فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتپاسپورت دوم و شهروندیمهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزیویزای توریستی کانادا

مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

اقامت کانادا از طریق تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل :مراحل تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

تبریک می گویم! شما یکی از مهمترین تصمیمات زندگی خود را گرفته اید. ادامه تحصیل فرزندتان در کانادا بی نظیر ترین فرصت بخصوص برای افراد زیر ۱۸ سال است. مناسب ترین راه برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل ؛ مدارس شبانه روزی مستقل است.

مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا روشی میانبر و مقرون به صرفه برای افراد زیر ۱۸ سال است. تحصیل در کانادا می تواند یک تجربه ارزشمند در زندگی شما یا فرزندانتان باشد. سیستم آموزشی کانادا زمینه های غنی از گزینه ها را برای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. مدارس، برنامه ها و مکان های مشهور جهانی متعددی برای انتخاب وجود دارد. کانادا دارای بهترین و پیشرفته ترین سیستمهای آموزشی در جهان است . در کانادا؛ محیطی بسیار مناسب مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی برای افراد زیر ۱۸ سال فراهم است.

برای ما ایرانیان مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا روشی میانبر و مقرون به صرفه برای افراد زیر ۱۸ سال است.مدارک تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

ویزای همراه والدین برای اقامت تحصیلی فرزندان زیر ۱۸ سال:

مدارس شبانه روزی در کانادا راه میانبری برای اخذ اقامت کانادا برای والدین نیز است. شما میتوانید با ویزای همراه کانادا برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل اقدام کنید.در زیر اطلاعات جامعی در مورد مدارس شبانه روزی کانادا ارائه می شود.سپس در مورد ؛خدمات کاسپین مهاجر برای تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی کانادا مطالب ارزنده ارائه خواهد شد. موضوع آینده این نوع مهاجرت بسیار اهمیت دارد . لذا در این مقاله؛ نقشه راه مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل پس از دیپلم در کانادا آمده است . دراین نقشه راه؛  نکات مهم و کلیدی پس از اخذ دیپلم ذکر میشود. لذا مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا روشی میانبر و مقرون به صرفه برای افراد زیر ۱۸ سال است.

یکی دیگر از نگرانی های والدین تعطیلی فرزندان در تابستان است. برای مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا ؛ مجموعه ای کامل در پکیج تعریف می شود . کمپ تابستانی مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا ؛به عنوان بخشی از این مجموعه  پیش بینی میشود. موضوع کمپ و همچنین قیمومیت- سرپرستی افراد زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی کانادا در خدمات کاسپین مهاجر گنجانده شده است. 

در بخشهای بعدی این مقاله شرایط ویزای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸ سال در  مدرسه شبانه روزی در کانادا آمده است. همچنین شما میتوانید از مزایای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸ سال در  مدرسه شبانه روزی در کانادا‌ آگاه شوید.

مهاجرت خانواده گی از طریق تحصیل فرزند زیر ۱۸ سال در کانادا فرصت دیگری برای شما فراهم میکند. در ادامه موضوع  بسیار مهم  اسکان و خوابگاه برای مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا که یکی از دغدغه های والدین است بصورت مفصل تشریح شده است.

اطلاعات تکمیلی در مورد تحصیل مدارس بین المللی شبانه روزی فرانسه برای فرزندان زیر ۱۸ سال کلیک کنید.

هزینه های تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

مهاجرت تحصیلی از راه مدارس شبانه روزی در کانادا:

سیستم آموزشی کانادا یکی از بهترین ها در جهان است. اگر علاقه مند به ثبت نام فرزند خود در یک مدرسه شبانه روزی هستید، می توانیم به شما در انتخاب و ثبت نام در زیر کمک کنیم:

مدارس شبانه روزی مستقل کانادا (هزینه ها از 45000 دلار کانادا در هر سال تحصیلی شروع می شود، شهریه، اتاق و هیئت مدیره، باشگاه ها و برخی ورزش ها و فعالیت های فوق برنامه شامل می شود) .

اما مدارس خصوصی کانادا (هزینه ها از 22000 دلار کانادا در هر سال تحصیلی شروع می شود، شهریه، اتاق و هیئت مدیره، و برخی از فعالیت ها و ورزش های فوق برنامه شامل می شود).

در مدارس دولتی کانادا برای دانش آموزان بین المللی کوتاه مدت یا بلند مدت (هزینه ها از 19000 دلار کانادا در سال تحصیلی شروع می شود، شهریه، اتاق و هیئت مدیره، و فعالیت های فوق برنامه و ورزش شامل می شود. ).

مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا روشی سریع برای مهاجرت فرزندان است.ما اهمیت انتخاب آموزش مناسب برای فرزندانتان را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما به خانواده های مشتری خود کمک می کنیم تا یک مدرسه شبانه روزی مناسب در کانادا را انتخاب کنند . در فرآیند درخواست به شما کمک کنیم. هنگام انتخاب مدرسه مناسب برای فرزندتان، ما عواملی را که برای شما مهم است، در نظر میگیریم. مانند اینکه آیا مدرسه مستقل، آمادگی، خصوصی، دولتی، کاتولیک، درمانی، آموزش ویژه، نظامی، مختلط، پسرانه؛ دخترانه  باشد.

مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا ؛ فرصتی ارزنده در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. فرصت هایی برای برنامه نویسی ورزشی/ورزشی، IB یا AP (ما همچنین در مورد گزینه های روز مشورت می کنیم).

برای روشهای مهاجرت به کانادا  کلیک کنید.

حداقل تمکن مالی تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

تحصیل در مدارس خصوصی شبانه روزی کانادا:

اساسا در نظام آموزشی کانادا ،مدارس بین المللی و مدارس خصوصی ،هم به صورت روزانه و هم  به شکل شبانه روزی اداره می شوند. این مدارس بصورت پانسیون خدمات اسکان و تغذیه و سایر امکانات هنری و ورزشی را برای دانش آموزان بین المللی فراهم می کنند. لذا از نظر هزینه ، گرانترین موسسات آموزشی بشمار میروند. در عوض محیطی سرشار از شور و هیجان به واسطه حضور فرهنگ های متفاوت در کنار هم وجود دارد.

مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا شرایطی همراه با امنیت کامل به دانش آموزان بین المللی فراهم میکند و از این بابت رضایت خاطر کامل والدین فراهم میشود.

این مدارس شبانه روزی در محیط تحصیل بصورت مختلط و  پسرانه و دخترانه جدا از هم می باشد. در عین حال مدارس مختلط نیز وجود دارد.شهریه اینگونه مدارس در شهر هایی مانند تورنتو و ونکوور بسیار بالاست.  رقمی در حدود 50-60 هزار دلار در سال است.

مزایای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

خدمات کاسپین مهاجر برای تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی کانادا:

ما به دقت و آگاهانه شما را در مورد انتخاب مدرسه راهنمایی میکنیم . تورهای جامعی را در مدارس اقامتی/ شبانه روزی کانادا برگزار می نماییم . 

 شما باید در جریان تمام مهلت‌های ثبت نام قرار گیرید. (از جمله ارسال توصیه‌ها، تست SSAT، تست مهارت انگلیسی، آمادگی مصاحبه، ارسال رونوشت‌ها و غیره). لذا شما میتوانید در مورد فرآیند لیست انتظار، پذیرش/رد کردن پیشنهاد و ثبت نام کلی از مشاوران ما کمک بگیرید . در مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا ؛ ما کلیه هماهنگی لازم را انجام میدهیم.

ایجاد اکانت شما در مدرسه و فرم‌های مورد نیاز و سیستم صورت‌حساب از نیازهای ضروری است.مضافا درخواست، آزمایش، انتخاب واحد (موضوع)، جمع آوری واحدها و ثبت آنها در پروفایل آموزشی دانش آموز نیز الزامی می باشد که در همه امور شما از مشاوران ما بهره خواهید گرفت.

در پروسه مهاجرت از راه مدرسه شبانه روزی در کانادا ممکن است لازم باشد تغییراتی انجام شود. مثلا در صورت لزوم ؛ انتقال از مدرسه فعلی شما به مدرسه جدید را هماهنگ خواهیم کرد. از جمله این موارد انتخاب رشته/اعتبار برای سال تحصیلی آینده، آیین نامه رفتار، خرید کتاب، لوازم خوابگاه، تجهیزات ورزشی و غیره را شامل میگردد.

موسسه ما؛ دانش آموز و خانواده را بنا به درخواست آنها در مورد دوره انتقال در استقرار در روال جدید مدرسه کمک خواهند کرد. در طول سال تحصیلی برای نظارت بر پیشرفت دانش آموز به شما کمک میکنیم چگونه با مسیوی مستقیم فرزندتان در مدرسه ارتباط بگیرید. 

با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم در انتخاب و ثبت نام فرزند شما در یک مدرسه شبانه روزی در کانادا به شما کمک کنیم.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد پاسپورت کانادا و شرایط اخذ شهروندی کلیک کنید.

معایب تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

نقشه راه مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل پس از دیپلم در کانادا:

دانش آموزانی که از راه ؛ مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزی اقدام کنند؛ پس از دیپلم ؛ بومی تلقی می شود و به صورت رایگان وارد دانشگاه های دولتی بدون شهریه میشود. پس از دانشگاه اجازه کار سه ساله میگیرد. و یکسال پس از اشتغال اقامت دائم اخذ میکند و ۳ سال پس از اقامت دائم پاسپورت کانادا دریافت می کند. این نقشه راه ؛ نتیجه مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل است.  در مورد مسیر آینده تحصیلی دانش آموز پس از اخذ دیپلم در مدارس شبانه روزی کانادا به شرح ذیل است:

  • دانش آموز می تواند پس از اخذ دیپلم در کالج ها / دانشگاه های کانادا بصورت رایگان تحصیل کند.
  • در ادامه مجاز است بصورت رایگان  مقطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد را طی کند.
  • گزینه جایگزین دیگر که از نتایج  تحصیل در مدرسه شبانه روزی کانادا است  ؛ برنامه های تخصصی پزشکی پس از پایان تحصیلات مدرسه شبانه روزی کانادا طرفداران زیادی دارد.
  •  همچنین پس از تحصیل در مدرسه شبانه روزی کانادا ؛ کارشناسی حقوق انتخاب جایگزین برای دانش آموز است.
  •  و مهمتر اینکه در حین  تحصیل مدرسه شبانه روزی کانادا برای دانش آموزان دوره های انگلیسی رایگان برگزار میشود.

اکنون هر یک از موارد بالا را به طور مفصل در ذیل تشریح می کنیم.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا از طریق فامیلی و اسپانسر شیپ کلیک کنید.

شرایط ویزای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸ سال

کالج ها / دانشگاه های کانادا پس از پایان تحصیلات مدرسه شبانه روزی کانادا:

کالج‌ها و دانشگاه‌ها در کانادا تحصیلات پس از متوسطه را تشکیل می‌دهند. دانش‌آموز تنها زمانی می‌تواند درخواست دهد که تحصیلات متوسطه خود را به پایان برساند  و دیپلم دبیرستان خود را دریافت کند. خدمات ما می تواند به شما کمک کند برنامه مناسبی را در کالج یا دانشگاه کانادایی انتخاب کرده و برای آن درخواست دهید که با علایق و اهداف شما همسو باشد.

در دانشگاه های کانادا، دوره های کارشناسی که پس از فارغ التحصیلی مدرک لیسانس اعطا می کنند، معمولاً سه تا چهار سال طول می کشد. در همین حال، برنامه‌های کالج می‌تواند از یک تا چهار سال متغیر باشد و پس از اتمام، یک گواهی اعطا کند. هزینه های تحصیل به گزینه شبانه روزی (خانه اقامت، خوابگاه پردیس با یا بدون برنامه غذایی، یا مستقل) بستگی دارد. قیمت ها از شهریه 12500 دلار کانادا برای هر سال تحصیلی کامل (2 ترم) شروع می شود. قیمت ها از 12000 دلار کانادا برای هزینه های اقامت، اقامت و زندگی شروع می شود.

هدف ما این است که مناسب ترین موسسه آکادمیک را برای مشتریان خود انتخاب کنیم. جایی که آنها بر اساس تحصیلات و استعدادهای قبلی، دانش زبان انگلیسی، اهداف شغلی و آرزوهای زندگی، بهترین و مناسب ترین آموزش را دریافت خواهند کرد. تحصیل در کانادا در یک برنامه آکادمیک معتبر همچنین می تواند به شما امکان دهد پس از تحصیل برای اجازه کار درخواست دهید.

اگر مایل به دریافت مشاوره شخصی برای تحصیل در کانادا هستید، لطفاً امروز با ما تماس بگیرید.مراحل مدرسه شبانه روزی در کانادا

تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد:

تحصیلات تکمیلی در موسسات مختلف دانشگاهی در کانادا ارائه می گردد. برنامه های تحصیلات تکمیلی فرصتی را برای دنبال کردن یک رشته تحصیلی خاص فراهم میکند. متقاضیانی که قبلاً مدرک لیسانس یا معادل آن را تکمیل کرده اند میتوانند تحصیلات تکمیلی را شروع کنند. پرطرفدارترین آنها رشته های زیر است: مزایای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی در کانادا‌

برنامه های تخصصی پزشکی پس از پایان تحصیلات مدرسه شبانه روزی کانادا:

مدرک دکترای پزشکی معمولاً به چهار سال تحصیل در مقطع کارشناسی، سه تا چهار سال تحصیل در دانشکده پزشکی و نمره قبولی در آزمون مجوز پزشکی کشور نیاز دارد. پس از پایان تحصیلات در کلاس درس، فارغ التحصیلان باید محل اقامت خود را در جایی که حوزه تخصصی خود را انتخاب می کنند، تکمیل کنند.

در کانادا، برای تحصیل به عنوان پزشک پزشکی یا دندانپزشک، ابتدا باید مدرک لیسانس خود را تکمیل کنید (حداقل چهار سال) و برای دانشکده پزشکی انتخابی درخواست دهید. ما به شما در فرآیند جامع انتخاب دانشکده/برنامه پزشکی مناسب برای نیازهای شما در کانادا کمک خواهیم کرد.مهاجرت خانواده گی از طریق تحصیل فرزند زیر ۱۸ سال در کانادا

کارشناسی ارشد حقوق پس از تحصیل مدرسه شبانه روزی کانادا:

به منظور درخواست برای دانشکده حقوق و دکترای حقوق (مدرک حقوق) در کانادا، دانشجو باید ابتدا سه تا چهار سال دوره کارشناسی را در مقطع کارشناسی بگذراند (ممکن است استثنائات این قانون در استان کبک اعمال شود). ما به شما در انتخاب دانشکده حقوق مناسب در کانادا یا ایالات متحده کمک خواهیم کرد، در مورد آزمون LSAT، پذیرش معدل، مصاحبه، مدارک درخواست و فرآیند مشاوره به شما کمک خواهیم کرد.

ما خدمات و مشاوره فردی ارائه می دهیم و از نزدیک با شما همکاری می کنیم تا مسیری را هموار کنیم که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

دوره های انگلیسی در حین تحصیل مدرسه شبانه روزی کانادا:

انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) و فرانسوی به عنوان زبان دوم (FSL)

انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی در کانادا هستند. دانش آموزان شانس خود را برای موفقیت در کشور افزایش می دهند و از یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) یا فرانسه به عنوان زبان دوم (FSL) بهره زیادی خواهند برد. مربیان کانادایی دانش‌آموز هستند، تشویق می‌کنند و به دانش‌آموزان انگیزه می‌دهند تا مهارت‌های زبانی بالا را در بهترین حالت خود توسعه دهند.

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه یادگیری کوتاه‌مدت یا بلندمدت انگلیسی/فرانسوی را انتخاب کرده و در آن ثبت‌نام کنید. انواع بسیاری از مطالعات زبان در کانادا ارائه می شود:

دوره های آمادگی تافل، آیلتس، GMAT، GRE، SAT

شما میتوانید در مورد سوپر ویزای کانادا-ویزای والدین کانادا اطلاعات کاملی با کلیک کسب نمایید.

تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال (کودکان) در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

کمپ تابستانی مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا:

برخی از والدینی که همراه فرزند زیر ۱۸ سال در کانادا نیستند و فرزندشان در مدارس شبانه روزی کانادا تحصیل میکند. هماهنگی برگشت فرزند را به ایران فراهم میکنند تا تابستان را با هم بگذرانند. اما برخی دیگر به دلایلی از جمله  پروازهای طولانی ایران به کانادا و البته هزینه بلیط هواپیما ؛ ترجیح میدهند فرزندشان در کمپ تابستانی شرکت کند. 

آیا شما هم  دوست دارید فرزند یا نوجوان شما از تجربه بی نظیر تابستان در کانادا لذت ببرد؟ می‌توانیم کمپ‌های روزانه یا اقامتی را توصیه کنیم که فعالیت‌ها و موضوعات متفاوتی را ارائه می‌دهند. کمپ تابستانی یک تجربه بسیار مفید در کانادا است. کانادا کشوری متنوع و گسترده است و طیف حیرت انگیزی از کمپ های تابستانی در محیط های متنوع و منحصر به فرد است. برخی استدلال می کنند که ما در حال از دست دادن ارتباط خود با طبیعت هستیم . ضروری است که این ارتباط را به نسل بعدی کانادایی ها منتقل کنیم  و یک راه خوب برای انجام این کار از طریق اردوگاه تابستانی است. اردوهای تابستانی در کانادا برای همه چیزهایی ارائه می‌دهد.

نکته قابل توجه اینکه کمپ ها توسط خود مدرسه شبانه روزی هماهنگ میشود و مدیریت و کنترل ایاب و ذهاب نیز توسط مدارس شبانه روزی کانادا انجام میشود. در برخی از این مدارس نیز کمپ توسط سرپرست یا قیم دانش آموز در کانادا هماهنگ میشود. در این مورد همانگونه در بالا در قسمت تعهدات سرپرست یا قیم دانش آموز در کانادا اشاره کردیم ؛ کمپ تابستانی در صورت نیاز توسط ما به عنوان بخشی از وظایف انجام خواهد شد.شرایط تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال (کودکان) در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

خدمات کاسپین مهاجر برای افراد زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی کانادا:

  • انتخاب کمپ تابستانی یا کلاس های یادگیری تابستانی انگلیسی، پر کردن فرم(های) درخواست، تهیه تمام مدارک لازم.
  • تکمیل پشتیبانی ویزا؛
  • ترتیب و اجرای تورهای پردیس برای مطالعات آینده؛
  • مدیریت صورتحساب؛
  • ترتیب حمل و نقل به و از کمپ و/یا فرودگاه؛
  • استقرار یک خانواده در خانه؛
  • ترتیب اقامت ویژه (با یک دوست)؛
  • تنظیم بیمه درمانی؛
  • ارائه خدمات سرپرستی در کانادا (برای افراد زیر 18 سال)؛
  • تهیه مقدمات سفر؛
  • ارتباط با مدیریت؛
  • ارائه اطلاعات و خدمات مشاوره ای در مورد مدارس شبانه روزی، تحصیلات تکمیلی کالج یا دانشگاه، 
  • توسعه برنامه فعالیت های فرهنگی/ورزشی اضافی برای فرزندتان (در صورت درخواست).
  • ارائه پشتیبانی اختصاصی (تلفن و ایمیل) برای دانش آموزان و والدین.

اگر مایلید مشاوره شخصی در مورد گزینه های موجود برای فرزند یا نوجوان خود دریافت کنید، امروز با ما تماس بگیرید.هزینه های خوابگاه مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

قیمومیت- سرپرستی افراد زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی کانادا:

در کانادا دانش آموزان زیر 18 سال به عنوان minor  شناخته میشوند. بسیاری از والدین ایرانی تمایل دارند به همراه فرزند زیر 18 سال خود ؛ ویزای همراه کانادا دریافت کنند. در عین حال والدینی که به هر دلیل می خواهند فرزند زیر 18 سال را برای تحصیل به تنهایی به کانادا بفرستند و به هر دلیلی مثلا درگیری شغلی و یا … قصد همراهی فرزند را ندارند میتوانند قیم بگیرند. که به دو طریق این کار امکان پذیر است. اول اینکه خود مدرسه قیم باشد و دوم اینکه خانواده کانادایی قیم (guardian legal- custodian ) شود. ما در این مسیر به شما کمک میکنیم.

همواره والدین در تصمیم گیری فرستادن فرزندان زیر 18 سال برای تحصیل خارج از کشور تردید دارند ، که البته این دو دلی قابل درک است .

برای رفع تردید و تصمیم گیری هوشمندانه و دور اندیشی والدین به منظور اعزام فرزندان زیر 18 سال خود به کانادا ، گروه شرکت مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر ،فرم ارزیابی تحصیلی را تدوین نموده و شما با پر کردن آن میتوانید ،ارزیابی درستی از شرایط خود و فرزند خود در واجد شرایط بودن ،داشته باشید.اقامت تحصیلی در مدرسه خصوصی شبانه روزی در کانادا

شرایط ویزای دانش آموزی کانادا افراد زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی :

اگر شما شرایط همراهی فرزند زیر ۱۸ سال را ندارید و قصد اعزام فرزند زیر ۱۸ سال را دارید باید بدانید که این کار بدون تعیین سرپرست و یا قیم در کانادا غیر ممکن است. 

ما حضانت یا قیمومیت را برای افراد زیر سن قانونی در تمام مدت اقامت آنها در کانادا فراهم می کنیم. 

خدمات سرپرستی ما شامل موارد زیر است:

  • شماره تلفن اورژانس 
  • نامه سرپرستی محضری؛
  • کمک در شرایط اضطراری که نیاز به مشارکت والدین دارد، به عنوان مثال. فوریت های پزشکی، ملاقات با پزشک، درمان ها، تعلیق مدارس و غیره؛
  • کمک به نیازهای عمومی در طول اقامت خردسال در کانادا (باز کردن حساب بانکی، دریافت طرح تلفن همراه، خرید اقلام ضروری برای مدرسه، هماهنگی خوابگاه و غیره).
  • تامین محل اقامت برای تعطیلات زمانی که مدرسه تعطیل است (اتاق خصوصی با امکانات خصوصی، غذا، حمل و نقل).
  • کمک آموزشی (کمک به انتخاب موضوعات در مدرسه، تهیه برنامه آموزشی)؛
  • حمایت روانی از کودک، کمک به آنها برای سازگاری با زندگی جدید خود در کانادا.اسکان-خوابگاه؛ تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

مزایای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸ سال در  مدرسه شبانه روزی در کانادا:

 آمار نشان می دهد که دانش آموزان مدارس شبانه روزی بعد از فارغ التحصیلی احساس آمادگی بیشتری برای زندگی می کنند. علایق بیشتری برای کسب مدارک پیشرفته دارند و تجربه مدرسه خود را بسیار رضایت بخش ارزیابی می کنند. 

  1. چالش برانگیز بودن محیط شبانه روزی کانادا  

آموزش مدرسه شبانه روزی به دلیل چالش برانگیز تر بودن نسبت به یک مدرسه روزانه خصوصی یا مدرسه دولتی شناخته می شود. در مدارس شبانه روزی ؛ تاکید منحصر به فردی بر آکادمیک دقیق و یادگیری مبتنی بر تجربه  دارد. 

یک محیط تجربه محور به دانش آموزان کمک می کند تا در خود انضباطی رشد کنند. یک اخلاق کاری قوی ایجاد کنند که آنها را برای تحصیلات عالی آماده می کند.بیش از 78 درصد از دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی اذعان میکنند که برای ادامه تحصیلات عالی آمادگی دارند. در مقابل 36 درصد از دانش‌آموزان روزانه خصوصی و 23 درصد از دانش‌آموزان دولتی چنین تمایلی دارند.هزینه های مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

  1. یادگیری همراه با همکلاسی ها در محیط شبانه روزی در کانادا 

 یک محیط متنوع مدرسه شبانه روزی با دانش آموزانی با پیشینه های مختلف و فرهنگ متفاوت است. چنین فضایی ؛ فرصت ویژه ای برای رشد و یادگیری ارائه می دهد. دانش‌آموزان می‌توانند دیدگاه‌ها و افق‌های خود را در حالی که با هم در داخل و خارج از کلاس درس می‌آموزند، گسترش دهند. وقتی با هم در یک جامعه زندگی می کنید و یاد می گیرید، با هم انگیزه می گیرید و رشد می کنید.

  1. اندازه های کلاس کوچکتر در محیط شبانه روزی در کانادا 

اندازه های کوچک کلاس می تواند همه تفاوت را در موفقیت دانش آموز ایجاد کند. وقتی دانش‌آموزان فرصت تعامل با همسالان و معلمان خود را دارند، با مطالب درسی نزدیک‌تر درگیر می‌شوند . پویایی که باعث می‌شود اطلاعات بیشتر در ذهن بماند. معلمان و دانش‌آموزان در یک کلاس درس کوچک‌تر، رابطه نزدیک‌تری با مربی ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، دانش‌آموزان معمولاً با ابراز عقاید و به اشتراک گذاشتن پاسخ‌های خود احساس اطمینان و راحتی بیشتری دارند. مدارس شبانه روزی معمولاً این مزیت را نسبت به کلاس های درس مدارس دولتی ارائه می دهند. معمولا در مدارس شبانه روزی میانگین کلاس فقط 12 دانش‌آموز است. این به همه این فرصت را می دهد که صدای خود را شنیده و از دیدگاه سایرن نیز یاد بگیرند.ویزای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

  1. رشد شخصی در محیط شبانه روزی در کانادا 

زندگی دور از خانه و اقامت در محوطه دانشگاه در یک محیط خوابگاه فرصت های ارزشمندی را برای رشد شخصی فراهم می کند. دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تمایل دارند مهارت‌های زندگی مانند مدیریت زمان، اخلاق کاری و استقلال را به شیوه‌ای سریع نسبت به دانش‌آموزان مدارس دولتی توسعه دهند.

در حالی که از معلمان، مدیران و والدین خوابگاه و همچنین خانواده‌هایشان مراقبت و راهنمایی کافی دریافت می‌کنند. دانش‌آموزان شبانه‌روزی باید سطحی از مسئولیت در قبال تحصیلات خود را افزایش دهند. این رشد بخشی از چیزی است که به بسیاری از شبانه‌روزان کمک می‌کند تا آمادگی کافی برای ورود به دانشگاه را داشته باشند، در حقیقت کسب این مهارت‌ها برای موفقیت ضروری هستند.

دسترسی به فعالیت های فوق برنامه و باشگاه ها به این معنی است که دانش آموزان باید تصمیمات کلیدی مدیریت زمان را برای اولویت بندی تعهدات خود و ایجاد یک برنامه متعادل اتخاذ کنند.شرایط مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

  1. جوی مساعد برای یادگیری در محیط شبانه روزی در کانادا 

یک مدرسه شبانه روزی مرکز یادگیری است. بسیاری از مدارس فضاهای زیادی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند تا بتوانند خود را توسعه دهند و یادگیری کلاسی خود را عملی کنند. امکاناتی مانند فضاهای هنرهای نمایشی، آزمایشگاه‌های علمی، زمین‌ها و زمین‌های ورزشی و غیره است. در مدرسه مدارس شبانه روزی  کانادا؛ صرفا آموزش نظری نیست بلکه  هنرها را از طریق فضاهای طراحی شده به نمایش میگذارند. عکاسی، رقص، موسیقی، تئاتر و رسانه و با امکانات منحصربه‌فرد از جمله آزمایشگاه مهندسی، ساخت، و اکتشاف و همچنین رصدخانه ؛ تنها بخشی از این فضا ها است. 

همچنین در بسیاری از مدارس شبانه روزی در کانادا؛  زمین گلف، زمین تنیس، دیوارهای کوهنوردی، مرکز تناسب اندام و موارد دیگر را ارائه می دهد. لذا  به دانش آموزان اجازه می دهد در تمام طول سال فرصت های ورزشی زیادی را دنبال کنند. اکثر دانش آموزان مدارس شبانه روزی فرصت های فراوانی برای یادگیری و رشد از طریق فرهنگ پذیرش و تشویق پیدا می کنند.

  1. فعالیت های هم درسی پیشرفته در محیط شبانه روزی در کانادا 

وقتی در محوطه مدرسه شبانه روزی زندگی می کنید، به دنیایی از انتخاب ها برای یادگیری پیشرفته و رشد شخصی دسترسی دارید. با باشگاه‌ها و فعالیت‌هایی از یادگیری زبان و باشگاه‌های پروژه دو و میدانی رقابتی تا هنر، هر دانش آموز این شانس را دارد که با علایق خاص خود آشنا شود. این کار در یک مدرسه شبانه روزی آسان تر از همیشه است، جایی که زندگی مسکونی دانش آموزان را تشویق می کند تا سرگرمی های خود را دنبال کنند و به گروه هایی بپیوندند که با علایق آنها مطابقت دارد.

بسیاری از مدارس شبانه روزی با باشگاه های  دانشجویی و سازمان خدمات اجتماعی قرارداد دارند. لذا فرصتی برای دانش آموزان در برنامه های فوق فراهم است. برنامه به این معنی است که دانش آموزان شبانه روزی می توانند مهارت های جدیدی را توسعه دهند، فعالیت های مختلف را امتحان کنند  و اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خود پیدا کنند.مدارک مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

  1. بلوغ اجتماعی در محیط شبانه روزی در کانادا 

یادگیری و زندگی در میان گروه های متنوعی از همسالان پتانسیل ایجاد اختلاف نظر را دارد. با این حال، این پویایی راه را برای جهان بینی های گسترده و بلوغ اجتماعی هموار می کند. دانش آموزان درس های زندگی ارزشمندی در مورد ارتباط و درگیری می آموزند. در نتیجه، آنها اغلب از نظر اجتماعی آمادگی بیشتری دارند و آماده پذیرش جهانی پر از افراد مختلف با دیدگاه‌های متضاد هستند.

مدرسه شبانه روزی اغلب منجر به احساس قوی تری از جامعه می شود. در مدارس شبانه روزی کانادا ؛  تقریباً اکثر دانش آموزان بیشتر وقت خود را  در محوطه دانشگاه زندگی می کند. وقتی با هم زندگی می‌کنید و با هم بزرگ می‌شوید، حس تعلق و اجتماع را ایجاد می‌کنید که بی‌ نظیر است. ناگفته نماند، محیط شبانه روزی در کانادا بسیار سرگرم کننده تر از آنست که توصیف میکنیم.

ما معتقدیم که مدارس شبانه روزی فرصتی منحصر به فرد برای دانش آموزان فراهم می کند تا عمیقاً در یادگیری و جامعه غوطه ور شوند. در در محیط شبانه روزی در کانادا  استانداردهای دقیق تحصیلی با تأکید بر پیشرفت شخصی و آمادگی هر دانش آموز برای قدم بعدی زندگی تکمیل می شود.

ما به آموزش با تمرکز بر رفاه اعتقاد داریم.بیاموزید که چگونه به دانش آموزان کمک می کنیم تا برای یک زندگی هدفمند در یک محیط گرم جامعه فراگیر کانادا آماده شوندویزای همراه تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

مهاجرت خانواده گی از طریق تحصیل فرزند زیر ۱۸ سال در کانادا: 

نکته مثبت این نوع مهاجرت این است که خانواده افراد زیر ۱۸ سال هم به عنوان همراه می توانند ویزای مولتی کانادا را دریافت کنند. فرزندان مهاجرین و دانش آموزان بین المللی در صورت واجد شرایط بودن مجاز هستند در مدارس دولتی ثبت نام کنند. چنانچه والدین اقامت دائم کانادا یا سیتیزن باشند می توانند در مدارس دولتی که رایگان هستند ادامه تحصیل دهند. اما سایرین چه والدینی که در کانادا حضور دارند و اقامت دائم ندارند و چه آنهایی که در خارج از کشور کانادا هستند و قصد دارند فرزندان زیر 18 سال خود را به کانادا بفرستند باید حتما در مدارس خصوصی ثبت نام کنند. 

البته برای والدینی که در خارج کانادا هستند بهتر است فرزند را در یکی از مدارس خصوصی شبانه روزی مستقل ثبت نام کنند.

قابل ذکر است که مدارس خصوصی کانادا رایگان نبوده و پرداخت شهریه برای دانش آموزان الزامی می باشد. شهریه مدارس خصوصی کانادا بر حسب موقعیت مکانی ، سطح و کیفیت تحصیل و امکانات متغیر بوده و بین 10-50 هزار دلار کانادا متغیر است. البته چنانچه یکی از والدین مجوز یکساله کار را داشته باشد و مشغول کار باشد فرزند وی به عنوان Minor child  میتواند در مدارس دولتی ثبت نام کند.مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

اسکان و خوابگاه مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا:

 خوابگاه دانش آموزان زیر 18 سال در مدارس شبانه روزی و خصوصی کانادا مسئله بسیار مهمی است که ذهن خانواده ها را درگیر میکند. در حالی که والدین باید بدانند که گزینه های اسکان و خوابگاه در حین تحصیل مدرسه شبانه روزی کانادا بسیار متنوع است. بدلیل اینکه کانادا کشوری مهاجر پذیر است. لذا دولت تمهیدات ویژه و کنترل های لازم را در مورد نگهداری فرزندان زیر ۱۸ سال انجام میدهد. همین بس که شما باید بدانید اگر همراه فرزندتان نخواهید به کانادا بروید حتما باید در کانادا فرزند شما سرپرست یا قیم داشته باشد. 

  • اقامت در محوطه دانشگاه (با یا بدون برنامه غذایی)
  • اقامت با یک خانواده انگلیسی زبان (در خانه، با یا بدون برنامه غذایی)

تحصیل ESL یا FSL در کانادا در یک برنامه آموزشی معتبر همچنین می تواند به شما امکان دهد در صورت واجد شرایط بودن، برای مجوز تحصیل از داخل کانادا درخواست دهید. .

اگر مایل به دریافت مشاوره شخصی برای تحصیل انگلیسی یا فرانسوی در کانادا هستید، امروز با ما تماس بگیرید.

همه والدین تمایل دارند تکلیف خوابگاه دانش آموزان زیر 18 سال در مدارس شبانه روزی و خصوصی کانادا را قبل از اعزام روشن کنند. به واقع، مهمترین و ضروری ترین اطلاعات مورد نیاز دانش آموزان متقاضی تحصیل در خارج از کشور ، محل اسکان و شرایط آن می باشد. این موضوع برای والدین فرزندان زیر 18 سال به خارج از کشور دارای حساسیت بیشتری است. اسکان و خوابگاه برای مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا

 خوابگاههای دانش آموزی برای مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا :

بطور کلی محل اسکان برای دانش آموزان در خارج از کشور چند نوع است . دسته بندی محل اسکان که در این مقاله به آنها اشاره شده است ،تقریبا با اندک تفاوتی در همه کشور ها یکسان است. از آن جمله خوابگاههای دانش آموزی در کانادا ،خوابگاه دانش آموزی خصوصی در کانادا ، خانه دانش آموزی در کانادا، پانسیون دانش آموزی در کانادا،خانه های اشتراکی دانش آموزی در کانادا، زندگی با خانواده کانادایی را می توان برشمرد . 

همانگونه که مشاهده میکنید گزینه های متنوعی از نوع اسکان و اقامت برای دانش آموزان در کانادا وجود دارد که به فراخور حال و شرایط افراد میتوان گزینه مناسب را انتخاب کرد. در ادامه مقاله شرایط هر یک از آنها را به صورت اجمالی تشریح میکنیم. اما به دلیل حساسیت های والدین برای فرزندان زیر 18 سال ، بهترین گزینه نوع اسکان برای این گروه از متقاضیان ،پانسیون است که از هر نظر دغدغه و نگرانی های والدین را رفع میکند.

 یکی از گزینه های موجود برای دانش آموزان زیر 18 سال ، خوابگاههای دانش آموزی در کانادا است که ممکن است در محوطه مدرسه و یا خارج از آن باشد. از انواع دیگر اسکان در کانادا Homestay است. Homestay به محل اسکان یا خانه ای اشاره دارد که دانش آموز می تواند در معیت خانواده های کانادایی زندگی کند که البته مورد تایید دولت کانادا نیز می باشد. دانش آموزان در این گونه اسکان از تمام امکانات از جمله اتاق مجزا با تمام وسایل مورد نیاز برخوردار هستند.

نوع دیگر اسکان و اقامت استفاده از خانه های دانش آموزی یک نفره و بعضا چند نفره بصورت اجاره ای را میتوان نام برد. در خصوص اسکان دانش آموزان در محوطه مدرسه و خارج از آن نیز دو گزینه وجود دارد که به ترتیب به  آنها  (ON-CAMPUS HOUSING) و (OFF-CAMPUS HOUSING) گفته میشود. اقامت در این خوابگاه ها برای دانش آموزان مناسب است و دانش آموزان مجازند از تمام امکانات این خوابگاه ها استفاده کنند.و بعضا تغذیه و خوراک نیز در این نوع خوابگاه ها تامین می گردد.هزینه های مدرسه شبانه روزی در کانادا

 

  • خوابگاه دانش آموزی داخل محوطه مدرسه ( ON-CAMPUS HOUSING):

همانگونه که اشاره شد برخی از مدارس خصوصی کانادا دارای اسکان داخل محوطه دارند و از کلیه امکانات رفاهی برخوردارند. دانش آموزان می توانند از مزایای مرتبط استفاده کنند. این نوع اسکان بدلیل اینکه در محوطه مدرسه قرار دارند مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان قرار می گیرد و عملا مشکل ایاب و ذهاب ندارند. 

  • اسکان در خارج از محوطه مدرسه (OFF-CAMPUS HOUSING):

بسیاری از مدارس در کانادا دارای خوابگاه های خارج از محوطه مدرسه هستند.در اصطلاح به آنها (OFF-CAMPUS HOUSING) میگویند. این نوع اسکان اگرچه در خارج از محوطه مدرسه واقع شده اند اما به دلیل نزدیکی به مدرسه ، دانش آموزان مشکلی از بابت ایاب و ذهاب ندارند. در عین حال این نوع اقامت نیز از امکانات کامل اسکان بر خوردارن و لذا دانش آموزان می توانند از امکانات رفاهی مناسب استفاده کنند. مضافا این نوع اقامت شامل تغذیه نیز میگردد.خوابگاه مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل

  •  خوابگاه خصوصی دانش آموزی در کانادا:

در مورد خوابگاه خصوصی دانش آموزی در کانادا باید به این نکته اشاره کرد که عموما همه خوابگاه های دانش آموزی در کانادا بصورت خصوصی اداره می شوند. لذا دانش آموزان برای استفاده از این نوع اقامت باید هزینه خوابگاه را پرداخت نمایند. معمولا این هزینه در پکیج پیشنهادی مدرسه پیشنهاد می شود. لازم به ذکر است که این نوع اسکان از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است. دانش آموزان از همه امکانات رفاهی از جمله اتاق مجزا و البته مجهز ، آشپزخانه ، سرویس اینترنت رایگان و همچنین وعده های غذایی میتوانند استفاده کنند. این نوع خوابگاه های دانش آموزی می تواند یک نفره و یا چند نفره انتخاب شود که البته در مورد هزینه های خوابگاه متغیر خواهد بود.اقامت تحصیلی فرزندان زیر 18 سال در کانادا

  • خانه دانش آموزی در کانادا:

بسیاری از افراد استفاده از خانه های دانش آموزی را در مقایسه با خوابگاه دانش آموزی ترجیح میدهند. این گزینه با اتاق های تک نفره و چند نفره وجود دارد که بصورت اشتراکی قابل استفاده است. که البته عامل هزینه خوابگاه در انتخاب این گزینه اسکان متغیر خواهد بود.  توجه کنید که این نوع خانه ها نیز معمولا دارای امکانات رفاهی کامل و مبله و شامل وعده های غذایی و سایر امکانات از جمله اینترنت نیز می گردد.

  •  پانسیون دانش آموزی در کانادا:

پانسیون دانش آموزی در کانادا را میتوان مناسبترین گزینه برای والدین ایرانی دانست که قصد دارند فرزندان زیر 18 سال خود را به تنهایی به کانادا اعزام کنند. زیرا انتخاب این گزینه علیرغم هزینه بالا ولی به لحاظ محسنات بی نظیر آن موجب آسودگی خاطر و رضایت کامل  خانواده ها میگردد. در این گزینه والدین تنها با پرداخت هزینه سالیانه ، شرایط ممتازی را برای زندگی فرزندان زیر 18 سال در کانادا را فراهم میکنند. پانسیون؛  کلیه امکانات رفاهی از جمله محل اقامت راحت، تغذیه مناسب و با کیفیت و سایر امکانات ورزشی و هنری را دارد.  همچنین بر خورداری از اینترنت ، دغدغه و نگرانی دانش آموزان را رفع میکند و از این بابت خانواده ها نیز دلواپسی و نگرانی نخواهند داشت.تحصیل زیر 18 سال در کانادا

  •  خانه های اشتراکی دانش آموزی در کانادا برای مدارس شبانه روزی :

همانگونه که قبل نیز اشاره شد یکی از دغدغه های والدین دانش آموزان برای فرستادن فرزندان به کانادا ، دغدغه هزینه های سنگین تحصیل و اقامت در کانادا است. بخش مهمی از این هزینه ها معمولا صرف اسکان و اقامت دانش آموزان می شود . لذا انتخاب گزینه خانه های اشتراکی برای فرزندان زیر 18 سال موجب کاهش هزینه مرتبط با اسکان و اقامت فرد میشود. این خانه ها هم می تواند توسط خود متقاضی اجاره شود و هم توسط مسئولین مدارس خصوص و شبانه روزی کانادا اجاره می شوند و آنها در انتخاب این نوع اسکان وسواس و دقت فراوانی به خرج میدهند.تا از هر نظر به خصوص امنیت و آسایش مناسب دانش آموزان بین المللی باشد.شرایط مدارس خصوصی شبانه روزی کانادا

  • زندگی با خانواده کانادایی برای دانش آموزان تحصیل زیر ۱۸ سال :

 زندگی با یک خانواده کانادایی یکی از گزینه های بسیار جذاب برای دانش آموزان بین المللی است ، زیرا انتخاب این روش از اسکان در تقویت زبان انگلیسی دانش آموزان نقش بسزایی دارد و دانش آموزان در کنار خانواده های کانادایی و در تعامل روزمره با آنها ، مجبور به برقراری ارتباط اجتماعی میشوند و از این رهگذر ، سطح زبان انگلیسی دانش آموزان ارتقا پیدا میکند.این روش که در اصطلاح به Homestay معروف است ، دانش آموزان با انتخاب اتاق مجزا در مجموعه خانواده های کانادایی ، زندگی میکنند. این نوع تعاملات دارای مزایای زیادی است که در مقالات دیگر به تفصیل به آن پرداخته می شود.تعامل و آشنایی فرهنگی با خانواده های کانادایی ، بهبود زبان انگلیسی و تقویت روحیه اعتماد به نفس ، کمترین مزایای انتخاب این نوع گزینه اسکان دانش آموزان در کانادا می باشد.

  •   سایت اجاره خانه دانشجویی و دانش آموزی در کانادا: 

شما میدانید که قبل از تشکیل پرونده در سفارت بجز پذیرش ، نیازمند ارائه مدارک اسکان نیز می باشید. لذا چنانچه گزینه ، خوابگاه مدارس شبانه روزی در کانادا در دستور کار شما نیست باید از طرف دیگر مثلا از طریق سایت های زیر نسبت به اجاره خانه اقدام کنید.البته انجام این پروسه معمولا از توان متقاضیان خارج است. لذا با هماهنگی سایرین و بستگان مقیم ،شاید بتوان اقدامی انجام داد.مدارک مورد نیاز مدارس خصوصی شبانه روزی در کانادا

  • امکانات خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی در کانادا:

در مورد امکانات خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی در کانادا باید متذکر شویم که عموما همه خوابگاه های دانش آموزی و دانشجویی در کانادا از امکانات مناسب برخوردارند. محل اسکان راحت و مجزا چه برای پسر و چه دختر وجود دارد مضافا این نوع اسکان بخصوص در مدارس شبانه روزی خصوصی شامل خوراک و وسایل و امکاناتی از قبیل ورزشی و فرهنگی و همچنین لپ تاپ ،اینترنت نیز می گردد. بعلاوه به منظور کاهش هزینه ها، امکان اتاق اشتراکی با سایرین نیز وجود دارد.

متوسط هزینه مهاجرت دانش آموزان زیر ۱۸ سال به کانادا : ویزای همراه فرزند در مدارس شبانه روزی کانادا

  • متوسط هزینه تحصیل مدارس شبانه روزی در جهان :

اگر نخواهید زیاد حافظه خود را درگیر کنید ،می توانید اینگونه فرض کنید که هزینه های شهریه مدارس شبانه روزی در همه جای دنیا حدود 30 هزار واحد پولی و هزینه های اسکان و خورد و خوراک و جانبی نیز همان حدود 30 هزار واحد پولی کشور ها است. البته منظور ما از کشور مورد نظر ،کشورهایی که دارای اقتصاد سالم هستند می باشد. مثلا در کشورهای حوزه یورو مانند فرانسه ،آلمان ،اسپانیا و…هزینه خوابگاه مدارس شبانه روزی حدود 30 هزار یورو و سایر هزینه های اسکان و تغذیه و ایاب و ذهاب هم  حدود  30 هزار یورو می باشد. البته اندک تفاوتی بسته به کشور ، ایالت و نوع و کیفیت مدرسه وجود دارد. در کل 10 الی 20 درصد ،بیشتر و یا کمتر به نسبت اقلام مذکور متغیر است.هزینه مدارس خصوصی شبانه روزی کانادا

  • متوسط هزینه تحصیل مدارس شبانه روزی انگلستان ؛سویس؛ فرانسّه؛ آمریکا و کانادا:

هزینه تحصیل مدارس شبانه روزی در انگلستان حدود 30 هزار پوند انگلستان و هزینه خوابگاه مدارس شبانه روزی انگلستان هم حدود 30 هزار پوند انگلستان است. به همین ترتیب هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی  سوئیس حدود 30 هزار فرانک سوئیس و هزینه خوابگاه مدارس شبانه روزی حدود 30 هزار فرانک سوئیس است.

پس بطور کلی والدینی که قصد اعزام فرزندان زیر 18 سال را به خارج از کشور دارند. باید بصورت سالیانه حدود 60 هزار واحد پولی کشور مورد نظر را بپردازند. 

مثلا در آمریکا سالانه 60 هزار دلار آمریکا ، در کانادا سالانه 60 هزار دلار کانادا ، در اروپا سالیانه حدود 60 هزار یورو ، در انگلستان حدود 60 هزار پوند ، در سوئیس حدود 60 هزار فرانک سوئیس ، در استرالیا حدود 60 هزار دلار استرالیا در نظر داشته باشند. البته شایان ذکر است بسته به نوع کشور،ایالت و کیفیت و رنکینگ مدرسه ، این ارقام با 10-30 % ، تفاوت کاهشی یا افزایشی متغیر خواهد بود.مهاجرت از راه مدارس خصوصی بین المللی شبانه روزی در کانادا

  • حداقل هزینه های مدارس شبانه روزی کانادا:

 در ضمن میتوان مدارسی یافت که کل هزینه های سالیانه  اعم از شهریه و اسکان حدود 30-50 هزار دلار میشود ، اما در کل شما باید رقمی کمتر از 30 هزار واحد پولی برای کل هزینه یکساله اعم از تحصیل و خوابگاه را فراموش کنید. و اگر در این حد و اندازه ، ساپورت مالی ندارید ، به هیچ عنوان گزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی را انتخاب نکنید.

 در یک کلام و با نوع ارز شناخته شده ما یعنی دلار آمریکا، متوسط کل هزینه سالیانه حدود 40 هزار دلار آمریکا خواهد شد. توجه داشته باشید که ریز هزینه ها بصورت جداگانه در پکیج پیشنهادی هر مدرسه آورده میشود.تحصیل دانش آموزان پسر در مدارس شبانه روزی کانادا

 سوالات متداول تحصیل کودکان زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی کانادا:

مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل :

۱-  کمترین سن برای مدرسه شبانه روزی چقدر است؟

مکان های شبانه روزی از سن 7 سالگی در دسترس است. با این حال، اکثر شبانه روزی ها در سنین بالاتر از مدرسه هستند - به طور سنتی، دختران از سن 11 سالگی و پسران از 13 سال . امروزه نیز عمدتاً یکسان است، اما با افزایش مدارس مختلط، دختران زیادی هستند که از 13 سالگی شبانه روزی را شروع می کنند.

۲- آیا می توانید در 16 سالگی در کانادا به دانشگاه بروید؟

آیا یک نوجوان 16 ساله می تواند وارد کالج در کانادا شود؟ زمانی که هنوز شانزده ساله بودم به طور رسمی در دانشگاه UBC پذیرفته شدم، اگرچه زمانی که کلاس ها شروع شد هفده ساله بودم. با این حال، بله، فرد 16 ساله ای که تمام شرایط فارغ التحصیلی را تکمیل کرده باشد، در یکی از نود و شش دانشگاه کانادا پذیرفته خواهد شد.

۳- آیا والدین می توانند با دانش آموز خردسال در کانادا بروند؟

اگر فرزند شما خردسال است (زیر 18 سال) و در کانادا قیم ندارد، ممکن است واجد شرایط همراهی او در کانادا باشید. اگر فرزند شما زیر 18 سال سن دارد و در یک مدرسه کانادایی پذیرفته شده است و کسی را ندارد که در کانادا از او مراقبت کند، می توانید برای ثبت ویزای همراه درخواست دهید.

۴- هزینه رفتن به مدرسه شبانه روزی در کانادا چقدر است؟

مدارس دولتی می تواند از 9500 تا 17000 دلار در سال متغیر باشد. مدارس روزانه خصوصی یا مستقل می توانند از 15000 دلار تا 30000 دلار در سال متغیر باشند. مدارس شبانه روزی خصوصی یا مستقل می توانند از 63000 دلار تا 83000 دلار در سال متغیر باشند.

۵- چرا بچه ها به مدرسه شبانه روزی می روند؟

زندگی دور از خانه و اقامت در محوطه دانشگاه در یک خوابگاه فرصت های ارزشمندی برای رشد شخصی فراهم می کند. دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تمایل دارند مهارت‌های زندگی مانند مدیریت زمان، اخلاق کاری و استقلال را به شیوه‌ای سریع نسبت به دانش‌آموزان مدارس دولتی توسعه دهند.

۶- اکثر مدارس شبانه روزی چه کلاسی را شروع می کنند؟

اکثریت مدارس شبانه روزی در کانادا ؛ با این حال، از کلاس 8 یا 9 شروع و به کلاس 12 ختم می شود.

۷- آیا یک نوجوان 15 ساله می تواند وارد دانشگاه کانادا شود؟

همه می توانند در کانادا وارد دانشگاه شوند! این بدان معنا نیست که همه می توانند در هر برنامه ای در هر مدرسه ای وارد شوند… ...اما این بدان معناست که هر دانش‌آموزی که معتقد است مستحق دریافت مدرک دانشگاهی است، می‌تواند در هر سنی، با یا بدون دیپلم دبیرستان وارد سیستم آموزش پس از دبیرستان کانادا شود.

۸- حداقل سن برای ورود به دانشگاه در کانادا چقدر است؟

وقتی کودکان خردسال به سن بلوغ می رسند (18 یا 19 سال، بسته به استان یا قلمرو)، باید برای اگر بخواهند به تحصیل ادامه دهند مجوز تحصیل. درباره افراد زیر سن قانونی در حال تحصیل در کانادا بیشتر بیاموزید.

۹- آیا 17 سال در کانادا خردسال است؟

در کانادا، هر استان یا منطقه سن بلوغ را تعیین می کند. هر فردی که در زمان ورود به کانادا کمتر از سن بلوغ باشد، کودک خردسال محسوب می شود. سن اکثریت در آلبرتا، منیتوبا، انتاریو، جزیره پرنس ادوارد، کبک و ساسکاچوان 18 سال است.

۱۰- آیا محدودیت سنی برای حمایت مالی در کانادا وجود دارد؟

برای حمایت از اعضای خانواده، شهروندان کانادایی یا مقیم دائم باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. هیچ محدودیت سنی برای حمایت مالی از اعضای خانواده برای آمدن به کانادا وجود ندارد.

۱۱- گران ترین مدرسه شبانه روزی در کانادا کدام است؟

کالج اپلبی ؛ در دریاچه انتاریو در اوکویل، انتاریو، تقریباً 50 کیلومتری غرب تورنتو واقع شده است. شهریه سالانه برای دانشجویان شبانه روزی می تواند تا ۹۰۰۰۰ دلار کانادا باشد که Appleby College را به یکی از گران ترین مدارس شبانه روزی در کانادا تبدیل می کند.

۱۲- بزرگترین مدرسه شبانه روزی در کانادا چیست؟

کالج بین المللی کلمبیا – بزرگترین مدرسه شبانه روزی کانادا است..

۱۳- چرا والدین فرزندان خود را به مدرسه شبانه روزی می فرستند؟

والدین مدارس شبانه روزی را نه تنها به دلیل استانداردهای تحصیلی استثنایی خود، بلکه به دلیل فرصت ها، تجربیات و مربیان منحصر به فردی که ارائه می دهند انتخاب می کنند. مدارس شبانه روزی سابقه طولانی در تولید افراد موفق و پرورش حس سنت و موفقیت دارند.

 

۱۴- چرا مدرسه روزانه بهتر از مدرسه شبانه روزی است؟

شهریه کلی به میزان قابل توجهی کمتر است (برای مدارسی که هم روزانه و هم شبانه روزی ارائه می دهند، شهریه روزانه تقریباً نصف شهریه شبانه روزی است). خانواده را از پرداختن به حمل و نقل به مدرسه و فعالیت ها رها می کند. دانش‌آموزان و والدین می‌توانند در زمان صرفه‌جویی‌شده در فعالیت‌های غنی‌تر سرمایه‌گذاری کنند.

 

۱۵- بالاترین سن برای مدرسه شبانه روزی چقدر است؟

کودکان ممکن است از یک سال تا  دوازده سال در مدرسه شبانه روزی، تا سن هجده سالگی فرستاده شوند.

۱۶- چگونه والدین خود را متقاعد کنید که اجازه دهند شما به مدرسه شبانه روزی بروید؟

با والدین خود بنشینید و توضیح دهید که چرا می خواهید در مدرسه شبانه روزی شرکت کنید. برای آماده شدن برای این گفتگو، زمانی را صرف تحقیق در مدارس شبانه روزی، یافتن راه حل برای والدین خود کنید. نگرانی‌ها والدین را درک کنید . با دلایل واقعی آنها را قانع کنید که که شما از پس مشکلات زندگی تنهایی در کانادا بر می آیید. 

۱۷- اکثر مدارس شبانه روزی چند دانش آموز دارند؟

مدارس شبانه روزی از نظر اندازه از کوچک (100 دانش آموز) تا نسبتا بزرگ (1200 دانش آموز) متغیر است. اکثر جمعیت مدارس شبانه روزی با 300-400 دانش آموز در وسط قرار دارند.

۱۸- آیا یک نوجوان 14 ساله می تواند در کانادا تحصیل کند؟

اگر مجوز تحصیل با فرزند همراه تأیید شود، ویزا برای کودک صادر می‌شود که اجازه اقامت او در کانادا را برای مدتی مشابه با مجوز والدین صادر می‌کند. پس از ورود به کانادا، همه کودکان 18 سال و کمتر مجاز به تحصیل در مدارس ابتدایی و متوسطه کانادا هستند.

۱۹- آیا می توان بدون دیپلم دبیرستان در کانادا به کالج رفت؟

در بیشتر موارد، برای رفتن به کالج یا دانشگاه در انتاریو به مدرک دیپلم دبیرستان نیاز دارید. 

۲۰- آیا تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا برای افراد زیر ۱۸ سال به مدرک زبان نیاز دارد؟

برخی مدارس مدرک آیلتس نمره ۵/۵ نیاز است البته دولینگو هم مورد قبول می باشد.در برخی مدارس صرفا مصاحبه از کودک با Skype، Microsoft Teams یا Zoom در حد ابتدایی لازم است.

۲۱- آخرین مهلت ثبت نام در مدارس شبانه روزی کانادا برای افراد زیر ۱۸ سال چه زمانی است؟

معمولا قبل از دسامبر هر سال ددلاین درخواست میباشد. ولی والدین دانش آموز باید حداقل ۶ ماه زودتر از دسامبر برای سال بعد شروع کند.

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا