فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اروپا برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سالاقامت اسپانیااقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت یونان

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرتارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت اقامت

بدون تردید کشور لتونی-لاتویا را میتوان ارزانترین کشور در حوزه کشورهای عضو شنگن دانست. از نظر هزینه های زندگی و هم از نظر هزینه های اخذ اقامت از راه سرمایه گذاری ؛این کشور در صدر اروپا است.همانگونه که میدانید مطمئن ترین روش اخذ اقامت اروپا ؛ به روش گلدن ویزا یا اقامت طلایی از طریق سرمایه گذاری اطلاق میشود. در روش سرمایه گذاری نیز از بین روشهای پیشنهادی خرید ملک و خرید سهام شرکت از روش سپرده بانکی و اوراق قرضه محبوب تر است.

نکته مهم دیگر آنکه اولا تعداد معدودی از کشورهای حوزه شینگن ؛ مهاجر پذیر هستند و از روش خرید ملک ؛ اقامت میدهند.ثانیا از میان کشورهای ارائه کننده اقامت طلایی؛ خرید ملک  شامل اسپانیا؛پرتغال؛یونان؛قبرس جنوبی و لاتویا ؛ کشور لاتویا ارزانترین و آسانترین مسیر مهاجرت را برای متقاضیان فراهم میکند.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اروپا از راه خرید ملک  کلیک کنید.

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت- لتونی: ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت- لتونی:

لتونی در منطقه شنگن اروپا؛ ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت، در سواحل بالتیک واقع است. ریگا، پایتخت آن، در سال 1201 تاسیس شد و در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد. تقریباً نیمی از قلمرو لتونی را جنگل‌ها پوشانده است که مسیرهای طبیعی و پارک‌های زیادی را ارائه می‌کند. لتونی ارتباطات حمل و نقل و فرهنگی بسیار خوبی با اروپای غربی و روسیه ارائه می دهد.ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت- یونان:

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت- یونان:

گزینه دوم که به عنوان ارزانترین کشور عضو شینگن در نظر گرفت کشور یونان است. یونان را میتوان ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت در نظر گرفت .اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک در سال ۲۰۲۳ یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار ایرانیان برای مهاجرت خانواده گی به اروپا است. این روش با ویزای طلایی خرید ملک اروپا نیز شناخته میشود .

اگر شرایط مالی شما برای این گزینه مساعد باشد؛ این راه مناسبترین گزینه برای شما خواهد بود .شما از این طریق ؛ با خانواده تان از مزایای اقامت اروپا بهره مند شوند.البته اگر بیشتر توجه کنید ملاحظه خواهید کرد؛ تفاوت بین ویزای طلایی و خرید ملک اروپا وجود دارد.زیرا هر ویزای طلایی خرید ملک نیست ؛ بلکه خرید ملک یکی از گزینه های ویزای طلایی است.و در واقع همین گزینه ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت خواهد بود.ویزای طلایی بیشتر به اصل سرمایه گذاری اطلاق میشود. که ممکن است بجای خرید ملک سرمایه گذاری در شرکت باشد.

به هر حال صرف نظر از اینکه شما از چه روشی برای اخذ اقامت اروپا استفاده می کنید؛ مهم اینست که خود و خانواده تان از مزایای ویزای طلایی-خرید ملک اروپا به مند می شوید. بسیاری از متقاضیان می پرسند که اساسا چرا ویزای طلایی-خرید ملک اروپا را انتخاب کنید؟ در پاسخ باید گفت که اگرچه همه روشهای سرمایه گذاری به اقامت ختم میشود اما خرید ملک برای مشتریان مطلوب تر است.

برای اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت منتج به اخذ حق اقامت دائم اروپا

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت منتج به اخذ حق اقامت دائم اروپا:

دو کشوری که به عنوان ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت ذکر شد ؛ هر دو دارای شرایط اخذ اقامت دائم نیز هستند. یک تبعه اتحادیه اروپا، اگر به طور قانونی به مدت 5 سال در آنجا زندگی کرده باشید، به طور خودکار حق اقامت دائم در یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا را کسب می کنید. اگر این شرط را برآورده کنید، می توانید برای یک سند اقامت دائم درخواست دهید که حق شما را برای زندگی در کشوری که اکنون به طور دائم در آن زندگی می کنید، بدون هیچ قید و شرطی تایید می کند.

اخذ اقامت دائم اجباری نیست.اما هنگام برخورد با مقامات یا تشریفات اداری می تواند مفید باشد. ممکن است مقامات دیگر از شما نخواهند که ثابت کنید شغل، منابع کافی، بیمه درمانی و غیره دارید.بنابراین علاوه بر انتخاب  ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت ؛ شما اقامت دائم را نیز کسب خواهید کرد.

در کشورهای ذکر شده ؛ شما علاوه بر اینکه ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت را انتخاب میکنید ؛ بلکه در ادامه ؛ اقامت شما منجر به اقامت دائم خواهد شد.برای دریافت مدارکی که حق اقامت دائم شما را تأیید می کند، باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد به مدت 5 سال به طور قانونی در کشور زندگی می کنید.بسته به شرایط خود (شاغل، خود اشتغال، جویای کار، مستمری بگیر، دانشجو) باید مدارک پشتیبانی مختلفی را همراه با درخواست خود ارسال کنید.

برای اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت برای اعضای خانواده اتحادیه اروپا:

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت برای اعضای خانواده اتحادیه اروپا:

همین حقوق برای اعضای خانواده اتحادیه اروپا شما نیز اعمال می شود. آنها همچنین مستحق داشتن یک اقامت دائم در کشوری هستند که به طور قانونی برای مدت 5 سال با شما اقامت داشته اند.

اگر منظور بهترین و ارزانترین کشور از نظر هزینه زندگی مد نظر باشد و اجازه کار داشتن یا نداشتن برایتان مهم نباشد میتوان تمکن مالی بلغارستان را انتخاب کرد که هم هزینه های زندگی سطح پایین است و هم هزینه های روش انتخابی که همان روش تمکن مالی است بدون هیچ هزینه اولیه قابل انجام است.اما بلغارستان اگرچه اتحادیه اروپا است اما شنگن نیست.واقعیت این است که وقتی شما به مهاجرت فکر می کنید باید همه جنبه های آن را در نظر بگیرید؛و وقتی صحبت از هزینه میشود و فاکتور ارزان بودن در میان است باید بدانید که شما مرحله به مرحله هزینه ها را پرداخت کنید ؛ از هزینه های اولیه مهاجرت تا سایر هزینه های زندگی در کشور مقصد باید پیش بینی شود. لذا قبل از فاکتور ارزان بودن هزینه های زندگی در کشور مقصد باید روشی انتخاب کنید که از پس هزینه های اولیه مهاجرت برآیید. ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت بدون زبان انگلیسی :

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت بدون زبان انگلیسی :

آیا می توانید بدون دانستن زبان به کشور دیگری نقل مکان کنید و آن را به سادگی یاد بگیرید؟ یادگیری زبان جدید بدون راهنمایی بسیار دشوار است ؛ مگر اینکه نوزاد یا کودک خردسالی باشید، و در محیط قرار بگیرید. در انصورت خواهید دید که چنانچه کودک تان از نوزادی در محیط مثلا انگلیسی زبان قرار گیرد به آسانی انگلیسی یاد میگیرد. اما چون فرزند معمولا در چنین محیطی همراه خانواده است لذا فارسی هم تا حدودی یاد میگیرد.

در هر صورت در تمام کشورهای اروپایی معمولا ؛ تعامل کردن با زبان انگلیسی امکان پذیر است. اما اینکه فکر کنید چنانچه انگلیسی شما خوب باشد و مثلا به هر کشور دیگر اروپایی به جز انگلیس بروید مشکل کاملا حل است؟ خیر شما حتی برای پرسیدن یک آدرس هم نمی توانید در خیابان با هر کس ارتباط برقرار کنید . چون در هر کشور اروپایی تقریبا همه مردم با زبان خاص خودشان صحبت می کنند. لذا فقط ممکن است طیف جوانتر جامعه ؛ به لحاظ دانشگاهی بودن انگلیسی هم بلد باشند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳  کلیک کنید.

تفسیر ارزانترین کشور برای مهاجرت:

ما دنبال کشور ارزان اروپایی هستیم. اما به دلیل پایین بودن ارزش ریال ما در مقابل سایر ارزهای جهان ؛ارزانتری وجود ندارد. بین ارزانترین کشور و گرانترین کشور اروپایی برای ما ایرانیان تفاوت معناداری وجود ندارد. زیرا در هر صورت اگر قرار بر این باشد که ما بصورت دراز مدت ؛ منابع و درآمد ریالی مان را تبدیل به دلار کنیم . خواهید دید که این راه به مقصد نمی رسد. لذابرای آن دسته از افرادی که از روش تمکن مالی اقامت میگیرند؛توصیه میکنیم که از سال دوم به بعد اقامت در اروپا به فکر ایجاد درآمد دلاری باشند.شما از راه خرید ملک و اجاره آن میتوانید در آمد ارزی بدست آورید.زیراشمادرنهایتا بایدازشرتبدیل ریال به دلاروخرج دلاری کردن خلاص شویدزیرااین روش تاابدنمیتواندادامه یابد.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته  کلیک کنید.

ارزانترین روش مهاجرت به اروپا

شما میتوانید در مورد  اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول:

ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت

۱- ارزانترین روش اقامتی به اروپا چه روشی است؟

کم هزینه ترین روش مهاجرت به اروپا از طریق تمکن مالی اروپا انجام میشود.

۲- ارزانترین کشور اروپایی از نظر زندگی کدام کشور است؟

چنانچه کشورهای عضو شنگن مد نظر باشد ؛ میتوان از کشورهای لاتویا ؛ یونان و اسلونی و اسلواکی نام برد.

۳- کم هزینه ترین راه اخذ اقامت اروپا کدام روش و کدام کشور است؟

اساسا روش تمکن مالی یونان از همه راه ها ارزانتر است .

۴- ارزانترین روش اخذ اقامت خانواده گی چیست؟

شما و خانواده و فرزندان زیر ۱۸ سال میتوانید هم از روش ثبت شرکت و هم از روش تمکن مالی اقامت اروپا را اخذ کنید.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا