فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت اروپا برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سالاقامت انگلیسپاسپورت دوم و شهروندیمهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزی

مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

پذیرش تحصیلی کودکان در مدرسه شبانه روزی انگلستان

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:ویزای تحصیلی کودک مدرسه شبانه روزی انگلستان

کمبود منابع اطلاعاتی قابل اعتماد در خصوص موضوع مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

 متاسفانه در کشور ما مراکز مشاوره ای که بتوانند اطلاعات صحیح و دقیق در خصوص واقعیت های مهاجرت ارائه کنند وجود ندارد. از طرفی افراد به خیلی از شرکتهای خصوصی مهاجرتی نیز اعتماد نمیکنند. بسیاری از شرکتها اطلاعات موجود خود را از طریق کپی از سایرین بدست می آورند. حتی سایرین هم اطلاعات درست و واقعی ارایه نکرده اند. از طرفی ؛ متقاضیان هم متاسفانه قبل از مراجعه به مشاورین ؛ اطلاعات پایه وحداقلی که خودشان شخصا می توانند کسب کنند را بدست نمی آورند. سایر مقالات مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی- شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان   را مطالعه نمایید.

اصولا شما به عنوان ارباب رجوع باید قبل از مراجعه به هر سازمانی برای هر نوع کاری ؛ اطلاعات پایه راجع به آن سازمان و نوع کار کسب کنید. شاید شما بپرسید چگونه؟ پاسخ بسیار ساده است ؛ به لطف وجود امکانات دیجیتال امروزی و اینترنت و شبکه های اجتماعی، شما میتوانید برخی اطلاعات اولیه و پایه راجع به محل مراجعه ؛ نوع کار ؛ شرایط ؛ مدارک مورد نیاز و برخی اطلاعات بدیهی کسب کنید. حداقل فایده کسب اطلاعات پایه اینست که اولا دو بار مراجعه نخواهید داشت .  ثانیا موسسات و شرکتهایی که مدعی کار هستند ولی اینکاره نیستند را در بدو امر میشناسید. 

اطلاعات تکمیلی در مورد تحصیل مدارس بین المللی شبانه روزی فرانسه برای فرزندان زیر ۱۸ سال کلیک کنید.

تحصیل کودک در مدرسه شبانه روزی انگلستان 

فرایند یافتن منابع اطلاعاتی مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

توصیه ما اینست که قبل از هر گونه تصمیم گیری، در مورد مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ از طریق اینترنت و فضای مجازی ، ابتدا از چند منبع (نه یک منبع) اطلاعات مشترک آنها را استخراج کنید و با هم مقایسه کنید.

اگر با دقت به اطلاعات مشترک کسب شده توجه کنید، عملا در همان ابتدا چند منبع را با بررسی حتی سطحی ؛ فیلتر و حذف خواهید کرد. 

بعضا از اطلاعات نادرست و گزافه گویی آنها مطلع می شوید. در نهایت با این شیوه شما قادر خواهید بود مراجع بهتری برای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی انتخاب کنید.

 کارشناسان ما در طی سالیان گذشته در مواجهه با متقاضیان مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی به این نتیجه رسیده اند که تقریبا سوالات متقاضیان ، یکسان بوده و لذا ما در صدد بر آمدیم تا مروی به شرح ذیل به سوالات شما داشته باشیم. 

ما در این مقاله و سایر مقالات مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان   اطلاعات را ارائه می کنیم.

این اطلاعات به صورت دقیق و شفاف به منظور کمک به تصمیم گیری شما برای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ارائه می کنیم.

این اطلاعات برآمده از تجربیات کارشناسان ما است. بدیهی است آشنایی شما طی مشاوره حضوری با شرایط کشورها برای تحصیل فرزندان زیر 18 سال بسیار مفید خواهد بود. زیرا موجب میشود که شما از  شرایط تردید و دودلی ، خارج شوید و قادر باشید تصمیم درست در مورد اعزام تحصیلی فرزندان زیر 18 سال به خارج از کشور بگیرید.

برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به کانادا از طریق تحصیل  کلیک کنید.

فرزندان زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی انگلستان

طرح موضوع مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

همواره میلیونها نفر در دنیا برای ادامه تحصیل و به نوعی مهاجرت به خارج از کشور اقدام میکنند. ایران نیز از این امر مستثنی نیست. مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان از دیر باز در بین ایرانیان مرسوم بوده است.

 و حتی به نوعی نرخ مهاجرت و اعزام فرزندان زیر 18 سال از طرف والدین به خارج از کشور  در ایران بالاتر است.امروزه کمتر خانواده ای در ایران فاقد چنین تفکری است.حتی این موضوع به دغدغه روزمره والدین و نگرانی از آینده فرزندان زیر 18 سال تبدیل شده است. سایر مقالات مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان  را مرور نمایید. 

اما در این ارتباط متاسفانه به دلایل گوناگون در کشور ما مراجع رسمی و اطلاعات شفاف و قابل اعتماد وجود ندارد. و همیشه خانواده ها برای فرزندان زیر 18 سال در میان انبوهی از تبلیغات درست و یا نادرست، قدرت تشخیص مراجع با اطلاعات شفاف و دقیق را دارند. در ذهن همه افراد سوالات بیشماری در خصوص تحصیل فرزندان زیر 18 سال شکل میگیرد.  برخی در پی کسب اطلاعات درست به مرجعی از طریق وب سایتها و شبکه های اجتماعی برای کسب اطلاعات درست جهت تحصیل فرزندان زیر 18 سال روی می آورند.

 در مقطعی نسبت به انجام اقدام عملی در این حوزه به اصطلاح گرم میشوند و قدم بر میدارند. پس از رفت و آمد فراوان به دلیل شنیدن اطلاعات بعضا ضد و نقیض از منابع گوناگون در خصوص موضوع واحد ،نهایتا دلسرد میشوند.سر جای خود می نشینند! و کلا منصرف می شوند. البته این دسته افراد دست بردار نیستند. در مقطعی دیگر دوباره وسوسه میشوند و این دور تسلسل ادامه دارد. برخی دیگر نیز از طریق کسب اطلاعات نادرست برای تحصیل فرزندان زیر 18 سال اقدامی می کنند و نتیجه نمی گیرند. ویزای همراه والدین تحصیل در مدرسه شبانه روزی انگلستان

چرا فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان تحصیل میکنند ؟

تصمیم گیری تحصیلی فرزندان زیر 18 سال در خارج از کشور بدون شک در زمره وظایف والدین بشمار میرود. در موضوع مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ، نقش کلیدی والدین بر هیچکس پوشیده نیست. والدین با دور اندیشی هوشمندانه میتوانند نقش پر رنگ تری در با ثبات کردن، آینده تحصیلی و شغلی فرزندان ایفا کنند. مشروط بر آنکه در تصمیم گیری های کلیدی از جمله اعزام به موقع فرزندان به خارج از کشور غفلت نکنند. امروزه مشغله کاری والدین ، بستر این نوع غفلت و کوتاهی را فراهم کرده است. چنانچه این نوع فرصتها از دست برود جبران آن در آینده بسیار مشکل خواهد بود. برای کسب اطلاعات جامع لینک زیر را   مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان کلیک کنید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل کودکان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی سوئیس کلیک کنید.

فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

عامل نگرانی والدین برای  مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان:    

همه والدین هر روزه تصمیماتی میگیرند که برخی مهم و برخی کم اهمیت هستند. اما اساس برخی تصمیمات باید فوری و اضطراری گرفته شود و برای برخی دیگر فرصت و زمان بیشتری پیش روی افراد وجود دارد.

موضوع مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ از نوع تصمیمات فوری و اضطراری به حساب می آید . عامل زمان در این مورد بسیار مهم است. پیامد تصمیمات درست موجب تقویت اعتماد به نفس و روحیه شادتر در افراد می گردد.

در تصمیم گیریها ؛ نوع مشکل نقش پر رنگ تری دارد، زیرا سهولت تصمیم گیری برای موارد کم اهمیت بدیهی است. اما در مواردی مانند مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ،تصمیم گیری چندان راحتی نیست. زیرا نیاز به اطلاعات تخصصی تری دارند و سوالات بیشماری پیش روی والدین در این خصوص مطرح می شود.

 نگرانی های والدین برای این گروه سنی از فرزندان قابل درک است. چه بسا عدم شناخت روشهای درست و فقدان اطلاعات مفید کاربردی ، منجر به تصمیمات غلط گردد . عواقب آن نیز جبران ناپذیر خواهد بود. علاوه بر نوع مشکل ، مواردی دیگری از قبیل عامل زمان در تصمیم گیری بسیار مهم است، بطوریکه در مدت کوتاه باید تصمیم مهمی بگیرید.

شما میتوانید مراحل و سایر شرایط را در بخش مربوط به  مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان  مطالعه کنید.

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا از طریق فامیلی و اسپانسر شیپ کلیک کنید.

تقویت زبان در حین تحصیل شبانه روزی انگلستان

تبعات ماندن افراد زیر ۱۸ سال در داخل کشوٰر:

آیا به تحصیل فرزندان در رشته مورد نظر و حتی در دانشگاه معتبر در داخل کشور راضی هستید؟  به کرات دیده میشود که شرایط دلخواه و مطلوب شغلی در  داخل کشور برای حتی فارغ التحصیلان ممتاز فراهم نیست. این شرایط با انگیزها و نیازهای درونی فرد ،ناسازگار است.  لذا عدم اشتغال در کشور به خصوص برای دانش آموزان نخبه ، آنها را سرخورده و ناامید میکند.

 مهمترین مسئله در سلامت روان و موفقیت فرزند ، پیش بینی آینده شغلی مناسب توسط والدین ،برای آنان است .  لذا اگر این امکان در داخل کشور برایشان فراهم نیست ، باید از کمک به فرزندان زیر 18 سال برای تحصیل در خارج از کشور دریغ نکنید. البته این فرایند را با آگاهی و اطلاعات درست و به موقع انجام دهید. بسیار اتفاق افتاده است که دانش آموزان فعال و با استعداد به خاطر اینکه در نوجوانی و سنین زیر 18 سال ،علیرغم استطاعت مالی والدین برای اعزام فرزندان به خارج از کشور ، بدلیل مشغله کاری ، به شرایط موجود در داخل بسنده کرده اند.

 درنهایت فرزندانی با مدارک تحصیلی معتبر ،امکان اشتغال برایشان فراهم نشده است. لذا تا فرصت باقی است والدین باید  با دور اندیشی خردمندانه و هوشمندانه با کسب اطلاعات درست از مراجع معتبر اقدام نمایند. در خصوص تحصیل فرزندان خود مقاله  مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان   را مطالعه نمایید.اعتماد به نفس تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان

مزایای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

پذیرش دانشگاه بدون کنکور با دیپلم اخذ شده در انگلستان: 

به این نکته نیز توجه کنید که درست است که هزینه تحصیل فرزندان زیر 18 سال در مدارس خارج از کشور ، نسبتا زیاد است و اگر مدارس شبانه روزی باشد و به عبارتی پانسیون باشد، این هزینه ها بیشتر نیز میگردد. اما در عوض هزینه دانشگاه رایگان خواهد بود. به عبارت دیگر چنانچه فرزند شما در ایران دیپلم بگیرد و بخواهد در مقطع لیسانس از دانشگاه های انگلستان پذیرش بگیرد؛ طبیعی است که فرزند شما ؛ دانشجوی بین المللی محسوب میشود. شایان ذکر است شهریه دانشجویان بین المللی بسیار سنگین است. در حالیکه اگر فرزند شما در انگلیس دیپلم بگیرد ؛ بدون پرداخت شهریه و به صورت رایگان وارد دانشگاه میشود. لذا مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ پس از اخذ دیپلم ؛ تحصیل رایگان دانشگاهی را بدنبال خواهد داشت.

در صورت تمایل اطلاعات سایر کشورها را در قسمت مربوط به  مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان مطالعه فرمایید.مزایای مهاجرت تحصیلی به انگلستان در مدارس شبانه روزی

تقویت زبان در حین تحصیل در انگلستان:

یکی دیگر از مزایای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی؛ تقویت زبان در حین تحصیل است. به تجربه ثابت شده است که دانش آموزان در محیط خارج از کشور از طریق برقراری ارتباطات روزمره به مراتب سطح زبان بهتری نسبت به ، کلاس های آموزشی کسب میکنند. اگرچه در ابتدای ورود به انگلستان کلاس های آموزشی نیز مکملی تقویتی جهت بهبود زبان خواهند بود. اما در محیط انگلیسی زبان فرزندان شما از طریق برقراری ارتباطات ؛ به صورت روزمره ؛ زبان یاد می گیرند.مهاجرت مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

افزایش مهارت های تعامل اجتماعی فرزندان زیر ۱۸ سال:

همه ما آگاه هستیم که وقتی فرزندان در محیط خانواده با والدین زندگی میکنند ؛ به نوعی تحت پوشش خانواده قرار دارند و به صورت مرتب مانیتور میشوند. در حالی که با مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی این نوع نظارت از آنها برداشته میشود. در داخل کشور؛ آنها در خیلی از مسائل کاملا وابسته به والدین رشد میکنند. این وابستگی کامل آفتی برای آینده بچه ها خواهد بود . از طرفی والدین مرتب پیشرفت تحصیلی فرزندان را در نظر دارند.

حقیقت این است که در اجتماع امروزی اگرچه آینده شغلی در گرو تحصیل است اما پیشرفت شغلی صرفا از طریق تحصیل  حاصل نمیشود. بلکه نحوه برخورد فرزندان با دیگران ؛ سازگاری فرزندان با محیط و تعامل اجتماعی با دیگران از عناصر بسیار مهم در ماندگاری پایدار افراد در محیط های شغلی است. چه بسا افراد متخصصی که بیش از چند ماه در محیط های کاری دوام نمی آورند. لذا اولین دستاورد مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی استقلال تصمیم گیری در موارد روزمره است.

بسیاری از فرزندان علیرغم داشتن کیفیت تحصیل(مهارت سخت ) متاسفانه فاقد مهارت نرم هستند. مهارت نرم همان  امکان سازگاری با محیط و انعطاف پذیری و استقلال است که بیشتر فرزندان از آنها محروم هستند. بنابراین مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ زمینه را برای برقراری ارتباط با دیگران در خارج از کشور برای فرزندان فراهم میکند.

شما میتوانید در مورد روشهای مهاجرت به کانادا اطلاعات کاملی با کلیک کسب نمایید.

مهاجرت مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

  تقویت اعتماد به نفس با مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی: 

فرزندان نوجوان و زیر 18 سال در محیط داخل کشور، به دلیل حمایت های خانواده ، و عدم مواجهه با مشکلات ، تجربه زندگی مستقل را نچشیده اند. لذا آنها در در بدو ورود به محیط خارج در مواجهه با موانع و مشکلات از جمله تفاوتهای فرهنگی ، و موانع زبان و موارد مشابه ، احساس کمبود و ضعف در اعتماد به نفس میکنند.

زیرا در این سبک از زندگی ، فرزندان شما مجبور هستند با مشکلات به صورت مستقیم دست و پنجه نرم كنند. مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ افراد را خود ساخته می کند. خود را بهتر می شناسند ، درک واقعی تری از محیط اطراف خود پیدا کنند و روشهای حل مسئله را شخصا می یابند.ویزای والدین تحصیل در انگلستان

ایجاد فرصتهای شغلی با مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی: 

حتی با فرض تحصیل فرزندان در رشته مورد نظر و دانشگاه معتبر در داخل کشور؛ مشکل عدم اشتغال وجود دارد. به کرات دیده می شود که فرصت های شغلی در داخل کشور برای حتی فارغ التحصیلان ممتاز فراهم نیست. و این موضوع با انگیزها و نیازهای درونی فرد ،ناسازگار است . لذا عدم اشتغال در کشور به خصوص برای دانش آموزان نخبه ، آنها را سرخورده و ناامید میکند. یکی از راه های برون رفت از وضع موجود ؛ مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی است. این راه زمینه را برای پیش بینی آینده شغلی مناسب فراهم میکند. لذا با توجه به اینکه؛ امکان اشتغال در داخل کشور برایشان فراهم نیست ، باید والدین؛ موضوع مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی را در صدر کارهای خود قرار دهند.  

 البته این فرایند را با آگاهی و اطلاعات درست و به موقع انجام دهید. بسیار اتفاق افتاده است که دانش آموزان فعال و با استعداد صدمه دیدند.زیرا علیرغم استطاعت مالی والدین برای اعزام فرزندان به خارج از کشور ، بدلیل مشغله کاری ، به شرایط موجود در داخل بسنده کرده اند .  در نهایت فرزندانی با مدارک تحصیلی معتبر ،امکان اشتغال برایشان فراهم نشده است. لذا تا فرصت باقی است والدین با دور اندیشی خردمندانه و هوشمندانه با کسب اطلاعات درست از مراجع معتبر در خصوص  مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی اقدام کنند.

اگرچه گزینه های دیگری برای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به کشورهایی مثل کانادا، سوئیس،استرالیا و  فرانسه  به صورت شبانه روزی یا پانسیون نیز وجود دارد.تبعات ماندن افراد زیر ۱۸ سال در داخل کشوٰر

سایر مزایای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

وقتی شما زمینه را برای مهاجرت تحصیلی فرزندان زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی فراهم میکنید. دستیابی به اهداف زیر محقق میشود:

  •  آشنایی و تعامل با ملل دیگر موجب وسعت دید و تقویت روابط اجتماعی فرزندان شما می شود.این فرصت موجب ایجاد شبکه ای از ارتباطات با دیگران شده و ارزش افزوده فراوانی در تعاملات اجتماعی برای افراد ایجاد می شود.
  • فرصت های شغلی بالاتر در انگلستان فراهم است. درست است که  در ایران ؛ بعضا از طریق رانتها برای برخی خواص؛ امکانات شغلی خوب فراهم است. آن صورت نیاز به رشته مناسب و دانشگاه معتبر  هم نخواهد بود. اما فکر کنید که چه تعداد از افراد جامعه از چنین شرایط و امکانی برخوردار هستند. در عین حال چنانچه فرزندان شما به موقع در خصوص مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی اقدام کنند، با شرایط بدون کنکور وارد دانشگاههای انگلستان در رشته دلخواه به صورت رایگان می شوند.مدرسه پیش آمادگی شبانه روزی انگلستان

تحصیل رایگان ؛ زمینه فرصت شغلی و پاسپورت دستاورد مهم تحصیل کودک در انگلستان:

  • توجه کنید که اخذ دیپلم در خارج از کشور این امکان را میدهد که هزینه تحصیل فرزندان شما در دانشگاه رایگان باشد. در حالی که اعزام دیپلمه های داخل به خارج برای مقطع کارشناسی نیازمند تامین هزینه خواهد بود.
  • مضافا پس از فارغ التحصیلی به دلیل داشتن دو بال سخت و نرم ، برای فرزندان شما فرصت های شغلی مناسبی فراهم خواهد شد. این دو بال از طریق کسب مدرک تحصیلی معتبر به عنوان بال مهارتهای سخت و اعتماد به نفس،انعطاف پذیری و سازگاری با محیط ، تسلط بر تعاملات اجتماعی موثر به عنوان مهارتهای نرم فراهم می گردد.
  •  توجه کنید که تدوین رزومه تخصصی ، شرط لازم جهت اپلای شغلی در خارج از کشور بشمار میرود، و فراموش نکنید که اطلاعات مرتبط با مهارتهای نرم و سخت خود را بصورت کاملا حرفه ای در تدوین رزومه جانمایی کنید. این روش به شما کمک میکند تا رزومه خود را بصورت کاملا واقعی و حرفه ای تدوین کنید.
  • پاسپورت انگلستان: نکته بسیار مهم و ارزشمند دیگر از برکت مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی اینست که افراد پس از مدت مشخص زندگی در انگلستان سیتیزن می شوند. و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

تحقق تمام موارد فوق در گرو مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی است.مزایای مهاجرت تحصیلی در مدارس شبانه روزی

 معایب مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

 

۱- دلتنگی مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

 

زندگی در محیط جدید نیازمند ساز و کارهای جدید است. این موضوع برای مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ پر رنگ تر است. اما از طرفی؛ کودکان به دلیل انعطاف بیشتر؛ معمولا به مرور زمان و با تسلط فرد به زبان انگلیسی ؛ راحت تر با محیط کنار می آیند. آنها با آشنایی با فرهنگ جدید و مشغله تحصیلی ، زمان فکر کردن به دلتنگی؛ محدود میشود. به مرور فرزندان با وضعیت جدید سازگار تر خواهند شد. مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی؛  زمینه را برای شکوفایی استعدادها فراهم میکند.

سازگاری با محیط، یافتن دوستان جدید، انعطاف پذیری و تقویت اعتماد به نفس و مشغله تحصیلی همگی عواملی سازنده  و ارزشمند هستند. توجه کنیم که این نوع مهارتهای اجتماعی در آینده فرزندان بسیار کاربردی هستند. کاربرد این مهارتها نه فقط برای آینده شغلی بلکه برای زندگی خصوصی هم اهمیت ویژه دارد. این نوع مهارتها در کلاس درس آموزش داده نمی شود. در واقع آنها به آسانی بدست نمی آیند. هم نیازمند محیط مستعد و هم نیازمند صرف زمان است . لذا مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ نه فقط برای تحصیل بلکه برای سازگاری با محیط شغلی و زندگی هم مفید است. پذیرش دانشگاه بدون کنکور با دیپلم اخذ شده در انگلستان

عوامل و ساز و کارهای کاهش دلتنگی از مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

مهارتهای اجتماعی برای فرزندان ما؛ موجب میشود که غربت و دلتنگی در خارج از کشور؛ کم رنگ شود. مضافا امروزه با امکانات دیجیتال ؛ موضوع  دوری و فاصله جغرافیایی بین والدین و فرزندان ؛ مفهوم خود را از دست داده است. اکنون نیم نگاهی به مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی  در گذشته نه چندان دور بیاندازیم.

در روزگاران قدیم حدود 70 سال قبل برخی افراد متمول ، فرزندان خود را برای تحصیل به اروپا و آمریکا می فرستادند. در آن موقع از فضای دیجیتال خبری نبود حتی ارتباط تلفنی نیز نبود. بعدها که این امکان فراهم شد ، مردم در میدان توپخانه تهران در مرکز مخابرات ،در صف مکالمات بین المللی ساعتها منتظر می ماندند. از سوی بلندگو به سوی کابین مکالمه راهنمایی می شدند. تازه بعد از این همه معطلی صدای بسیار بی کیفیت و قطع مکالمات مکرر را تجربه میکردند.

اکنون خودتان مقایسه کنید. مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی امروزی چه تفاوتی با گذشته دارد؟ امروزه شما هر کجا باشید چه خیابان ، محل کار و یا منزل در هر لحظه و هر کجا براحتی از طریق اپلیکیشنهای کاربردی با فرزندتان بصورت صدا و تصویر در تماس هستید. این موضوع امروزه سطح دلتنگی و غربت را بطور قابل ملاحظه ای کاهش داده است.آزمون ورودی و مصاحبه شبانه روزی انگلستان

۲- هزینه های بالای تحصیل مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

بدیهی است که هزینه ها برای  مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی به مراتب بیشتر از سایر کشورها است. لذا والدینی که قصد فرستادن فرزندان خود به انگلستان برای تحصیل را دارند باید اطلاعات کاملی از هزینه های تحصیل در مدارس ،دانشگاه ها و هزینه های مسکن خوابگاه و زندگی را قبل از اعزام کسب کنند.

 توجه به این نکته ضروری است که معمولا پذیرش تحصیلی مدارس فرزندان زیر 18 سال از طریق مدارس خصوصی و بین المللی انجام میشود. گرچه در برخی از این گونه مدارس امکان تامین بخشی از هزینه به عنوان بورس تحصیلی میسر است . اما بطور کلی والدین باید پیش بینی هزینه های تحصیل بخصوص در مورد مدارس شبانه روزی و به اصطلاح پانسیون را به جان بخرند. در عوض در آینده پس از اخذ دیپلم در خارج از کشور امکان تحصیل رایگان در دانشگاه برای فرزندان فراهم گردد.

کمترین دستاورد مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی همین بس که پس از چند سال زندگی در انگلستان پاسپورت بگیرید و به علاوه چهار سال تحصیل رایگان دانشگاهی داشته باشید.افزایش مهارت های تعامل اجتماعی فرزندان زیر ۱۸ سال

نتیجه گیری موضوع مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی:

علیرغم مشکلات و معایب بر شمرده شده در فوق و با توجه به آینده ناپایدار داخل کشور؛ والدین باید اقدامی کنند. حداقل والدینی که از نظر شرایط مالی وضعیت مناسبی دارند. ولی به دلیل وابستگی های شغلی و خانواده گی امکان خروج ندارند.  

بهترین گزینه برای این دسته افراد ؛ اقدام برای مهاجرت تحصیلی فرزندان  زیر ۱۸سال به انگلستان ؛ فرانسه؛ سوئیس؛ کانادا؛ استرالیا  در مدارس شبانه روزی است. زیرا همانگونه که در مقالات متعدد در این وبسایت اشاره کرده ایم ؛ مدارس شبانه روزی یا همان پانسیون در این کشورها از هر نظر معتبر و سالم هستند. لذا جای هیچگونه نگرانی نیست.

 توصیه میشود با انجام مطالعات جامع و کسب اطلاعات صحیح اقدام کنید. در واقع با ارزیابی اهداف و شرایط خود ، با مشاوران ذیصلاح این حوزه در ارتباط باشید. تا با انتخاب منطقی و شناخت کامل ، مسیری مناسب برای آینده فرزندان خود انتخاب نمایید. 

هر چیز را بدست آوری ،چیزی دیگر را از دست خواهی داد، استثنا هم ندارد!! همواره در این بده بستان باید دید که کدام کفه سنگین تر است . چقدر سنگین تر است ؟ آیا اساسا ریسکی در کار است ؟ آیا ارزش ریسک دارد؟ چقدر؟

در نهایت تاکید میکنیم که  نه ما و نه دیگران معجزه نمیکنند. کارشناسان ما نسخه واحدی برای همه افراد ندارند. چه بسا مهاجرت و فرستادن فرزندان زیر 18 سال ،به خارج از کشور برای تحصیل ،برای برخی “نوش دارو” و برای برخی “سم” باشد!!! در هر حال جهت تشخیص این موضوع ، آگاهی از مزایا و معایب اعزام فرزندان زیر 18 سال در خارج از کشور و چالش های مرتبط با آن، تنها راه حل شما است . والسلام درخواست پذیرش مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

سیستم آموزشی و مراحل پذیرش تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

آزمون ورودی و مصاحبه:

همه دانش آموزان باید شرایط ورود به مدرسه را برآورده کنند، که شامل شرکت در آزمون یا امتحان و احتمالاً شرکت در یک مصاحبه فردی است. اگر امکان حضور متقاضی خارج از کشور در انگلستان در زمان عادی امتحان وجود نداشته باشد، معمولاً می توان با معاینه دانش آموز در حین بازدید از مدرسه یا با ارسال اوراق به یک مرکز امتحانی تأیید شده در دانشگاه، تمهیدات ویژه ای انجام داد. دلتنگی مهاجرت تحصیلی انگلستان در مدارس شبانه روزی

مدرسه پیش آمادگی :

در مرحله پیش آماده سازی (معمولا سنین 5-6+، سال 1 و 2)، شبانه روزی معمولاً یک گزینه نیست، اگرچه تعداد بسیار کمی از مدارس پیش آمادگی، شبانه روزی را از سن 5 سالگی ارائه می دهند. برای ثبت نام کودک در دوره پیش آمادگی -مدرسه آمادگی، ممکن است لازم باشد نام او را سالها قبل از تاریخ شروع پیشنهادی در لیست انتظار قرار دهید.هزینه تحصیل مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی

مدرسه مقدماتی:

در سطح آمادگی مدرسه (سنین 7 تا 10 سال، سال های 3 تا 6)، دانش آموزان باید ارزیابی های رسمی مدرسه را در ریاضیات، انگلیسی، و احتمالاً خواندن و استدلال کلامی انجام دهند. سنین اصلی برای انتقال از دوره راهنمایی به دبیرستان و همچنین از دوره نگهداری به بخش مستقل 11+ و 13+ می باشد. در اسکاتلند، مدارس مستقل به طور کلی در مورد نقاط ورودی انعطاف پذیرتر هستند، اما بیشتر دانش آموزان در سن 12+ (S1 در طرح شماره گذاری سال اسکاتلند) یا سن 13+ (S2) به مدارس ارشد می پیوندند.مراحل پذیرش تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

11+ امتحانات: سال 6

تقریباً همه مدارس مستقل، برای دانش‌آموزان 11 تا 18 ساله، امتحان ورودی 11+ را در سال ششم برگزار می‌کنند. فرآیند 11+ برای مدارس مستقل از سال 4/5 آغاز می‌شود، زمانی که به عنوان والدین، مدارسی را که می‌خواهید فرزندتان بخواهد شناسایی کنید. درخواست و ثبت نام برای ارزیابی مکان. امتحانات 11+ در سال 6 برگزار می شود، معمولاً در اواخر پاییز یا اوایل ژانویه. فرمت‌ها متفاوت است، اما همه مدارس ریاضیات و انگلیسی و معمولاً استدلال کلامی را امتحان می‌کنند. اکثر مدارس مصاحبه را با والدین نیز ارائه می دهند.

دبیرستان مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

پیش آزمون ها: سال 6 یا 7. این آزمون ها معمولاً برای ارزیابی افرادی که قصد دارند در امتحانات ورودی مشترک سال 8 برای ورود به مدارس مستقل در سن 13 سالگی شرکت کنند، استفاده می شود. این آزمون ها در استدلال کلامی، استدلال غیر کلامی، انگلیسی و ریاضیات هستند. و ارائه یک معیار ارزیابی استاندارد؛ آزمون‌ها معمولاً آنلاین، چند گزینه‌ای و اغلب تطبیقی ​​هستند. امتحانات تقریباً سه ساعت است.

13+ ارزیابی: سال 8. امتحانات ورودی مشترک 13+، مورد نیاز برای ورود به مدارس مستقل در سال 13، در ژوئن سال 8 است. موضوعات تحت پوشش در سن 13+ شامل انگلیسی، ریاضیات، مدرن و/یا کلاسیک است. زبان، علم، تاریخ، جغرافیا و آموزش دینی. موضوعات اصلی انگلیسی، ریاضیات و علوم هستند. مدارس انفرادی موضوعات دیگری را که باید خوانده شوند مشخص خواهند کرد. مصاحبه ها ممکن است در مرحله پیش آزمون ورودی مشترک در سال 6 یا در زمان امتحان 13+ انجام شود. مدارس همچنین ممکن است مکان هایی را برای دانش آموزان 14+ و 15+ سال بر مبنای مشابه ارائه دهند.دلتنگی مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸سال انگلستان در مدارس شبانه روزی

امتحان ورودی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان: 

زمان برگزاری این امتحانات و آزمون ها می تواند متفاوت باشد، اما اکثر آنها در ماه فوریه / مارس و می برای ورود به سپتامبر برگزار می شوند.

بین سنین 11+ تا 13 سال برای کسانی که می‌خواهند از یک مدرسه مقدماتی مستقل یا مدرسه راهنمایی به مدرسه ارشد نقل مکان کنند، شرکت کنند. امتحان معمولاً در مدرسه فعلی کودک انجام می شود و پاسخ ها توسط دبیرستان انتخابی اول مشخص می شود و مدارک متقاضیان ناموفق به مدرسه انتخاب دوم ارجاع می شود.

مجموعه امتحانات نهایی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان- از سال ۹ مدرسه :

GCSE: سال 10-11. ورود در سال 9 عمدتاً به گزارش های مدرسه فعلی بستگی دارد. در سال 9، دانش آموزان انتخاب های GCSE برای یک برنامه دو ساله دارند که در طول سال های 10-11 اجرا می شود.مهاجرت تحصیلی به انگلستان در مدارس شبانه روزی

کلاس ششم ( سال ۱۲ و ۱۳ مدرسه) مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

موفقیت یک دانش آموز بالای 16 سال که برای یک مکان در کلاس ششم مدرسه (سال 12 و 13) یا یک کالج کلاس ششم درخواست می کند معمولاً به کسب پنج یا شش GCSE در کلاس 5/6 یا بالاتر بستگی دارد (یا تعداد مشابهی از نمرات استاندارد اسکاتلندی در کلاس 3 یا بالاتر). برخی از مدارس آزمون‌های خود را در موضوعاتی که متقاضی می‌خواهد در فرم ششم مطالعه کند، تنظیم می‌کنند و قبل از سال ورود، مصاحبه‌هایی را در ترم پاییز یا بهار برگزار می‌کنند. در سیستم ایالتی اسکاتلند، دانش‌آموزان S5 و S6 (سن 16+ و 17 سال) در مقاطع عالی و پیشرفته شرکت می‌کنند، برخی از مدارس مستقل در اسکاتلند این امتحانات را ارائه می‌دهند.شرایط ورودی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

نامزدهای بورسیه مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

بسیاری از مدارس برای دانش آموزان 11+، 13+ و 16+ بورسیه و جوایز ارائه می دهند. علاوه بر بورسیه تحصیلی، جوایز مالی برای موسیقی، نمایش، هنر و ورزش وجود دارد. داوطلبان بورسیه معمولاً مقالات پیشرفته تری نسبت به آزمون های ورودی معمولی ارائه می کنند.

 پایه ها و مقاطع تحصیلی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

سن کودک سال مرحله کلیدی ارزیابی

3 تا 4 سال های اول  

4 تا 5 پذیرایی سال های اول ارزیابی نقطه شروع دانش آموزان در زبان، ارتباطات، سواد و ریاضیات و ارزیابی معلمان

5 تا 6 سال 1 KS1 بررسی غربالگری صدا

6 تا 7 سال 2 KS1 آزمون های سراسری ریدینگ انگلیسی و ریاضی. 

7 تا 8 سال 3 KS2  

8 تا 9 سال 4 KS2 جدول ضرب ریاضی آموزش میبینند.

9 تا 10 سال 5 KS2  

10 تا 11 سال 6 KS2 آزمون های سراسری ریدینگ انگلیسی، ریاضیات و گرامر، نقطه گذاری و املا. ارزیابی معلمان در نوشتار و علوم انگلیسی

11 تا 12 سال 7 KS3  

12 تا 13 سال 8 KS3  

13 تا 14 سال 9 KS3  

14 تا 15 سال 10 KS4 برخی از کودکان GCSE می گیرند

15 تا 16 سال 11 KS4 اکثر کودکان GCSE  را می گیرند.مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

اقدامات نهایی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

هنگامی که الزامات ورودی برآورده شد و موضوع ویزای دانش آموز بین المللی نهایی شد. هنوز ممکن است شک و تردید هایی برای والدین بوجود بیاید.اینکه چگونه کودک با تحصیل و زندگی در بریتانیا سازگار خواهد شد. مهم است که اضطراب والدین نباید به فرزند منتقل شود زیرا او بلد است بر هیجان و فرصت های پیش رو تمرکز کند. همچنان شما همه روزه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با فرزندتان در ساعاتی خاص از شبانه روز ارتباط بگیرید. بعلاوه والدین از طریق شبکه های اجتماعی  با هماهنگی قبلی می توانند با مسئول مربوطه در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان تماس برقرار کنند. 

ورودی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان :

شروع واقعی تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان زندگی شبانه روزی ؛ چیزی است که والدین باید به دقت در نظر بگیرند. اگر آنها نمی توانند فرزند خود را به مدرسه همراهی کنند، باید تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن سرپرست فرزند خود در بریتانیا به انجام این کار انجام دهند .باید حداکثر حمایت و اطمینان خاطر برای فرزند شما  فراهم شود. همچنین سرپرست باید شخصاً خود را به مدرسه و اعضای اصلی کارکنان معرفی کند.

مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان ؛ جلساتی را با اعضای کلیدی کارکنان، جلسات توجیهی برای والدین و یا سرپرست آنها و معرفی در مدرسه برای دانش آموزان جدید ترتیب می دهند. همه این کارها با کارایی سریع انجام می شود. خیلی زود بچه ها برای تبدیل شدن به بخشی از محیط جدیدشان سازگار میشوند . مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان ؛ دوره های مقدماتی شامل آشنایی با زندگی مدرسه شبانه روزی و فرهنگ انگلیسی ارائه می دهند.

اولین تعطیلات رسمی آخر هفته (مرخصی) ممکن است مدتی جلوتر باشد، اما هر زمان که بود، از آن برای برقراری مجدد ارتباط فرزندان با خانواده سرپرست استفاده کنید. رابطه دانش آموز با سرپرست بریتانیا، با هر روش ارتباطی که مورد توافق باشد،از پشتیبانی و حمایت برخوردار است.معایب مهاجرت تحصیلی انگلستان در مدارس شبانه روزی

چک لیست درخواست شما برای مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

  • تحقیقاتی را در مورد مدارس احتمالی انجام دهید.
  • در صورت امکان، حداقل یک سال قبل از تاریخ ورود فرزندتان به مدارس اقدام کنید.
  • تکمیل فرم درخواست و ثبت نام در مدرسه
  • پرداخت هزینه سپرده / درخواست در طول سال قبل از ورود
  •  مصاحبه ورودی
  • در صورت امکان، قبل از ورود، برای مصاحبه در طول ترم بهار و تابستان به مدرسه مراجعه کنید.شرایط مورد نیاز زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

روشهای مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

یکی از روشهای مهاجرت به انگلستان از طریق فرزند زیر ۱۸ سال است. در این روش فرزند زیر ۱۸ سال از مدارس واجد شرایط پذیرش تحصیلی می گیرند. و یکی از والدین به عنوان ویزای همراه با فرزند به انگلستان مهاجرت میکند.

  • درخواست ویزای تحصیلی کودک در انگلستان
  • بر اساس شرایط خود از مناسب ترین مدرسه پذیرش بگیرید.
  • یک پیشنهاد بی قید و شرط از مدرسه دریافت کنید.
  • درخواستی برای شماره تاییدیه پذیرش تحصیلی خود CAS دریافت کنید.
  • برای درخواست ویزا خود از سفارت اقدام کنید.مراحل و هزینه تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

مراحل اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

در مورد مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان مراحل مختلفی لازم است . اولین گام این است که شما باید یک پیشنهاد بدون قید و شرط برای یک مکان در یک دوره با مجوز دانشجوی کودک داشته باشید. برای اثبات این موضوع، ارائه‌دهنده آموزش شما یک شماره مرجع (به نام تأیید پذیرش برای مطالعات (CAS)) پس از ارائه یک مکان در دوره برای شما ارسال می‌کند. لذا  قبل از اینکه بتوانید برای ویزای خود درخواست دهید به CAS نیاز دارید.شما باید ظرف 6 ماه پس از دریافت CAS برای ویزای خود اقدام کنید. شما میتوانید با مراجعه به بخش مربوطه در مورد سایر کشورها و مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان اطلاعات مفیدی کسب کنید.روشهای مهاجرت تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

شرایط مورد نیاز برای اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی (واجدین شرایط) انگلستان: 

اگر تا حدودی به انگلیسی آشنایی دارید ( به مدرک زبان نیاز نیست) و از پشتوانه مالی خوب برخوردارید و اگر بین 4 تا 17 سال سن دارید و می خواهید در یک مدرسه مستقل در انگلستان تحصیل کنید، می توانید برای ویزای دانشجویی کودک درخواست دهید. شما باید یک پیشنهاد بدون قید و شرط در یک دوره آموزشی در یک مدرسه مستقل داشته باشید. بتوانید نشان دهید که پول کافی برای حمایت از شما در بریتانیا و پرداخت هزینه دوره وجود دارد.ویزای همراه تحصیلی کودکان در انگلستان

هزینه های تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

هزینه‌های مدارس ارشد خصوصی می‌تواند بین 4000 تا 8000 پوند در هر ترم برای دانش‌آموزان روزانه و تا حدود 15000 پوند در هر ترم برای دانش‌آموزان شبانه‌روزی متغیر باشد .

اگرچه این مبلغ به‌طور قابل‌توجهی بین مدارس و مناطق متفاوت است. از آنجایی که این مدارس بودجه خصوصی بیشتری دریافت می‌کنند، معمولاً می‌توانند امکانات بهتر و طیف وسیع‌تری از فعالیت‌های فوق‌درسی (مانند ورزش، هنرهای خلاق و فعالیت‌های خارج از منزل) را برای دانش‌آموزان خود ارائه دهند. اگ تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد  مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان کسب کنید مقالات مرتبط را در وبسایت ما مطالعه فرمایید.

اکثر مدارس خصوصی در انگلستان قادر به ارائه کمک مالی هستند. رایج‌ترین نوع کمک، که به عنوان بورسیه شناخته می‌شود.این نوع کمک هزینه تحصیلی؛ معمولاً در دسترس کودکانی است که مراحل ورودی را پشت سر می‌گذارند و والدین آنها در غیر این صورت قادر به پرداخت هزینه‌های مدرسه نیستند. طبق شورای مدارس مستقل (ISC)، که بیش از 1300 مدرسه برتر بریتانیا و بین المللی را نشان می دهد، در مجموع 464 میلیون پوند در سال در حال حاضر به صورت کمک هزینه در قالب کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی ارائه می شود.مهاجرت والدین از طریق تحصیل فرزندان انگلستان

مدارک ویزای تحصیلی دانش آموزان مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

  • پاسپورت فعلی یا سایر مدارک معتبر مسافرتی
  • تاییدیه پذیرش برای مطالعات (CAS) از ارائه دهنده دوره شما
  • رضایت کتبی والدین یا قیم قانونی شما برای تحصیل شما در بریتانیا
  • اثبات اینکه شما پول کافی برای حمایت از خود و پرداخت هزینه دوره
  • مدرکی دال بر رابطه شما با والدین یا قیم خود 
  • مدرکی مبنی بر مدارک تحصیلی 
  • نتایج آزمایش سل (TB)
  • بسته به شرایط خود ممکن است نیاز به ارائه اسناد اضافی داشته باشید.
  •  اگر نیاز به ارائه اطلاعات بیومتریک خود (اثر انگشت و عکس) در مرکز درخواست ویزا دارید.
  • رضایت والدین لازم است . شما باید رضایت کتبی از هر دو والدین (یا یکی از والدین در صورت انحصار مسئولیت) یا قیم قانونی داشته باشید.  

چنانچه مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان کسب کنید. بخش مربوطه را مطالعه کنید.مهاجرت تحصیلی و پاسپورت زیر ۱۸ سال انگلستان

سوالات متداول برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان:

مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

۱- شرایط تحصیل برای افراد زیر ۱۸ سال در انگلستان چگونه است ؟

اگر بین 4 تا 17 سال سن دارید و می خواهید در یک مدرسه مستقل در انگلستان تحصیل کنید، می توانید برای ویزای دانشجویی کودک درخواست دهید. شما باید: یک پیشنهاد بدون قید و شرط در یک دوره آموزشی در یک مدرسه مستقل داشته باشید.بعلاوه بتوانید نشان دهید که پول کافی در بریتانیا و پرداخت هزینه دوره خود دسترسی خواهید داشت.

۲- آیا افراد زیر ۱۸ سال می تواند برای ویزای انگلستان اقدام کند؟

بله در صورت اخذ پذیرش از مدرسه بین المللی می توانید اقدام کنید.

۳ - چگونه برای ویزای دانشجویی کودک انگلستان اقدام کنیم؟

اگر شخصی خودتان می خواهید اقدام کنید مراحل زیر را انجام دهید:

  • درخواست ویزای تحصیلی کودک در انگلستان
  • بر اساس شرایط خود از مناسب ترین مدرسه پذیرش بگیرید.
  • یک پیشنهاد بی قید و شرط از مدرسه دریافت کنید.
  • درخواستی برای شماره تاییدیه پذیرش تحصیلی خود ارسال کنید.
  • برای درخواست ویزا خود از سفارت اقدام کنید.

۴- آیا تحصیل کودکان در انگلستان با ویزای دانشجویی رایگان است؟

کودکان بین پنج تا 16 سال طبق قانون باید به مدرسه بروند. اگر فرزندان شما دارای ویزای وابسته باشند، یعنی اگر شما در انگلستان اقامت دارید ؛ حق تحصیل رایگان دارند. اگر با ویزای استاندارد ویزیتور در بریتانیا باشند، آموزش رایگان دریافت نمی‌کنند.

۵- آیا والدین می توانند دانش آموزان خردسال را در انگلستان همراهی کنند؟

برای واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی والدین کودک، باید تنها والدین همراه فرزندتان در بریتانیا باشید. والدین دیگر فرزند باید در خارج از کشور زندگی کنند و نمی توانند برای پیوستن به شما در بریتانیا درخواست دهند. اگر سایر فرزندان خود را نیز ویزای دانشجویی کودک دارند یا درخواست می کنند، می توانید با خود بیاورید.

۶-محدودیت سنی برای ویزای تحصیلی دانش آموزان انگلستان چقدر است؟

سن ۴ الی ۱۷ سال برای ویزای زیر ۱۸ سال مناسب است.

۷-هزینه ویزای انگلستان برای کودکان چقدر است؟

برای هر کودک (زیر 18 سال)، هزینه آن: اگر 2 سال و 6 ماه بمانید، 1175 پوند است. 1,410 پوند در صورت اقامت 2 سال و 9 ماه. اگر 5 سال بمانید 2350 پوند.

۸- قوانین جدید برای ویزای دانشجویی در انگلستان 2023 چیست؟

طبق بیانیه تغییرات منتشر شده در 17 ژوئیه 2023، دانشجویان بین المللی از آوردن اعضای خانواده با ویزاهای وابسته منع می شوند مگر اینکه در حال پیگیری یک برنامه تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی یا بالاتر مورد تایید باشند. 

۹- قوانین جدید برای دانشجویان بین المللی در انگلستان چیست؟

از 1st ژانویه 2024، تغییرات در قوانین ویزای دانشجویی انگلستان به این معنی است که دانشجویان بین المللی دیگر نمی توانند شریک یا فرزندان وابسته خود را به بریتانیا بیاورند. مگر اینکه در یک برنامه تحقیقاتی دکترا یا کارشناسی ارشد ثبت نام کرده باشند.

۱۰- آیا یک کودک خارجی می تواند به مدرسه دولتی در انگلستان برود؟

کودکان خارجی مقیم بریتانیا معمولاً حق دارند در مدارس دولتی و مستقل در انگلستان شرکت کنند. برای ورود قانونی به کشور و دسترسی به مدرسه، کودکان تبعه خارجی مقیم خارج از بریتانیا معمولاً به حق اقامت نیاز دارند.

۱۱- ویزای زیر 18 سال در انگلستان چقدر است؟

هزینه درخواست برای ویزای فرزند وابسته از خارج از بریتانیا 1538 پوند است، به علاوه هزینه اضافی بهداشت مهاجرت 1410 پوند در صورت درخواست تحت ضمیمه FM یا سایر دسته های وابسته.

۱۲-آیا می توانم فرزندم را برای تحصیل در انگلستان همراهی کنم؟

ویزای دانشجویی والدین کودک یک ویزای کوتاه مدت انگلستان است که به یکی از والدین اجازه می دهد تا فرزند خود را به انگلستان همراهی کنند. سن کودک باید بین 4 تا 11 سال باشد و در مدرسه مستقل انگلستان تحت ویزای دانشجویی کودک انگلستان تحصیل کند.

۱۳-آیا می توانم دخترم را به انگلستان بیاورم؟

ویزای همراه دانش آموز زیر ۱۸ سال والدین ؛ صرفا برای یکی از والدین مجاز است. در این نوع ویزا در واقع دخترتان شما را به بریتانیا می آورد!

<< 1 >>


اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا