فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانمهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزیویزای شینگن

سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا:تنوع برنامه های اقامتی در کشورهای عضو شنگن

اگر مایلید سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا را بدانید ؛ شما باید از همه روشهای اقامتی و مهاجرتی اروپا با آخرین تغییرات را آگاهی داشته باشید. شما میتوانید با توجه به شرایط و وضعیت خود ؛ روشی را برای اخذ اقامت اروپا انتخاب کنید که در زودترین زمان ممکن به نتیجه برسد. ما در مقالات متعدد در وبسایت کاسپین مهاجر ؛ اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری-۲۰۲۳ را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده ایم.

شما میتوانید در مورد  اقامت اروپا از راه خرید ملک اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

برای آگاهی از سریعترین اقامت اروپا ما ؛ ویزای طلایی-خرید ملک اروپا را در کشورهای ارائه کننده این نوع برنامه معرفی کردیم . همچنین برای متقاضیان به منظور انتخاب درست و گزینه مناسب ؛ تفاوت ویزای طلایی-خرید ملک اروپا را در کشورهای مختلف ارائه نمودیم.  مزایای ویزای طلایی-خرید ملک اروپا را بیان کردیم . همچنین لزوم انتخاب ویزای طلایی-خرید ملک اروپا را که منجر به اخذ اقامت اروپا می شود را دربخش مربوطه متذکر شدیم. معایب ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا را توضیح دادیم. شاید روش تمکن مالی فرانسه و خرید ملک یونان را سریعترین اقامت اروپا بتوان سریعترین اقامت اروپا نامید.

اکنون با این توضیحات و خواندن همه مقالات ما شما بهتر می توانید مسیر خود را جهت مهاجرت به اروپا انتخاب کنید.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری  کلیک کنید.

یونان -گزینه خرید ملک ؛گزینه سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا

تنوع برنامه های اقامتی در کشورهای عضو شنگن:

اگر مایلید سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا را در کشوری که ارزش مهاجرت داشته باشد میتوانید از گزینه های متفاوت مهاجرتی بهره مند شوید. بخش تنوع کشورها در ارائه برنامه ویزای طلایی-خرید ملک ؛را با دقت مطالعه کنید. علیرغم اینکه کشورهای عضو شینگن ۲۷ کشور هستند ؛ با این وجود در صد کوچکی از این کشورها اقامت طلایی – خرید ملک را پیشنهاد میکنند. کشورهای مانند اسپانیا؛پرتغال؛یونان؛لتونی؛قبرس جنوبی از معدود کشورهایی هستند که اقامت طلایی اروپا را برای شما به ارمغان می آورند. بنابراین شما مثلا از کشور آلمان یا فرانسه نمی توانید ویزای طلایی بگیرید. اما مثلا میتوانید از کشور فرانسه اقامت از طریق تمکن مالی بگیرید.
نکته بعدی اینست که اگر چه فاکتور سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا مهم است. اما اینکه شما بتوانید از بین گزینه های متنوع ؛ مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید مهمتر است. زیرا فاکتور موفقیت یک پرونده مهاجرتی ؛ بسیار از فاکتور زمان اهمیت بیشتری دارد. لذا چنانچه مثلا بتوانید از روش تمکن مالی فرانسه استفاده کنید در صورت داشتن شرایط ؛ میتوان همین گزینه را به سریعترین زمان ممکن تقلیل داد.اقامت دائم یونان

سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا از روش گلدن ویزا:

سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا از روش گلدن ویزا هم ممکن است بدست آید. در مورد اخذ اقامت اروپا اینست که آیا شما از جمله افرادی هستید که ؛واجدین شرایط ویزای طلایی-خرید ملک اتحادیه اروپا باشید؟

یا اگر واجد شرایط بعضی کشورها نیستید آیا از روشهای جایگزین ویزای طلایی-خرید ملک اروپا آگاهی دارید؟

و انواع سرمایه گذاری ویزای طلایی-خرید ملک اروپا که منجر به اقامت طلایی می شود را با شرایط خود سازگار میدانید؟ اقامت طلایی اروپا در یک نگاه -گزینه سرمایه گذاری و خرید ملک ؛ تصویر جامعتری از انتخابهای شما را به شما نشان میدهد.
متقاضیانی که مایلند سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا را از مسیر مهاجرتی قبرس جنوبی دنبال کنند ؛ باید از برنامه های اقامت قبرس از طریق خرید ملک ۲۰۲۳کار را دنبال کنند.در این راستا شما باید با چگونگی سرمایه گذاری در قبرس آشنا باشید. نحوه اخذ اقامت قبرس از طریق سرمایه گذاری و راهنمای گام به گام درخواست اقامت قبرس و مراحل آن
در بخش مربوط به تفصیل توضیح داده شده است. همچنین مزایای اقامت قبرس با سرمایه گذاری و معایب اقامت قبرس با سرمایه گذاری بیان شده است.

برای  اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

پاسپورت و شهروندی یونان

سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا را از مسیر یونان:

افرادی که سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا را از مسیر یونان دنبال میکنند ؛ میتوانند از دو برنامه اخذ اقامت یونان که با شرایط خودشان سازگارتر است آشنا شوند. یکی برنامه ویزای طلایی یونان و دیگری برنامه تمکن مالی یونان است.وقتی قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، یونان به عنوان کشوری با چیزهای زیادی برای ارائه متمایز می شود، شما چه کوهستانی بخواهید وچه ساحلی، سرزمین اصلی بخواهید یا جزیره ای ؟ هر چه بخواهید در یونان هست. یونان با غذاهای تازه، سالم، لذیذ، آب و هوای گرم و گرم زیبا و همسایگان مهمان نواز، تمام مواد لازم برای زندگی با کیفیت را فراهم می کند. چگونه می توان رویای زندگی در یونان را به واقعیت تبدیل کرد؟ یونان را با هیچ کشور دیگر مهاجر پذیر مقایسه نکنید.یونان در نوع خود مقصدی منحصر بفرد است.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت اروپا از راه تمکن مالی  کلیک کنید.

ویرای ملی یونان (ویزای بلند مدت):

متقاضیان غیر اتحادیه اروپا می توانند با ویزای توریستی تا 90 روز در یونان بمانند. نیازی به درخواست ویزا نیست؛ فقط مطمئن شوند که پاسپورت حداقل به مدت شش ماه از تاریخ سفر شما معتبر است. بلیط خود را رزرو کنید و آماده رفتن باشید. برای کسانی که قصد اقامت در یونان را برای مدت زمان بیش از 90 روز دارند، یونان گزینه های مختلفی در رابطه با ویزا و اقامت ارائه می دهد. بیایید به برخی از مفیدترین آنها نگاهی بیندازیم.
ویزای ملی “D” به دارنده این امکان را می دهد که بیش از 90 روز در یونان بماند. شما می توانید ویزای “D” را از کنسولگری یا سفارت یونان که در کشور شما به منطقه شما خدمات می دهد، دریافت کنید. برنامه فقط به صورت آنلاین در دسترس است. فقط کافی است درخواست را پر کنید و با نزدیکترین کنسولگری یا سفارت یونان خود وقت بگیرید تا درخواست خود را شخصا ارسال کنید. دارندگان ویزای «D» باید قبل از انقضای ویزای خود برای اجازه اقامت اقدام کنند.سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا از روش گلدن ویزا

یونان -گزینه خرید ملک ؛گزینه سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا:

جهت اخذ اقامت یونان دو گزینه دارید ؛ گزینه اول سرمایه گذاری است و شایان ذکر است که در صورت سرمایه گذاری در ملک، از 1 می 2023، حداقل مبلغ مورد نیاز 500000 یورو در منطقه بزرگ آتن، تسالونیکی، میکونوس و سانتورینی است. در سایر مناطق، حداقل مبلغ مورد نیاز 250000 یورو است و گزینه دوم تمکن مالی است که مجوزهای اقامت مستقل مالی به مدت دو سال معتبر است و در صورت درخواست 1000 یورو هزینه دارد.
نگران نباشید ؛با کمی تحقیق، پشتکار و حوصله، مجوز اقامت خود را در اروپا در دست خواهید داشت! اگر خوش شانس باشید خود را در جاده ای بسیار باریک و یک بانده در تپه ها درست در جنوب هراکلیون، در جزیره یونانی کرت خواهید یافت.باغ های انگور و زیتون، مناظر دریا در دوردست، تپه های زیبا، خانه های سنگی روستایی، خورشید گرم در آسمان درخشان یونانی را آبی خواهید یافت. همه چیز با یک حس کلی از آرامش غرق خواهد شد.
چرا بسیاری از مهاجران می خواهند در یونان زندگی کنند؟ خوب، وقتی زمانی را در این کشور می گذرانید، درک جذابیت آن کار سختی نیست. این ترکیبی جذاب از محیط، مناظر، غذا و مردم است.

ویزای طلایی یونان:

دریافت اقامت دائم سریع از راه برنامه ویزای طلایی یونان محبوب ترین برنامه یونان است.ملکی در یونان میخرید. در عوض، فهرستی از مزایایی را به دست می‌آورید که در مورد یونان، واقعاً سودمند هستند. در این مورد، مزایا شامل سفر بدون روادید در سراسر منطقه شنگن اروپا (26 کشور در اروپای غربی) و امکان دریافت شهروندی یونان و پاسپورت یونانی در مدت هفت سال است. و فراموش نکنید، شما فقط پول خود را به مقامات یونان نمی‌دهید، بلکه آن را برای املاک و مستغلات خرج می‌کنید. برای شما. با دقت انتخاب کنید و می توانید به خانه رویایی خود برسید.
آنچه در مورد ویزای طلایی یونان متقاعد کننده است هزینه آن است. با 250000 دلار، مقرون به صرفه ترین گزینه ویزای طلایی در تمام اروپا است (یونان با مالت همسایه است). این امر یونان را به محبوب ترین مقصد در میان مهاجران جهانی تبدیل می کند که به دنبال سریع ترین مسیر برای اقامت دائم با یک آدرس اروپایی هستند.

مزایای ویزای طلایی یونان :

اقامت دائم یونان:

شما از همان ابتدا ویزای اقامت دائم دریافت می کنید، نه اقامت موقت، که در میان بسیاری از کشورهای دیگر ویزای طلایی رایج است. این فرآیند 30 تا 60 روز طول می کشد، اما پس از تکمیل، شما یک مقیم یونان هستید.
می توانید املاک زیادی را با قیمت 250000 دلار پیدا کنید.حق زندگی در یونان به عنوان یک مقیم دائم دارید، با این حال محدودیتی برای مدت اقامت در یونان وجود ندارد. برعکس، حداقل زمانی برای اقامت در کشور وجود ندارد. این موضوع ؛ یونان را از بقیه کشورهای ویزای طلایی متمایز میکند.بسیاری از گزینه های دیگر ویزای طلایی از شما میخواهند که هر سال مدت زمان مشخصی را در کشور بمانید تا واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوید.سفر بدون ویزا در منطقه شنگن اروپا.این یک سفر بزرگ است. از آنجایی که شما اقامت دائم دارید، شما و خانواده‌تان می‌توانید بدون قوانین ویزا که گردشگران و ساکنان موقت را به ۹۰ روز محدود می‌کند، در اطراف منطقه شینگن بگردید. منطقه شینگن منطقه 26 کشوری است که از ایسلند تا یونان، اسپانیا تا فنلاند امتداد دارد و امکان رفت و آمد بدون ویزا را برای ساکنان دائم کشورهای منطقه شینگن فراهم می‌کند.

اقامت خانواده گی در یونان :

اقامت برای کل خانواده، از جمله کودکان زیر 21 سال، و والدین متقاضی اصلی و همسر قابل اعمال است.این امر در بین گزینه های ویزای طلایی نسبتاً رایج است، اگرچه در برخی کشورها؛هزینه های اضافی را برای اعضای خانواده دریافت کنید.دسترسی به سیستم های مراقبت های بهداشتی و آموزشی یونان.برای والدینی که فرزندانشان در سن دانشگاه هستند، اقامت دائم یونان به این معنی است که بچه ها می توانند به صورت رایگان در دانشگاه های یونان تحصیل کنند. در مورد مراقبت های بهداشتی، این سیستم بسیار خوب است و در یک نظرسنجی در سال 2021 در رتبه چهاردهم جهان قرار دارد. (در مقام مقایسه، ایالات متحده در رتبه 37 قرار دارد).

پاسپورت و شهروندی یونان:

واجد شرایط بودن برای درخواست شهروندی یونان پس از هفت سال اقامت.این شاید مهمترین مزیت برای هر مهاجری باشد که در نهایت می‌خواهد خانه جدیدی پیدا کند – امکان اخذ پاسپورت محلی.
گذرنامه یونانی یک پاسپورت اتحادیه اروپا است، به این معنی که پس از دریافت آن، می توانید در هر لحظه تصمیم بگیرید؛ بدون ویزا در هر نقطه از مجموعه 27 عضو اتحادیه اروپا زندگی کنید.می‌توانید از یونان به پرتغال، یا اسپانیا، یا ایتالیا و هر کشور عضو شنگن و حتی آمریکا و کانادا بدون ویزا دیدن کنید.

به طور کلی، پاسپورت یونانی در رتبه هشتم جهان قرار دارد و با نروژ، مالتا و . سفر بدون ویزا به 186 کشور ارائه می دهد. این تنها یک کمتر از ایالات متحده در 187 کشور است. به طور کلی، پاسپورت یونانی در رتبه هشتم جهان قرار دارد. برای درخواست ویزای طلایی یونان، باید فرآیند را در خارج از یونان، در سفارت یا کنسولگری یونان آغاز کنید. در حالی که یونان زادگاه دموکراسی است، زادگاه بوروکراسی نیز هست.

یونانی ها وزنه های سنگین المپیک در این ورزش خاص هستند. صبر فقط یک فضیلت نیست، در اینجا به اندازه پول ارزشمند است.شما مشکلات را تحمل می کنید اما ارزش آن را دارد؛ زیرا ویزای طلایی یونان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین فرصت ها برای اخذ اقامت دائم و سریع در اروپا است. همچنین یونان؛ یک مسیر نسبتا سریع برای شهروندی و یکی از قوی ترین پاسپورت های جهان را دارا می باشد.تمکن مالی فرانسه -گزینه سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا

تمکن مالی فرانسه -گزینه سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا

یکی از سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا تمکن فرانسه است.چنانچه شما واجد شرایط تمکن فرانسه باشید در کمتر از ۳ ماه میتوان اقامت فرانسه از راه تمکن مالی را بدست آورد. تنها متقاضی باید شرایط اثبات درآمد از منابع مالی خود را ارائه کند ؛ در این صورت اقامت یکساله شما صادر میشود و شما و خانواده میتوانید از اقامت در فرانسه لذت ببرید. نکته قابل توجه این گزینه ؛ تعهد کار نکردن در فرانسه است.این اقامت یکساله قابل تمدید تا ۵ سال خواهد بود و پس از آن به اقامت دائم تبدیل میشود.شما میتوانید اطلاعات جامعی از شرایط تمکن مالی فرانسه؛مراحل انجام کار تمکن مالی فرانسه؛هزینه تمکن مالی فرانسه و هر گونه اطلاعات بیشتر در بخش روش تمکن مالی در وبسایت ما مطالعه فرمایید. و در صورت تمایل با تماس با دفتر ما وقت مشاوره بگیرید.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

سوالات متداول:

سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا:

1-اقامت در اروپا چگونه کار می کند؟

معیارهای واجد شرایط بودن برای اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا به شرح زیر است. شما باید حداقل 5 سال در کشور اتحادیه اروپا که در آن درخواست داده اید زندگی کرده باشید. شما باید توانایی مالی برای حمایت از خود را داشته باشید. اگر وابستگان دارید، باید ثابت کنید که ابزار کافی برای حمایت از آنها نیز دارید.

2-کدام کشورها اقامت آسان می دهند؟

در اروپا کشورهایی که به راحتی اجازه اقامت می دهند عبارتند از پرتغال، قبرس، یونان،  مالت.

3-ساکنان اتحادیه اروپا چه حقوقی دارند؟

به عنوان یک تبعه اتحادیه اروپا، حق زندگی و حرکت در اتحادیه اروپا بدون تبعیض بر اساس ملیت دارید. همچنین می‌توانید از حمایت بیشتر از مصرف‌کننده نسبت به کشور خود بهره مند شوید و به شرط رعایت برخی شرایط، می‌توانید در هر نقطه از اتحادیه اروپا به مراقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشید.

4-چه مدت می توانید بدون اقامت در اروپا بمانید؟

90 روز؛شما می توانید 90 روز در هر دوره 180 روزه در منطقه شنگن بمانید. برای هر یک از این حالت ها به صورت جداگانه محاسبه می شود. به عنوان مثال، پس از اقامت 90 روزه در منطقه شینگن، فرد می تواند بلافاصله به کرواسی سفر کند و 90 روز دیگر در آنجا بماند. دوره مرجع 180 روزه ثابت نیست.

۵-چگونه اقامت اتحادیه اروپا را ثابت کنم؟

یک گواهی ثبت معتبر که هنگام ورود شما به کشور میزبان صادر شده است. شواهدی مبنی بر اینکه شما در این کشور زندگی می کرده اید، مانند قبوض آب و برق و قراردادهای اجاره. شواهدی مانند فیش حقوقی، صورت‌حساب بانکی، اظهارنامه مالیاتی مبنی بر اینکه شما مشغول به کار، تحصیل، خوداشتغالی، خودکفایی یا جستجوی کار بوده‌اید.

۶-کدام کشور برای دریافت روابط عمومی در اروپا سخت تر است؟

که به خاطر مناظر زیبا و استاندارد بالای زندگی اش شناخته شده است، سوئیس یکی از دقیق ترین فرآیندهای شهروندی در اروپا را ارائه می دهد. خارجی هایی که مایلند شهروند سوئیس شوند باید حداقل 10 سال در سوئیس اقامت داشته باشند و دارای مجوز اقامت C باشند.

۷-ارزان ترین اقامت دائم اروپا چیست؟

قبرس ارزانترین اقامت را میدهد.

۸-چگونه می توانم یک سال در اروپا زندگی کنم؟

ویزا. اگر قصد دارید یک سال در اروپا کار کنید، یا اگر می خواهید یک سال کامل را در یک کشور بمانید، به ویزا نیاز دارید. ویزاهای مختلفی وجود دارد و هر کشور معیارهای ورود متفاوتی دارد. اکثر کشورها ویزای کار، ویزای خانوادگی، ویزای دانشجویی یا ویزای بازنشستگی را ارائه می دهند.

۹-سریع ترین شهروندی در اروپا چیست؟

پرتغال ساده ترین کشور اروپایی است که می توانید در آن شهروندی دریافت کنید. ساده ترین راه برای شهروندی پرتغال گرفتن ویزای طلایی پرتغال است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک خانه، یک تجارت یا ملکی به ارزش 500000 یورو سرمایه گذاری کنید.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا