فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تحصیلاقامت اروپا برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سالاقامت کانادامهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزی

مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال

مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا ؟ کار درست یا نادرست؟چرایی موضوع ؟

در این مقاله می خواهیم در مورد مزایا و معایب تحصیل در اروپا و کانادا صحبت کرده و کلیاتی راجع به موضوع مورد نظر ارائه نماییم. بخصوص میخواهیم در مورد مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا صحبت کنیم.در ضمن با شرایط و جزییات بیشتری در خصوص دانش آموزان و دانشجویان بین المللی در اروپا و کانادا آشنا شویم.به شما توصیه می کنیم قبل از هر گونه تصمیمی با دقت به موارد ذیل توجه نمایید.
منظور ما دقیقا اینست . میخواهیم در مورد تصمیمی صحبت کنیم که تقریبا خط قرمز خانواده ها است. بله فرستادن فرزندان زیر ۱۸ سال به اروپا یا کانادا برای تحصیل با والدین و یا بدون همراه. به نوعی مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا ؛ موضوع این بحث است. امروزه بنظر میرسد افراد بیشتری نسبت به تحقق چنین تصمیمی رغبت نشان میدهند. در واقع دغدغه روزمره مردم و نگرانی از آینده نامعلوم فرزندان ، بسیاری از خانواده ها را برآن داشته تا از هر طریق ممکن بر این مشکل فائق آیند. در این راستا بهترین مسیر را در مهاجرت تحصیلی فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا می یابند. اما تصمیم به چنین موضوعی دلایل خاص خود را دارد.مهاجرت به مدارس شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا

دلایل تصمیم مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال به مدارس شبانه روزی اروپا و کانادا:

سطح علمی پایین و عدم اشتغال دلیل مهاجرت:

افرادی که تصمیم به مهاجرت تحصیلی فرزندان زیر ۱۸ سال خود در مدارس شبانه روزی اروپا و کانادا میگیرند ؛
بسیاری این افراد فکر میکنند که رشته تحصیلی کاربردی در کشور وجود ندارد . برخی حتی معتقدند سطح علمی دانشگاه های داخلی از اعتبار کافی برخوردار نیست . در عین حال بسیاری بر این باورند که حتی فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر نیز از عدم اشتغال در کشور رنج میبرند. در واقع نمونه هایی از این دست را در اطراف خود در محیط های کاری و خانواده ها و فامیل و بستگان خود میبینند.مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال به مدارس شبانه روزی اروپا و کانادا

مقایسه اعزام دانشجو و اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا:

بنظر میرسد که با برنامه ریزی و مدیریت ،بهترین راهکار برای چنین افرادی، مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا است.
به این نکته توجه شود که انتخاب کشور بسیار مهم است اولا کشورهای تاپ از جمله کانادا و استرالیا یا کشورهای تاپ اروپایی مانند سوئیس، انگلستان و فرانسه ، برای فرزندان زیر 18 سال مورد توجه همه والدین می باشد. ثانیا تحصیل در این کشورها در مدارس شبانه روزی بسیار معتبر مورد تاکید می باشد. زیرا فرض بر این است که خانواده ها از تمکن مالی برخوردارند ولی به دلیل مشغله کاری ؛ والدین امکان همراهی فرزند را ندارند. لذا با توجه به عدم سن قانونی دانش آموزان ؛ پروسه اعزام این گونه فرزندان ؛ بسیار پیچیده تر از دانشجویان است.مقایسه اعزام دانشجو و اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا

تصمیم گیری فرزند زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا بایدها و نبایدها:

البته توجه نمایید که این تصمیم دارای مزایا و معایبی است که باید به آنها توجه کنیم . اگرچه در دنیای واقعی هرگونه تصمیم گیری به همین شکل است.در واقع هر فرد هنگام تصمیم گیری و انتخاب یک گزینه از میان چند گزینه و در ازای بدست آوردن هر چیز، چیز دیگری را از دست میدهد. مهم این است که والدین در خصوص مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا؛ ارزیابی درستی در مورد دستاوردهای هر تصمیم در مقابل هزینه های انجام شده داشته باشند.
چنانچه شما هم جزو دسته افرادی هستید که به فرستادن فرزندتان به اروپا و کانادا فکر میکنید.تا پایان این مقاله و سابر مقاله های مرتبط در ای وب سایت همراه ما بمانید.
بی تردید تصمیم گیری والدین برای آِینده تحصیلی و پیش بینی مسیر شغلی ، فرایند پیچیده ای است.علی الخصوص ، والدینی که بخواهند فرزند زیر 18 سال خود را به تنهایی برای ادامه تحصیل به اروپا و کانادا بفرستند، حساسیت این نوع تصمیم دو چندان میشود. تصمیم در مورد مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا تابع شرایطی است که باید از قبل در نظر بگیرید.
توجه به شرایط مالی و علمی فرزندان زیر 18 سال و آشنایی آنها تا حدی به زبان انگلیسی می تواند در تصمیم گیری والدین کمک کند. البته این مهم با داشتن اطلاعات دقیق و به روز در مورد شرایط کشورها و مدارس شبانه روزی بین المللی می تواند بهتر تحقق یابد.

اطلاعات تکمیلی در مورد مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان کلیک کنید.

تصمیم گیری زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا

منابع محدود و نامعتبر کسب اطلاعات اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا:

کمبود منابع اطلاعاتی در مورد مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا
در ایران یک معضل است. متاسفانه در کشور ما به دلیل برخی محدودیت ها در یافتن منابعی معتبر ،امکان کشف حقایق و اخذ اطلاعات مورد اعتماد برای والدین بسیار محدود است. لذا ممکن است والدین محترم به گشت و گذار از چند مرجع محدود از طریق اینترنت و یا شبکه های اجتماعی بسنده کنند.
این شیوه محدود ،آفت موفقیت را در این مسیر تشدید میکند. با این وجود چنانچه والدین مهارت نسبی در نوع تحقیق و تفحص داشته باشند و از چند منبع اطلاعات مشترک را استخراج کنند. آنگاه ممکن است تا حدودی قادر باشند که به دلیل تناقضات موجود در برخی منابع ، راه خود را پیدا کنند. حداقل برخی از منابع را از دایره تصمیم حذف کرده بر مسیر میانبر تری متمرکز شوند. بدین ترتیب والدین در مسیر یافتن منابع معتبر برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا قرار خواهند گرفت.
با توجه به تجربیات کارشناسان شرکت مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر در خصوص کشورها و مدارس خصوصی شبانه روزی در کانادا ، انگلستان ،سوئیس و فرانسه شما میتوانید از مشاوره حضوری ما بهره مند شوید.اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا

مشغله والدین و دغدغه آینده فرزندان زیر ۱۸ سال :

تحصیل فرزندان زیر 18 سال و آینده شغلی آنها دغدغه تمامی والدین است. از طرفی بسیاری از والدین به دلیل مشغله های کاری و فعالیتهای فشرده روزمره امکان و فرصت اقدام برای مهاجرت به خارج از کشور ندارند و از طرفی نگران آینده فرزندان خود هستند.
نکته اول اینکه ؛ مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا در کشورهای خاصی مانند کانادا،انگلستان، سوئیس، فرانسه مد نظر ما است . زیرا این کشورها برند قوی از بعد امنیت از طریق نظارت و کنترل های دولتی دارند. این نوع نظارت فقط منحصر به امنیت فرزندان در این گونه مدارس نیست بلکه در برگیرنده سایر عوامل ، اعم از آموزش، اسکان، تغذیه،بهداشت و درمان و…نیز می گردد.
ثانیا فرزندان در حین تحصیل مجبور به تقویت مهارتهای سخت و نرم خود میشوند که تسلط آنها به این مهارتها نگرانی شما را به حداقل میرساند. خود ساختگی فرزند زیر ۱۸ سال آمال والدین است. تقویت مهارتهای سخت و نرم؛ (‌تحصیل و تعامل اجتماعی فرد) موجب رشد شخصیت دانش آموزان میشود.این رشد ؛ زمینه را برای یافتن آینده شغلی مطلوب فراهم میکند. در حین انجام وظایف شغلی در آینده نیز این مهارتها بسیار کاربردی هستند. زیرا اولین گام در یافتن شغل ،تدوین رزومه بصورت واقعی و کاملا حرفه ای است. حال سوال این است که مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا چه ارتباطی با توانمند شدن افراد برای تدوین رزومه دارد.

برای تحصیل مدارس بین المللی شبانه روزی فرانسه برای فرزندان زیر ۱۸ سال کلیک کنید.

مشغله والدین و آینده فرزندان زیر ۱۸ سال مدرسه شبانه روزی

تامین خوراک رزومه از طریق مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

همانگونه که میدانید ؛متن رزومه ها فقط شامل توانایی های تحصیلی ( مهارت نرم) فرد نیست. بلکه مهارتهای اجتماعی افراد هم باید در رزومه درج شود َ مثلا اینکه افراد تا چه حد گروهی هستند و با دیگران سازگار هستند و همدیگر را تحمل میکنند. دانش آموزان در محیط دور از خانواده فقط؛ تحصیل نمی کنند بلکه این مهارتهای نرم را هم یاد میگیرند. اگرچه مهارتهای تحصیلی برای انجام دادن وظایف شغلی حائز اهمیت است. اما مهارتهای شغلی به تنهایی برای ماندگاری فرد در یک سازمان کافی نیست.
امروزه تعامل اجتماعی و کار گروهی و سازگاری با دیگران از اهمیت بیشتری نسبت مهارتهای فنی شغل در محیط های کاری دارد. لذا مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا می تواند زمینه را برای فرزندان زیر ۱۸ سال فراهم کند.
چه بسیار افرادی که با داشتن مهارتهای فنی بدلیل عدم سازگاری با دیگران از کار اخراج شده اند.برای همین است که در مصاحبه های شغلی اغلب سوال میکنند که تا چه حد با دیگران میتوانید کار کنید. آنها می خواهند بفهمند که فقط کار بلد هستید یا کار بلدی را با دیگران به اشتراک میگذارید.
برای همین اگر فرزند شما در اروپا یا کانادا به تنهایی تحصیل کند؛ مجبور هستند این مهارتها را یاد بگیرد.رزومه از طریق مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا

جمع بندی مقدماتی برای فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی :

اکنون شاید دید شما والدین نسبت به موضوع ؛ قدری متفاوت باشد و متوجه شده باشید که دوری فرزندان زیر ۱۸ سال از خانواده سخت است . اما مزایای زیادی دارد. آنها مجبور هستند خود شخصا با دیگران در تعامل باشند. و رفته رفته تعامل اجتماعی را فرا میگیرند. بدیهی است که مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا بخصوص بدون والدین ؛ دلتنگی و نگرانی بدنبال دارد. از طرفی با توجه به شرایط امروز جهانی و امکانات دیجیتالی در دست ؛ والدین امکان برقراری تماس های موثر و تصویری با فرزندان در خارج از کشور نیز فراهم است.
مضافا این امکان وجود دارد که از طریق اخذ ویزاهای توریستی به فرزندان زیر 18 سال سر بزنیم . و از رضایت و چالشها و همچنین پیشرفتهای فرزندان زیر 18 سال اطلاع حاصل کنیم.

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل کلیک کنید.

رزومه از طریق مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا

مزایای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

پذیرش دانشگاه بدون کنکور با اخذ دیپلم در اروپا و کانادا :

صرف از از اینکه متاسفانه ، تعداد بیشماری از فارغ التحصیلان در رشته های خوب و دانشگاه های معتبر در داخل کشور ،فرصت شغلی ندارند! اما چنانچه والدین در خصوص مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا اقدام کنند. آنها پس از اخذ دیپلم بدون کنکور و بصورت رایگان در دانشگاه های معتبر در اروپا یا کانادا مشغول خواهند بود. فرصت شغلی مناسب نصیب آنها خواهد شد.اما چنانچه دانش آموزان در ایران دیپلم بگیرند. برای تحصیل دانشگاه خارج از کشور باید شهریه بپردازند. تازه اگر بتوانند پذیرش بگیرند و ویزا شوند.کانادا؛ فرانسه ؛ انگلستان و سوئیس زیر ۱۸ سال

تقویت زبان با مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا:

دانش آموزان در محیط خارج از کشور ؛ به دلیل نیاز به تعامل با دیگران بصورت کاربردی زبان انگلیسی می آموزند.
آنها از طریق مهاجرت تحصیلی به اروپا و کانادا ؛ مهارتهای زبان را تقویت میکنند.
افزایش مهارت های تعامل اجتماعی فرزندان زیر ۱۸ سال:
کسب مهارتهای نرم و تقویت چگونگی برخورد با دیگران و سازگاری ؛ مستلزم تعاملات اجتماعی فرزندان ما با دیگران است. با مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و برقراری چنین تعاملی که لازمه کسب مهارتهای نرم است بدون زبان میسر نخواهد بود.هزینه های تحصیل و زندگی زیر ۱۸ سال مدرسه پانسیون شبانه روزی در کانادا

تقویت اعتماد به نفس:

با افزایش مهارتهای اجتماعی و مدیریت شخصی امور دانش آموزان زیر ۱۸ سال در محیط خارج ؛ روحیه ای قوی در آنها ایجاد میشود و این تقویت روحیه با افزایش اعتماد به نفس همراه خواهد بود.

تعامل با فرهنگ جدید:

دانش آموزان در محیط خارج به دلیل بین المللی بودن محیط با افراد مختلف با دیدگاه ها و فرهنگ ملل دیگر آشنا میشوند.در حقیقت کسب آینده شغلی نیز در گرو داشتن ارتباطات با دیگران و به اشتراک گذاری اطلاعات مفید میان آنها خواهد شد. لذا مهاجرت تحصیلی به شبانه روزی اروپا و کانادا ؛ زمینه را برای رشد اجتماعی فرزندان زیر ۱۸ سال فراهم میکند.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل کودکان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی سوئیس کلیک کنید.

هزینه های تحصیل و زندگی زیر ۱۸ سال مدرسه پانسیون شبانه روزی در فرانسه

تحصیل رایگان بعد از اخذ دیپلم در خارج از کشور:

دانش آموزان پس از اخذ دیپلم در خارج از کشور به راحتی بدون هزینه و به صورت رایگان وارد دانشگاه میشوند. در حالیکه اعزام دیپلمه های داخل به خارج برای مقطع کارشناسی نیازمند تامین هزینه خواهد بود. مضافا پس از مهاجرت تحصیلی فرزندان زیر ۱۸ سال به مدارس اروپا و کانادا و پس از فارغ التحصیلی به دلیل داشتن دو بال سخت و نرم ، برای فرزندان شما فرصت های شغلی مناسبی فراهم خواهد شد.

اخذ پاسپورت پس از اقامت مدت معين در خارج از کشور:

دانش آموزان به دلیل زندگی در خارج از کشور به مدت معیین و مشخص ؛ واجد شرایط پاسپورت در خارج از کشور میشوند.این موضوع بسیار ارزشمند است. چنانچه موضوع ؛ مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا تنها دستاورد باشد؛ برای والدین کافی است.هزینه های تحصیل و زندگی زیر ۱۸ سال مدرسه پانسیون شبانه روزی در سویس

معایب و مشکلات مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

دلتنگی و احساس غربت در خارج از کشور به خاطر دوری فرزندان زیر ۱۸ سال:

البته دلتنگی و دوری فرزندان زیر ۱۸ سال امری طبیعی است . اما بد نیست نیم نگاهی از زاویه دیگر به مسئله بنگریم .در روزگاران قدیم حدود 70 سال قبل برخی افراد متمول ، فرزندان خود را برای تحصیل به اروپا و آمریکا می فرستادند. در آن موقع از فضای دیجیتال خبری نبود حتی ارتباط تلفنی نیز نبود. بعدها که این امکان فراهم شد . مردم در میدان توپخانه تهران در مرکز مخابرات ،در صف مکالمات بین المللی ساعتها منتظر می ماندند.

تازه وقتی پس از زمان طولانی نوبتشان میشد و از سوی بلندگو به سوی کابین مکالمه راهنمایی شوند. در ادامه پس از ساعت ها انتظار ؛ صدای بسیار بی کیفیت و قطع مکالمات مکرر را تجربه می کردن تا با فرزندشان که در اروپا تحصیل می کرد دو کلمه حرف بزنند.لذا اکنون مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا را کاری دشوار میدانید. حالا شما بگویید امروزه با امکانات شبکه های مجازی ؛ آیا مجالی برای دلتنگی است.روشهای مهاجرت زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا

هزینه های بالای تحصیل و زندگی در اروپا و کانادا:

درست است که هزینه های تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در پانسیونهای کشورهای اروپایی یا کانادا بالا است. اما چنانچه به دو دستاورد آن یکی تحصیل رایگان دانشگاه پس از اخذ دیپلم در اروپا یا کانادا و دیگری اخذ پاسپورت رایگان توجه کنید خواهید دید که در مقابل دستاورد هزینه ها ناچیز است.مراحل مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا

کشورهای مناسب برای اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا :

مقصد اروپا و کانادا برای تحصیل زیر ۱۸ سال کجاست؟

توجه کنید که تا پایان این مقاله وقتی ما صحبت از مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا میکنیم . منظور ؛ همه کشورهای اروپایی نیست. در این مورد کشورهای در اروپا وجود دارند که پانسیون آنها زبانزد عام و خاص است. نه الان و نه در این عصرو زمان بلکه در ادوار گذشته نیز چنین بوده است.
حتی در قرن گذشته هم پانسیون در انگلستان ؛ فرانسه و سوئیس وجود داشت بهتر است اینگونه بگوییم که بسیاری از خانواده های سرشناس ایرانی در دوران قبل از انقلاب و حتی الان ؛ فرزندان خود را برای مهاجرت تحصیلی در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا اعزام میکنند. کانادا هم علاوه بر سه کشور یاد شده جایگاه ویژه ای دارد. مضافا بر اینکه کانادا ویزای همراه همزمان هم دارد.مدارک مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا

روشهای اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

شما باید یکی از کشورهای مورد نظر از جمله کانادا؛ انگلستان؛ سوئیس یا فرانسه را انتخاب کنید و شرایط خود را با شرایط هر یک از کشورها مقایسه کنید . و سبک سنگین کنید که کدام کشور برای شما مناسب تر است.
اگرچه در کل همه کشورها برای منظور مورد نظر شما یکسان است. زیرا از منظر شرایط همه دارای شرایط یکسان با اندک اختلاف هستند. اینکه اولا شما باید رضایت نامه کتبی بدهید. ثانیا بودجه کافی داشته باشید و ثالثا فرزند در حد ابتدایی انگلیسی بلد باشد. اگرچه مدرک زبان نیاز نیست.
اینکه شما باید بودجه ای در حدود سالیانه ۳۰ هزار دلار آمریکا معادل یک و نیم میلیارد تومن در نظر بگیرید. و چون لازم است تا دیپلم این پروسه را ادامه دهید و با فرض ۳ پایه تحصیلی در اروپا و یا کانادا شما باید بودجه ای معادل ۴/۵ میلیارد تومن کنار بگذارید.

شما میتوانید در مورد روشهای مهاجرت به کانادا اطلاعات کاملی با کلیک کسب نمایید.

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی کانادا

مراحل مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

مراحل برای همه کشورهای پیشنهادی از جمله کانادا؛ انگلستان؛ سوئیس یا فرانسه یکسان است.
۱- پس از انتخاب کشور ؛ قرارداد باما منعقد می کنید.
۲- در حین تامین مدارک با کارشناس در تماس هستید.
۲- لیست مدارک از ما میگیرید و پس از تکمیل تحویل کارشناس میدهید.
۳- مدارک به مدرسه مربوطه ارسال میشود
۴- دفتر ما مصاحبه دانش آموز با مسئول مدرسه را ترتیب می دهد.
۵- پیش پرداخت شهریه مدرسه را ما انجام میدهیم.
۶- برگه پذیرش مدرسه را به همراه لیست سایر مدارک مورد نیاز جهت ویزای سفارت را تحویل شما میدهیم.
۷- بقیه مدارک ویزا را شما آماده میکنید.
۸- وقت سفارت و فرمها را ما تنظیم میکنیم.
۹-شما و والدین در سفارت مصاحبه حاضر می شوید.
۱۰- ویزا صادر و تحویل دانش آموز می گردد.
۱۱- هماهنگی های بعد از ورود به کانادا؛ انگلستان؛ سوئیس یا فرانسه را ما انجام میدهیم.تحصیل فرزندان زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی استرالیا

مدارک مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

مدارک مرتبط با مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا در دو مرحله مورد نیاز است.
مرحله اول-مستندان مورد نیاز

  •  شناسنامه کارت ملی و پاسپورت و عکس
  • مدارک تحصیلی سه سال آخر تحصیلی با تایید استان
  • فرمهای درخواستی
  • گذرنامه
  • عکس پاسپورتی
  • پذیرش تحصیلی
  • ترجمه ریز نمرات سه سال آخر مدرسه در ایران
  • انگیزه نامه
  • گواهی پزشکی
  • گواهی واکسیناسیون
    انجام مصاحبه تحصیلی و انگیزشی در برخی کشورها
  •  مرحله دوم -مستندان مورد نیاز
  • برگ پذیرش مدرسه
  • سایر مدارک مورد نیاز سفارت جهت ویزا
    جزئیات مدارک بسته به مدرسه و کشور و همچنین شرایط متقاضی متفاوت است که پس از عقد قرارداد در اختیار والدین محترم گذاشته خواهد شد. تحصیل فرزندان زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی اروپا

مناسب ترین سن مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا
:

پاسخ این سوال بستگی به این دارد که والدین در چه سطحی از آگاهی در مورد اصل این موضوع قرار دارند. به عبارت دیگر فرض بر این است که والدین در خصوص مزایا و معایب تحصیل فرزندان زیر 18 سال در خارج از کشور ،اطلاعاتی کسب کرده اند. آنها برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا تا حدودی با چالش ها و شرایط خود در مواجهه با اصل موضوع با خود کنار آمده اند. لذا بهترین سن مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ؛ سنین بین 10-17 سال است. به عبارت دیگر در خارج از محدوده سنی مذکور ، فرزندان شرایط مناسبی ندارند . زیرا در محدوده سنی پایین تر، هم والدین و هم فرزندان نگرانی هایی به حق دارند و ممکن است ، فرزند زیر 10 سال ، در شرایط دور از خانواده، با صدمات روحی و عاطفی مواجه شود . از طرفی ،در محدوده بالاتر از سنین مذکور ، اولا مسیر اقدامات بسیار مشکل و ثانیا اهداف مورد نظر والدین ( سازگاری فرزند با محیط خارجی )محقق نخواهند شد.
نکته مهم و دغدغه دیگر والدین امنیت مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا است. که با پذیرفتن مسئولیت امنیت فرزندان در خارج از کشور توسط خود مدارس شبانه روزی ، این نگرانی والدین به حداقل می رسد.تحصیل فرزندان زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی سوئیس

مناسب ترین کشور برای تحصیل فرزند زیر 18 سال:

بهترین و جذاب ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا( سوئیس ؛ فرانسه انگلستان ) و کانادا و استرالیا است. کانادا و استرالیا به عنوان دو کشور مهاجر پذیر انگلیسی زبان از جذابیت خاصی برای ایرانیان برخوردار است. تنها عیب این دو کشور مسافت طولانی و دور آنها برای ایرانیان است.
والدینی که تصمیم به مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا دارند اولین دغدغه و نگرانی آنها امنیت فرزندشان در خارج از کشور است. که البته این نگرانی قابل درک است. توجه کنید که غالب مدارس بین المللی در کشورهای مورد اشاره بصورت شبانه روزی اداره می شوند و در واقع پانسیون هستند. یقینا صلاحیت اداره چنین مدارسی به لحاظ حساسیت های کلیدی توسط دولتها از طریق صدور مجوز تضمین شده است.

معروف ترین مدارس زیر ۱۸ سال شبانه روزی و پانسیونی در جهان:

اگرچه سطح آموزشی و امکانات رفاهی این نوع مدارس متفاوت است و مثلا اشخاص مهم و خاص به لحاظ جایگاه و مرتبه اجتماعی و متمولین ، فرزندان خود را معمولا به کشور سوئیس میفرستند. اما سطح تحصیلی و امکانات رفاهی مدارس شبانه روزی سایر کشورها ی مذکور در بالا نیز بسیار عالی است. زیرا اساسا در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ، دارای استانداردهای بالایی نسبت به سایر مدارس کشور مورد نظر باشند تا دولتها مجوز تاسیس برای آنها صادر کنند.
ما به صورت اجمالی کشورهای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا را در ذیل ارائه می کنیم ؛ شما میتوانید ؛ به صورت جزیی تر در لینکهای مربوطه مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس کانادا ؛ سویس : فرانسه و انگلستان را مطالعه فرمایید.تحصیل فرزندان زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی فرانسه

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در کانادا:

اگر موضوع مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا در دستور کار شما قرار دارد . اگر از بودجه مالی کافی جهت اعزام فرزندان زیر 18 سال خود به خارج از کشور برخوردار هستید، کشور کانادا میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای اقدام باشد. این کشور به کیفیت آموزشی بسیار بالا و محیط سالم زندگی معروف است.

مهمترین مدارس بین المللی در دو شهر ونکوور در غربی ترین و تورنتو در شرقی ترین مکان این کشور قرار دارند. ثبت نام و پذیرش در مدارس بین المللی و شبانه روزی در کانادا با حداقل سطح زبان انگلیسی یا فرانسه امکان پذیر است. برای سنین 5 تا 17 سالگی مناسب است. یکی از ویژگی های مدارس شبانه روزی برای فرزندان زیر 18 سال در کانادا امکان اخذ ویزای همراه یکی از والدین می باشد.شما میتوانید موضوع مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا را در بخش های دیگر وبسایت ما ملاحظه کنید.تحصیل فرزندان زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی انگلستان

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در استرالیا:

استرالیا یکی از جذاب ترین گزینه ها برای تحصیل فرزندان زیر 18 سال بشمار میرود. در استرالیا ،مدارس و کالج های شبانه روزی و بین المللی زیادی وجود دارد ، که از امکانات آموزشی و رفاهی بی نظیری برخوردار هستند. این امکانات فرزند شما را در پرورش مهارتهای سخت و نرم کمک میکند. مهارتهای سخت از طریق کیفیت تحصیل و مهارتهای نرم از طریق تقویت روحیه سازگاری ، انعطاف پذیری،ارتباط موثر با دیگران از طریق شناخت بهتر خود و دیگران حاصل می شود. تقویت مهارتهای نرم دانش آموزان و افراد که جزو نیازهای اولیه زندگی کردن است و متاسفانه کمتر به آن توجه می شود در کشور استرالیا زمینه رشد بیشتری دارد. زیرا کشور استرالیا مانند کانادا به دلیل مهاجرپذیر بودن، دارای افراد با ملیت های متفاوت بوده و فرزندان شما مهارت ارتباط با فرهنگ های متفاوت را تجربه میکنند.

شرایط تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی استرالیا:

برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ؛ نیاز به مدرک زبان ندارند. و فرزند 18 سال با آیلتس 6 پس از گذراندن دوره پیش میتواند وارد دانشگاه شود. هزینه های زندگی در استرالیا برای فرزندان زیر 18 سال در مدارس شبانه روزی شامل شهریه ،خوابگاه و اسکان و غذای سالم ، کتب و لوازم آموزشی حدود 40000 دلار استرالیا سالانه برآورد میشود.
در سالهای اخیر بسیاری از ایرانیان به کشور استرالیا مهاجرت کرده و جامعه ایرانیان مقیم استرالیا در سالهای گذشته نرخ افزایشی داشته است. امنیت و همچنین کیفیت خدمات آموزشی و امکانات رفاهی جزو مسئولیتهای مدارس شبانه روزی استرالیا است. کشور استرالیا گزینه تحصیل فرزند زیر 18 سال را دارا میباشد. این کشور ویزای همراه یا گاردین رای برای یکی از والدین در پکیج خود تعریف کرده است. این ویزا با کد 590 شناخته می شود.

والدین فرزند بین 6 تا 18 سال میتوانند از این ویزا برخوردار شوند، و مادامیکه فرزند در حال تحصیل در استرالیا است شما میتوانید آنجا زندگی کنید. اما اجازه کار و اشتغال به شما داده نمیشود. مدارکی از جمله آزمایشات پزشکی،بیمه و مدارک پشتیبان مالی از جمله مواردی است که باید فراهم گردد. برای آگاهی بیشتر لینک زیر را مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا مطالعه فرمایید.مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ بدون حضور پدر و مادر

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در اروپا:

سه کشور سوئیس ، انگلیس و فرانسه از گزینه های جذاب و مورد پسند والدین ایرانی برای تحصیل فرزندان زیر 18 سال بشمار میروند. برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا ؛ عموما این کشورها ویزای همراه یا گاردین ندارند. در واقع خود مدرسه به عنوان سرپرست یا گاردین دانش آموزان ، کلیه مسئولیتهای فرزندان زیر 18 سال را به عهده میگیرند. همین موضوع یکی از عوامل مثبت بسیار مهم در افزایش احتمال صدور ویزای دانش آموزان می گردد.برای آگاهی بیشتر موضوع مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا را بخوانید.ویزای همراه والدین زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی فرانسه

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در سوئیس:

سیستم بسیار پیشرفته و حرفه ای مدارس شبانه روزی سوئیس زبانزد عام و خاص است و نیاز به توضیح ندارد. کمتر کسی است که نام این کشور را مترادف با امنیت، آرامش و آسایش نشنیده باشد.
بر همین اساس هزینه تحصیل فرزندان زیر 18 سال در سال بالغ بر 40000 فرانک سوئیس برآورد میگردد. این هزینه ها شامل شهریه ، محل اسکان ف تغذیه و سایر امکانات خدماتی و ورزشی است.
مدارس شبانه روزی و به عبارتی پانسیون در برخی شهرهای سوئیس از جمله ژنو و لوزان مورد توجه بسیاری از والدین می باشد. هزینه تحصیل سالیانه حدود ۳۰ هزار فرانک سویس است. مقوله مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا مورد توجه بسیاری از ایرانیان است.ویزای همراه دانش آموز زیر 18 سال در پانسیون شبانه روزی فرانسه

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در فرانسه:

در خصوص مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ؛ شما با توجه به شرایط خود یکی را انتخاب میکنید. لذا چنانچه کشور فرانسه مد نظر والدین برای تحصیل فرزندان زیر 18 سال می باشد. بر خلاف تصور عموم نیاز به هیچ سطحی از زبان فرانسه ندارد.! بلکه کافی است فرزند شما با سطحی از زبان انگلیسی در حدود آیلتس 4 تا 4.5 آشنا باشد. شایان ذکر است نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی هم نمی باشد.
توجه کنید که منظور ما از تحصیل فرزندان زیر 18 سال با شرایط مذکور در فرانسه ، مدارس دولتی نیست . بلکه مراد ما مدارس بین المللی و شبانه روزی در کشور فرانسه می باشد.
هزینه شهریه و اسکان و تغذیه و سایر هزینه های رفاهی و ورزشی در حدود ۳۰ هزار یورو در سال میباشد. اخذ پذیرش برای سنین 6 تا 17 سال امکان پذیر است.و ما برای سنین 13 تا 17 سال و تحصیل به به مدت سه سال را برای والدین پیشنهاد میکنیم.

تحصیل رایگان دانشگاهی پس از دیپلم در فرانسه:

یکی از مهمترین مزایای تحصیل در مدارس بین المللی فرانسه اینست که دانش آموزان پس از کسب دیپلم بدون کنکور در رشته مورد نظر در دانشگاه های فرانسه بصورت رایگان پذیرش می شوند. در مورد مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا نکته قابل توجه هزینه ها است.
لذا اگر چنانچه هزینه ای در مدارس صرف میکنید در عوض هزینه های دانشگاه رایگان خواهد بود. حتی چنانچه صرفا یک سال در مدارس فرانسه تحصیل کنید و دیپلم بگیرید مشمول دانشگاه رایگان خواهید بود. مضافا در کنار تحصیل آموزش زبان فرانسه را در برنامه دارد. نکته مهم دیگر اینکه به دلیل کسب مدرک دیپلم معتبر بین المللی امکان اخذ پذیرش از دانشگاه های سایر کشورها بخصوص آمریکا نیز فراهم میگردد. برای افزایش آگاهی شما از شرایط مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ؛ مقالات متعددی در وبسایت ما وجود دارد که شما با مطالعه آنها می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.هزینه های تحصیل و زندگی زیر ۱۸ سال مدرسه پانسیون شبانه روزی در کانادا

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در انگلستان:

تحصیل فرزندان زیر 18 سال در انگلستان مانند سایر کشورهای اشاره شده برای بسیاری از والدین دارای جذابیت خاص است. چه این کشور پیشگام و بنیان گذار تاسیس بسیاری از مدارس بین المللی در جهان بشمار میرود.البته که سابقه طولانی در این حوزه هم دارد.نظام آموزش و پرورش کشور انگلستان در جهان منحصر بفرد است. جهت آشنایی کلی با نظام آموزشی در کشور انگلستان کلیک کنید.دانش آموزان در انگلستان سه مقطع PRIMARY SCHOOL به عنوان ابتدایی و SECONDARY SCHOOL تا سنین 12 سالگی و در نهایت دوره GCSE را برای سنین 13 تا 16 سالگی می گذرانند. در ادامه برای ورود و آماده گی به دانشگاه نیاز به گذراندن دوره دو ساله A-LEVEL یا IB می باشند. همچنین شما میتوانید مراحل و هزینه های مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا را در بخشهای مربوطه ؛ مطالعه نمایید.هزینه های تحصیل و زندگی زیر ۱۸ سال مدرسه پانسیون شبانه روزی در فرانسه

مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ بدون حضور پدر و مادر:

اغلب والدین ایرانی دغدغه آینده فرزندان را دارند. اما مشغله کاری حتی خانوارهای متمکن ؛ فرصت بررسی روشهای جایگزین مهاجرتی بدون حضور والدین را ندارند. گزینه مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ؛ راه حلی میان بر و مناسب برای این خانوار ها است.
تقریبا تمام مدارس خصوصی و بین المللی در کشورهای مورد اشاره بصورت شبانه روزی هستند . تمام هزینه ها شامل شهریه ، تغذیه ،اسکان و سایر خدمات رفاهی در پکیج پیشنهادی خود تعریف میشود. هیچ نگرانی در مورد امنیت فرزند در اینگونه مدارس وجود ندارد. زیرا این گونه مدارس با سنجش دقیق و شاخص های مورد نیاز از طرف دولت کنترل می شوند.
به دلیل حساسیت های بین المللی ،دولت ها نظارت مستمر و کیفی بر این نوع مدارس اعمال میکند.ضمنا علاوه بر امنیت ،موضوع اسکان ، یکی از مهمترین مواردی است که والدین محترم ،روی آن حساسیت ویژه دارند. همانگونه که در بالا اشاره شد دو گزینه برای اسکان فرزندان زیر 18 سال وجود دارد. گزینه اول که معمولا متداول تر هم هست ،خوابگاه دانش آموزی ( CAMPUS ) در داخل مجموعه یا در کنار و نزدیک مجموعه قرار دارد. فرزندان شما در کنار سایر دانش آموزان بین المللی زندگی میکنند.همواره ورود و خروج از کمپ با هماهنگی قبلی مسئولان مدرسه انجام میشود.

نظارت مدرسه شبانه روزی با نظر والدین:

توجه کنید که برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا ؛ در مراحل ابتدایی ثبت نام ، نظر والدین در خصوص ورود و خروج و نحوه نظارت اخذ می شود. این نوع نظارت از طریق فرمهای مخصوص  از والدین اعمال میشود. گزینه دیگر که کمتر متداول است اما در برخی کشورها توصیه میشود،
به این نوع اقامت homestay میگوییم.این خانواده ها سرپرستی فرزند را به عهده میگیرند و مسئولیت امنیت، تغذیه و اقامت ،نظافت و ایاب و ذهاب دانش آموزان به عهده آنها می باشد.

شرایط این خانواده ها توسط دولتها و مدارس مورد بازبینی و تایید قرار میگیرد. هزینه های مربوطه با توجه به کیفیت خدمات متغیر می باشد. برای اینکه شما والدین عزیز بتوانید تصمیم درست بگیرید اولا لازم است اطلاعات؛ این وبسایت را مطالعه کنید. ضمنا شما میتوانید با کارشناس ما در مورد مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا مشاوره بگیرید.هزینه های تحصیل و زندگی زیر ۱۸ سال مدرسه پانسیون شبانه روزی در سوئیس

سوالات متداول:

مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا

۱- کدام کشورها دارای ویزای دانش آموزی زیر ۱۸ سال هستند تا دانش آموز به تنهایی ویزا بگیرد؟

مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا امکان پذیر است.

۲- برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا آیا نیاز به نمره زبان است؟

خیر؛ فقط در حد متعارف و معمولی مصاحبه از طریق شبکه های اجتماعی انجام میشود.

۳- مناسب ترین گشور اروپایی برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا کدام است؟

برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا بهترین کشور فرانسه است.

۴- کدام کشور از کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا ویزای همراه والدن همزمان با ویزای دانش آموز میدهد؟

کانادا و استرالیا ویزای همراه والدین دارند.

۵- میانگین هزینه های تحصیل و اسکان و غذا برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا چفدر است؟

هزینه های تحصیل و اسکان و غذا برای مدارس شبانه روزی در این کشورها از ۳۰ هزار دلار آمریکا شروع میشود.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا