فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانویزای توریستی کاناداویزای شینگن

اقامت اتریش از طریق تمکن مالی

مهاجرت به اتریش

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اقامت تمکن مالی اتریش

اقامت تمکن مالی اتریش؛ روشی بدون سرمایه گذاری و صرفا اثبات درآمد مکفی از منابع غیر شغلی ماهیانه حدود ۳۵۰۰ یورو  است . این روش به صورت ۱۰۰٪ قانونی در کمترین زمان قابل انجام است.

اقامت تمکن مالی اتریش
تمكن مالی اتریش 2023

ویزای تمکن مالی در اتریش چیست؟

اتریش یکی از امن ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپا است. برنامه اقامت تمکن مالی اتریش؛ به متقاضیان این فرصت را می دهد در صورتی که بتوانند ثابت کند که دارای درآمد یا دارایی کافی هستند،میتوانند اقامت اتریش را دریافت کنند. این برنامه اقامت برای افرادی که به دنبال یک راه ساده برای اخذ اقامت در اتریش هستند  ایده آل است. مسیر برنامه اقامت تمکن مالی اتریش برای مهاجرت به توانایی متقاضی برای حمایت از بودجه نقدی خود بستگی دارد. لذا این برنامه اقامتی را خود حمایتی نیز مینامند.

نکته قابل توجه اینکه ؛ برنامه اقامت اتریش از نوع خود حمایتی؛ تحت یک سهمیه سالانه عمل می کند.لذا هر سال  کشور اتریش ؛ فقط حدود 450 مجوز اقامت از سراسر اتریش با توجه به محدودیت سهمیه سالانه، پیشنهاد می کنند . شما بهتر است که مراحل درخواست را از اواخر تابستان آغاز کنید تا تیم وکلا و مشاوران ما زمان کافی برای تهیه درخواست داشته باشند. ما تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست اجازه اقامت را تا پایان نوامبر وآخرین مورد را اواسط دسامبر قبل از فصل کریسمس جمع آوری می کنیم. سپس درخواست اقامت تمکن مالی اتریش ؛ در دو هفته اول ژانویه سال بعد به دولت اتریش تسلیم میکنیم. ممکن است شانس بهینه برای تایید نصیب شما شود.

زمان پردازش دولتی معمولا بین سه تا شش ماه طول می کشد. اقامت تمکن مالی اتریش به مدت یک سال اعطا می شود و باید سالانه تمدید شود. برای تمدید اجازه اقامت برای افراد دارای تمکن مالی، شرایطی باید رعایت شود. بنابراین اینگونه نیست که پس از یکسال اتوماتیک اقامت شما تمدید شود بلکه باید ؛ شما شرایط تمدید را داشته باشید. این شرایط در بخش بعدی ارائه شده است.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اروپا از راه تمکن مالی کلیک کنید.

سهمیه سالیانه تمکن مالی اتریش:

اتریش تنها کشوری است که برای ویزای خود حمایتی خود سهمیه سالیانه دارد.ضمنا ؛سهمیه فقط برای اولین بار اعمال می شود و برای تمدید مجوز اقامت تمکن مالی اتریش اعمال نمی شود. برای ورود به این کشور ویزای ورودی جداگانه که 3 ماه اعتبار دارد لازم است. پس از ورود به اتریش، باید مجوز اقامت خود را از مقامات محلی درخواست کنید،به عبارت دیگر ویزای ورود به کشور اتریش به معنی اجازه اقامت نیست بلکه بخشی از پروسه اخذ اقامت تمکن مالی در داخل کشور اتریش انجام میشود و شما پس از ورود به کشور اتریش باید ویزای خود را به اقامت تبدیل کنید.

در واقع پس از ثبت نام رسمی متقاضی در اتریش،اقامت تمکن مالی اتریش؛ یک ساله از طرف مقامات محلی اتریش صادر می شود.ضمنا متقاضی باید مجوز اقامت را به صورت سالیانه تمدید کند .شرایط تمدید نیز منوط به ارائه مدارکی مبنی بر درآمد تمکن مالی کافی و ملک خریداری شده یا اجاره شده خود و سایر مدارک تکمیلی خواهد بود.

اقامت تمکن مالی اتریش بدون اجازه کار

متقاضیان تحت اقامت تمکن مالی اتریش؛ مجوز کار دریافت نمی کنند، و بنابراین، اجازه کار برای هیچ کارفرمای اتریشی را نخواهند داشت. با این وجود، متقاضی میتواند برای شرکت های خارج از کشور کار کند (مثلاً مدیریت شرکت های خود در خارج از کشور). و یا املاک و مستغلات اداری ؛تجاری و یا مسکونی خریداری و اجاره دهد.مبانی حقوقی اقامت اتریش برای افراد دارای تمکن مالی بر اساس ماده 44 قانون اقامت موقت و دائم اتریش (Niederlassungs- und Aufenthaltsgesetz NAG) آرایه شده است.برنامه اقامت اتریش برای افراد دارای تمکن مالی ؛برنامه ای است که سهمیه سالانه آن توسط پارلمان منتشر می شود و تنها حدود 450 درخواست در سال تایید می شود و از اول ژانویه هر سال آغاز می شود.اما متقاضیان اقامت تمکن مالی اتریش؛ باید از ماهها قبل برای اینکار برنامه ریزی کنند.مزایای مجوز اقامت تمکن مالی اتریش

مزایای مجوز اقامت تمکن مالی اتریش:

  • در اتریش زندگی کنید و از مسافرت بدون ویزا در کل کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن لذت ببرید.
  • تحصیلات در اتریش به شما این امکان را میدهد تا خود و خانواده بصورت رایگان تحصیل کنند.در واقع با وجود مدارس دولتی خوب، بدون شهریه، به شما کمک می کند؛تا  فرزندانتان در بهترین کشور اروپایی با بهترین کیفیت آموزشی تحصیل نماید. 
  • برنامه اقامت تمکن مالی ؛ مسیر دسترسی به اقامت دائم و شهروندی در اتریش را برای شما فراهم می کند.
  • این برنامه ؛ امکان خرید املاک و مستغلات در هر یک از شهرهای اتریش جهت اجاره و سرمایه گذاری را برای شما مهیا میکند.شرایط اقامت تمکن مالی اتریش و الحاق خانواده

شرایط اقامت تمکن مالی اتریش و الحاق خانواده:

همه افرادی که تابعیت کشورهای خارج از اتحادیه اروپا را دارند ؛میتوانند؛ واجد شرایط برنامه اقامت تمکن مالی اتریش باشند. مشروط بر آنکه دارای شرایط زیر نیز باشند.

  • متقاضی اصلی؛ 
  • افراد تحت تکفل متقاضی اصلی (همسر متقاضی اصلی و فرزندان خردسال آنها) در صورت انتخاب اقامت اصلی خود در اتریش.
  • متقاضی باید دارای درآمد ثابت و منظمی باشد که بتواند بدون توسل به کمک های رفاهی مقامات محلی، معاش خود را تامین کند.منابع تمکن میتواند شامل موارد ذیل باشد:
  • حقوق بازنشستگی
  • سود سهام
  • سپرده بانکی
  • درآمد حاصل از مالکیت مستغلات تجاری؛ اداری
  • اجاره املاک مسکونی 
  • ترکیب هر یک از موارد بالامدارک مورد نیاز اقامت تمکن مالی اتریش

مدارک مورد نیاز اقامت تمکن مالی اتریش:

  • اثبات ابزار تمکن مالی

    متقاضی اصلی باید مدرکی دال بر درآمد سالانه کافی ارائه دهد. مقامات مهاجرت اتریش؛ میزان مناسب درآمد را به عنوان درآمد سالانه دو برابر حداقل معیار بازنشستگی در اتریش تعریف می کنند. در حال حاضر، این میزان برابر است با حدود 1,110.26 یورو در ماه برای یک متقاضی و حدود 1751.56 یورو در ماه برای یک زوج متاهل و مبلغ اضافی حدودا 171.31 در ماه برای هر فرزند زیر ۱۸ سال

  • حدود ۲۲۲۰.۵۲ یورو در ماه  برای متقاضی اصلی یعنی یک نفر 
  • حدود ۳۵۰۳.۱۲ یورو در ماه  برای زوج 
  • حدود ۳۴۲.۶۲ یورو در ماه برای هر فرزند زیر ۱۸ سال 
  • این وجوه شرط لازم برای واجد شرایط بودن در این برنامه است و باید به صورت سالانه از طریق صورت‌حساب بانکی؛ ترجیحاً توسط یک بانک اتریش اثبات شود ؛با این حال،از طریق یک بانک بین‌المللی به رسمیت شناخته شده نیز ممکن است پذیرفته شود. از طرف دیگر، اثبات دارایی ها (به جای درآمد سالانه) نیز ممکن است با مقامات مذاکره شود. ذکر این نکته ضروری است که اعداد فوق برای برنامه های کاربردی در سال ۲۰۲۳ است و سال به سال کمی افزایش می یابد.
  • اثبات مالکیت

    متقاضی باید یک آپارتمان مناسب اجاره یا خریداری کند و مدرک آن را ارائه دهد. منظور از مناسب اینست که با توجه به تعداد نفرات ؛ سایز خانه معقول باشد اگرچه  هیچ الزامی برای حداقل ارزش آپارتمان وجود ندارد.در ضمن خانه را می توان اجاره یا خرید.

  • اسناد مسافرتی معتبر شامل پاسپورت و بلیط  است که باید ارائه شود.

  • بیمه نامه سلامت و بیماری اتریش

    بیمه نامه باید متقاضی اصلی و هر یک از افراد تحت تکفل آنها را از نظر کلیه خطرات طبق قوانین اتریش پوشش دهد. پوشش بیمه درمانی باید توسط یک شرکت بیمه دارای مجوز در اتریش تهیه شود.

  • مهارت های زبان آلمانی

    متقاضی اصلی و افراد تحت تکفل آنها (از 14 سال به بعد) باید مهارت های زبان آلمانی خود را در سطح A1 اثبات کنند. یک آزمون زبان در یک موسسه معتبر باید حداکثر ظرف 12 ماه قبل از تسلیم درخواست نزد مقامات برگزار شود.اما اگر متقاضی دارای مدرک دانشگاهی باشد ، تحت شرایطی ؛ الزام به زبان آلمانی منتفی است. 

  • پوشش بیمه سلامت :

    متقاضی باید پوشش بیمه درمانی داشته باشد.

  • محل اقامت مناسب بر اساس استانداردهای محلی :

    متقاضی باید مدرکی دال بر یک عنوان قانونی برای اقامتگاه ارائه دهد (مثلاً با ارائه یک قرارداد اجاره) که مطابق با استانداردهای محلی 

تحصیل کودکان در اتریش اجباری است لذا اخذ اقامت کودکان و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی اصلی باید فرزندان را در مدرسه ثبت نام کند.

چنانچه در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

مراحل و فرآیند درخواست اقامت تمکن مالی اتریش

مراحل و فرآیند درخواست اقامت تمکن مالی اتریش:

پروسه درخواست برنامه اقامت اتریش برای افراد مستقل مالی و فرایند مرحله به مرحله به شرح ذیل است:

  • مرحله 1 – اثبات مهارت های زبان

    در صورتی که متقاضی فاقد مدرک دانشگاهی باشد، باید در دوره های زبان شرکت کرده و مدرک زبان آلمانی A1 را دریافت کند. 

  • مرحله 2 – افتتاح حساب بانکی

    ما یک قرار ملاقات در بانکی در اتریش ترتیب می دهیم. حضور شخصی مشتری الزامی است در اغلب موارد، صورتحساب بانکی از یک بانک معتبر خارجی می تواند به جای آن ارائه شود.

  • مرحله 3 – انتقال وجوه

    مشتری باید مبلغ لازم را به حساب بانکی اتریشی خود بپردازد یا آن را در حساب بانکی خارجی خود سپرده کند. 

  • مرحله 4 – درخواست برای بیمه درمانی

    بیمه درمانی شخصی باید درخواست شود.

  • مرحله 5 – اجاره یا خرید خانه

    یک خانه خانوادگی مناسب باید تامین شود. حضور شخصی مشتری الزامی نیست بلکه پیشنهاد می گردد. 

  • مرحله 6 – تهیه اسناد درخواستی

    فرمها و مدارک درخواست را آماده می کند. 

  • مرحله 7 – تعیین وقت سفارت

    متقاضی باید در مصاحبه ای در سفارت یا کنسولگری اتریش در ایران شرکت کند و درخواست خود را ثبت کند. هزینه ویزا 150 یورو برای هر نفر باید به صورت نقدی پرداخت شود.توجه کنید مبلغ ارزی دقیق را نقدا همراه داشته باشید. اجازه اقامت معمولا در عرض 3-5 ماه صادر می شود.

  • مرحله 8 – درخواست ویزای ورود

    این ویزا معمولاً 90 روز اعتبار دارد.توجه کنید که این روادید ورود به کشور اتریش صرفا ویزا است و نه کارت اقامت بلکه مرحله دوم کار در اتریش انجام میشود.

  • مرحله 9 – سفر به اتریش و دریافت مجوز اقامت

    پس از دریافت ویزای ورود، باید به اتریش سفر کنید و اجازه اقامت خود را شخصاً از اداره مهاجرت محلی درخواست کنید.بدیهی است که همراه داشتن مدارکی که قبلا به سفارت ارایه کرده بودید مجددا به اداره مهاجرت باید ارائه شود.

    برای اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

    تمدید اقامت تمکن مالی؛ اقامت دائم و پاسپورت اتریش

تمدید اقامت تمکن مالی؛ اقامت دائم و پاسپورت اتریش:

اجازه اقامت دائم:

پس از پنج سال اقامت، متقاضیان می توانند برای اجازه اقامت دائم اقدام کنند. اجازه اقامت دائم اتریش در صورتی صادر می‌شود که متقاضیان بتوانند ظرفیت های تمکن مالی خود و همچنین مدرک مهارت‌های زبانی میانی (B1) را اثبات کنند و فاقد هرگونه محکومیت کیفری باشند.لذا در مرحله اخذ اقامت دائم نیاز به مدرک زبان آلمانی خواهید داشت. 

تابعیت و پاسپورت اتریش:

چنانچه اخذ اقامت دائم اتریش رضایت کامل شما را جلب نکرد که البته بعید است ! با این وجود شما میتوانید در صورت داشتن یکی از شرایط زیر درخواست پاسپورت اتریشی هم داشته باشید. 

  • پس از ده سال اقامت مستمر* در اتریش، که پنج سال آن با اجازه اقامت دائم خواهد بود ، درخواست برای شهروندی یا اخذ پاسپورت اتریش امکان پذیر است.
  • پس از 6 سال اقامت مستمر* در اتریش، با مدرک زبان در سطح B2 یا با ادغام استثنایی در جامعه اتریش ؛ امکان درخواست پاسپورت اتریش وجود دارد.
  • پس از 30 سال اقامت قانونی در اتریش بدون هیچ پیش شرط اضافه ؛ اخذ پاسپورت امکان پذیر است.

*اقامت “مستمر” مستلزم این است که متقاضی حداقل 80 درصد از اوقات در اتریش اقامت داشته باشد.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد بهترین اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

هزینه و مدت زمان ویزای تمکن مالی اتریش

هزینه و مدت زمان ویزای تمکن مالی اتریش چقدر است؟

مدت زمان مورد نیاز برای مطالعه و امکان سنجی و تطبیق شرایط متقاضی واجد شرایط و آماده سازی مدارک پس از انعقاد قرارداد با دفتر ما حدود ۲ الی ۳ ماه است و مدت زمان پردازش سفارت اتریش و اداره مهاجرت اتریش حدود ۳ الی ۵ ماه میباشد. 

هزینه های درخواست و پردازش اقامت تمکن مالی اتریش:

به غیر از هزینه خدمات ما، هزینه های زیر نسبت به فرآیند اعمال می شود: 

  • هزینه ویزا : 150 یورو برای هر نفر. هزینه های ویزا باید توسط متقاضی در طول مصاحبه در کنسولگری یا سفارت پرداخت شود. 
  • هزینه های ثبت نام شهرداری : شهر محلی که در آن اقامت خواهید داشت. ؛هزینه ثبت نام جزئی را دریافت می کند، که ممکن است از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت یونان از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

  • برنامه اقامت تمکن مالی اتریش در یک نگاه-۲۰۲۳

برنامه اقامت تمکن مالی اتریش در یک نگاه-۲۰۲۳

نام برنامه اقامت تمکن مالی اتریش
حداقل درآمد ماهانه  
  • حدود ۲۲۲۰.۵۲ یورو در ماه  برای متقاضی اصلی یعنی یک نفر 
  • حدود ۳۵۰۳.۱۲ یورو در ماه  برای زوج 
  • حدود ۳۴۲.۶۲ یورو در ماه برای هر فرزند زیر ۱۸ سال 
حساب بانکی از ۳۹۹۶۰  یورو برای هر متقاضی اصلی- تقریبا سه برابر حداقل حقوق در اتریش در سال 
املاک در اتریش شما باید محل اقامت خود در اتریش را تامین کنید.

می تواند هم اجاره بلندمدت باشد و هم خرید خانه با هر مبلغی.

اما حداقل استاندارد محلی باید رعایت شود.

اعضای خانواده
  • همسر،
  • کودکان زیر 18 سال،
  • کودکان بالای 18 سال، مشروط بر اینکه تحت تکفل متقاضی باشند.
  • والدینی که به طور کامل توسط متقاضی حمایت می شوند
مدت اعتبار اجازه اقامت اجازه اقامت برای ۲ سال بعد ۳ سال صادر می شود.
تابعیت اتریش
  • پس از ده سال اقامت مستمر* در اتریش، که پنج سال آن با اجازه اقامت دائم خواهد بود ، درخواست برای شهروندی یا اخذ پاسپورت اتریش امکان پذیر است.
  • پس از 6 سال اقامت مستمر* در اتریش، با مدرک زبان در سطح B2 یا با ادغام استثنایی در جامعه اتریش ؛ امکان درخواست پاسپورت اتریش وجود دارد.
  • پس از 30 سال اقامت قانونی در اتریش بدون هیچ پیش شرط اضافه ؛ اخذ پاسپورت امکان پذیر است.

*اقامت “مستمر” مستلزم این است که متقاضی حداقل 80 درصد از اوقات در اتریش اقامت داشته باشد.

اقامت دائم پس از ۵ سال در صورت حضور ۸۰ در صد سال در اتریش و آزمون زبان سطح B1
ویژگی های برنامه تمکن مالی اتریش  در سال دوم زندگی در اتریش، می توانید به طور کلی (با حق کار) اجازه اقامت را تغییر دهید.مشروط بر اینکه واجد شرایط روشهای دیگر اقامتی اتریش باشید. در هر صورت حتی با حفظ روش اقامتی تمکن مالی با مزیت تمکن مالی خود می توانید کسب درآمد کنید.

شما میتوانید در مورد اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول اقامت تمکن مالی اتریشسوالات متداول اقامت تمکن مالی اتریش:

اقامت اتریش به روش تمکن مالی

۱- برای مهاجرت به اتریش از طریق تمکن مالی چقدر سرمایه لازم است؟

تمکن مالی اتریش نیاز به سرمایه گذاری ندارد و فقط حساب بانکی با موجودی حدود ۴۰۰۰۰ یورو و درآمد ماهیانه ۳۳۰۰ یورو از منابع غیر شغلی

۲- شرط حضور در اتریش در روش تمکن مالی چند روز است؟

حداقل ۸۰٪ زمان در سال را در اتریش زندگی کند.

۳-آیا با این نوع اقامت در این کشور اجازه ثبت شرکت هم داریم؟

بله؛ ثبت شرکت از روش تمکن مالی در اتریش مجاز است.

۴-آیا بدون سرمایه گذاری می توان اقامت اتریش را به دست آورد؟

بله؛بدون سرمایه گذاری امکان اخذ اقامت اتریش از روش تمکن مالی مجاز است.

۵-آیا در اقامت اتریش از طریق تمکن مالی، افراد اجازه کار در این کشور را دارند؟

خیر ؛ در این برنامه افراد اجازه کار ندارند.

۶-چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای تمکن مالی اتریش هستند؟

تمام افراد غیر اتحادیه اروپا که منابع مالی مکفی غیر شغلی داشته باشند مجاز به شرکت در برنامه اقامت تمکن مالی اتریش هستند.

۷- آیا اقامت تمکن مالی اتریش منجر به دریافت اقامت دائم اتریش می‌شود؟

بله؛ پس از ۵ سال به اقامت دائم تبدیل میشود.

۸-با ویزای تمکن مالی چه زمانی می‌شود برای دریافت تابعیت و پاسپورت اتریش اقدام کرد؟

عموما پس از ۱۰ سال و در برخی موارد در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی و ادغام در جامعه اتریشی پس از ۶ سال میتوان درخواست پاسپورت اتریش نمود.

۹-شرایط کار برای کسانی که ویزای تمکن مالی اتریش را دریافت کرده‌اند، چگونه است؟

عموما در روش تمکن مالی ؛ افراد اجازه کار ندارند. اما آنها از منابع مالی و خرید مستغلات میتوانند اجاره در یافت کنند.

۱۰-شیوه اثبات تمکن مالی برای ویزای تمکن مالی اتریش چگونه است؟

مستندات مرتبط با درآمد ماهیانه که از منبع شغلی متقاضی نباشد باید ارائه شود.

۱۱-آیا بدون داشتن مدرک زبان آلمانی امکان اقامت مالی اتریش وجود دارد؟

بله ؛ به شرط آنکه متقاضی مدرک دانشگاهی داشته باشد.

۱۲-آیا می توانید ویزای تمکن مالی اتریش را تمدید کنید؟

بله ؛ اقامت ۱ ساله و سپس ۱ ساله و در ادامه ۳ ساله تمدید میشود و پس از ۵ سال به اقامت دائم تبدیل میشود.

۱۳-آیا با تمکن مالی اتریش باید مالیات پرداخت کنم؟

بله؛ کلیه افراد که حضور فیزیکی دارند باید در اتریش مالیات پرداخت کنند.

۱۴-آیا هنگام درخواست اقامت اتریش می توانید وام یا وام مسکن داشته باشید؟

خیر؛ اخذ وام مسکن در برنامه تمکن مالی اتریش وجود ندارد.

۱۵-چه نوع بیمه درمانی برای درخواست ویزای تمکن مالی پذیرفته می شود؟

متقاضی باید بیمه نامه معتبر از شرکتهای بیمه ای برای مدت اقامت خود داشته باشد.

۱۶-آیا می توانید تحت اقامت تمکن مالی در اتریش سرمایه گذاری کنید؟

بله ؛ شما میتوانید هر نوع سرمایه گذاری انجام دهید.

۱۷-آیا با ویزای اقامت تمکن مالی در اتریش اجازه تحصیل و کارآموزی بدون حقوق را می دهد؟

بله با ویزای تمکن مالی اجازه تحصیل وجود دارد.

۱۸-تفاوت بین ویزای تمکن مالی و ویزای طلایی اتریش چیست؟

ویزای طلایی به سرمایه گذاری نیازمند است و روش تمکن مالی نیاز به سرمایه گذاری ندارد.

۱۹- آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی اتریش نیاز به ارائه گواهی پزشکی دارم؟

بله افراد باید گواهی سلامت را از پزشک دارای مجوز دریافت کنند.

۲۰-آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی در اتریش باید حساب بانکی اتریش داشته باشم؟

بله ؛شما باید در اتریش حساب بانکی داشته باشید.

<< 1 >>


اقامت دائم تمکن مالی اتریش

راهنمایی و کمک ما:

ما از طریق تجربه اختصاصی خود در زمینه اقامت تمکن مالی اتریش و ایجاد شبکه قابل اعتماد خود در طول سال‌ها،به شما اطمینان میدهم که کلیه اطلاعات شخصی شما بصورت کاملا محرمانه نزد ما باقی خواهد ماند.لذا متقاضی می تواند تمام جزییات مرتبط با کارو شرایط خود را در اختیار ما قرار دهد.همچنین ما به موقعیت و شرایط هر مشتری به صورت منحصر به فرد احترام می گذاریم.

خود را مقید میدانیم که با کمال صداقت همه اطلاعات مرتبط با گزینه انتخابی مهاجرتی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.در نهایت ما به شما مشاوره دقیق و جامع در زمینه اقامت تمکن مالی اتریش خواهیم داد تا با توجه به شرایط خود ؛ مسیر را انتخاب کنید. زیرا نسخه واحد و منحصر به فردی برای همه وجود ندارد ؛ بلکه انتخاب روش مهاجرت دقیقا به شرایط متقاضی بستگی دارد.

مزايای اقامت تمکن مالی اتریش

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا