و بدون حضور در یونان مناسبتری روش مهاجرتی به اروپا است.کمترین قیمت برای کل خانواده با امکان اخذ پاسپو.رت پاسپورت را میتوانید تجربه کنید.

برای اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

ارزانترین گزینه اقامت یونان از راه خرید ملک:

در دنیایی که به اندازه امروز نامشخص است، بهتر است همه چیز را به شانس واگذار نکنید. آیا همیشه می خواستید به اروپا دسترسی داشته باشید تا از سبک زندگی و فرصت های سرمایه گذاری آن لذت ببرید. اما قیمت گرفتن پاسپورت دوم با سرمایه گذاری خیلی بزرگ بود؟ ما راه حل را داریم. برنامه اقامت یونان با سرمایه گذاری استفاده کنید. برای سرمایه گذاری 250000 یورویی – کمترین سرمایه گذاری مورد نیاز در اروپا – ویزای طلایی یونان به شما امکان می دهد ساکن منطقه شینگن شوید.

شما و تمام اعضای خانواده تان می توانید به محض صدور مجوز، بدون ویزا به هر یک از 27 کشور اروپایی سفر کنید. سرزمین اصلی شبه جزیره بالکان یونان و هزاران جزیره زیبا برخی از بهترین مقاصد تعطیلات جهان هستند. جای تعجب نیست که آب و هوای مطبوع مدیترانه ای، غذاهای تازه، آب های فیروزه ای و مهمان نوازی استثنایی، افراد ثروتمند را از سراسر جهان به یونان جذب کرده است.

امن ترین گزینه اقامت اروپا(یونان):

یونان کشوری امن، قابل دسترس، تحت حاکمیت قانون قابل اعتماد است. هزینه زندگی نسبتاً پایینی نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد.  در حالی که می توانید تا زمانی که سرمایه گذاری خود را حفظ کرده اید به تمدید اقامت خود در یونان ادامه دهید. هیچ الزامی برای اقامت فیزیکی و حضور در این کشور وجود ندارد . یونان بیش از هر کشور دیگری در جهان ویزای سرمایه گذاری می دهد. اقامت با سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها برای ساختن آینده خود بر اساس شرایط شماست. بنابراین بیایید ببینیم ویزای طلایی یونان چه چیزی را شامل می شود و چگونه می توانید در عرض چند ماه اقامت دائم اروپا شوید.  با این حال، همه برنامه های اقامت با سرمایه گذاری یکسان نیستند. اگر علاقه مند به اخذ اقامت اروپا هستید، برنامه های ویزای طلایی راه حلی است که به شما امکان می دهد از سرمایه گذاری خود استفاده کنید.

تاریخچه اقامت طلایی اروپا:

سال ۲۰۰۸ طولانی‌ترین رکود اقتصاد مدرن سرمایه‌داری در جهان بود. بلکه به یک بحران انسانی در مقیاس کوچک نیز منجر شد طوری که مردم نمی توانستند از دستگاه‌های خودپرداز پول دریافت کنند . بسیاری معیشت خود را از دست دادند. این کشور از آن زمان برای بازسازی اقتصاد خود سخت کار کرده است. اصلاحات گسترده ای اجرا شد، مانند کاهش شدید مالیات بر افراد و مشاغل، تشریفات اداری زیادی کاهش یافت. برنامه مالیاتی یکجا برای جذب افراد با ثروتمند از سراسر جهان معرفی شده است. همانطور که با تعداد روز افزون افرادی که برای برنامه ویزای طلایی یونان درخواست می دهند نشان داده شده است ؛اعتماد سرمایه گذاران به این کشور به طور کامل احیا شده است.

توسعه دهندگان املاک اکنون پروژه هایی در آتن دارند که منطقه ای به اندازه جبل الطارق را پوشش می دهد. بنابراین، فراموش نکنید که یک برنامه  ویزای طلایی یونان ؛فقط در مورد مزایای اقامتی نیست که می تواند برای خود و اعضای خانواده شما داشته باشد. بلکه جنبه ای از سرمایه گذاری بی نظیر در اروپا است. اکنون زمان بسیار خوبی برای خرید ملک در یونان با قیمت های بسیار جذاب است.که ارزان ترین اقامت اتحادیه اروپارا برای شما و خانواده به ارمغان می آورد.

اطلاعات تکمیلی در مورد سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا کلیک کنید.

اقامت از طریق خرید ملک یونان (آپدیت 2023)

اقامت از طریق سرمایه گذاری چیست؟

قبل از اینکه به جزئیات نحوه دریافت مجوز اقامت دائم سرمایه گذار یونان خود بپردازیم، اجازه دهید در مورد برنامه اقامت بر اساس سرمایه گذاری در حالت کلی تر بحث کنیم. 

کشورهای متعددی، از جمله چندین کشور اروپایی، به افرادی که در کشورشان سرمایه گذاری می کنند، اقامت قانونی ارائه می دهند. در اروپا، این برنامه ها اغلب به عنوان “ویزاهای طلایی” نامیده می شوند.

اقامت مزایای متعددی را به همراه دارد، از جمله حق سفر و انجام تجارت در منطقه (به عنوان مثال، اروپا منطقه شنگن). معمولاً مزایا را به خانواده های سرمایه گذار اصلی نیز تعمیم می دهد. 

اکثر کشورهایی که برنامه‌های  اقامت طلایی را ارائه می‌کنند به ساکنان دائم اجازه می‌دهند پس از گذشت تعداد سال‌های از پیش تعیین‌شده برای شهروندی درخواست دهند. به عبارت دیگر، اگر اقامت خود را با سرمایه گذاری برای مدت کافی حفظ کنید و سایر شرایط شهروندی را برآورده کنید، می توانید شهروند تابعیت شوید. 

اگرچه مزایای اقامت اروپا بیشتر مورد توجه افراد و برجسته تر میشود با این حال شما ؛جنبه سرمایه گذاری را نیز فراموش نکنید. اگر یک سرمایه گذار مشتاق هستید، برنامه اقامت با سرمایه گذاری می تواند درهای زیادی را باز کند و فرصت های زیادی را برای رشد ارزش خالص دارایی شما فراهم کند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

اقامت از طریق خرید ملک یونان 2023

برنامه اقامت یونان از راه خرید ملک:

ویزای طلایی یونان در سال 2013 متولد شد و به دو دلیل به سرعت مورد تایید و علاقه خارجی قرار گرفت: 

کمترین سرمایه گذاری مورد نیاز در اروپا را داشت؛ انعطاف پذیری خود سرمایه گذاری املاک و مستغلات (و این واقعیت که شما مالکیت کامل ملک و سند مالکیت خود را خواهید داشت) .

امروزه، حداقل ارزش سرمایه گذاری در ملک در یونان تقریباً €310,000 (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) است. 

این برنامه یونان قبلاً بیش از 3 میلیارد دلار (2020) جمع آوری کرده است.اقامت برای مدت 5 سال داده می‌شود، اما اگر به حداقل سرمایه‌گذاری مورد نیاز ادامه دهید، به راحتی می‌توان آن را تمدید کرد.به علاوه، لازم نیست قبل یا در طول زمان رسیدگی به درخواست شما در یونان زندگی کنید. همچنین پس از اخذ اقامت یونان، مجبور نخواهید بود در یونان زندگی کنید. اما اگر می خواهید در مدت هفت سال برای شهروندی یونان درخواست دهید، باید با موضوع عدم حضور با احتیاط برخورد کنید.مدارک مهاجرت خرید ملک یونان

انواع برنامه های اقامتی سرمایه گذاری یونان

چهار برنامه برای سرمایه گذاری در یونان وجود دارد.

  • سرمایه گذاری در شرکت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات

 بدهی یا حقوق صاحبان سهام در شرکت های سرمایه گذاری املاک به میزان 400000 یورو

  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

حداقل 250000 یورو (+24% مالیات بر ارزش افزوده) در املاک یونان سرمایه گذاری کنید.

  • سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی یونان

سرمایه گذاری 800000 یورویی در اوراق قرضه دولتی یونان

  • سپرده بانکی

سپرده ای به مبلغ 400000 یورو در یک موسسه اعتباری به مدت 12 ماه نگه دارید. هزینه مهاجرت خرید ملک یونان

روشهای سرمایه گذاری اقامت یونان :

تا همین اواخر تنها انتخاب شما خرید ملک یونانی بود .در اینجا چند راه جدید برای سرمایه گذاری در یونان برای گرفتن اقامت آورده شده است:

  •  400,000 یورو در شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات قرار دهید که منحصراً املاک یونانی را خریداری می کند (یا سهام آن را از طریق یک طرح سرمایه سهام خریداری می کند)
  •   400000 یورو در یک شرکت سهام سرمایه یا یک صندوق سرمایه گذاری مشترک (صندوق مشترک باید در یونان مستقر باشد) سرمایه گذاری کنید.
  •  خرید اوراق قرضه دولتی یونان به ارزش 400000 یورو اوراق قرضه دولتی (سررسید 3 ساله)
  •  سپرده 400000 یورو را در یک موسسه اعتباری (حداقل 12 ماه) نگه دارید
  •  خرید سهام، اوراق قرضه شرکتی یا دولتی به ارزش 800000 یورو
  •   خرید سهام به ارزش 400000 یورو در سازمان سرمایه گذاری جایگزین در یونان یا یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که املاک یونان را خریداری می کند.
  • ما قدیمی ترین گزینه و محبوب ترین گزینه سرمایه گذاری یونان را برای آخر گذاشتیم: سرمایه گذاری مستقیم املاک و مستغلات به ارزش حداقل 250000 یورو . 

ملک یا املاک – یکی از مزایای اقامت یونان این است که تا زمانی که حداقل سرمایه لازم را داشته باشید، می توانید هر تعداد ملک که مایل هستید خریداری کنید – می تواند مسکونی یا تجاری باشد. املاک و مستغلات می تواند در سرزمین اصلی یا در هر یک از جزایر یونان واقع شود. یکی دیگر از مزایای اقامت یونان این است که می توانید با افراد دیگر سرمایه گذاری کنید. شما به طور بالقوه می توانید ویلای یک میلیون یورویی با چهار دوست بخرید و همه و خانواده شان واجد شرایط دریافت ویزای طلایی یونان خواهند بود. شرایط مهاجرت با خرید ملک یونان

شرایط اخذ اقامت یونان از راه خرید ملک:

 برای واجد شرایط بودن، باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • شهروند غیر اتحادیه اروپا هستند
  • حداقل 18 سال سن داشته باشند
  • سابقه کیفری نداشته باشید
  • برای خود و خانواده خود بیمه درمانی داشته باشید
  • می توانید فرزندان تحت تکفل خود را (تا سن 18 سال، در صورت تحصیل و وابستگی به متقاضی اصلی می توان به سن 18 سال اضافه کرد) و همچنین والدین و والدین همسر خود را به متقاضی اقامت اضافه کنید.مزایای مهاجرت با خرید ملک یونان

مدت زمان بررسی و هزینه های اقامت یونان از راه خرید ملک:

درخواست شما تقریباً در دو ماه بررسی می شود، بنابراین کل دوره زمانی برای اخذ اقامت یونان از ابتدا تا انتها حدود سه ماه است. حتی اگر حداقل سرمایه گذاری 250000 یورو باشد، باید حدود 3 تا 4 درصد اضافی را برای هزینه وکیل و انجام کلیه امور اداری بپردازید.به علاوه، تقریباً 6٪ برای هزینه های ثبت املاک و غیره اضافه کنید. در صورت خرید ملک جدید، موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده 24 درصدی خواهید بود. در مجموع، هنگام درخواست اقامت یونان، حداقل 25000 یورو علاوه بر سرمایه گذاری اصلی بودجه داشته باشید. مراحل مهاجرت از روش خرید ملک یونان

مراحل اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری- ویزای طلایی:

۱- مسیر سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

ویزای طلایی مستلزم این است که قبل از ارائه درخواست اقامت خود؛ سرمایه گذاری را انجام دهید،شما باید با ویزای معتبر به یونان سفر کنید. بهتر است که از قبل در مورد برخی از املاک و مستغلات با ما مشورت کنید.

شما همچنین باید یک حساب بانکی باز کنید و یک شماره شناسایی مالیاتی برای شما صادر شود.هدف دیگر از بازدید شما این است که با وکیل ما جلسه ای داشته باشید و امور را به ایشان وکالت دهید. هیچ یک از اعضای خانواده شما نیازی به سفر به یونان ندارند، فقط متقاضی اصلی است.

۲-  درخواست خود را آماده کنید

 شما باید اسنادی از جمله گواهی تولد، گواهی ازدواج یا طلاق، گزارش ترخیص پلیس، کپی پاسپورت و غیره را آماده کنید.تمام مدارک باید تایید شده و به طور رسمی به یونانی ترجمه شده باشند. 

۳- بررسی برنامه اقامت یونان خرید ملک

هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، مقامات یونان دو ماه فرصت دارند تا آن را بررسی کرده و بررسی های لازم را انجام دهند.برای شما مدرک یا رسید درخواست شما صادر می شود که می توانید از آن به عنوان اجازه اقامت موقت استفاده کنید. این سند به مدت یک سال اعتبار دارد و به شما امکان می دهد در یونان زندگی کنید و آزادانه در منطقه شنگن سفر کنید. شما همچنین می توانید هر اقدام قانونی لازم برای نهایی کردن سرمایه گذاری خود در یونان را انجام دهید.

۴- صدور ویزای طلایی 

اگر مقامات درخواست شما را تایید کنند، اجازه اقامتی برای شما صادر می شود که پنج سال اعتبار دارد. هزینه مجوز شما 2000 یورو است.شما می توانید آن را برای یک دوره پنج ساله دیگر – به طور نامحدود – تا زمانی که سرمایه گذاری خود را حفظ کنید، تمدید کنید.

۵- درخواست شهروندی از راه اقامت یونان خرید ملک

این یکی برای افرادی است که علاقه خاصی به شهروندی یونان دارند. اگر به طور فیزیکی در یونان اقامت داشته باشید و در آنجا مالیات دهندگان هستید، پس از 7 سال واجد شرایط درخواست شهروندی یونان خواهید بود.اقامت اروپا با خرید ملک یونان

مزایای برنامه ویزای طلایی یونان:

مزایای زیادی برای برنامه وجود دارد. در اینجا موارد اصلی هستند.

مزایای اولیه اقامت یونان خرید ملک:

  • سفر بدون ویزا به 27 کشور اتحادیه اروپا. اگر مقیم قانونی یونان هستید، می توانید بدون نیاز به ویزا به هر نقطه از منطقه شنگن سفر کنید. این ماده همچنین شامل سفر بدون ویزا به سوئیس، لیختن اشتاین، نروژ و ایسلند می شود. 
  • ارزان است. برنامه ویزای طلایی یونان ارزانترین برنامه در اروپا است. به اندازه کافی گفته شد.
  • خانواده خود را بیاورید. تمام خانواده شما می توانند ساکن یونان شوند. اگر شرایط سرمایه گذاری را برآورده کنید، همسر شما، همه فرزندان زیر 21 سال، والدین می توانند اضافه شوند. همچنین، پدر و مادر شوهر را می توان به برنامه اضافه کرد. 
  • کارت اجازه اقامت دائم یونان. مجوز اقامت یونان که توسط دولت یونان به شما داده می شود به هیچ وجه محدود نیست. به شما اجازه اقامت پنج ساله یونان داده می شود. تا زمانی که حداقل سرمایه گذاری خود را حفظ کنید، می توانید آن را تمدید کنید. 
  • بدون نیاز به اقامت. زندگی در یونان قبل یا در طول درخواست اقامت ویزای طلایی الزامی نیست. یا حتی پس از اعطای اجازه اقامت یونان هم حضور اجباری نیست.
  • شما تمام حقوق سرمایه گذاری را که انجام داده اید حفظ خواهید کرد. این در ازای اقامت شما است و می توانید کنترل کامل آن را داشته باشید. 

مزایای ثانویه اقامت یونان خرید ملک:

  • استاندارد زندگی عالی. یونان استاندارد زندگی بالایی دارد که با ایالات متحده قابل مقایسه است. این کشور دارای یک سیستم آموزشی قوی، امکانات پزشکی قابل اعتماد، و پایین ترین میزان جرم و جنایت در اروپا است. 
  • شما مجبور نیستید مالیات یونانی بپردازید. اگر حداقل 183 روز در سال در آنجا زندگی نکنید، می توانید مقیم یونان باشید و مالیات آن را نپردازید. با این حال، شما موظف به پرداخت مالیات برای درآمد حاصل از یونان خواهید بود و نرخ درآمد اجاره از ملک 11٪ – 33٪ است. 
  • دریافت مجوزهای اقامت سریع است. اگرچه یونان به دلیل دستگاه دیوان سالار بسیار پیچیده و ناکارآمدی نسبی خود شناخته شده است، دریافت مجوز اقامت سه ماه از زمان شما را می گیرد – حداکثر.
  • برای تابعیت درخواست دهید. اگر به مدت هفت سال در یونان زندگی می کنید و مقیم مالیاتی آن باشید، واجد شرایط درخواست برای دریافت شهروندی یونان خواهید بود. این مزیت‌های اضافی را به همراه خواهد داشت که می‌توانید نه تنها به آن سفر کنید، بلکه در هر نقطه از اتحادیه اروپا زندگی و کار کنید. 
  • تابعیت مضاعف مجاز است.موضوعی که در اسپانیا علیرغم محبوبیت آن مجاز نیست.
  • همه می توانند درخواست دهند. هیچ محدودیت ملیت برای شرکت در ویزای طلایی یونان وجود ندارد. هر تبعه غیر اتحادیه اروپا می تواند تحت همین شرایط درخواست دهد.مهاجرت اروپا با خرید ملک یونان

معایب برنامه ویزای طلایی یونان

اگرچه ویزای طلایی یونان مزایای زیادی دارد، اما برخی از معایب نیز وجود دارد که باید قبل از درخواست در نظر بگیرید. 

  • مالیات بر دارایی در یونان نسبتاً بالا است. در مقایسه با سایر برنامه های در حال حاضر، مالیات بر دارایی در یونان بالا است. مالیات بر دارایی در یونان در طول بحران اقتصادی حدود 700 درصد افزایش یافت و هیچ کس نمی تواند مطمئن باشد که دوباره این کار را نخواهد کرد.
  • شما نمی توانید در یونان کار کنید. ساکنان تازه تایید شده نمی توانند در یونان کار کنند، اما آنها می توانند آزادانه ثبت نام کنند و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند. 
  • مالیات یونان مانند جعبه پاندورا است. از نظر تئوری، اگر در آنجا زندگی نمی کنید، مسئولیتی نخواهد داشت، اما برنامه ریزی مالیاتی همچنان مورد نیاز است. و اگر می خواهید برای شهروندی درخواست دهید، باید هفت سال مالیات یونانی بپردازید. خوشبختانه، یک سیستم مالیات مقطوع جدید در یونان برای افرادثروتمند اجرا شده است. 
  • شما نمی توانید به طور قانونی در اتحادیه اروپا کار کنید. اجازه اقامت به متقاضی اجازه می دهد در یونان زندگی کند اما کار نکند. با این حال، متقاضیان اجازه اقامت می توانند کسب و کار خود را در یونان راه اندازی کنند.

ساده‌ترین راه اقامت از روش خرید ملک یونانجایگزین های برنامه ویزای طلایی یونان

برنامه ویزای طلایی یونان تنها برنامه موجود نیست. اگر شک دارید، تعداد انگشت شماری دیگر وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید:

پرتغال.280000 یورو در پرتغال خرج کنید تا در 90 روز اقامت دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که اگر پرتغال را انتخاب کنید، شرایط اقامت وجود دارد. 

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

ایرلند. کشور انگلیسی زبان یکی از بهترین برنامه ها را دارد. برو برایبرنامه ویزای طلایی ایرلند؛ مطمئناً یکی از بهترین کشورها برای لذت بردن از کیفیت زندگی بالا است. با این حال، حتی اگر باید 1,000,000 یورو سرمایه گذاری کنید، دسترسی به شینگن نخواهید داشت زیرا ایرلند بخشی از آن نیست.

لتونی: این کشور اروپای شرقی در ذهن بسیاری از مردم نیست، به همین دلیل است که می‌توانید معاملات فوق‌العاده‌ای برای املاک پیدا کنید. 250000 یورو (+ 5% هزینه های دولتی) سرمایه گذاری کنید تا مقیم لتونی شوید و کل منطقه شنگن اروپا را به زمین بازی سفر خود تبدیل کنید. درباره برنامه ویزای طلایی لتونی بیشتر بیاموزید.

هنوز اسپانیا با گزینه خرید ملک مبلغ 500000 یورو جزو گزینه های طلایی اروپا برای مهاجرت افراد است.

شما میتوانید در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

اگر برنامه ویزای طلایی یونان مناسب به نظر نمی رسد، می توانید تا زمانی که یونان شهروندی خود را از طریق برنامه سرمایه گذاری وجود دارد، بمانید پاسپورت خود را بگیرید و در ادامه محل با توجه به دارا بودن پاسپورت اروپا؛محل زندگی و کار خود  را در حوزه منطقه شینگن تغییر دهید.پاسپورت از روش خرید ملک یونان

سوالات متداول

اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳

۱-آیا می توانم به عنوان یک فرد غیر مقیم در یونان سرمایه گذاری کنم؟

بله، می توانید. این کشور ابتکارات متعددی دارد و می‌توانید همه آنها را دروب‌سایت رسمی آن‌ها بخوانید.

۲-چگونه از طریق سرمایه گذاری اجازه اقامت دائم یونان را دریافت کنیم؟

برای دریافت اقامت خود می توانید در املاک و مستغلات مانند ویلا، قطعه زمین، سهام زمانی – اعم از مسکونی و تجاری – سرمایه گذاری کنید. از اخیراً، می‌توانید در اوراق قرضه، سهام، سپرده‌گذاری و استفاده از سایر ابزارهای مالی نیز سرمایه‌گذاری کنید.

۳-حداقل سرمایه گذاری برای اخذ اقامت یونان چقدر است؟

برای اقامت دائم یونان باید حداقل 250000 یورو در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. گزینه های سرمایه گذاری گرانتر دیگری نیز وجود دارد.

۴-مدت اعتبار مجوز اقامت یونان چقدر است؟

اجازه اقامت صادر شده توسط مقامات یونانی دائمی است. شما باید هر پنج سال یکبار آن را تمدید کنید، مشروط بر اینکه مالکیت کامل سرمایه گذاری املاک خود را حفظ کرده باشید.

۵-خانواده ام می توانند بیایند؟

بله، همسر، والدین شما (و پدر و مادر شوهر) و فرزندان تا سن 18 سال (اگر در حال تحصیل 21 سال باشند) همگی می توانند تحت همان سرمایه گذاری به درخواست اقامت اضافه شوند.

۶-آیا باید در آزمون زبان یونانی قبول شوم؟

خیر، اگرچه توصیه می‌شود که یک وکیل محلی به شما در انجام تمام کارهای اداری کمک کند و اگر به زبان صحبت نمی‌کنید، در طول فرایند به عنوان نماینده عمل کند.

۷-آیا باید در یونان مالیات پرداخت کنم؟

اگر به طور فیزیکی به یونان نقل مکان نکنید یا بیش از نیمی از سال را در آنجا سپری کنید (183 روز)، مسئولیتی برای پرداخت مالیات نخواهید داشت. با این حال، هنوز باید قبل از درخواست برای اقامت یونان با یک برنامه ریز مالیاتی بین المللی مشورت کنید. 

۸-مراحل اخذ اقامت یونان چقدر طول می کشد؟

تقریباً سه ماه طول می کشد تا مقیم یونان شوید، از ابتدا تا انتها.

۹-چه اقامتگاه های دیگری از طریق برنامه های سرمایه گذاری وجود دارد که می توانم به آنها نگاه کنم؟

اگر ویزای طلایی یونان برای شما مناسب نیست، پس ویزای دیگری نیز وجود دارد. هر یک از برنامه های Golden Visa دارای مزایا و معایب خود هستند. اگر توازن طرفدار مقابل برای یونان درست به نظر نمی رسد، شاید اسپانیا، ایرلند، پرتغال یا لتونی با این شرایط مناسب باشند؟ تماس بگیرید و ما می توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام برنامه ویزای طلایی برای شرایط شما مناسب است.

۱۰-آیا باید در یونان زندگی کنم؟

 زندگی در یونان اختیاری است. به خاطر داشته باشید که اگر اقامت فیزیکی در کشور را انتخاب کنید، مشمول پرداخت مالیات در کشور نیز خواهید شد.در هر صورت اگر به اقامت بدون شهروندی قانع هستید ؛ مهم نیست که در یونان بمانید یا نمانید ؛ولی اگر نهایتا پاسپورت یونان برایتان مهم است ؛ مقیم بودن و مالیات پرداخت کردن پیش نیاز پاسپورت نه تنها یونان بلکه همه کشورها است.مگر اینکه مستقیم پاسپورت کشورهای حوزه دریای کارایب را بخرید؛ که هیچ الزاماتی و مدودیتهای بعدی ندارد.

۱۱-چه زمانی می توانم برای پاسپورت یونان اقدام کنم؟

اگر حداقل هفت سال اقامت دائم یونان را داشته باشید، می توانید برای شهروندی درخواست دهید. به خاطر داشته باشید که برای اعطای شهروندی باید ساکن مالیات شوید و بیشتر این هفت سال را به صورت فیزیکی در کشور بگذرانید.

۱۲-منظور شما از سفر بدون ویزا شینگن چیست؟

منطقه شینگن مجموعه ای متشکل از 26 کشور است که هیچ کنترل مرزی برای جابجایی افراد و کالاها ندارند. از نقطه نظر عملی، این کشور به عنوان یک کشور واحد عمل می کند، بنابراین اگر مقیم یونان هستید، هیچ انتظاری در گذرگاه های مرزی وجود نخواهد داشت. 

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا