فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانویزای توریستی کاناداویزای شینگن

اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی

مهاجرت به پرتغال

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اقامت تمکن مالی پرتغال

اقامت سریع پرتغال از طریق تمکن مالی با درآمد ماهیانه حدود ۷۶۰ یورو در ماه از طریق سپرده بانکی ؛بازنشستگی و هر نوع درآمد مستمر غیر شغلی میسر است.

مهاجرت تمکن مالی ایتالیا

ویزای تمکن مالی در پرتغال چیست؟

پرتغال به مقصد اصلی افراد و خانواده هایی تبدیل شده است که به دنبال اقامت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) هستند. این کشور دارای محیط اجتماعی آرام و سیاسی پایدار، زیرساخت‌های عالی و مدرن، سیاست‌های مالیاتی شفاف ، بهداشت عمومی پیشرفته است.در ضمن این کشور از سیستم آموزشی پیشرفته، محیط سرمایه‌گذاری مطلوب و هزینه‌های پایین زندگی برخوردار است. این ویژگی ها باعث شده است که اکثر خارجی ها پرتغال را به سایر کشورهای اتحادیه اروپا ترجیح دهند.

دولت بسیاری از طرح‌ها و گزینه‌های ویزا جذاب را برای جذب شهروندان غیر اقتصادی اروپا/ اتحادیه اروپا/سوئیس، که عمدتاً خارجی‌های خودکفا یا ثروتمندی هستند که قصد نقل مکان دارند، ارائه کرده است.معروف‌ترین این گزینه‌ها در طول سال‌ها، مشوق مالیاتی NHR (اقامت غیرعادی) و ویزای طلایی بوده است .

ویزای خود حمایتی یا تمکن مالی پرتغال:

 فریبنده ترین ویزای امروزی برای بسیاری از پرتغال D7 یا ویزای تمکن درآمد است.ویزای D7 یک گزینه فوق العاده برای خارجی هایی است که به دنبال اقامت یا بازنشستگی در پرتغال هستند. هدف آن ارائه فرصتی برای مهاجرت به پرتغال برای خارجیانی است که دارای درآمد تمکن هستند. اگر شما یک شهروند غیر منطقه اقتصادی اروپا/ اتحادیه اروپا/سوئیس با درآمد تمکن پایدار هستید .آیا می‌خواهید بدانید که چگونه ویزای پرتغال D7 در کوتاهترین زمان قابل دستیابی است؟

درنگ نکنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. ویزای پرتغال D7 که به عنوان ویزای تمکن درآمد پرتغال یا ویزای بازنشستگی نیز شناخته می‌شود. فرم منحصربفردی از ویزا است که به خارجی‌هایی با درآمد تمکن پایدار حق اقامت یا مجوزهای اقامت پرتغال می دهد.  در عین حال گزینه ای بی نظیر برای نقل مکان یا بازنشستگی در پرتغال را اعطا می‌کند. دولت پرتغال این ویزا را در سال 2007 معرفی کرد. از آن زمان به معروفترین ویزا برای اتباع غیر اتحادیه اروپا تبدیل شد.آنهاییکه بدون سرمایه گذاری ؛ به دنبال نقل مکان به پرتغال بودند؛ این گزینه را عالی یافتند. ویزا به شما و خانواده تان اجازه می دهد اجازه اقامت دریافت کنید و به شما امکان دسترسی به تمام مزایای مرتبط را می دهد .

اطلاعات جامع در مورد اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

شرایط اقامت تمکن مالی پرتغال
شرایط اقامت تمکن مالی پرتغال

مزایای اخذ اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی چیست؟

  • ورود بدون ویزا به 26 کشور شینگن:یکی از مزایای کلیدی ویزای پرتغال D7 این است که به شما آزادی یا بدون ویزا ورود و گردش به 26 کشور اتحادیه اروپا در محدوده شنگن را می دهد. با این کار، شما حق ورود به پرتغال و دسترسی به حدود 26 کشور همسایه در اتحادیه اروپا را دارید.
  • الحاق خانواده:هنگامی که اجازه اقامت پرتغال را از طریق ویزای D7 دریافت می کنید، خانواده شما می توانند تحت قانون اتحاد مجدد پرتغال به شما ملحق شوند یا با شما متحد شوند. به عنوان دارنده این مجوز، شما این حق را دارید که اعضای خانواده خود را که در کشور دیگری مقیم هستند نیز شامل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که برای الحاق خانواده به SEF پرتغال (خدمات مهاجرت و مرزها) درخواست دهید و مدرک قانونی دال بر رابطه خود با اعضای خانواده که می خواهید به این برنامه اضافه کنید ارائه دهید.

واجدین شرایط و همراهان تمکن مالی پرتغال:

  • شریک یا همسر شما
  • فرزندان شما زیر 18 سال
  • فرزندان معلول شما یا همسر / شریک زندگی شما.
  • کودکان بالای 18 سال (که به شما یا همسرتان وابسته هستند).
  • خواهر و برادرهای کوچک شما
  • والدین شما یا همسر.
  • امتیازات و حق ساکنین:به محض دریافت ویزای D7 و ورود به کشور، شما و خانواده تان حق برخورداری از امتیازات مختلف ساکنین را خواهید داشت، از جمله:
  • خدمات ملی بهداشت و درمان کشور
  • سرویس آموزش ملی یا مدرسه
  • حمایت قانونی، از جمله دادگاه حقوقی
  • امنیت اجتماعی
  • کار یا انجام فعالیت های حرفه ای به عنوان یک حرفه ای مستقل و غیره.
  • امتیاز برای تبدیل شدن به یک مقیم غیرعادی (NHR):برنامه NHR پرتغال یک طرح منحصر به فرد است که مشوق های مالیاتی قابل توجهی را به خارجی ها و سرمایه گذاران ارائه می دهد. تحت برنامه NHR، ساکنان و سرمایه گذاران خارجی می توانند از کاهش نرخ مالیات و معافیت در برخی موارد برخوردار شوند. به عنوان یک ویزای D7 و دارنده مجوز اقامت، شما واجد شرایط درخواست و تبدیل شدن به یک مقیم NHR هستید و شروع به بهره مندی از تمام مزایای این طرح می کنید.
  • فرصتی برای شهروندی یا دریافت اقامت دائم:با ویزای D7 پرتغال، پس از پنج سال این فرصت را دارید که برای اقامت دائم یا شهروندی اقدام کنید. در ابتدا، ویزای D7 فقط برای دو بار ورود معتبر است و به شما این حق را می دهد که حداکثر برای مدت چهار ماه در کشور بمانید. SEF پرتغال بعداً به شما اجازه اقامت (کارت) با مدت اعتبار یک ساله می دهد. پس از گذراندن پنج سال در این کشور، می توانید برای اقامت دائم یا شهروندی اقدام کنید.

    مهاجرت به پرتغال از روش تمکن مالی
    مهاجرت به پرتغال از روش تمکن مالی

شرایط تمکن مالی پرتغال و الحاق خانواده:

ویزای  پرتغال D7 برای خارجی هایی با درآمد تمکن پایدار، از جمله بازنشستگانی که به دنبال نقل مکان به پرتغال هستند، در نظر گرفته شده است. درآمد تمکن می تواند از املاک اجاره ای مستغلات، مستمری، درآمد تامین اجتماعی، شغل از راه دور، مالکیت معنوی، کسب و کار شخصی یا سایر سرمایه گذاری ها باشد.

برای اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

مهاجرت به پرتغال از راه تمکن مالی
مهاجرت به پرتغال از راه تمکن مالی

شما باید حداقل درآمد پایدار مورد نیاز برای امرار معاش در هنگام اقامت پرتغال را داشته باشید. بنابراین، اگر شما یک بازنشسته، فریلنسر یا صاحب کسب و کار هستید و به دنبال نقل مکان به پرتغال یا همراه با خانواده خود هستید، تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک منبع درآمد تمکن قابل اعتماد برای واجد شرایط بودن برای این فرصت خارق العاده داشته باشید.

تفاوت ویزای D7 پرتغال در مقابل ویزای طلایی پرتغال: 

اگرچه ویزای D7 و طلایی مزایای مشترکی دارند، اما از جهات بسیار متفاوت هستند. تفاوت شامل:

  • با ویزای D7، انتظار می رود که به طور دائم به پرتغال نقل مکان کنید و سالانه 6 تا 8 ماه اقامت داشته باشید. برای ویزای طلایی، تنها به مدت 7 روز در سال نیاز دارید.
  • ویزای D7 برای افراد دارای درآمد تمکن، مشاغل آزاد یا بازنشستگان صادر می شود. ویزای طلایی برای سرمایه گذاران است – انتقال سرمایه یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات .
  • برای ویزای D7 نیازی به سرمایه گذاری نیست، در حالی که برای ویزای طلایی به حداقل 250000 یورو سرمایه گذاری نیاز دارید.
  • روند درخواست ویزای D7 معمولا بین 3 تا 4 ماه طول می کشد، اما روند ویزای طلایی بین 6 تا 8 ماه طول می کشد.
  • برای ویزای D7 به درآمد تمکن پایدار نیاز دارید. اما با ویزای طلایی اینطور نیست.
  • شما نیاز به اجاره یا خرید ملک (محل اقامت) با ویزای D7 دارید. با ویزای طلایی می توانید در هتل اقامت کنید.

    دریافت اقامت پرتغال از روش تمکن مالی
    دریافت اقامت پرتغال از روش تمکن مالی

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

شرایط تمکن مالی پرتغال و الحاق خانواده:

همانطور که قبلاً گفته شد، ویزای درآمد تمکن پرتغال یا ویزای D7 برای همه شهروندان غیر EEA/EU/Swiss باز است. به همین دلیل، مقامات پرتغال ویزای D7 پرتغال را برای آمریکایی ها، هندی ها، شهروندان بریتانیا، روس ها، آفریقای جنوبی، کارگران از راه دور، بازنشستگان و همه کشورهای غیر اتحادیه اروپا در دسترس قرار داده اند. این نوع اقامت بر اساس استقلال مالی و در امد غیر شغلی از منابع تمکن افراد داده میشود و در واقع به این نوع اقامت ؛ ویزای خود حمایتی هم میگویند.

اگرچه پس‌انداز و دارایی خالص شما معمولاً در طول درخواست ویزای پرتغال D7 در نظر گرفته می‌شود، مقامات پرتغالی بیشتر به توانایی شما برای نگهداری راحت و بدون اتکا به درآمد حقوقی در پرتغال علاقه مند هستند. به همین دلیل، دولت پرتغال درآمد تمکن پایدار را شرط حیاتی برای دریافت ویزا می داند.

علاوه بر این، از شما انتظار می رود که مدرکی ارائه دهید که نشان دهد درآمد تمکن شما در سه سال گذشته ثابت بوده است و برای مدت طولانی ثابت خواهد ماند. حداقل درآمد تمکن مورد نیاز تا سال 2021 را در زیر مشاهده کنید.

  • فردی – 635 یورو در ماه یا 7620 یورو در سال
  • زوج متاهل – 1271 یورو در ماه یا 15252 یورو در سال
  • افراد وابسته زیر ۱۸ سال هر نفر 318 یورو
  • تحت تکفل بزرگ هر نفر 191 یورو

    روش تمکن مالی پرتفال برای مهاجرت
    روش تمکن مالی پرتفال برای مهاجرت

مدارک مورد نیاز تمکن مالی پرتغال:

  • پاسپورت معتبر (با حداقل ده ماه اعتبار)
  • دو قطعه عکس جدید به اندازه پاسپورت (رنگی)
  • اظهارنامه ای که دلایل و انگیزه واقعی متقاضی را برای اخذ ویزای D7 پرتغال را به وضوح بیان می کند.
  • پوشش بیمه مسافرتی و درمانی
  • گواهی سابقه کیفری که از کشور فعلی شما گرفته شده است
  • مدارک اقامت شما در پرتغال
  • اثبات داشتن حداقل درآمد تمکن پایدار مورد نیاز.

    مهاجرت به پرتغال از راه تمکن مالی
    مهاجرت به پرتغال از راه تمکن مالی

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

مراحل و فرآیند درخواست ویزای تمکن مالی پرتغال:

مرحله 1: شماره شناسایی مالیاتی پرتغال (NIF) و یک حساب بانکی

گام شماره یک قبل از هر فرآیند قانونی در پرتغال، به دست آوردن NIF پرتغال است. این شماره، شماره مالیاتی است که برای پرداخت مالیات خود به دولت استفاده خواهید کرد. ممکن است برای به دست آوردن این شماره بدون نیاز به سفر به پرتغال به خدمات وکالت نیاز داشته باشید.

پس از دریافت شماره شناسایی مالیاتی یا NIF، باید یک حساب در بانک پرتغال باز کنید و همچنین می توانید این کار را از راه دور انجام دهید.

مرحله 2: برای خود محل اقامتی ایمن کنید

پس از دریافت NIF و افتتاح حساب، مرحله بعدی این است که محل اقامت خود را در هنگام رسیدن به پرتغال ترتیب دهید. تامین محل اقامت بخش مهمی از فرآیند درخواست ویزای پرتغال D7 است. مقامات پرتغالی انتظار دارند که قبل از درخواست ویزا، محل اقامت کافی را در این کشور تضمین کرده باشید. با این حال، شما می توانید این را با اجاره یا خرید ملک به دست آورید.

مرحله 3: برای ویزای D7 در کنسولگری پرتغال کشور خود درخواست دهید

مرحله بعدی درخواست ویزای D7، رزرو وقت (آنلاین) با کنسولگری یا سفارت پرتغال در کشور فعلی شما است. در روز قرار ملاقات، از شما انتظار می رود مدارک لازم را برای پشتیبانی از درخواست D7 خود ارائه دهید. این اسناد ممکن است از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد، اما در بیشتر موارد، مدارک زیر مورد نیاز است:

  • پاسپورت معتبر (با حداقل ده ماه اعتبار)
  • دو قطعه عکس جدید به اندازه پاسپورت (رنگی)
  • اعلامیه ای که دلایل اخذ ویزای D7 پرتغال را به وضوح بیان می کند.
  • پوشش بیمه مسافرتی و درمانی
  • گواهی عدم سابقه سابقه کیفری 
  • مدارک اقامت شما در پرتغال
  • اثبات داشتن حداقل درآمد تمکن پایدار مورد نیاز.

ضمنا ممکن است نیاز به ارائه ترجمه تایید شده اسناد پشتیبان باشد. با این حال، کنسولگری پرتغال مترجمان معتبری را در اختیار شما قرار می دهد که در این زمینه به شما کمک می کنند. اگر درخواست شما تایید شود، کنسولگری به شما ویزای موقت (معتبر به مدت چهار ماه) ارائه می دهد تا دو بار ورود شما به پرتغال را تضمین کند.

شرایط تمکن مالی پرتغالمرحله 4: برای اجازه اقامت خود در پرتغال درخواست دهید

پس از دریافت ویزای D7، برای درخواست اجازه اقامت باید به پرتغال سفر کنید. اولین قدم در این مرحله رزرو قرار ملاقات با SEF پرتغال برای مصاحبه است. در اینجا، از شما خواسته می شود که برخی از اسناد کلیدی، از جمله پاسپورت، مدرک محل اقامت، بیمه نامه درمانی و اثبات درآمد تمکن کافی را ارائه دهید. نتیجه این یک اجازه اقامت 1 ساله قابل تمدید است.

ٰتمدید اقامت تمکن مالی؛ اقامت دائم و پاسپورت پرتغال:

در طول دو سال اول اخذ ویزای D7، انتظار می رود حداقل 12 تا 16 ماه را در پرتغال سپری کنید. همچنین از شما انتظار می رود که متعاقباً حداقل 28 ماه در هر سه سال را در کشور سپری کنید. اگر شش ماه متوالی از کشور دور باشید، مقامات ممکن است مجوز شما را باطل کنند.

هزینه اقامت تمکن مالی پرتغال
هزینه اقامت تمکن مالی پرتغال

اجازه اقامت دائم یا شهروندی شما را ملزم می کند که حداقل 30 ماه هر پنج سال در این کشور بمانید. در صورت غیبت شما از کشور برای 25 ماه متوالی، مقام ممکن است مجوز شما را باطل کند.ویزای D7 در ابتدا برای یک دوره دو ساله اعطا می شود . پس از این مدت، می توان آن را برای دوره های متوالی سه ساله تمدید کرد. پس از پنج سال اقامت قانونی در پرتغال، دارنده ویزا می تواند برای اجازه اقامت دائم یا شهروندی پرتغال درخواست دهد.

هزینه و مدت زمان ویزای تمکن مالی پرتغال چقدر است؟

برای اخذ ویزای D7 برای هر نفر باید 90 یورو پرداخت کرد.همچنین برای اجازه اقامت خود حدود 160 یورو باید بپردازید.

دسته ویزای شینگن پرتغال کارمزد به یورو کارمزد به دلار*
بالغ 80 یورو 96 دلار
کودکان بین 6-12 سال 40 یورو 48 دلار
کودکان کمتر از 6 سال رایگان رایگان
دارندگان گذرنامه های دیپلماتیک، رسمی یا خدماتی که برای مقاصد رسمی سفر می کنند رایگان رایگان
مراحل اقامت پرتغال از روش تمکن مکالی
مراحل اقامت پرتغال از روش تمکن مکالی

معمولاً حدود 2 ماه طول می کشد تا ویزای اولیه D7 شما پردازش و برای شما صادر شود. پس از آن ممکن است تا 4 ماه طول بکشد تا اجازه اقامت شما هنگام ورود به پرتغال پردازش و برای شما صادر شود.

اگرچه ویزای پرتغال معمولاً ظرف 15 روز تقویمی پردازش می شود . با این حال، بسته به شرایط، مانند زمان سال، اینکه آیا تمام مدارک خود را مرتب کرده اید و غیره، ممکن است بیشتر طول بکشد. بنابراین، شما باید حدود یک ماه قبل از قصد سفر، اما نه زودتر از سه ماه، درخواست دهید.

مدت زمان دریافت ویزای دائمی پرتغال چقدر است؟

ویزای تمکن مالی پرتغال
ویزای تمکن مالی پرتغال

ویزای اقامت پرتغال یک سند مسافرتی است که با محدودیت زمانی صادر می شود. این محدودیت زمانی معمولاً 3 یا 4 ماه است . سفارت پرتغال آنها را فقط برای اینکه به متقاضی اجازه دهد قبل از ثبت نام به عنوان مقیم وارد پرتغال شود و بعد از 5 سال اقامت دائم را فراهم کند.

شما میتوانید در مورد اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

برنامه تمکن مالی پرتغال در یک نگاه-۲۰۲۳

نام برنامه اقامت تمکن مالی پرتغال
حداقل درآمد ماهانه  
  • فردی ۷۶۰ یورو در ماه یا۹۱۲۰ یورو در سال
  • زوج متاهل – 1271 یورو در ماه یا 15252 یورو در سال
  • وابستگان (کوچک) – 318 یورو در ماه یا 3816 یورو در سال
  • فرد وابسته اضافی (بزرگسال) – 191 یورو در ماه 
حساب بانکی از ۱۵۲۵۲  یورو برای زوج
املاک در پرتغال شما باید محل اقامت خود در پرتغال را تامین کنید.

می تواند هم اجاره بلندمدت باشد و هم خرید خانه با هر مبلغی.

اما حداقل استاندارد محلی باید رعایت شود.

اعضای خانواده
  • همسر،
  • کودکان زیر 18 سال،
  • کودکان بالای 18 سال، مشروط بر اینکه تحت تکفل متقاضی باشند.
  • والدینی که به طور کامل توسط متقاضی حمایت می شوند
مدت اعتبار اجازه اقامت اجازه اقامت برای ۲ سال بعد ۳ سال صادر می شود.
تابعیت پرتغال پس از اخذ اقامت دائم در صورت داشتن شرایط و زبان پرتغالی می توانید درخواست پاسپورت پرتغال کنید.
اقامت دائم پس از ۵ سال در صورت حضور ۸۰ در صد سال در پرتغال و آزمون زبان 
ویژگی های برنامه تمکن مالی پرتغال  در سال دوم زندگی در پرتغال، می توانید به طور کلی (با حق کار) اجازه اقامت را تغییر دهید.مشروط بر اینکه واجد شرایط روشهای دیگر اقامتی پرتغال باشید. در هر صورت حتی با حفظ روش اقامتی تمکن مالی با مزیت تمکن مالی خود می توانید کسب درآمد کنید.
شرایط مهاجرت پرتغال از روش تمکن مالی
شرایط مهاجرت پرتغال از روش تمکن مالی

چنانچه در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

در صورتی که برای انجام اقامت پرتغال نیاز به مشاوره با کارشناس مهاجرت پرتغال را دارید با ما از طریق صفحه مشاوره مهاجرت تماس بگیرید

سوالات متداول :

اقامت پرتغال به روش تمکن مالی

۱- برای مهاجرت به پرتغال از طریق تمکن مالی چقدر سرمایه لازم است؟

روش تمکن مالی نیاز به سرمایه گذاری ندارد؛ فقط باید دارای تمکن مالی باشد.متقاضیان باید حداقل درآمد غیر شغلی از نوع تمکن و ماهانه 760 یورو (9120 یورو در سال) را برای دریافت ویزای D7 در سال 2023 نشان دهند. آستانه حداقل درآمد غیرفعال بر اساس حداقل دستمزد تعیین شده توسط دولت پرتغال است. علاوه بر این، درآمد غیرفعال باید منبع خارجی باشد.برای هر فرزند ۳۰٪ اضافه میشود.

۲- شرط حضور در پرتغال در روش تمکن مالی چند روز است؟

حداقل شرایط اقامت در طول دو سال اول اخذ ویزای D7، انتظار می رود حداقل 12 تا 16 ماه را در پرتغال سپری کنید. همچنین از شما انتظار می رود که متعاقباً حداقل 28 ماه در هر سه سال را در کشور سپری کنید.

۳-آیا با این نوع اقامت در این کشور اجازه ثبت شرکت هم داریم؟

بله ؛ شما از روش تمکن مالی پرتغال اجازه ثبت شرکت و فعالیت دارید.

۴-آیا بدون سرمایه گذاری میتوان اقامت پرتغال را به دست آورد؟

بله از روش تمکن مالی امکان اخذ اقامت پرتغال وجود دارد.

۵-آیا در اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی، افراد اجازه کار در این کشور را دارند؟

خیر؛ اساسا در روش تمکن مالی فرض بر این است که افراد دارای تمکن مالی کافی برای زندگی در پرتغال هستند. اما با روش ثبت شرکت و خرید املاک مسکونی و تجاری و اجاره دادن آنها امکان کسب درآمد وجود دارد.

۶-چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال هستند؟

کلیه افراد غیر اتحادیه اروپا در صورت داشتن تمکن مالی و بی نیاز از کار واجد شرایط هستند.

۷-آیا اقامت تمکن مالی پرتغال منجر به دریافت اقامت دائم پرتغال می‌شود؟

بله؛ابتدا اقامت دو ساله و سپس اقامت ۳ ساله داده میشود و نهایتا بعد از ۵ سال به اقامت دائم ختم میشود.

۸-با ویزای تمکن مالی چه زمانی می‌شود برای دریافت تابعیت و پاسپورت پرتغال اقدام کرد؟

پس از ۵ سال میتوان در صورت داشتن شرایط اقدام به پاسپورت نمود.

۱۰-شیوه اثبات تمکن مالی برای ویزای تمکن مالی پرتغال چگونه است؟

متقاضی با توجه به نوع درآمد خود در کشور ایران باید مدارک مستند را تهیه کند. مثلا اگر منابع تمکن افراد حقوق بازنشستگی است باید گواهی رسمی از محل بازنشستگی خود ارائه کند و همچنین از محل درآمد سود سپرده بانکی نیز باید گواهی بانکی تامین شود و برای سایر موارد نیز مدارک مرتبط باید تهیه گردد بدیهی است کلیه مدارک باید ترجمه رسمی و به سفارت ارائه شود.

۱۱-چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال هستند؟

شهروندان غیر اتحادیه اروپا با امکانات اقتصادی کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده خود بدون انجام هیچ گونه کار یا فعالیت تجاری در پرتغال، واجد شرایط درخواست ویزای تمکن مالی پرتغال هستند.

۱۲-آیا می توانید ویزای تمکن مالی پرتغال را تمدید کنید؟

بله اقامت تمکن مالی هر ۲ سال قابل تمدید و تمدید آخر ۳ ساله و پس از ۵ سال اقامت دایم تبدیل میشود

۱۳-آیا بعد از داشتن ویزای تمکن مالی در پرتغال می توان مجوز کار گرفت؟

بله، شما می توانید پس از داشتن ویزای تمکن مالی پرتغال، مجوز کار دریافت کنید. بسیاری از خارجی ها این کار را با انتقال به مجوز کار پس از درخواست و تمدید ویزای تمکن مالی انجام می دهند.

۱۴-آیا هنگام درخواست اقامت پرتغال می توانید وام یا وام مسکن داشته باشید؟

خیر، هنگام درخواست اقامت پرتغال نمی توانید درخواست وام یا وام مسکن داشته باشید.

۱۵-چه نوع بیمه درمانی برای درخواست ویزای تمکن مالی پذیرفته می شود؟

شما باید اصل و یک کپی از گواهی اعتباربخشی بیمه درمانی دولتی یا خصوصی را بدون پرداخت مشترک (یا کسر) که با یک نهاد بیمه مجاز به فعالیت در پرتغال قرارداد دارد، ارسال کنید.

۱۶-آیا می توانید تحت اقامت تمکن مالی در پرتغال سرمایه گذاری کنید؟

بله امکان سرمایه گذاری تحت شرایط اقامت تمکن مالی وجود دارد.

۱۷-آیا با ویزای اقامت تمکن مالی در پرتغال اجازه تحصیل و کارآموزی بدون حقوق را می دهد؟

بله، ویزای اقامت تمکن مالی در پرتغال امکان تحصیل و کارآموزی بدون حقوق را فراهم می کند. افراد دارای ویزای اقامت تمکن مالی می توانند در یک مرکز آموزشی ثبت نام کنند و تحصیل کنند و همچنین در دوره های کارآموزی بدون حقوق در یک شرکت شرکت کنند.

۱۸-تفاوت بین ویزای تمکن مالی و ویزای طلایی پرتغال چیست؟

تفاوت اصلی بین ویزای تمکن مالی و ویزای طلایی در پرتغال این است که ویزای طلایی نیاز به سطح مشخصی از سرمایه گذاری در پرتغال دارد، در حالی که ویزای تمکن مالی چنین نیست.

۱۹- آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی پرتغال نیاز به ارائه گواهی پزشکی دارم؟

بله، شما باید یک گواهی پزشکی از یک پزشک دارای مجوز ارائه دهید که ثابت کند شما هیچ بیماری عفونی یا شرایطی ندارید که سلامت عمومی در پرتغال را تهدید کند.

 

۲۰-آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی در پرتغال باید حساب بانکی پرتغال داشته باشم؟

بله، شما باید یک حساب بانکی پرتغالی داشته باشید تا مدارکی مبنی بر وجود وجوه کافی داشته باشید و هزینه‌های مربوط به اجازه اقامت خود را بپردازید.

 

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. آیا گواهی مالی از بانک های ایران را برای درآمد قبول میکنند ؟ با توجه به شرایط تحریم این سوال را میپرسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا