فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اسپانیااقامت پرتغالاقامت فرانسهاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانویزای شینگن

اقامت لاتویا (لتونی) از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری

اقامت لاتویا ۰لتونی) از طریق ویزای طلایی ۲۰۲۳

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه از طریق ویزای طلایی لتونی-لاتویا

اقامت لاتویا خرید ملک؛راه مهاجرتی سریع و قانونی بدون زبان و حضور برای کل خانواده مقدور می باشد. مهاجرت به اروپا کمترین قیمت سرمایه گذاری در اروپا برای  کل خانواده فقط ۵۰۰۰۰ یورواست.

اقامت اروپا از طریق اقامت لاتویا خرید ملک

اقامت اروپا از طریق اقامت لاتویا خرید ملک: 

اگر شما به دنبال راحت ترین راه اخذ اقامت اروپا برای کل خانواده هستید ؛ معروفترین کشور اروپایی را برای این منظور انتخاب نکنید. زیرا انتخاب چنین کشور رسم و نامداری برای اولین ورود مناسب نیست و موانع زیادی پیش روی شما خواهد بود. برعکس کشوری انتخاب کنید که شما را به مقصد برساند.در عین حال اولا مهم است که کشور اروپایی ؛عضو شینگن باشد و ثانیا کشور مهاجر پذیر شینگن باشد. مضافا از طرحی که برای مهاجرت پیشنهاد کرده حمایت کند.به عبارتی مهاجر پذیر باشد.اقامت لاتویا  از راه خرید ملک همه ویژگی بالا را دارد.

 حقیقت اینست که وقتی صحبت از مهاجرت سرمایه‌گذاری به میان می‌آید، مهم نیست که کشوری چقدر کوچک یا به ظاهر غیر جذاب ؛ مورد بررسی قرار گیرد.  بلکه مهم آنست که اولا آیا شما واجد شرایط اخذ اقامت باشید . ثانیا انتظارات شما را برآورده کند. مگر شما در پی اخذ اقامت در کشوری عضو شینگن که راحت ترین و کم هزینه ترین روش دارد نیستید؟  لذا ما کشور لتونی (لاتویا) را در شمال شرقی اروپا که عضو کمیسیون اتحادیه اروپا و همچنین شینگن است پیشنهاد میکنیم. شما با اقامت لاتویا از راه خرید ملک اقامت اروپا از طریق یک کشور شینگن را بدست میاورید و این کم نیست!

تاریخچه اقامت لاتویا خرید ملک. :

اتفاقا کشور لتونی؛ پس از الحاق به کشورهای عضو منطقه شینگن ؛جایگاهی ویژه ای در بین کشورهای اروپای شرقی باز کرده است. اقتصاد لتونی در طول بحران اقتصادی سال 2008 ضربه بزرگی را متحمل شد. این کشور یکی از کشورهایی بود که بدترین آسیب را دید. بنابراین، برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری (RBI) را برای جذب سرمایه گذاری خارجی و کمک به برپایی اقتصاد خود؛ راه اندازی کرد. این کشور در طرح خرید ملک به ارزش 250,000 یورو (+ 5٪ هزینه های ایالتی)،برای جذب بسیاری از اتباع غیر منطقه اقتصادی اروپا موفق بوده است. اقامت لتونی که ویزای طلایی لتونی نامیده می شود، ارزان ترین اقامت را از طریق سرمایه گذاری در اروپا ارائه می دهد. به‌علاوه یکی از ارزان‌ترین مکان‌ها برای زندگی در اروپا است و اقامت آن باعث می‌شود که کل منطقه شینگن را بدون ویزا سفر کنید.

اطلاعات تکمیلی در مورد  اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

ویزای طلایی چیست و چگونه اقامت لاتویا از راه خرید ملک را بدست آوریم

ویزای طلایی چیست و چگونه اقامت لاتویا از راه خرید ملک را بدست آوریم؟

اگر قبلاً نام لتونی یا لاتویا را نشنیده اید، یا نمی دانید که در کجا واقع شده است،باید بدانید همسایه جنوبی فنلانداست.با فاصله نیم ساعت از طریق کشتی میتوانید به فنلاند دسترسی داشته باشید. لتونی در واقع یکی از قدیمی ترین و طولانی ترین برنامه های RBI در اروپا را دارد. به شما اجازه می دهد با سرمایه گذاری اجازه اقامت لتونی را دریافت کنید. زیرا اقامت لاتویا خرید ملک؛ اولین بار در لتونی در سال 2010 راه اندازی گردید.

مانند سایر برنامه های مشابه، این برنامه به طور خاص برای افراد و خانواده های دارای درآمد بالا پیشنهاد میشود. در عین حال؛ ارزان ترین راه را برای اخذ اقامت در اروپا ارائه می دهد.برنامه سرمایه گذار مهاجر لتونی به عنوان ویزای طلایی لتونی یا مجوز اقامت اقتصادی لتونی از طریق سرمایه گذاری نیز شناخته می شود. در ازای سرمایه گذاری با مبلغ معین، به سرمایه گذاران اقامت ارائه می دهد.

بنابر این اقامت لاتویا  از راه خرید ملک را کم هزینه ترین ویزای طلایی اروپا می توان نامید.

شاخص های کلیدی طرح اقامت لاتویا خرید ملک

شاخص های کلیدی طرح اقامت لاتویا خرید ملک:

شاخص های کلیدی طرح خرید ملک و اخذ اقامت لتونی را میتوان در قالب چند مورد به شرح ذیل ارائه کرد:

  • زمان شهروندی: 10 سال
  • حداقل سرمایه گذاری: 250000 یورو
  • حضور فیزیکی: یک روز در سال 
  • هزینه زندگی: بیش از 2000 دلار
  • نرخ مالیات بر درآمد: 10.5%
  • مالیات بر درآمد خارجی: بله
  • پاسپورت لتونی:بله
  • کشورهای بدون ویزا:   184 کشور
  • رتبه گذرنامه: بیست و سوم
  • می توان بدون ویزا از اروپا بازدید کرد: بله
  • می توان بدون ویزا ازآمریکا بازدید کرد: بلهانواع سرمایه گذاری در لتونی

انواع سرمایه گذاری در لتونی:

شما میتوانید جهت اخذ اقامت لتونی یکی از چند گزینه زیر را انتخاب کنید:

  • سرمایه گذاری املاک و مستغلات

           حداقل 250000 یورو در ملک لتونی سرمایه گذاری کنید

  • در یک تجارت لتونی سرمایه گذاری کنید

           50000 یورو یا بیشتر برای راه اندازی یا حمایت از یک تجارت لتونی سرمایه گذاری کنید.

  • خرید اوراق قرضه دولتی

           250000 یورو در اوراق قرضه دولتی بدون بهره سرمایه گذاری کنید.

  • سپرده گذاری بانکی انجام دهید

            280000 یورو در یک بانک لتونی سپرده گذاری کنید و آن را به مدت 5 سال نگه دارید.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، در اینجا چهار گزینه وجود دارد که می تواند اقامت لتونی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

روشهای سرمایه گذاری اقامت طلایی لاتویا

روشهای سرمایه گذاری اقامت طلایی لاتویا:

چهار گزینه جهت تحقق اقامت طلایی لاتویا به شرح ذیل وجود دارد:

 1: سرمایه گذاری در املاک و مستغلات-اقامت لاتویا از راه خرید ملک

کل مبلغی که باید سرمایه گذاری کنید 250000 یورو به اضافه 5 درصد ارزش ملک در هزینه های دولتی است. بنابراین، حداقل، شما باید 262,500 یورو بپردازید.با این حال، شما نمی توانید هر ملکی را در هر نقطه ای از کشور خریداری کنید.اگر در پایتخت ریگا یا در تفرجگاه ساحلی برتر لتونی، یورمالا خرید می‌کنید، فقط مجاز هستید یک ملک به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو بخرید.اما در مناطق دیگر با این مبلغ میتوانید دو ملک خریداری کنید.بازار املاک و مستغلات در لتونی واقعاً مملو از فرصت های عالی است لتونی به داشتن مالیات ناچیز دارایی غیرمنقول معروف است که فقط شامل 1.5%است.و با مبلغی حدود یک چهارم میلیون یورو، می توانید یک آپارتمان بزرگ و درجه یک در قلب مرکز شهر ریگا تهیه کنید.

 2: سرمایه گذاری تجاری

آیا هدف اصلی شما اقامت اروپا برای خود و خانواده است؟ در این صورت هیچ گزینه ای ارزان تر از سرمایه گذاری در تشکیل کسب و کار لتونی وجود ندارد.این شاید مناسب ترین گزینه برای افرادی است که کل خانواده مشمول اقامت میشوند و تنها با ۵۰۰۰۰ یورو سرمایه گذاری اولیه میتوانید همه افراد خانواده به هر تعداد را مشمول طرح اقالمتی خود کنید.فقط 50000 یورو سرمایه تجاری برای سرمایه گذاری در لتونی مورد نیاز است. می توانید شرکت خود را باز کنید یا در یک شرکت لتونی موجود سهامدار شوید.

 3: خرید اوراق قرضه دولتی

همچنین امکان خرید اوراق قرضه دولتی به مبلغ 250000 یورو وجود دارد.اوراق قرضه بدون بهره خواهد بود. بنابراین در پایان دوره سرمایه گذاری اجباری پنج ساله هیچ شگفتی وجود نخواهد داشت. اگر تصمیم به برداشت وجه داشته باشید، مبلغی را که پرداخت کرده اید، پس خواهید گرفت.علاوه بر این، در صورت انتخاب این گزینه سرمایه گذاری، هزینه ای معادل 38000 یورو به بودجه دولت پرداخت می شود.

 4: سپرده گذاری بانکی  

در نهایت، می توانید برای خرید اوراق قرضه آن، 280,000 یورو در یک بانک لتونی یا چنین موسسه اعتباری سپرده گذاری کنید. شما باید این سرمایه گذاری را به مدت پنج سال نگه دارید.برخلاف اوراق قرضه دولتی، می‌توانید هر سودی را که ممکن است قابل اجرا باشد، دریافت کنید. بنابراین، اگر به موسسات مالی لتونی اعتماد دارید و واقعاً می خواهید سرمایه گذاری را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید، این می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.فراموش نکنید که در صورت رفتن به این مسیر، هزینه دولتی اضافی 25000 یورو اعمال می شود.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

بهترین گزینه سرمایه گذاری لتونی چیست

بهترین گزینه سرمایه گذاری لتونی چیست؟

در حالی که نمی‌توانیم بگوییم بهترین گزینه برای شما چیست، می‌توانیم چند سناریو فرضی را مورد بحث قرار دهیم که سپس می‌توانید آنها را در موقعیت شخصی خود اعمال کنید.

بیایید ابتدا با بررسی رایج ترین گزینه سرمایه گذاری شروع کنیم:

        55 درصد از سرمایه گذاران خارجی تصمیم می گیرند پول خود را در املاک لتونی بگذارند. لذا اقامت لاتویا از راه خرید ملک بیشتربن طرفدار را دارد.

        43 درصد برای تشکیل شرکت سرمایه گذاری می کنند

        تنها 2 درصد اوراق قرضه دولتی یا گزینه سپرده را انتخاب کردند

این به ما چه می گوید؟ خوب، این واقعیت که بیش از نیمی از سرمایه گذاران ؛خرید ملک را انتخاب کردند، قابل توجه است. نتیجه این که بازار املاک و مستغلات لتونی پر منفعت است و تحلیلگران مختلف پیش بینی می کنند که ارزش املاک لتونی به سرعت افزایش یابد.بنابراین، اگر فردی متمکن هستید که به دنبال خرید اقامت اروپا هستید و میخواهید یک بار در چیزی سرمایه گذاری کنید و تقریباً آن را برای پنج سال آینده فراموش کنید، املاک و مستغلات لتونی به قصد اخذ اقامت اروپا گزینه مناسبی است.در همین حال، تشکیل شرکت بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال ارزان ترین سرمایه گذاری هستند.

تنها با 50000 یورو، تمام خانواده شما می توانند بیایند و در اروپا زندگی و سفر کنند. البته الزام سالیانه پرداخت حداقل 40000 یورو مالیات دولتی وجود دارد. اما اگر یک تجارت قانونی را اداره کنید، دستیابی به آن چندان سخت نیست.در نهایت، مثل همیشه، به خاطر داشته باشید که هر چه بیشتر بپردازید، کارها راحت‌تر به دست می‌آیند.مراحل مهاجرت از روش خرید ملک لاتویا-لتونی

هزینه اخذ ویزای لتونی:

هزینه درخواست ویزای تایپ C شینگن برای متقاضیان ۱۲ سال به بالا ۸۰ یورو است که البته هزینه کارگزاری وی اف اس حدود ۲۵ دلار نیز اضافه میشود.همچنین هزینه ویزا برای افراد ۵-۱۱ ساله ۴۰ یورو و برای زیر ۵ سال رایگان است.

ضمنا شایان ذکر است به دلیل عدم وجود سفارت خانه لتونی در ایران ؛ باید هزینه های بلیط پرواز و هتل ترکیه را نیز به هزینه های اخذ ویزای لتونی اضافه کنید.مضافا این هزینه ها باید بصورت نقدی به ارز یورو در مرکز وی اف اس پرداخت شود.و در صورت رد درخواست این هزینه ها مسترد نمیشود.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

مدارک لازم برای ٖاقامت لاتویا خرید ملک

مدارک لازم برای ٖاقامت لاتویا خرید ملک:

–  پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماهه

– یک قطعه عکس رنگی جدید با سایز 35 در 45 و پس زمینه سفید

-دعوتنامه معتبر و تایید شده 

-رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما

-برنامه سفر موجه و دقیق متقاضی

-رزرو هتل مطابق با زمان ورود و خروج متقاضی از لتونی

-بیمه خدمات درمانی  معتبر در حوزه شینگن با حداقل پوشش 30 هزار یورویی

– تمکن مالی و موجودی حساب موجه 3 ماه اخیر (حداقل 500 یورو در هر روز)

– فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار در کشور مبدا

– بیمه تامین اجتماعی

– برگه مالیات بر درآمد متقاضی

– فیش حقوقی بازنشستگی (در صورت وجود)

– سایر مدارک مالی، ملکی 

معمولا زمان بررسی ویزای کوتاه مدت لتونی حدود دو هفته طول میکشد؛ در عین حال جهت ارزیابی بیشتر ممکن است این زمان تا ۱ الی ۲ ماه نیز تغییر نماید

شما میتوانید در مورد مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳ اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

شرایط اخذ اقامت لاتویا خرید ملک

شرایط اخذ اقامت لاتویا خرید ملک:

  •  ثروت قابل توجه (این برنامه RBI برای افراد با ثروتمند طراحی شده است)
  •  فاقد سوابق کیفری
  •  گواهی پزشکی دال بر سلامت 
  •  پول کافی برای خود (و همه اعضای خانواده، در صورت لزوم) برای حفظ سبک زندگی خود در لتونی
  • بیمه درمانی برای کل خانواده حداقل به مدت یک سالمراحل اخذ اقامت لتونی از طریق سرمایه گذاری

مراحل اخذ اقامت لتونی از طریق سرمایه گذاری:

اگر تشخیص داده اید که واجد شرایط درخواست هستید، دریافت اقامت یک فرآیند سریع است.کل این فرآیند دو تا سه ماه طول می کشد، بنابراین شما می توانید در کمترین زمان آزادانه در اروپا سفر کنید. خانواده شما نیز می توانند مشمول طرح شوند. از جمله همسر، فرزندان تحت تکفل و والدین/پدر شوهر.

  • مرحله اول: سرمایه گذاری کنید.پس از انتخاب نوع سرمایه گذاری که می خواهید انجام دهید، باید به لتونی سفر کنید و آن را انجام دهید
  • مرحله 2: درخواست اقامت در لتونی.در مرحله بعد، باید درخواست خود را پر کنید و به همراه مدارک همراهی که برای همه متقاضیان و وابستگان آنها لازم است، به اداره مهاجرت لتونی ارسال کنید.پس از ارسال درخواست، دوره انتظار تقریباً دو تا سه ماه است.هنگامی که به عنوان یک مقیم لتونی تایید شدید و اجازه اقامت معتبر صادر شد، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به صورت فیزیکی در این کشور اقامت داشته باشید یا خیر.
  • مرحله سوم: تمدید اقامت سالانه

تمدید اقامت لاتویا از طریق ویزای طلایی:

پس از دو سال اول اقامت، باید هر سال اولین اجازه اقامت موقت خود را تا سال پنجم تمدید کنید.   

توجه داشته باشید که برای تمدید اجازه اقامت موقت لتونی شما حداقل نیازی به اقامت حضوری وجود ندارد. اما انتظارمی رود شما سالی یک بار به کشور سفر کنید تا واجد شرایط تمدید شوید.سرمایه اصلی شما باید برای کل دوره پنج ساله نگهداری شود.

  • مرحله چهارم: دریافت اقامت دائم لتونی با سرمایه گذاری:این مرحله؛ ضروری در سفر ویزای طلایی لتونی شما نیست.مشروط بر آنکه نخواهید اقامت دائم یا پاسپورت لتونی را بگیرید.به عبارت دقیق تر ؛ برنامه ویزای طلایی لتونی فقط یک برنامه اقامت موقت است که البته هر ساله به تعداد نامحدود قابل تمدید است ؛ بنابراین، اگر می خواهید اقامت دائم لتونی را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، باید حداقل چهار سال از پنج سال در لتونی (به طور فیزیکی) اقامت داشته باشید.به عبارت دیگر، در طول مدت اقامت خود در لتونی، باید چهار سال زندگی در این کشور را به مدت 183 روز در سال بگذرانید، که همچنین به این معنی است که در آنجا با نرخ ثابت 23 درصد مالیات پرداخت خواهید کرد. ضمنا اگر چنین است بهتر است و  باید مدرک زبان لتونی در سطح A2 را بگیرید. تا مشمول شهروندی نیز گردید.

مرحله نهایی -پاسپورت لتونی:

  • مرحله پنجم:  پاسپورت لتونی دریافت کنید.در نهایت، پس از گذراندن حداقل ده سال اقامت قانونی در لتونی، واجد شرایط دریافت پاسپورت لتونی خواهید شد. دریافت پاسپورت لتونی به هیچ وجه اجباری نیست، اما بالاخره یک پاسپورت اروپایی است.و ارزش گرفتن دارد.پاسپورت لتونی دارای مزایای زیادی است، مانند توانایی زندگی، کار و سفر آزادانه در سراسر اروپا. شما باید برای تمام این ده سال مقیم مالیاتی در لتونی باشید و پنج سال از این سال ها باید به عنوان مقیم دائمی باشید. برای دریافت پاسپورت لتونی، باید تا حدی به زبان لتونی آگاهی داشته باشید، حقایق تاریخی اساسی این کشور را بدانید و بتوانید سرود ملی را بخوانید. به عبارت دیگر، شما باید در آزمون شهروندی قبول شوید. مزایای ویزای طلایی لتونی

مزایای ویزای طلایی لتونی:

شما همچنان می توانید از تمام مزایایی که اقامت لتونی ارائه می دهد؛اخذ اقامت اروپا؛از طریق کشور لتونی (لاتویا) کمترین هزینه؛سریعترین راه؛همراه با کل خانواده فقط با ۵۰۰۰۰ یورو سرمایه گذاری؛بدون زبان و بدون حضور

مزایای اولیه اقامت طلایی لاتویا:

  •  می تواند منجر به شهروندی شود.
  • به سراسر شینگن سفر کنید.
  •  به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا، اقامت دائم لتونی به شما امکان دسترسی به کل منطقه شینگن را بدون ویزا می دهد.
  •  گذرنامه لتونی دارای سفر بدون ویزا به 184 کشور است که به ویژه برای اتباع کشورهای ثالث که می خواهند آزادی سفر خود را بهبود بخشند بسیار عالی است.
  • مشمول کل خانواده میشود. هر یک از اعضای خانواده متقاضی می تواند همراه با متقاضی برای اجازه اقامت طولانی مدت لتونی درخواست دهد. طبق قانون مهاجرت، اعضای خانواده او شامل فرزندان و همسر هستند. پس از تایید در اداره امور شهروندی و مهاجرت لتونی، متقاضی باید برای دریافت کارت اجازه اقامت موقت به لتونی مراجعه کند.
  • یک گزینه اقامت مقرون به صرفه و عالی است. با مسیرهای سرمایه گذاری که فقط از 250000 یورو شروع می شود، ویزای طلایی لتونی یکی از ارزان ترین راه ها برای دریافت اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا است.
  • اقامت 5 ساله تضمینی در صورت حفظ ملک 
  • پردازش سریع. اقامت خود را پس از دو تا سه ماه پردازش دریافت کنید.
  • حداقل شرایط لازم برای اقامت فیزیکی. برای حفظ مجوز اقامت خود فقط باید حداقل یک بار در سال از این کشور بازدید کنید.
  • محیط مالیاتی مطلوب. لتونی حداقل نرخ مالیات شرکتی 15% و نرخ مالیات بر درآمد شخصی 10.5% دارد.
  • کیفیت زندگی بالا. شما می توانید مانند یک پادشاه در لتونی زندگی کنید، کشوری امن، مقرون به صرفه و اروپایی.
  • بدون مصاحبه، بدون نیاز به داشتن مهارت های زبان لتونی، و مطمئناً نیازی به سفر به لتونی برای دریافت مجوز اقامت خود نیست. 

چنانچه در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

مزایای ثانویه اقامت طلایی لاتویا:

  • تنها 90 دقیقه دورتر از مسکو از طریق هوا، و با پروازهای بسیار زیادی به تمام مراکز اروپایی، لتونی دارای پیوندهای عالی به سایر کشورها است. 
  • بخشی از منطقه یورو. منطقه ارز واحد به دلایل مختلف سودمند است، اما در درجه اول به این دلیل که در هزینه و زمان شما صرفه جویی می کند. هیچ کارمزد ارز، هیچ زمانی صرف یافتن بهترین نرخ ارز و غیره نخواهد بود. 
  •  یک پاسپورت برجسته. اگر ده سال دیگر برای شهروندی لتونی اقدام کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید پاسپورت آن در شاخص پاسپورت ها در رتبه 23 قرار دارد.که بهتر از بریتانیا، کانادا و اسپانیا است. این بدان معناست که شما به 184 کشور جهان از جمله برنامه لغو روادید به ایالات متحده دسترسی بدون ویزا خواهید داشت.
  • تابعیت مضاعف مجاز است. «آیا لتونی تابعیت مضاعف را مجاز می‌داند؟» بله، از همین اواخر، لتونی به شهروندان خود اجازه می دهد تا دو (یا بیشتر) پاسپورت داشته باشند. بنابراین، اگر تابعیت لتونی را از طریق تابعیت دریافت کنید، لازم نیست اولین پاسپورت خود را رها کنید.
  •  شهروندی اتحادیه اروپا. اگر شما یکی از افرادی هستید که می‌پرسند «چگونه شهروند لتونی شویم؟» شما واجد شرایط درخواست شهروندی لتونی ده سال پس از صدور اجازه اقامت دائم خود هستید. 
  • مزایا. ساکنان لتونی از امتیازات اجتماعی مانند بیمه درمانی، مزایای زایمان، مزایای بیکاری و موارد دیگر برخوردار هستند.

معایب ویزای طلایی لتونیمعایب ویزای طلایی لتونی

اگرچه ویزای طلایی لتونی به طور کلی عالی و واقعا مقرون به صرفه است، اما دارای معایبی است که قابل ذکر است.

  • دسترسی به ایرلند و بریتانیا وجود ندارد. اگر فکر می کنید که داشتن اقامت لتونی درهایی را به روی جزایر بریتانیا و ایرلند باز می کند، در اشتباه هستید. از آنجایی که این کشورها بخشی از منطقه شینگن نیستند، برای بازدید از آنها به ویزا نیاز دارید.
  • شما باید مجوز خود را سالانه تمدید کنید. این می تواند یک مشکل واقعی باشد، به خصوص اگر از نظر فیزیکی در لتونی زندگی نمی کنید. برای تمدید اجازه اقامت خود باید هر سال حداقل یک روز به همراه همسر و سایر وابستگان به لتونی پرواز کنید.جایگزین های برنامه ویزای طلایی لتونی

جایگزین های برنامه ویزای طلایی لتونی:

همه برنامه های سرمایه گذاری در اروپا یکسان نیستند. برخی برای یک گروه از افراد مناسب تر هستند، در حالی که مزایای برنامه دیگر ممکن است دیگران را بیشتر جذب کند.

در اینجا چهار برنامه جایگزین ویزای طلایی وجود دارد که اگر احساس می‌کنید لتونی مناسب نیست، می‌توانید انتخاب کنید.

      یونان. اگرچه برای دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری مستقیم در املاک و مستغلات، هزینه یکسانی (250000 یورو) دارد، اما لتونی مکانی است که از لحاظ سیاسی و اقتصادی پایدارتر از یونان است. مذاکرات اروپای نجات یونان یا فروپاشی اقتصادی آن در یک دهه پیش را به خاطر دارید؟ درباره برنامه ویزای طلایی یونان بیشتر بیاموزید.

سایر کشورهای جایگزین لاتویا:

  •       اسپانیا. اسپانیا آنقدر شخصیت و زندگی دارد که واقعاً رقیب لتونی است. با این حال، برای اقامت در آنجا باید دو برابر – 500000 یورو – سرمایه گذاری کنید. یکی دیگر از مواردی که در اسپانیا راحت‌تر است این است که اقامت تنها باید هر دو سال یک بار تمدید شود نه سالانه در لتونی. فقط مراقب مالیات در اسپانیا باشید!
  •   پرتغال. در مقایسه با لتونی، باید بیشتر در پرتغال سرمایه گذاری کنید، زیرا حداقل آن 500000 یورو است. با این حال، چیزی که به دست می آورید آب و هوای گرم تر، مسلماً کیفیت زندگی حتی بهتر، و توانایی درخواست شهروندی تنها در پنج سال است. درباره برنامه ویزای طلایی پرتغال بیشتر بیاموزید.
  •  یونان رقیب دیگر لاتویا در دادن ویزای طلایی است. شما با خرید ملک ۲۵۰ هزار یورویی می توانید اقامت اروپا را بدست آورید و بدذون ویزا به ۲۸ کشور عضو شینگن سفر کنید.
  •  قبرس جنوبی:کشوری عضو اتحادیه اروپا با سرمایه گذاری 300 هزار دلار رقیبی سر سخت برای اسپانیا؛پرتغال؛یونان و لتونی است چرا که نیاز به چند سال اقامت فیزیکی برای برآورده شدن شهروندی ندارد. در حالیکه چهار کشور دیگر برای شهروندی چند سال اقامت را طلب میکنند.

تابعیت لاتویا-لتونی از طريق تمكن مالی

سوالات متداول:

اقامت لاتویا (لتونی) از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳

۱- آیا می توانم به عنوان یک غیر مقیم در لتونی سرمایه گذاری کنم؟

مطمئناً می توانید به عنوان یک غیر مقیم در لتونی سرمایه گذاری کنید. این کشور از همه دلارهای سرمایه گذاری، صرف نظر از اینکه می خواهید در آن مکان زندگی کنید، استقبال می کند.

۲-چگونه از طریق ویزای طلایی لتونی اجازه اقامت طولانی مدت لتونی دریافت کنیم؟

چهار گزینه سرمایه گذاری ویزای طلایی لتونی وجود دارد که باید برای اخذ اقامت لتونی از طریق سرمایه گذاری در نظر بگیرید. شما می توانید سرمایه گذاری ویزای طلایی لتونی را در املاک، تجاری، اوراق قرضه دولتی بدون بهره یا سپرده بانکی سودآور انتخاب کنید.

۳-آیا برنامه شهروندی لتونی از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؟

شهروندی مستقیم لتونی از طریق برنامه سرمایه گذاری وجود ندارد، اما اگر حداقل چهار سال در آنجا اقامت داشته باشید، می توانید ده سال بعد شهروندی لتونی را دریافت کنید.

۴-آیا می توانم تابعیت لتونی را از طریق تبار دریافت کنم؟

بله، در صورت واجد شرایط بودن می توانید تابعیت لتونی را از طریق نسب دریافت کنید.

۵-روند درخواست ویزای طلایی لتونی چقدر سریع است؟

دریافت مجوز اقامت سرمایه گذاری لتونی بین 60 تا 90 روز طول می کشد. این با سایر برنامه های Golden Visa برابری می کند

۶-چه کسانی باید برای ویزای طلایی لتونی مراجعه کنند؟

ویزای طلایی لتونی برای همه کسانی که می خواهند به صورت فیزیکی به کشوری نقل مکان کنند که هزینه زندگی در آن ارزان تر است (در مقایسه با بقیه اروپا) عالی است. همچنین برای کسانی که می خواهند بدون نیاز به ویزا در اروپا سفر کنند بسیار مناسب است. در نهایت، برای کسانی که خانواده پر جمعیتی دارند عالی است، زیرا همه افراد وابسته را می‌توان تحت یک برنامه با همان قیمت اضافه کرد.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا