فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانپاسپورت دوم و شهروندی

بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته (مهاجرت از راه تمکن مالی )
چیست؟بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته (مهاجرت از راه تمکن مالی ) اقامت از راه تمکن مالی چیست؟

اقامت از راه تمکن مالی چیست؟

اقامت اروپا از راه تمکن مالی برای بسیاری افراد متمکن از جمله  بازنشسته ها مناسب است ؛ راه مهاجرت بدون سرمایه گذاری و بدون زبان و حضور ؛ رویای بازنشستگی در ویلا در فرانسه را محقق میکند. بازنشستگی در کشور محل تولد پدربزرگ و مادربزرگ خود ؛فرقی ندارد اقامت اروپا تمکن بازنشسته ؛ راه مهاجرت بدون سرمایه گذاری و بدون زبان و حضور را فراهم میکند. افرادیکه  آرزوی بازنشستگی در اروپا را دارد دلایل منحصر به فردی برای این کار دارد.
اگر شما هم میتوانید به پشتوانه مالی خود و بدون کارکردن در اروپا ؛ معیشت خود و خانواده را تامین کنید.اروپا مقصدی ایده آل برای شما هم خواهد بود.اروپا همچنان مورد علاقه اتباع خارجی بازنشسته است.آنها می خواهند از سیستم مالیاتی، مراقبت های بهداشتی و کیفیت زندگی بالاتر در بسیاری از کشورهای اروپایی برخوردار شوند.بعلاوه سرگرمی بازنشستگان مسافرت است آنهم در قاره ای متنوع مانند اروپا که امکان سفر بدون ویزا را برای آنها فراهم میکند. بسیاری از کشورهای اروپایی؛ ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) به اتباع خارجی می دهند.فقط آنها باید قادر به رعایت معیارهای واجد شرایط باشند.
برخی ازاقامت اروپا تمکن بازنشسته ؛ راه مهاجرت بدون سرمایه گذاری و بدون زبان و حضور راهی عالی برای اتباع غیر اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا برای به دست آوردن شهروندی دوم در اتحادیه اروپا (EU) است. به آنها امتیازات و مزایای زیادی مانند سفر بدون ویزا و اقامت در بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر اعطا می کند.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

نحوه بازنشستگی در اروپا (مهاجرت به اروپا از راه تمکن مالی)

نحوه بازنشستگی در اروپا (مهاجرت به اروپا از راه تمکن مالی)

اولین قدم برای بازنشستگی در اروپا تصمیم گیری در مورد کشوری است که می خواهید در آن مستقر شوید. کشورهای زیادی در اروپا وجود دارند که اقامت اروپا تمکن بازنشسته ؛ راه مهاجرت بدون سرمایه گذاری و بدون زبان و حضور خاصی ارائه می دهند. برخی از کشورها راهی برای افرادی که به دنبال گذراندن دوران بازنشستگی خود در خارج از کشور اروپایی هستند ارائه می دهند.
چه کسانی واجد شرایط بازنشستگی در اروپا (مهاجرت از راه تمکن مالی) هستند؟
علاوه بر اتباع اتحادیه اروپا که این امتیاز را دارند که در هر کشور اتحادیه اروپا که دوست دارند بازنشسته شوند. شهروندان دیگر کشورها که مایل به بازنشستگی در اروپا هستند باید برای ویزای اروپا درخواست دهند.شرایط لازم برای هر ویزا بر اساس محل صدور کشور متفاوت خواهد بود. برای برخی از ویزاها، متقاضی باید دارای سن خاصی باشد یا مقدار مشخصی از درآمد بازنشستگی داشته باشد. با این حال، اکثر ویزاها مستلزم آن هستند که متقاضی به اندازه کافی خودکفا باشد.در واقع شما باید به دولت مطبوع وابسته نباشد.
بنابراین، مهم است که اتباع خارجی که به دنبال گذراندن دوران بازنشستگی خود در یک کشور اروپایی هستند.نه تنها می توانند شرایط مالی ویزای خاص خود را برآورده کنند، بلکه بودجه لازم برای حمایت از استاندارد زندگی مطلوب خود را نیز داشته باشند.چه کسانی واجد شرایط بازنشستگی در اروپا (مهاجرت از راه تمکن مالی) هستند؟

آیا ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) برای فرانسه وجود دارد؟

راه‌هایی برای اقامت اروپا تمکن بازنشسته ؛ راه مهاجرت بدون سرمایه گذاری و بدون زبان و حضور؛  اتباع غیر اتحادیه اروپا/EEA در فرانسه با سایر مسیرهای مهاجرتی وجود دارد.
برای بازنشستگی در فرانسه، اتباع غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا ابتدا باید ساکن فرانسه شوند. راه های زیادی برای اخذ اقامت قانونی فرانسه وجود دارد. یکی از راه های مطلوب برای اخذ اقامت فرانسه از طریق اجازه اقامت Carte de Sejour است.
اگر بیش از 3 سال است که با کارت اقامت در فرانسه زندگی می کنید، می توانید برای Carte de Sejour در نزدیک ترین استان یا شعبه فرعی به خانه فرانسوی خود درخواست دهید. این اجازه اقامت به تبعه خارجی اجازه می دهد تا حداکثر 1 سال در فرانسه بماند.
بر خلاف اتباع اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / سوئیس، سایر شهروندان  باید برای ویزای اقامت طولانی مدت فرانسه (visa de long séjour)  درخواست دهند. پس از ورود به فرانسه، دارندگان ویزا باید طی 2 تا 3 ماه اول اقامت خود در این کشور برای اجازه اقامت اقدام کنند.

برای اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

اقامت اروپا تمکن بازنشسته:

گزینه دیگر برای بازنشستگان، درخواست ویزای بازدید کننده فرانسه (ویزای ویزیتور VLS-TS) است. برای دریافت ویزای بازدید کننده، متقاضیان باید ثابت کنند که دارای بودجه و/یا درآمد لازم برای تامین مالی کافی بازنشستگی خود در فرانسه هستند. این درآمد می تواند از حقوق بازنشستگی، پس انداز شخصی یا سرمایه گذاری های مالی حاصل شود و باید حداقل معادل حداقل دستمزد فرانسه) باشد.
علاوه بر این، بازنشستگان خارجی در فرانسه تحت ویزای بازدیدکننده باید بیمه درمانی خصوصی داشته باشند و اظهارنامه ای مبنی بر عدم انجام کار حقوقی در مدت زندگی در فرانسه ارائه دهند.
پس از 1 سال، دارندگان ویزای بازدید کننده فرانسه می توانند ویزای VLTS خود را با مجوز اقامت ویزیتور جایگزین کنند و پس از 5 سال اقامت در فرانسه می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.آیا ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) برای فرانسه وجود دارد؟

ویزای اقامت اروپا تمکن بازنشسته پرتغال (ویزای D7)

در مقایسه با سایر ویزاهای بازنشستگی، پرتغال یکی از بهترین گزینه ها را در اروپا از طریق ویزای D7 ارائه می دهد. این ویزا که به آن نیز معروف است ویزای غیرفعال درآمد پرتغال، به اتباع غیر اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا این امکان را می دهد که اقامت موقت در پرتغال را برای خود و اعضای نزدیک خانواده خود دریافت کنند، در صورتی که قادر به برآوردن این شرایط هستند. الزامات درآمد غیرفعال.
برای واجد شرایط بودن برای ویزای D7، بازنشستگان باید حداقل حداقل دستمزد پرتغال (9870 یورو در سال) در درآمد غیرفعال داشته باشند. این درآمد غیرفعال می تواند از حقوق بازنشستگی، درآمد اجاره، سود سهام سرمایه گذاری، حق امتیاز یا کار از راه دور حاصل شود. علاوه بر این، دارندگان ویزای D7 باید حداقل 183 روز متوالی در سال در پرتغال اقامت داشته باشند و ساکن مالیات پرتغال شوند.
ویزای D7 برای 2 سال اولیه معتبر است و برای 3 سال دیگر قابل تمدید است. دارندگان ویزای D7 می توانند برای اقامت دائم پرتغال پس از 5 سال اقامت در پرتغال و شهروندی پرتغال پس از 6 سال اقامت قانونی درخواست دهند.

شما میتوانید در مورد  اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی  اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) پرتغال (ویزای D7)

ویزای تمکن مالی اسپانیا (ویزای بازنشستگی -مهاجرت از راه تمکن مالی اسپانیا)

یکی دیگر از مقاصد محبوب برای بازنشستگان خارجی، اسپانیا است که برای کسانی که می خواهند دوران بازنشستگی خود را در این کشور اروپای غربی بگذرانند، ویزای تمکن مالی ارائه می دهد. از طریق این ویزای اسپانیا، دارندگان ویزا می توانند شریک زندگی و فرزندان تحت تکفل خود را در درخواست ویزای خود بگنجانند.
برای واجد شرایط بودن برای ویزای تمکن مالی ، متقاضیان باید حداقل شرایط مالی حداقل 25816 یورو در سال را داشته باشند (اگر اعضای خانواده شما در اسپانیا به شما ملحق شوند این مبلغ بیشتر خواهد بود). این درآمد می تواند از سرمایه گذاری، درآمد بازنشستگی، یا درآمد حاصل از کار خارج از اسپانیا باشد.
علاوه بر برآورده کردن شرایط مالی، بازنشستگان خارجی همچنین باید بیمه درمانی خصوصی کامل داشته باشند و مدارک اقامت در اسپانیا (سند، قرارداد اجاره یا سایر مدارک اقامتی) را نشان دهند.
پس از ورود بازنشسته به اسپانیا، او باید ظرف 30 روز از دولت اسپانیا به عنوان Permiso de Residencia (کارت اقامت) نیز شناخته می شود، دریافت کند. ویزای تمکن اسپانیا در ابتدا به مدت 1 سال اعتبار دارد و سپس می توان آن را به مدت 2 سال در هر زمان تمدید کرد. بازنشستگان خارجی پس از 5 سال اقامت در اسپانیا می توانند برای اقامت دائم اسپانیا اقدام کنند.
پس از 10 سال اقامت تمام وقت در اسپانیا، اتباع خارجی واجد شرایط درخواست شهروندی اسپانیا خواهند بود. با این حال، همه متقاضیان شهروندی باید درخواست شهروندی را با دقت بررسی کنند زیرا اسپانیا تابعیت مضاعف را مجاز نمی‌داند.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی  کلیک کنید.

ویزای تمکن مالی اسپانیا (ویزای بازنشستگی -مهاجرت از راه تمکن مالی اسپانیا)

ویزای خود حمایتی اقامت ایتالیا (ویزای بازنشستگی مهاجرت از راه تمکن مالی ایتالیا)

بازنشستگانی که مایل به زندگی در La Dolce Vita هستند ممکن است واجد شرایط ویزای انتخابی اقامت ایتالیا باشند. ویزای اقامت انتخابی ایتالیا به اتباع غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا این امکان را می دهد که در صورت داشتن شرایط درآمدی برای این ویزا، در ایتالیا زندگی کنند.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای اقامت انتخابی ایتالیا، اتباع خارجی باید از نظر مالی کاملاً خودکفا باشند. این بدان معناست که همه متقاضیان باید حداقل 31000 یورو در سال درآمد داشته باشند. در صورتی که دارنده ویزا وابستگان (شریک و فرزندان تحت تکفل) همراه خود در ایتالیا داشته باشد، درآمد سالانه بیشتری مورد نیاز خواهد بود.
دارندگان ویزا در ویزای اقامت انتخابی اجازه کار ندارند، حتی برای یک کارفرمای از راه دور و/یا غیر ایتالیایی. تمام درآمدها باید به طور مستقل دریافت شود.
این ویزا در ابتدا به مدت 1 سال اعتبار دارد و تا زمانی که دارنده ویزا هنوز بتواند معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشد قابل تمدید است. پس از 5 سال اقامت در ایتالیا تحت این ویزا، اتباع خارجی واجد شرایط درخواست اجازه اقامت دائم ایتالیا خواهند بود. پس از 5 سال اقامت دائم در ایتالیا، اتباع خارجی واجد شرایط درخواست تابعیت ایتالیا خواهند بود.ویزای خود حمایتی اقامت ایتالیا (ویزای بازنشستگی مهاجرت از راه تمکن مالی ایتالیا)

اقامت اقامت اروپا تمکن بازنشسته یونان :

کسانی که آرزوی بازنشستگی در یک جزیره یونانی در دریای مدیترانه را دارند؛ممکن است با درخواست مجوز اقامت یونان ،رویاهایشان برآورده شود. این ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) یونان اقامت را به اتباع خارجی دارای تمکن مالی ارائه می دهد.باید حداقل شرط درآمد غیرفعال 24000 یورو در سال را برآورده کنند.
طبق این ویزا، اتباع خارجی می توانند اعضای خانواده تحت تکفل واجد شرایط را با خود به یونان بیاورند.حتی می توانند از راه دور برای کارفرمایان غیریونانی کار کنند.
مجوز اقامت یونان برای افراد مستقل مالی برای 2 سال اولیه معتبر است و پس از آن می توان آن را برای یک دوره 3 ساله در هر بار تمدید کرد. پس از 5 سال اقامت تحت این ویزا، اتباع خارجی می توانند برای اقامت دائم یونان اقدام کنند.
پس از 7 سال اقامت تمام وقت در یونان، دارندگان ویزا می توانند برای شهروندی یونان درخواست دهند. مشروط بر اینکه بتوانند در آزمون زبان یونانی قبول شده و شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشند.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

اقامت بازنشستگی یونان-مهاجرت از راه تمکن مالی یونان :

ویزای تمکن اتریش ( مهاجرت برای افراد بازنشسته)

اتباع غیر اتحادیه اروپا / EEA که مایل به بازنشستگی در اتریش هستند.ممکن است با درخواست ویزای استثنایی اشتغال سودمند اتریش واجد شرایط این کار باشند. این ویزای اتریش به بازنشستگان و سایر افرادی که قادر به برآورده کردن شرایط درآمد غیرفعال هستند اجازه اقامت میدهد.
برای واجد شرایط بودن برای ویزای استثنایی تمکن مالی اتریش، متقاضیان باید حداقل ۲۳۱۹۹ یورو درآمد سالانه دریافت کنند.ضمنا باید از منابع غیر فعال مانند حقوق بازنشستگی، سرمایه گذاری های اجاره ای، سود سهام و/یا سایر سرمایه گذاری ها به دست آید. دارندگان ویزا مجاز به کار تحت این ویزا نیستند.
ویزای تمکن مالی اتریش به مدت یک سال معتبر است . تا زمانی که متقاضی بتواند شرایط واجد شرایط بودن را برآورده کند قابل تمدید است. پس از 5 سال اقامت در اتریش تحت این ویزا، اتباع خارجی واجد شرایط درخواست اقامت دائم خواهند بود. در صورتی که متقاضی قادر باشد آلمانی را در سطح B1 بر اساس چارچوب مرجع مشترک اروپایی (CEFR) برای زبان ها صحبت کند. پس از 10 سال اقامت تمام وقت در اتریش، اتباع خارجی می توانند برای شهروندی اتریش درخواست دهند. لازم به ذکر است که اتریش تابعیت مضاعف را به رسمیت نمی شناسد و بنابراین، اتباع خارجی ممکن است مجبور به سلب تابعیت قبلی خود شوند.ویزای تمکن اتریش ( مهاجرت برای افراد بازنشسته)

ویزای اقامت اروپا تمکن بازنشسته قبرس

اگر می خواهید در یک جزیره مدیترانه ای با قیمت ارزان بازنشسته شوید، باید درخواست ویزای رده F قبرس را در نظر بگیرید.
این ویزا به اتباع خارجی و خانواده آنها در ازای رعایت حداقل درآمد، اقامت ارائه می دهد. الزامات درآمدی قبرس یکی از کمترین ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) در اروپا است.
متقاضیان برای واجد شرایط بودن برای درخواست حداقل به ۹۵۶۸ یورو در سال در جریان های درآمد غیرفعال نیاز دارند. اگر افراد تحت تکفل دارنده ویزای اصلی قبرس را همراهی کنند، این تعداد بیشتر خواهد بود. افراد در قبرس تحت ویزای رده F مجاز به کار نیستند.
برای حفظ ویزا، دارندگان ویزا باید حداقل هر 2 سال یک بار از قبرس بازدید کنند. هیچ نیازی به زبان وجود ندارد و انگلیسی به طور گسترده در سراسر کشور جزیره صحبت می شود.
پس از 5 سال اقامت در قبرس، دارندگان ویزا می توانند برای اقامت دائم قبرس اقدام کنند. درخواست تابعیت برای قبرس پس از 7 سال اقامت تمام وقت قابل انجام است.ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) قبرس

ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) ایرلند:

هرکسی که مایل است برای بازنشستگی خود به جزیره ایرلند مهاجرت کند می‌تواند واجد شرایط درخواست مجوز اقامت تمکن مالی ایرلند باشد. ایرلند به اتباع خارجی که درآمد فردی حداقل 50000 یورو در سال دارند اجازه اقامت در ایرلند را می دهد.
این مجوز مهاجرت اغلب به عنوان ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) ایرلند نامیده می شود، همچنین به مبلغی مقطوع معادل هزینه یک خانه ایرلندی نیاز دارد. (حدود 100000 یورو)، برای پوشش هر گونه هزینه های ناگهانی و/یا غیرمنتظره قابل توجه. دارندگان ویزا همچنین ملزم به داشتن بیمه درمانی کامل هستند.
مجوز تمکن مالی ایرلند به مدت 1 سال معتبر است و میتوان آن را برای یک سال دیگر به طور نامحدود تمدید کرد. متاسفانه، مجوز تمکن مالی ایرلند ( Stamp 0 ) مسیری برای اقامت دائم یا شهروندی در ایرلند ارائه نمی دهد. علاوه بر این، دارندگان ویزا نمی توانند از اعضای خانواده تحت تکفل خود حمایت کنند تا با آنها به ایرلند بیایند. همه اعضای خانواده که مایل به همراهی دارنده ویزای Stamp 0 هستند باید برای ویزای ایرلند جداگانه درخواست دهند.ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) ایرلند:

برنامه اقامت اقامت اروپا تمکن بازنشسته مالت ( تمکن مالی):

یکی دیگر از جزایر مدیترانه ای که باید در آن بازنشسته شوید، مالتا است که میزبان انواع برنامه های ویزا برای جذب ثروت خارجی است. به عنوان مثال، برنامه اقامت جهانی مالت یک ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) عالی برای کسانی است که به دنبال گذراندن دوران بازنشستگی خود در یک جزیره گرم و آفتابی هستند.
برای واجد شرایط بودن برای برنامه اقامت جهانی مالت، بازنشستگان باید ملکی به ارزش حداقل 220000 یورو خریداری کنند. یا ملکی را با حداقل 8750 یورو در سال اجاره کنند. همه متقاضیان همچنین به بیمه درمانی با پوشش کامل برای خود و افراد تحت تکفل همراه (همسر، و همه اعضای تحت تکفل)) نیاز خواهند داشت.افرادی که تحت برنامه اقامت جهانی در مالتا هستند، اجازه کار نخواهند داشت. پس از 5 سال اقامت موقت در برنامه اقامت جهانی، اتباع خارجی می توانند برای اقامت طولانی مدت (اقامت دائم مالتا) درخواست دهند.برنامه اقامت بازنشستگی مالت ( تمکن مالی):

ویزای اقامت اروپا تمکن بازنشسته لتونی

بازنشستگانی که به دنبال نقل مکان به شمال شرق اروپا هستند می توانند برای ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) لتونی درخواست دهند. این ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) به افراد مسن برای مدت حداکثر 5 سال اجازه اقامت می دهد.
برای واجد شرایط بودن برای مجوز اقامت لتونی، همه متقاضیان باید به سن بازنشستگی در لتونی رسیده باشند (65 سال). بودجه کافی برای تامین هزینه اقامت خود در لتونی را داشته باشند. اجازه ورود و اقامت در لتونی را داشته باشند.برای برآورده کردن شرایط مالی برای این ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی)، بازنشستگان حداقل به 680 یورو در ماه (8160 یورو در سال) از یک جریان درآمد غیرفعال نیاز دارند. دارندگان ویزا واجد شرایط کار از راه دور از یک کارفرمای غیر لتونیایی هستند.پس از 5 سال اقامت در لتونی تحت این ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی)، میتوان اقامت دایم گرفت. پس از 5 سال اقامت دائم در لتونی، اتباع خارجی می توانند برای شهروندی لتونی درخواست دهند. مشروط بر اینکه بتوانند در آزمون زبان لتونی قبول شوند و تابعیتی سازگار با تابعیت دوگانه لتونی داشته باشند.
توجه کنید که لتونی به اتباع بعضی کشورها اقامت از طریق تمکن مالی می دهد. ایران جزو این مجموعه نیست. بنابراین ایرانیان مجاز به گرفتن اقامت تمکن مالی لاتویا نیستند. البته ویزای طلایی لاتویا که همان خرید ملک 250 هزار یورویی کماکان برای ایرانیان معتبر است.ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) لتونی

تفسیر اقامت اروپا تمکن بازنشسته یا ویزای خود حمایتی:

بسیاری از متقاضیان می پرسند که آیا ویزای تمکن مالی یا خود حمایتی ؛ فقط برای بازنشستگان است ؟این چه نوع اقامتی است ؟ چرا این کشورها این نوع اقامت را ارائه میکنند؟ در واقع چه نفع برای کشورهای ارائه دهنده دارند؟ در پاسخ باید گفت که این نوع اقامت و مهاجرت صرفا برای بازنشستگان نیست. و طیف های دیگری از جامعه هم میتواند از این برنامه استفاده کند.اما از آنجایی که در این نوع اقامت و مهاجرت در همه جای دنیا؛ با عنوان اقامت خود حمایتی یاد میشود.پس در ذات این روش بدون اجازه کار بودن نهفته است یعنی متقاضی حق کار ندارد.

سوال این است که چه طیفی از جامعه از کار کردن برای معاش معاف هستند؟ بدیهی است که افراد متمکن ؛ و پولدار جامعه ؛ برای امرار معاش خود و خانواده از کارکردن بی نیاز هستند. لذا این گروه از متقاضیان واجد شرایط اخذ اقامت تمکن مالی هستد.البته در برخی موارد نادر علیرغم داشتن تمکن مالی بالا ؛ ویزای تمکن رد میشود .دلایل ریجکتی اقامتی متفاوت است اما اگر اداره مهاجرت متقاعد نشود که متقاضی واقعا به قصد اقامت بدون کار درخواست داده است. در ان صورت احتمال ریجکتی افزایش خواهد یافت.

چنانچه در مورد سریعترین زمان اخذ اقامت اروپا مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

مهاجرت اروپا از راه تمکن

سوالات متداول:

بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته (مهاجرت از راه تمکن مالی )

1- آیا با ویزای تمکن مالی ؛ فرزندان میتوانند کارکنند و یا تحصیل کنند؟

بله ؛ اگر منظور فرزندان بالای ۱۸ سال است که اساسا روش تمکن شامل حال انها نمیشود و اگر منظور اینست که وقتی شما اقامت بگیرید و در سالهای بعد فرزندان از ۱۸ سال عبور کنند ؛ بله آنها میتوانند کار کنند. ضمنا در صورت اقامت شما و فرزندان تحت تکلفل ؛ آنها از تحصیل رایگان برخوردار هستند.

۲-آیا با اقامت تمکن مالی ؛ در سال بعد امکان تغییر روش اقامتی وجود دارد؟

بله شما در سال دوم به بعد در صورت داشتن شرایط میتوانید گروه اقامتی خود را تغییر دهید.

۳- چه تضمینی برای تمدید سال دوم به بعد برای روش تمکن مالی اروپا وجود دارد؟

اساسا هیچ تضمینی در حوزه مهاجرت وجود ندارد ؛ اما آنچه که بدیهی است اینست که شما باید شرایط تمکدید اقامت از راه تمکن مالی را در سال دوم حفظ کرده باشید.

۴- آیا پس از اقامت یکساله برای تمدید سال بعد اقامت اروپا ؛ نیاز به مدرک زبان خواهد بود؟

خیر برای تمدید اقامت تمکن مالی اروپا ؛ نیاز به مدرک زبان نیست.

۵- آیا برای تمدید سال دوم اقامت اروپا از راه تمکن نیاز به حضور فیزیکی خواهد بود؟

اگر منظور شما برای انجام پروسه تمدید است بله شما حتما باید شخصا برای تمدید اقامت در کشور اروپایی حضور داشته باشید. ضمنا ۶ ماه در سال را بطور پیوسته در کشور اروپایی زندگی کرده باشید.

۶-آیا اقامت تمکن مالی اروپا ؛ صرفا برای افراد بازنشسته است؟

خیر ؛ هر فرد که واجد شرایط باشد صرف نظر از سن و سابقه میتواند در خواست اقامکت اروپا از راه تمکن مالی یا دخود حمایتی نماید.

۷- آیا اقامت اروپا از راه خود حمایتی محدودیت سنی دارد؟

خیر در قوانین مهاجرتی تمکن مالی کشورهای دارای تمکن مالی ؛ هیچ اشاره ای به سن نشده است .

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا