فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اروپا از طریق خرید ملکاقامت اسپانیااقامت پرتغالاقامت فرانسهاقامت لاتویا -لتونیاقامت یونان

اقامت اروپا از راه خرید ملک

اقامت اروپا ویزای طلایی اروپا ۲۰۲۳

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

 

Contents

ویزای طلایی در اروپا؛اقامت اروپا خرید ملک-۲۰۲۳:

اقامت اروپا خرید ملک؛سریعترین راه مهاجرت خانوادگی به اروپا بدون زبان و حضور است. متداول ترین کشور های این برنامه شامل اسپانیا؛یونان؛پرتغال؛لتونی (لاتویا)؛قبرس جنوبی؛با امکان اخذ پاسپورت در صورت داشتن سایر شرایط می باشد.

مقایسه، گزینه های اقامت طلایی اروپا -خرید ملک و سرمایه گذاری و تفاوت های اصلی

مقایسه، گزینه های اقامت طلایی اروپا -خرید ملک و سرمایه گذاری و تفاوت های اصلی:

باید دید قصد از مهاجرت به اروپا چیست؟ افراد با انگیزه های مختلف به اروپا مهاجرت میکنند. اما باید بدانید صرفا اینجا بد است و آنجا خوب است؛دارای منطق نیست.چنانچه شما بدون هدف دقیق و شناخت کافی از کشورها و روشها ؛ حتی کشورهای اروپایی مهاجرت کنید . تردید نکنید که نه تنها موقعیت خود را در داخل از دست میدهید بلکه در عین سرخوردگی امکان برگشت هم نخواهید داشت. درست است که اقامت اروپا از راه خرید ملک؛سریعترین راه مهاجرت خانوادگی به اروپا بدون زبان و حضور است. اما این نسخه برای همه ممکن است مناسب نباشد.

اسپانیا؛یونان؛پرتغال؛لتونی (لاتویا)؛قبرس جنوبی؛با امکان اخذ پاسپورت در صدر لیست اقامت اروپا از راه خرید ملک قرار دارند.
موفقیت و یا شکست در مهاجرت به هدف فرد؛سن و سال؛شرایط و موقعیت داخلی از یک طرف و مقایسه همه شرایط فرد در سازگاری با برنامه انتخابی بستگی دارد. مثلا اگر شما شرایط مالی بسیار خوبی دارید و استمرار و حفظ این شرایط مالی خوب به حضور شخص خودتان در ایران بستگی دارد. اخذ اقامت اروپا به روشی که نیاز به حضور دارد مناسب شرایط شما نیست. زیرا در روشهای اقامتی کشورهای اروپایی مثلا از طریق تمکن مالی در اروپا در همه کشورها نیاز به حضور و زندگی شما در کشور مربوطه را دارد . شخص اقامت گیرنده باید حداقل ۱۸۳ روز در سال را در کشور مقصد زندگی کند. تا واجد شرایط تمدید باشد. اما برای فردی که میخواهد در ایران بماند و اقامت اروپا را بگیرد.راه حل چیست؟ اقامت اروپا از راه خرید ملک امکان مهاجرت خانوادگی را بدون حضور در کشور مقصد میدهد.

اطلاعات تکمیلی در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

روش ویزای طلایی ؛ اقامت اروپا از راه خرید ملک:

اگر شما روش گلدن ویزا یا ویزای طلایی که به نوعی خرید ملک نیز نامیده میشود؛را انتخاب کنید . در آن صورت نیازی نخواهد بود که در کشور مقصد حضور فیزیکی داشته باشد. در واقع سالی یکبار در حد چند روز آنهم برای تمدید کفایت میکند. لذا این نوع سرمایه گذاری بدون حضور و حتی بدون زبان ؛ گزینه بسیار محبوبی بین ایرانیان به شمار می رود زیر تمدید سالهای بعد؛ پیش شرط های حضور و زبان را ندارد.
بنابراین اگر پولی برای سرمایه گذاری دارید و نمی خواهید مراحل خسته کننده مهاجرتی را پشت سر بگذارید. دوست دارید در اروپا زندگی و کار کنید، برنامه اقامت اروپا از راه خرید ملک؛ میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.
بی دلیل نیست که بسیاری از ایرانی ها آن را یک هدف ارزشمند می دانند، زیرا دریافت پاسپورت یا جواز اقامت دائم اروپایی؛ دروازه ای عالی برای شروع کاوش و سفر آزادانه در این منطقه پر فرهنگ است.
ویزای طلایی،همانگونه که از نامش بر می آید ، یک گنج است. زیرا رویای سفر آزاد در منطقه شنگن را محقق می کند؛آینده تحصیل و پیشرفت شغلی فرزندان را تضمین میکند و شرایط را برای رشد خانواده گی فراهم میکند.اقامت اروپا از راه خرید ملک روشی ۱۰۰٪ قانونی و در عین حال سریع برای اخذ اقامت حوزه شینگن است.

برنامه اقامت اروپا از راه خرید ملک

برنامه اقامت اروپا از راه خرید ملک چیست؟

برنامه ویزای طلایی اروپا یک طرح اقامت با سرمایه گذاری است. این بدان معنی است که شهروندان غیر اتحادیه اروپا می توانند در یک کشور خاص سرمایه گذاری کنند و به لطف آن اقامت دریافت کنند. هر کشوری که این مسیر اقامت را ارائه می دهد چندین گزینه دارد ؛اما مخرج مشترک همه آنها ؛عمدتا سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات است.
نکته مهم در مورد اخذ اقامت اروپا از راه خرید ملک؛ این است که شما معمولا می توانید آزادانه در داخل اتحادیه اروپا سفر کنید و در کشوری که درخواست داده اید کار کنید . همچنین می توانید با همراهی خانواده خود به لطف سرمایه گذاری اولیه از کلیه مزایای اقامت در اروپا بهره مند شوید.
بنابراین، نکته مثبت این روش کاملاً واضح است؛ شما می توانید اقامت یک کشور اروپایی را دریافت کنید. در عین حال از مراحل طولانی و طاقت فرسا مهاجرت که انواع دیگر برنامه های اقامتی اروپا نیاز دارند اجتناب کنید. از آنجایی که دولت ها این برنامه های اقامتی را برای جذب سرمایه گذاری خارجی معرفی می کنند،و حامی آن هستند. لذا آنها از طریق وضع مقررات ؛ همه موانع برای مهاجرت به آن کشور را تسهیل نموده اند. و از این رو به مهاجران یک برنامه آسان و ساده ارائه می دهند.
حالا سوال این است که بهترین ویزای طلایی اروپا چیست یا کدام را باید انتخاب کنید؟ هر کشور شرایط خاص خود را دارد و دریافت برخی از اقامت اروپا از راه خرید ملک آسانتر از سایرین است.
بیایید در بخش بعدی در مورد آن بحث کنیم.

برای اقامت پرتغال از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

محدودیتهای ارائه برنامه های اقامتی توسط کشورهای اروپایی

محدودیتهای ارائه برنامه های اقامتی توسط کشورهای اروپایی :

در دهه گذشته، افراد ثروتمند خارج از اتحادیه اروپا می توانستند به نقشه نگاه کنند و یکی از سه کشوری را که گذرنامه اتحادیه اروپا را می فروشند انتخاب کنند. این سه کشور عبارت بودند از بلغارستان، قبرس و مالت.اما اکنون تحت سیاستهای کمیسیون اتحادیه اروپا ؛ رویه فروش پاسپورت منقضی شده است. اما ویزای طلایی کشورهای عضو اتحادیه اروپا کماکان به قوت خود باقی است.پرتغال، اسپانیا، یونان؛ لتونی (لاتویا) ؛ مالت و قبرس با ارائه طرح‌های «اقامت بر اساس سرمایه‌گذاری» به سرمایه‌گذاران خارجی، میلیاردها یورو را به بازار املاک و مستغلات خود جذب می‌کنند. در پرتغال، این سرمایه گذاری در دهه گذشته به 5.8 میلیارد یورو رسید . تقریباً تمام این پول به سمت املاک و مستغلات رفت. در یونان، حدود 9000 شهروند غیر اتحادیه اروپا از سال 2014 با سرمایه گذاری حدود 3 میلیارد یورو در املاک و مستغلات، اقامت خود را از این طریق به دست آورده اند.
با این حال، منشأ مبهم وجوه ویزای طلایی متقاضیان (پول کثیف) و پولشویی، یک نگرانی رو به رشد است. در ماه مارس، کمیسیون اتحادیه اروپا توصیه‌ای صادر کرد و از کشورهای عضو خواست برای جلوگیری از امنیت، پولشویی، فرار مالیاتی و خطرات فساد مرتبط با پاسپورت‌ها و ویزاهای طلایی، بازرسی‌های قوی تری ایجاد کنند. با وجود چنین محدودیتهایی؛ کشورهایی مانند پرتغال و یونان که اقدامات جدیدی را برای این طرح ها ارائه می کنند، بازار طلایی ویزای اروپا در حال رونق است. لذا به نظر میرسد که رویه محدود کردن اقامت طلایی اروپا تداوم خواهد یافت و به تدریج اخذ اقامت اروپا به روشهای مختلف سخت تر خواهد شد. بنابراین به متقاضیان توصیه میشود که چنانچه برنامه مهاجرتی دارند ؛ هر چه زودتر اقدام کنند.کدام کشورهای اروپایی اقامت اروپا از راه خرید ملک ارائه می دهند؟

کدام کشورهای اروپایی اقامت اروپا از راه خرید ملک ارائه می دهند؟

حال حاضر، پنج کشور اروپایی وجود دارد که اقامت اروپا از راه خرید ملک را ارائه می دهند.به ترتیب متداول ترین و معروفترین کشورها عبارتند از اسپانیا، پرتغال، یونان، لتونی ( لاتویا) و قبرس جنوبی هستند. الزامات خاص، از جمله حداقل سرمایه گذاری، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.با این وجود، مخرج مشترک همه آنها؛ تاکید بر موارد ذیل است.
تا زمانی که سرمایه گذاری را حفظ می کنید، می توانید اقامت آن کشور را تمدید کنید و برای طولانی مدت در آن کشور بمانید.
پس از ۵ سال اقامت ؛ واجد شرایط اقامت دائم میشوید.
بدون نیاز به حضور در کشور مقصد ؛ اقامت شما بصورت نامحدود قابل تمدید است.
بدون نیاز به زبان ؛ اقامت شما قابل تمدید است.
پس از اخذ اقامت دائم ؛بین۱ سال تا ۵ سال بعد از تاریخ اخذ اقامت دائم ( متغیر بین کشورها) در صورت داشتن سایر شرایط؛ به شما پاسپورت یا شهروندی تعلق میگیرد.
در ادامه، خلاصه‌ای اجمالی و سریع از تفاوت‌های اصلی هر اقامت اروپا از راه خرید ملک را خواهید دید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

ویزای طلایی اسپانیا و مهاجرت به اروپا با خرید ملک

۱- ویزای طلایی اسپانیا:

سواحل. اسپانیا به داشتن برخی از بهترین سواحل مدیترانه معروف است . از سواحل وحشی گالیسی تا دریای گرم مدیترانه، اسپانیا تقریباً 3000 مایل خط ساحلی دارد که تقریباً 600 ساحل با پرچم آبی را در اختیار دارد. اسپانیا یکی از معروف ترین کشورهای اروپایی از نظر تاریخی و توریستی به شمار میرود. همه روزه صدها پرواز از سراسر جهان
به مادرید و بارسلون انجام میشود. بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر اسپانیا نیز از جمله از جمله والنسیا ؛مالاگا برای زندگی از جذابیت بالایی برخوردارند .بسیاری از آمریکایی های ثروتمند ؛ماه عسل خود را در اسپانیا و البته در یونان هم میگذرانند. از طرفی شمار زیادی از افراد در سراسر جهان ؛ مایلند که بازنشستگی خود را دراسپانیا سپری کنند. جایی که دارای امنیت کامل؛ محیطی آرام و مهمتر از آن دارای آب و هوای معتدل و ساحلی داشته باشد. اسپانیا از معدود کشورهای اروپایی است که دارای چنین ویژگی هست . البته در کنار این کشور ما کشورهای دیگر حوزه مدیترانه از جمله فرانسه؛ ایتالیا؛پرتغال؛یونان را هم داریم. اما میتوان گفت که اسپانیا چیز دیگری است.و برتریهای شگفت انگیزی نسبت به سایرین دارد؛ لذا جای تعجب نیست که ویزای طلایی در این کشور محبوبیت زیادی پیدا کرده است .

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

ویزای طلایی اسپانیا از طریق ویزای توریستی:

یکی از مزایای اصلی این نوع اقامت ؛ انعطاف پذیری برنامه است. از این منظر که شما تنها با داشتن ویزای توریستی در داخل اسپانیا میتوان درخواست اقامت طلایی اسپانیا را داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 500000 یورو در املاک و مستغلات یا حداکثر 2 میلیون یورو در شرکت های اسپانیایی یا اوراق قرضه دولتی سرمایه گذاری کنید.  می توانید این اجازه اقامت را برای 3 سال (که می تواند برای 5 سال اضافه تمدید شود) دریافت کنید. سپس، در ادامه می توانید اقامت دائم را دریافت کنید و پس از 10 سال اقامت قانونی در اسپانیا، برای شهروندی اسپانیا اقدام کنید .
البته لازم نیست تمام پول خود را در یک دارایی بگذارید! در عوض، می توانید چندین ملک خریداری کنید تا به مبلغ کل 500000 یورو برسید. همچنین می‌توانید با استفاده از ملکی که قبلاً خریداری کرده‌اید، برای ویزای طلایی اسپانیا درخواست دهید. البته تا زمانی که پس از اجرای قانون ویزای طلایی در سال 2014 خریداری شده باشد.
نکته جالب دیگر این است که متقاضیان نیازی به اقامت مالیاتی تحت این مجوز ندارند ، بنابراین شما فقط باید سالی یک بار از اسپانیا دیدن کنید.ویزای طلایی پرتغال خرید ملک

۲-ویزای طلایی پرتغال:

پرتغال یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاران است.اقامت طلایی پرتغال یکی از ارزانترین ویزاهای طلایی در اروپا است ، شما با حداقل مبلغ سرمایه گذاری 350000 یورو برای املاک و مستغلات میتوانید اقامت طلایی پرتغال را بدست آورید. (البته قبرس ارزان ترین اقامت طلایی است، اما در ادامه این مقاله خواهید دید که مزایای کمتری دارد.)
ویزای طلایی پرتغال همچنین به شما اجازه می دهد تا تنها پس از پنج سال برای شهروندی اقدام کنید. در واقع سریعترین روش رسیدن پاسپورت اروپایی ؛ اقامت طلایی پرتغال است.
خبر بد این است که اخیرا، پرتغال اعلام کرد که طرح ویزای طلایی خود را حذف خواهد کرد. این قانون در راستای رفع معضل مسکن و کنترل قیمت مسکن در کشور تدوین شده است.
با این حال، تا زمان انتشار رسمی قانون همچنان امکان اعمال وجود دارد. همچنین این قانون شامل عطف به ماسبق نمی شود یعنی برنامه های قبلی لغو نخواهند شد و هیچ تغییری در الزامات تمدید افراد قبلی ایجاد نخواهد شد.
پرتغال نیز مانند اسپانیا بخشی از شبه جزیره ایبری است. بنابراین آب و هوا می توانند از جهاتی مشابه باشند. با پایان یافتن ویزای طلایی پرتغال، اسپانیا بهترین گزینه بعدی شماست. البته باید دید که آیا قانون جدید پرتغال جاری میشود!
بنظر میرسد در حال حاضر ویزای طلایی پرتغال ملغی شده است؛ لذا تا دیر نشده روی گزینه های بعدی متمرکز شوید.

شما میتوانید در مورد اقامت اروپا از راه تمکن مالی اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

ویزای طلایی یونان با خرید ملک

۳- ویزای طلایی یونان:

پیش از این ارزانترین ویزای طلایی در اروپا، حداقل مبلغ سرمایه گذاری یونان 250000 یورو بود. با این حال، این مبلغ برای منطقه بزرگ آتن، شهرداری تسالونیکی و جزایر میکونوس و سانتورینی دو برابر شده و به 500000 یورو رسیده است.
مشابه مسئله ای که پرتغال با آن مواجه است،در یونان هم وجود دارد؛ در واقع این معضل تمام کشورهای مهاجر پذیر است. این اقدام با هدف اولویت دادن به مردم محلی و مقرون به صرفه تر کردن املاک و مستغلات برای آنها انجام می شود. در واقع مهاجرت سرمایه گذاران خارجی به کشورهای مهاجر پذیر تیغ دو لبه است.از یک طرف همه کشورهای مهاجرپذیر برنامه هایی برای جذب سرمایه گذاری خارجی دارند و مرتب تشویق میکنند تا خارجی ها در کشورشان سرمایه گذاری کنند از طرف دیگر ؛ ورود سرمایه های خارجی بی رویه تبعات منفی نیز برای کشورهای پذیرنده مهاجر بدنبال دارد.چون مهاجران موجب افزایش بهای مسکن میشوند و این افزایش باری بر دوش ساکنین بومی کشور مقصد قرار میدهد.ولی در هر صورت در حال حاضر کماکان ویزای طلایی یونان با مبلغ حداقلی ۲۵۰۰۰۰ یورو پرچمدار ویزای طلایی کشورهای اروپایی به شمار می رود.ویزای طلایی قبرس روش خرید ملک

۴- ویزای طلایی قبرس:

متقاضی باید 300000 یورو در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کند و هر دو سال یکبار اقامت خود را تمدید کند. این یکی ارزانترین ویزای طلایی اروپا در مورد املاک و مستغلات است.
با این حال، ذکر این نکته مهم است که اگرچه قبرس در قلمرو اتحادیه اروپا قرار دارد، اما بخشی از منطقه شینگن نیست. لذا شما بدون ویزا نمی توانید در محدوده کشورهای عضو شینگن سفر کنید.که این موضوع شاید یکی از معایب این نوع اقامت در قبرس باشد. همچنین شما نمی توانند در قبرس کار کنید. درآمد شما باید از خارج از کشور باشد.و این موضوع می تواند نقطه ضعف دوم اقامت قبرس باشد با این حال، در این مدت نیازی به زندگی فیزیکی در قبرس ندارید. شما فقط باید هر دو سال یک روز به این کشور سفر کنید!ویزای طلایی لتونی(لاتویا) با خرید ملک

۵-ویزای طلایی لتونی(لاتویا)

  • گزینه اول :سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری 50000 یورو در یک شرکت لتونی مجوز اقامت پنج ساله دریافت کنند، مشروط بر اینکه کسب و کار حداقل 40000 یورو در سال مالیات بپردازد. همچنین سرمایه گذار باید یکبار کمک مالی 10000 یورویی به دولت بدهد. هزینه های درخواست و پردازش حدود 5000 یورو نیز اعمال می شود.
  •  گزینه دوم : خرید ملک به ارزش 250,000 یورو بعلاوه ۵٪ هزینه های دولتی
    مزایا:
    اقامت کامل خانواده
    قابل انعطاف. بدون نیاز به اقامت
    قابل تمدید بعد از 5 سال
    سفر با ویزای شینگن اتحادیه اروپا
    واحد پول منطقه یورو
    لتونی بخشی از منطقه یورو است و همچنین یک کشور منطقه ویزای شینگن . از این رو اقامت در لتونی سرمایه گذاران را قادر می سازد تا در سراسر منطقه ویزای شینگن اتحادیه اروپا سفر کنند. متقاضیان می توانند پس از پنج سال برای اقامت دائم درخواست دهند اما باید بیشتر آن زمان را در این کشور زندگی کرده باشند. ریگا پایتخت لتونی تنها 90 دقیقه با مسکو فاصله دارد. اکثر ساکنان لتونی روسی صحبت می کنند و لتونی مقصد محبوبی برای روس هایی است که به دنبال ویزای سرمایه گذار، اقامت و شهروندی هستند. در اروپا.
    متقاضی می تواند پس از حداقل پنج سال اقامت در این کشور برای اقامت دائم لتونی درخواست دهد. آنها باید حداقل چهار سال از آن سال را در کشور اقامت داشته باشند، زبان، تاریخ عمومی و سرود ملی را داشته باشند.
    متقاضیان می توانند پس از 10 سال اقامت برای شهروندی لتونی درخواست دهند، مشروط بر اینکه اکثر این مدت در لتونی اقامت داشته باشند.

چنانچه در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا مایلید اطلاعات جامعی کسب کنید کلیک کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری در مورد اقامت اروپا خرید ملک:

ما هیچ نسخه واحدی را برای متقاضیان خود توصیه نمی کنیم.هر فرد با توجه به شرایط و اهداف خود باید مناسبترین روش را برای مهاجرت انتخاب کند. توجه کنیم که لزوما مناسب ترین روش ممکن است کم هزینه ترین روش نباشد. شکی نیست که هر یک از این پنج کشور چیزهای شگفت انگیزی برای ارائه دارند. همه اینها به این بستگی دارد که کدام مکان با علایق شما مطابقت دارد و شرایط شما برای کدام کشور مساعد تر است.برنامه گلدن ویزای اروپا -اقامت اروپا خرید ملک در یک نگاه-۲۰۲۳

برنامه گلدن ویزای اروپا -اقامت اروپا خرید ملک در یک نگاه-۲۰۲۳

کشور اقامت دائم تابعیت قوانین اقامت / شرایط اقامت دسترسی بدون ویزا * حداقل سرمایه گذاری
اتریش 5 سال 10 سال بدون حداقل شرایط اقامت 131 کشور 2,000,000 یورو
بلژیک 3 سال 5 سال 1 روز در سال برای اقامت و 2 سال برای شهروندی 131 کشور 350000 یورو
بلغارستان 6 ماه 18 ماه بدون حداقل شرایط اقامت 124 کشور 390000 یورو
یونان 2-3 ماه 7 سال اقامت: بدون نیاز به حداقل اقامت. تابعیت: حداقل 183 روز در سال به مدت 7 سال 130 کشور 250000 یورو
ایرلند 2 سال 5 سال 1 روز در سال برای اقامت و 5 سال برای شهروندی 131 کشور 500000 یورو
ایتالیا 5 سال 10 سال در طول مدت اعتبار ویزا بیش از 365 روز خارج از ایتالیا نمانید 131 کشور 250000 یورو
لتونی 5 سال 10 سال 4 سال 128 کشور 275000 یورو
مالت 1-3 ماه 1-3 سال 12-36 ماهگی 127 کشور 690000 یورو
مونته نگرو 1 ماه 3-6 ماه بدون حداقل شرایط اقامت 72 کشور 350000 یورو
هلند 5 سال 5 سال 4 ماه در سال 130 کشور 1,250,000 یورو
پرتغال 5 سال 5 سال 35 روز 130 کشور 250000 یورو
اسپانیا 5 سال 10 سال 1 روز در سال برای اقامت و 6 ماه در سال برای شهروندی 132 کشور 500000 یورو
سوئیس 10 سال 10 سال 183 روز در سال 132 کشور 1,000,000 یورو
ترکیه 1 ماه 2-4 ماه بدون حداقل شرایط اقامت 96 کشور 208000 یورو
قبرس جنوبی 5 سال 7سال هر دوسال یک ویزیت-یک روز  144 کشور  300,000

یورو

سوالات متداول اقامت اروپا خرید ملکسوالات متداول اقامت اروپا خرید ملک:

اقامت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری ۲۰۲۳

۱-راحت ترین پاسپورت طلایی اتحادیه اروپا برای گرفتن چیست؟

یکی از ساده‌ترین کشورها برای دریافت شهروندی اروپا، مالتا است. متقاضیان واجد شرایط شهروندی مالتا از طریق تابعیت برای خدمات استثنایی توسط برنامه سرمایه گذاری مستقیم (CES) می توانند تابعیت مالتا و پاسپورت مالتی را در دریافت کنند.گزینه لتونی و یونان تیز بینظیر است.

۲-معایب ویزای طلایی اسپانیا چیست؟

به شش ماه اقامت و حضور فیزیکی در هر سال برای حداقل ده سال نیاز دارد.
سرمایه گذاران برای تمدید ویزای طلایی خود باید ملک را مادام العمر نگه دارند مگر اینکه اقامت کامل ایجاد شود و شهروندی به دست آید.

۳-کدام کشورها اقامت آسان می دهند؟

در اروپا کشورهایی که به راحتی اجازه اقامت میدهند عبارتند از پرتغال، قبرس، یونان، مونته نگرو و مالت.

۴-آیا پرتغال دیگر ویزای طلایی اتحادیه اروپا صادر نخواهد کرد؟

برنامه ویزای طلایی پرتغال به پایان نمی رسد. با این حال، تغییرات مهمی در برنامه وجود داشت. دیگر امکان سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای واجد شرایط بودن برای این برنامه وجود ندارد. گزینه انتقال سرمایه نیز دیگر در دسترس نیست.

۵-سخت ترین پاسپورت اتحادیه اروپا برای گرفتن چیست؟

اتریش در قلب اروپا واقع شده است و با هشت کشور دیگر هم مرز است و آن را به یکی از سخت ترین مکان ها برای اخذ تابعیت تبدیل می کند. این فرآیند مستلزم 12 سال اقامت مداوم، شامل سه سال ازدواج با یک شهروند اتریشی و قبولی در آزمون زبان است.سایر روشها نیز به ۱۲ سال انتظار با مدرک زبان آلمانی امکان پذیر است.

۶-کدام کشور در اروپا سریعترین اقامت را ارائه می دهد؟

یونان، قبرس، مالت، پرتغال و حتی مونته نگرو ساده ترین کشورها برای دریافت اجازه اقامت دائم در اروپا هستند. سهولت دریافت اجازه اقامت دائم می تواند بسته به عوامل مختلفی از جمله سیاست های مهاجرتی کشور، الزامات و شرایط متقاضی متفاوت باشد.

۷-چرا پرتغال ویزای طلایی را متوقف می کند؟

منتقدان برنامه های ویزای طلایی استدلال می کنند که این برنامه ها با ارائه رفتار ترجیحی به سرمایه گذاران ثروتمند نسبت به سایر مهاجران بالقوه، نابرابری را تداوم می بخشند. همچنین نگرانی در مورد احتمال فساد و پولشویی، علاوه بر خطر فرار مالیاتی وجود دارد.و دلیل دیگر افزایش بی رویه قیمت املاک در پرتغال بخصوص در لیسبون و پورتو و نوار ساحلی است.

۸-معایب ویزای طلایی یونان چیست؟

در حالی که ویزای طلایی یونان دارای مزایای بسیاری است، معایبی نیز دارد. اولین مورد سرمایه گذاری اولیه قابل توجه مورد نیاز است که با توجه به رشد آهسته بازار املاک یونان ممکن است بازده قابل توجهی نداشته باشد.

۹-کدام ویزای طلایی اسپانیا یا پرتغال بهتر است؟

مزیت اصلی برنامه ویزای طلایی پرتغال در مقایسه با اسپانیایی این است که می توان با مبلغ کمتر، یورو سرمایه گذاری کرد. 250000. سرمایه گذاران برای ویزای طلایی پرتغال همچنین می توانند طی پنج سال پاسپورت اروپایی دریافت کنند، در حالی که سرمایه گذاران برای ویزای طلایی اسپانیا باید ده سال صبر کنند.

۱۰-بهترین کشور اروپا برای مهاجرت کدام کشور است؟

پرتغال به دلیل تاریخ غنی، آفتاب و زندگی اجتماعی لذت بخش در صدر است ؛اسپانیا به دلیل ؛ کیفیت زندگی در رتبه دوم ؛ سپس آلمان برای استاندارد بالای زندگی و زندگی مدرن با اقتصاد پایدار و نهایتا نروژ کشوری ایمن و مدرن رفاهی با مناظر خیره کننده می تواند در اولویت بعدی باشد. اما انتخاب کشور اروپایی برای زندگی کردن و مهاجرت به قصد و هدف متقاضی و البته شرایط مالی وی بستگی دارد وگرنه سوئیس ؛ بهشت روی زمین است.

<< 1 >>


ساده‌ترین راه اقامت اروپا خرید ملک

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا