فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق استارت آپاقامت اروپا از طریق تحصیلاقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اروپا از طریق ثبت شرکتاقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اروپا برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سالاقامت فرانسهاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونان

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

مزایای اقامت آلمان از طریق ثبت شرکتاقامت آلمان ثبت شرکت یکی از گزینه های مطلوب برای راه اندازی کسب و کار در اروپا بشمار میرود.

اتباع خارجی می توانند با راه اندازی یک شرکت در این کشور اقامت دائم آلمان را داشته باشند. با انجام کل سرمایه‌گذاری 262250 یورویی در طی سه سال، برای تأسیس و راه‌اندازی یک شرکت در آلمان (که از آن 133000 یورو می‌توان سرمایه‌گذار را در قالب سرمایه سهام حفظ شده و حقوق دریافتی بازیابی کرد)، مهاجران از هر طبقه اجتماعی می توانند مجوز اقامت کارت آبی اتحادیه اروپا را دریافت کنند.

این به آنها اجازه می دهد تا چهار سال در آلمان – با خانواده – کار و زندگی کنند و در نهایت به اقامت دائم (PR) منتقل شوند یا اگر مایل به اقامت موقت باشند، به سادگی کارت را تمدید کنند.

اطلاعات جامع در مورد اقامت لتونی-لاتویا از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

مزایای اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت:

  • بخش عمده ای از مبلغ سرمایه گذاری توسط سرمایه گذار بازیابی می شود
  • زمان پردازش سریع درخواست دو ماهه
  • مهارت زبان آلمانی لازم نیست
  • بیمه سلامت عمومی
  • در اتحادیه اروپا آزادانه حرکت کنید
  • تنها یک سفر سالانه به آلمان برای حفظ وضعیت اقامت لازم است – سرمایه گذار می تواند بیشتر وقت خود را در خارج از کشور سپری کند اگر مایل به حضور در آلمان نباشد.
  • مهاجرت با همسر و فرزندان (زیر 18 سال)برای اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.فرآیند ویزا؛اقامت آلمان

فرآیند ویزا؛اقامت آلمان :

  • مرحله 1: پس از تایید صلاحیت، تاسیس شرکت را از طریق وکلای محلی در آلمان آغاز میکنیم ، و یک حساب بانکی آلمانی بازمیکنیم . ترجیحاً با بازدید از آلمان، اگرچه بازدید در آلمان اجباری نیست. 
  • مرحله 2: انتخاب کنید که آیا یک شرکت با مسئولیت محدود جدید با سرمایه گذاری 25000 یورو تشکیل شود یا یک شرکت تابعه از یک شرکت موجود در آلمان متعاقباً، قراردادها باید توسط یک دفتر اسناد رسمی تنظیم و به تایید برسد.
  • مرحله 3: یک حساب بانکی شرکت در آلمان ایجاد میکنیم و وجوه سرمایه سهام را انتقال دهید. مدرک این انتقال توسط دفتر اسناد رسمی با اداره ثبت شهرستان به اشتراک گذاشته می شود. این شرکت طی دو تا چهار هفته ثبت خواهد شد. پس از آن، شرکت باید در سازمان مالیاتی ثبت شود.
  • مرحله 4: حقوق سرمایه در گردش 180000 یورو را انتقال دهید و از آلمان بازدید کنید تا با امضای قرارداد کاری با شرکتی که آنها را تشکیل داده اند فرآیند مهاجرت را آغاز کنید ، بیومتریک ارائه دهید، یک محل اقامت اجاره می کنیم و سپس برای کارت آبی اقدام میکنیم.
  • توجه: اگر متقاضی بخواهد بعد از دو سال کار در آلمان شغل خود را تغییر دهد، برای انجام این کار به مجوز مقام خارجی نیاز دارد.
  • مرحله 5: پس از بازدید، سرمایه گذار و اعضای خانواده وی کارت آبی را دریافت خواهند کرد. سرمایه گذار می تواند پس از 21 یا 33 ماه، بسته به سطح تسلط خود به زبان آلمانی، برای اقامت دائم اقدام کند. شرکت باید تا زمانی که اقامت دائم آلمان به دست آید، فعال بماند. اعضای خانواده می توانند پس از پنج سال اقامت موقت در آلمان برای اقامت دائم اقدام  کنند.

الزامات واجد شرایط بودن اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت:

  • دارای مدرک تحصیلی معتبر پس از متوسطه در داخل یا خارج از آلمان به باشد، یا مدرکی معادل آن بر اساس پنج سال سابقه کار.
  •  حداقل حقوق 55200 یورو در سال دریافت کنید.
  •  دریافت تاییدیه صدور کارت آبی از یک مرجع معتبر.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت کلیک کنید.هزینه ها و زمان پردازش اخذ اقامت آلمان :

هزینه های اصلی درگیر در فرایند عبارتند از:

  • هزینه ثبت شرکت: 1500 یورو
  •  هزینه ثبت مالیات شرکت: 750 یورو
  •  هزینه عملیاتی یعنی حقوقی که باید به صورت مشاوره پرداخت شود: 180000 یورو (ممکن است شامل سرمایه سهام 25000 یورو باشد) که حقوق خالص 108000 یورو در طول سه سال (3000 یورو در ماه یا 36000 یورو در سال توسط متقاضی دریافت خواهد شد. )
  •  اجاره مسکن: حداقل اجاره ماهیانه 2500 یورو است که می تواند از طریق حقوق خالص دریافتی تامین شود.

چنانچه تمایل دارید در خصوص اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید با مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر تماس بگیرید.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد اقامت استونی از طریق ثبت شرکت  کلیک کنید.

مهاجرت به آلمان ثبت شرکت

شما میتوانید در مورد تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول:

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

1- من یک تبعه خارجی هستم و علاقه مند به کار در آلمان هستم. چه فرصت هایی برای من باز است؟

اتباع خارجی غیر از اتحادیه اروپا (EU)، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و اتباع سوئیس ممکن است در آلمان اقامت داشته باشند. در صورت داشتن مجوز اقامت که صریحاً به آنها اجازه انجام این کار را می دهد، شغل پرسود را شروع کنند. دسترسی اتباع خارجی به بازار کار توسط فرمان پذیرش خارجی ها به منظور استخدام محدود شده است. دسترسی اصولاً محدود به گروه‌های شغلی خاصی است و معمولاً به تأیید مقامات استخدامی نیاز دارد، با این وجود استثنائات متعددی برای این اصل وجود دارد. در واقع در سال‌های اخیر، اقدامات قانونی مختلف دسترسی به بازار کار آلمان را آزادتر کرده است.

برای کارگران غیر ماهر و کم مهارت، دسترسی به بازار کار محدود است. در مقابل، در مورد اتباع خارجی با صلاحیت بالا مانند فارغ التحصیلان دانشگاه، موانع قانونی برای کار در آلمان بیشتر کاهش یافته است.

از 1 آگوست 2012، افرادی که دارای مدرک دانشگاهی شناخته شده یا مدرک قابل مقایسه با مدرک آلمانی هستند، تحت سیستم اتحادیه اروپا کارت آبی خواهند بود. ، دسترسی آسان تری به بازار کار داشته باشند. برای دریافت کارت آبی، آنها باید به سادگی مدرکی مبنی بر صلاحیت خود و یک پیشنهاد شغلی مشخص ارائه دهند که درآمد ناخالص سالانه حداقل 56.400 یورو را ارائه دهد. در این موارد تأیید آژانس کار فدرال لازم نیست.

در مورد اتباع خارجی واجد شرایط با سابقه ریاضیات، فناوری اطلاعات، علوم طبیعی یا فناوری و همچنین پزشکان، اتحادیه اروپا تسهیلات و ترتیبات کارت آبی نیز اعمال می شود، مشروط بر اینکه به آنها حقوقی مشابه با کارمندان آلمانی مشابه ارائه شود و درآمد ناخالص سالانه آنها حداقل 43.992 یورو باشد. در این موارد تأیید آژانس کار فدرال مورد نیاز است.

جویای کار در آلمان

از 1 آگوست 2012 فارغ التحصیلان خارجی با مدرک دانشگاهی آلمانی یا معتبر دیگر یا مدرک خارجی قابل مقایسه با مدرک آلمانی، واجد شرایط ورود به آلمان برای جستجوی کار خواهند بود. دارندگان ویزای جستجوی کار ممکن است تا شش ماه برای جستجوی کار در آلمان بمانند. برای دریافت ویزای جستجوی کار، متقاضیان باید به سادگی مدرک دانشگاهی خود را ارائه دهند و اینکه می توانند در طول مدت اقامت برنامه ریزی شده خود از خود حمایت کنند. در حین جستجوی کار، جویندگان کار مجاز به کار نیستند، چه به صورت خوداشتغالی و چه غیر از این.

2- کارت آبی اتحادیه اروپا چیست؟ چه کسی واجد شرایط آن است؟ از کجا می توانم آن را تهیه کنم؟

اتحادیه اروپا کارت آبی توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اتباع کشورهای ثالث صادر می شود. دارنده کارت آبی اتحادیه اروپا حق دارد به منظور اشتغال زایی در اتحادیه اروپا اقامت کند.

مبنای قانونی برای کارت آبی اتحادیه اروپا دستورالعمل شورا 2009/50/EC است. کارت آبی اتحادیه اروپا به ویژه برای جذب اتباع کشورهای ثالث بسیار واجد شرایط به مشاغلی طراحی شده است که در آن کمبود پرسنل واجد شرایط وجود دارد یا در آن کمبود وجود دارد. به احتمال زیاد در آینده ایجاد می شود.

اتحادیه اروپا کارت آبی مجوز اقامت اصلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی از خارج است. این یک روش ساده و غیر بوروکراتیک است که برای اتباع کشورهای ثالثی که مایل به استفاده از استعدادهای خود در آلمان هستند طراحی شده است.

شرایط مورد نیاز:
متقاضیان باید مدرکی ارائه دهند که مدرک دانشگاهی دارند و شغلی به آنها پیشنهاد شده است که درآمد ناخالص سالانه حداقل 56.400 یورو را داشته باشد.

در مشاغلی که شغل‌های خالی برای مثال وجود دارد. پزشکان، مهندسان، دانشمندان علوم طبیعی، ریاضیدانان و متخصصان فناوری اطلاعات به دلیل کمبود پرسنل واجد شرایط نمی توانند پر شوند. برای جلوگیری از سوء استفاده، در چنین مواردی مقامات شرایط و ضوابط پیشنهاد شغلی را با توجه به ساعات کار و حقوق بررسی می کنند. کارت آبی اتحادیه اروپا امتیازات ویژه ای را به مهاجران و خانواده های آنها ارائه می دهد. چشم انداز به دست آوردن وضعیت اقامت دائم در مراحل اولیه، متقاضیان بالقوه را تشویق می کند تا آینده بلندمدت خود را در آلمان برنامه ریزی کنند. پس از 33 ماه اقامت، دارندگان کارت آبی واجد شرایط مجوز تسویه حساب هستند. کسانی که ثابت کنند مهارت های زبان آلمانی خوبی دارند، ممکن است پس از 21 ماه مجوز اقامت دریافت کنند.

در آلمان EU کارت آبی را می توان فقط از دفاتر خارجی دریافت کرد. برای اتباع کشورهای ثالثی که واجد شرایط کارت آبی EU هستند و برای ورود به آلمان نیاز به ویزا دارند، ویزای ملی به منظور کسب درآمد صادر می شود. استخدام. پس از ورود به آلمان، دفتر اتباع خارجی محلی آنها EU کارت آبی را برای آنها صادر می کند.

3- من متخصص IT هستم. آیا فرصت های اضافی برای کار در آلمان برای من باز است؟

برای افرادی که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کنند، امکان اخذ اقامت برای اشتغال به کار وجود دارد. یک پیشنهاد کاری مشخص یک پیش نیاز ضروری برای این است.

یک اتحادیه اروپا کارت آبی یا ویزای ورود مربوطه را می توان برای کارکنان IT که حقوق سالانه 50.760 یورو یا بیشتر دریافت می کنند صادر کرد.

اگر پیشنهاد کاری مشخص ندارید، می توانید برای ویزای جستجوی کار اقدام کنید.

یک تست سریع برای بررسی اینکه آیا و چه زمانی می توانید به بازار کار دسترسی پیدا کنید به همراه اطلاعات بیشتر در مورد موضوع "کار در آلمان" را می توانید در لینک مربوطه مشاهده کنید.

۴- آیا این درست است که اتباع خارجی اکنون می توانند برای راه اندازی کسب و کار خود به آلمان بیایند؟

بله

ما می‌خواهیم کار را برای افراد مبتکر خارج از کشور آسان‌تر کنیم تا کسب‌وکار خود را در آلمان راه‌اندازی کنند و به ایجاد شغل در اینجا کمک کنیم. تغییرات در قانون اقامت که از آگوست 2012 به اجرا در آمده است برای تشویق کارآفرینان بالقوه برای سرمایه گذاری در آلمان و دادن آزادی عمل بیشتر به ایالت های فدرال در ارزیابی احتمال موفقیت یک پروژه تجاری خاص است.

اگر می‌خواهید تجارت دستی یا کسب‌وکار خرده‌فروشی راه‌اندازی کنید، می‌توانید مجوز اقامت برای خوداشتغالی (بخش 21 (1) قانون اقامت) در صورت داشتن شرایط زیر دریافت کنید:

علاقه تجاری یا تقاضای منطقه ای برای محصول یا خدمات شما وجود دارد.

فعالیت تجاری شما احتمالاً تاثیر مثبتی بر اقتصاد خواهد داشت.

شما از طریق تایید سرمایه یا وام برای کسب و کار خود تامین مالی کرده اید.

اگر بیش از 45 سال سن دارید، تنها در صورتی اجازه اقامت برای شما صادر می شود که بتوانید مدرکی دال بر تدارک کافی برای سن بالا ارائه دهید.

فریلنسرها ("Freiberufler"): اگر می خواهید در یکی از مشاغل آزاد خود اشتغال شوید، می توانید برای کار آزاد مجوز اقامت دریافت کنید (بخش 21 (5) قانون اقامت). این اجازه اقامت در صورتی اعطا می‌شود که بتوانید ثابت کنید که ابزار لازم برای تأمین مالی پروژه خود، حمایت از خود و مجوز انجام آن حرفه را دارید. اگر بیش از 45 سال سن دارید، باید مدرکی ارائه دهید که نشان دهد شرایط مناسبی برای دوران پیری دارید.

اگر ایده کسب و کار شما موفقیت آمیز باشد و بنابراین بتوانید برای خود و خانواده خود امرار معاش کنید، می توانید اجازه اقامت خود را در ابتدا حداکثر برای سه سال تمدید کنید. اگر یک تجارت دستی یا کسب و کار خرده فروشی راه اندازی می کنید، می توانید پس از سه سال برای مجوز تسویه درخواست دهید.

۵- مراحل درخواست ویزای کار چگونه است؟

به عنوان یک قاعده کلی غیر اتباع اتحادیه اروپا برای شروع به کار در آلمان نیاز به عنوان اقامت (ویزا یا اجازه اقامت) دارند. طبق قانون، عنوان اقامت باید اطلاعاتی را ارائه دهد که آیا و تا چه اندازه دسترسی به بازار کار اعطا شده است. این اطلاعات جایگزین مجوز کار قبلی می شود. اگر قصد دارید کار خود را در آلمان شروع کنید، باید قبل از ورود به آلمان، با نمایندگی رسمی آلمان در خارج از کشور برای ویزا درخواست دهید. (فقط اتباع استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، نیوزیلند، کره جنوبی و ایالات متحده می توانند برای اقامت ضروری پس از ورود به آلمان درخواست دهند. .)

جزئیات مربوط به مدارکی که باید همراه با درخواست ویزای شما ارائه شود، در صفحه وب نمایندگی صلاحیتدار آلمان در خارج از کشور یا مستقیماً از خود نمایندگی موجود است.

۶- آیا مدارک شغلی من در خارج از کشور به رسمیت شناخته می شود؟
برای مشاغل خاص (به عنوان مثال وکیل، حسابدار رسمی، معلم، فیزیوتراپ، پزشک، پرستار، ماما، داروساز جامعه، معمار) باید مدارک مورد نیاز را اثبات کنید. اینکه آیا مدارک تحصیلی شما در خارج از کشور به شما این حق را می دهد که شغل مورد نظر خود را در آلمان دنبال کنید یا خیر، چیزی است که باید با آژانسی که مسئول تشخیص مدارک در شغل مربوطه است بررسی کنید.

از آوریل 2012، مهاجران از نظر قانونی حق دارند یک حکم رسمی در مورد اینکه آیا مدارک شغلی آنها که در خارج از کشور به دست آمده است معادل مدارک مربوطه آلمانی است یا خیر.

۷- برنامه تعطیلات کاری دقیقاً چیست؟

برنامه های تعطیلات کاری با استرالیا، نیوزلند، ژاپن، جمهوری کره، تایوان، هنگ کنگ، اسرائیل، شیلی و برزیل وجود دارد.

این برنامه ها به جوانان 18 تا 30 ساله این فرصت را می دهد تا بینشی در مورد فرهنگ و زندگی روزمره کشور شریک به دست آورند. آنها می توانند تا 12 ماه بمانند. مشاغل تعطیلات را می توان برای کمک به هزینه اقامت انتخاب کرد.

اتباع استرالیا، ژاپن، اسرائیل، نیوزلند می توانند برای ویزای مربوطه در هر ماموریت آلمان در خارج از کشور یا پس از ورود مستقیماً به اداره اتباع خارجی ذیصلاح در آلمان فاند درخواست دهند.

شهروندان شیلی می توانند برای ویزای مربوطه در هر نمایندگی آلمان در خارج از کشور درخواست دهند.

شهروندان کره، تایوان، هنگ کنگ و برزیل باید برای ویزای مربوطه برای اقامت تعطیلات کاری خود در آلمان در نمایندگی رسمی آلمان در خارج از کشور درخواست دهند.

۸- من تبعه آلمان نیستم اما با مجوز اقامت معتبر در آلمان زندگی و کار می کنم. آیا همسرم که ملیت آلمانی نیست می تواند با من در آلمان زندگی و کار کند؟

اگر می خواهید در آلمان با همسر خود زندگی کنید، باید یک درخواست برای الحاق خانواده به نمایندگی آلمانی صلاحیتدار در خارج از کشور ارائه دهید. جزئیات مربوط به مدارکی که باید همراه با درخواست ویزای شما ارائه شود، اغلب در صفحه وب نمایندگی رسمی آلمان در خارج از کشور یا مستقیماً از خود نمایندگی موجود است.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا