فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپااخبار مهاجرتاقامت اتریشاقامت اروپااقامت اروپا از طریق تمکن مالیاقامت اسپانیااقامت انگلیساقامت ایتالیااقامت پرتغالاقامت سوئیساقامت فرانسهاقامت کانادااقامت لاتویا -لتونیاقامت یونانمهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در مدارس شبانه روزیویزای توریستی کاناداویزای شینگن

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی

مهاجرت به اسپانیا

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

تمکن مالی اسپانیا

اقامت اسپانیا از راه تمکن مالی ؛ سریعترین روش مهاجرت به اسپانیا است.این روش بدون هیچ گونه سرمایه گذاری و فقط نیاز به اثبات درآمد ماهیانه ۲۴۰۰ یورو از منابع غیر شغلی و مستقل فرد است.

تمکن مالی اسپانیا (آپدیت 2023)
تمکن مالی اسپانیا (آپدیت 2023)

ویزای تمکن مالی در اسپانیا چیست؟

اگر می خواهید برای مدت طولانی در اسپانیا زندگی کنید، ویزای تمکن مالی اسپانیا ممکن است همان چیزی باشد که نیاز دارید. ویزای تمکن مالی اسپانیا به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا بدون محدودیت و بدون درگیر شدن در کار یا فعالیت تجاری در اسپانیا زندگی کنند. با فرهنگ متنوع اسپانیا، مناظر زیبا و کیفیت عالی زندگی ارتباط بگیرند.

جای تعجب نیست که افراد زیادی به ویزای تمکن مالی در اسپانیا علاقه مند شوند. این راهنمای کامل تمام اطلاعاتی را که باید در مورد ویزای تمکن مالی اسپانیا بدانید. از جمله معیارهای واجد شرایط بودن، روند درخواست، مدارک مورد نیاز و موارد دیگر در اختیار شما قرار می دهد. چه یک بازنشسته باشید، چه فریلنسر دیجیتال، یا فقط کسی که به دنبال تغییر است. ویزای تمکن مالی در اسپانیا می تواند آغازی برای یک تغییر جدید باشد.

ویزای تمکن مالی در اسپانیا برای کسانی در نظر گرفته شده است که می خواهند بدون کار در این کشور اقامت کنند. با وجود این، اگر بتوانید ثابت کنید که منابع مالی کافی برای حمایت از خود و خانواده خود دارید، به شما امکان می دهد تا اقامت خانوادگی را تجربه کنید.

 مزایای اخذ اقامت اسپانیا چیست؟

سواحل مدیترانه ای اسپانیا:

سواحل اسپانیا به داشتن برخی از بهترین سواحل مدیترانه معروف است . از سواحل وحشی گالیسی تا دریای گرم مدیترانه، اسپانیا تقریباً 3000 مایل خط ساحلی دارد که تقریباً 600 ساحل با پرچم آبی را در اختیار دارد. اسپانیا یکی از معروف ترین کشورهای اروپایی از نظر تاریخی و توریستی به شمار میرود. همه روزه صدها پرواز از سراسر جهان به مادرید و بارسلون انجام میشود. بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر اسپانیا نیز از جمله از جمله والنسیا ؛مالاگا برای زندگی از جذابیت بالایی برخوردارند.

بسیاری از آمریکایی های ثروتمند ؛ماه عسل خود را در اسپانیا و البته در یونان هم میگذرانند. از طرفی شمار زیادی از افراد در سراسر جهان ؛ مایلند که بازنشستگی خود را در اسپانیا سپری کنند. جایی که دارای امنیت کامل؛ محیطی آرام و مهمتر از آن دارای آب و هوای معتدل و ساحلی است. اسپانیا از معدود کشورهای اروپایی است که دارای چنین ویژگی هست ؛ البته در کنار این کشور ما کشورهای دیگر حوزه مدیترانه از جمله فرانسه؛ ایتالیا؛پرتغال؛یونان را هم داریم ؛ اما میتوان گفت که اسپانیا چیز دیگری است. جایی که برتریهای شگفت انگیزی نسبت به سایرین دارد؛ لذا جای تعجب نیست که ویزای طلایی و تمکن مالی اسپانیا در این کشور محبوبیت زیادی پیدا کرده است .

 مزایای اخذ اقامت اسپانیا چیست؟

  1. کیفیت زندگی: اسپانیا به خاطر مناظر متنوع، باشکوه، آب و هوای آفتابی و سبک زندگی آرام خود شهرت جهانی دارد. علاوه بر این، یکی از امن ترین کشورهای جهان است. اسپانیا در ترکیب با موقعیت استراتژیک و زیرساخت های عمومی و تجاری پیشرفته، مکانی عالی برای ایجاد یک زندگی جدید در اروپا است.
  2. بدون حداقل سرمایه گذاری: برخلاف ویزای طلایی اسپانیا، برای دریافت ویزای  نیازی به حداقل سرمایه گذاری نیست – اگرچه انتظار می رود آدرس ثابتی در اسپانیا داشته باشید.
  3. خانواده خود را بیاورید: همسر، فرزندان خردسال و حتی والدین مسن وابسته شما را می توان بر اساس قوانین الحاق خانواده به اسپانیا آورد. 
  4. اقامت در هر کجای اسپانیا: شما می توانید انتخاب کنید که در کجا در اسپانیا مستقر شوید. بر خلاف برنامه های اقامتی مانند برنامه های ارائه شده در کانادا، هیچ محدودیتی برای محل اقامت شما و خانواده تان وجود ندارد.
  5. درخواست اجازه کار پس از 1 سال: پس از اتمام سال اول اقامت تمکن مالی در اسپانیا، واجد شرایط درخواست مجوز کار اسپانیا و جستجوی شغل محلی مشروط به تغییر نوع اقامت خواهید بود.
  6. مسیر اقامت دائم: هنگامی که اقامت قانونی خود را در اسپانیا برای مدت 5 سال حفظ کردید، واجد شرایط درخواست اقامت دائم اسپانیا خواهید بود – مشروط بر اینکه هنوز شرایط خودکفایی برنامه را داشته باشید.
  7. راه رسیدن به شهروندی اسپانیا: در حالی که اخذ تابعیت در اسپانیا یک فرآیند طولانی و چالش برانگیز است، قوانین مهاجرت این کشور مسیری را برای شهروندی نهایی اسپانیا به شما پیشنهاد می کند. 

    اطلاعات در مورد اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری کلیک کنید.

    شرایط تمکن مالی اسپانیا و الحاق خانواده

شرایط تمکن مالی اسپانیا و الحاق خانواده:

ویزای تمکن مالی به اعضای خانواده اجازه می دهد تا به متقاضی اصلی ملحق شوند، از جمله همسر یا شریک ازدواج نکرده، فرزندان وابسته و بستگان وابسته در خط صعودی. برای واجد شرایط بودن برای ویزا، متقاضی باید شرایط مالی خاصی را داشته باشد، مدارک لازم را ارائه کند و هیچ تمایلی برای کار در اسپانیا نشان دهد.

کشور اسپانیا اخیرا در سال ۲۰۲۳ شرایط جدیدی را برای افراد متقاضی تمکن مالی وضع کرده است در واقع مبنای تمکن مالی و درآمدهای مورد نیاز به شرح زیر تغییر کرده ایت.اولین مورد جدید افزایش IPREM است که مبنایی برای بسیاری از مراحل اقامت است، مانند تعیین مقدار پولی که یک خانواده باید کسب کند تا بتواند یک اقامت تمکن مالی در اسپانیا داشته باشد.

درآمد تمکن مورد نیاز برای اقامت اسپانیا:

سال گذشته، IPREM روی 580 یورو ثابت بود، اما در سال 2023 به 600 یورو افزایش یافته است، در واقع، شما ملزم به پرداخت 400٪ IPREM برای شخص اصلی خانواده هستید که برای زندگی به اسپانیا می آید، که چهار برابر مقدار پول IPREM است، در حالی که برای هر عضو اضافی، 100٪ IPREM مورد نیاز است، یعنی مقدار دقیق پول IPREM.

بنابراین، برای امسال 2023، 400٪ از IPREM 2400 یورو خواهد بود، که مقدار پولی است که یک فرد باید ثابت کند که دارد در حالی که درآمد ماهانه دارد تا بتواند به اسپانیا بیاید. .

در مورد خانواده، برای هر عضو اضافی 600 یورو، در مورد خانواده ای که تنها دو نفر متاهل هستند، 2400 یورو به اضافه 600 یورو و برای هر عضو اضافی، مانند یک کودک، 600 یورو اضافه می شود.

برای اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

تغییر مهم در شرایط اقامت اسپانیا :

مورد دوم تغییر در قوانین تمکن مالی مربوط به شغل است. همانگونه که قبلا اشاره کردیم متقاضی این نوع اقامت در اسپانیا حق کار نداشت. اکنون استثنا هایی در این خصوص تعریف شده است از آن جمله  متخصصان آزاد، کارگران آزاد، مدیران، افراد دارای قرارداد کار با یک شرکت و غیره است که قبلاً نمی توانستند برای چنین نوع اقامتی اقدام کنند. زیرا دولت اسپانیا به این مهم پی برد که نباید انتظار داشته باشد که افراد در خارج از اسپانیا هم اشتغال نداشته باشند. در واقع شما از هر طریق ممکن در خارج از اسپانیا می توانید پول کسب کنید مشروط بر اینکه ۶ ماه را در اسپانیا حضور داشته باشید بنابراین فریلنسر ها و افرادی که به صورت آنلاین کار می کنند؛ میتوانند از این روش اقامت اسپانیا را اخذ کنند.

این جنبه از اقامت تمکن مالی اسپانیا بلحاظ اجازه کار نوعی مشاغل ؛بسیار مهم است، زیرا تعداد زیادی از متخصصان وجود دارند که به لطف این اصلاح، اکنون می توانند برای ویزای اقامت تمکن مالی اسپانیا اقدام کنند .به طور خلاصه، این دو اصلاح و نوآوری اصلی برای اقامت تمکن مالی اسپانیا در سال 2023 خواهند بود.

امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و ما در خدمت شما هستیم تا به هر نحو ممکن به شما کمک و راهنمایی کنیم.

مدارک مورد نیاز تمکن مالی اسپانیا
پاسپورت تمکن مالی اسپانیا

مدارک مورد نیاز تمکن مالی اسپانیا:

به محض تعیین وقت، شروع به جمع آوری مدارک لازم برای ویزای اقامت تمکن مالی اسپانیا کنید. اطمینان حاصل کنید که هر سند به الزامات تعیین شده توسط مقامات اسپانیایی پایبند است.

اسناد پشتیبانی ضروری برای درخواست ویزای تمکن مالی اسپانیا عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا: فرم ویزای ملی را به دقت پر کنید و از همسویی اطلاعات با سایر مدارک ارسالی اطمینان حاصل کنید. این را با فرم ویزای شینگن اشتباه نگیرید.
  • پاسپورت معتبر: باید در 10 سال گذشته صادر شده باشد، حداقل یک سال اعتبار داشته باشد و حداقل یک صفحه خالی برای برچسب ویزا باشد.
  • دو عکس یکسان: مطمئن شوید که مشخصات عکس ویزای اسپانیا را رعایت می کنند.
  • گواهی پزشکی: این را از یک پزشک مجاز در کشور محل سکونت خود دریافت کنید و تأیید کند که هیچ بیماری خطرناکی برای سلامت عمومی ندارید. پس از ارسال نباید بیش از 90 روز باشد.
  • بیمه درمانی خصوصی: پوشش ایمن از یک شرکت بیمه خصوصی اسپانیایی.
  • اصل گواهی ترخیص پلیس: هیچ فعالیت غیرقانونی را در پنج سال گذشته تأیید نمی کند. پس از ارسال نباید بیشتر از سه ماه باشد.
  • شماره NIE: یک شماره شخصی منحصر به فرد است که به خارجی هایی که بیش از شش ماه در اسپانیا اقامت دارند اختصاص می یابد.
  • اثبات درآمد کافی: برای درخواست موفقیت آمیز بسیار مهم است، شواهدی مبنی بر حداقل درآمد ماهانه 2450 یورو و 600 یورو اضافی برای هر وابسته ارائه دهید. مدرک قابل قبول شامل:
    • صورت‌حساب‌های بانکی در سه ماه گذشته.
    • نامه استخدامی با تشریح حقوق، در صورت دریافت درآمد از یک کارفرما در خارج از اسپانیا.
    • اثبات سرمایه گذاری
    • شواهدی مبنی بر سایر منابع درآمدی، مانند املاک اجاره ای.
    • گواهی ازدواج / تولد: برای متقاضیان تحت تکفل الزامی است.

      مراحل و فرآیند درخواست تمکن مالی اسپانیا
      شرایط تمکن مالی اسپانیا

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد بهترین بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته کلیک کنید.

مراحل و فرآیند درخواست :

برای درخواست ویزای تمکن مالی اسپانیا، این مراحل را حداقل پنج هفته قبل از تاریخ سفر خود دنبال کنید. توجه داشته باشید که نمی توانید برای این ویزا در داخل اسپانیا اقدام کنید.

  1. قرار ملاقات با کنسولگری یا سفارت اسپانیا در کشور خود تعیین کنید. لیست سفارتخانه ها و کنسولگری های اسپانیا در خارج از کشور را اینجا بیابید.
  2. مدارک لازم را جمع آوری کنید. این موارد را در طول مصاحبه ویزای خود با افسر کنسولی در روز قرار خود ارائه دهید.
  3. داده های لازم را ارائه دهید. اثر انگشت و داده‌های بیومتریک مانند تشخیص چهره را در طول قرار خود ارائه دهید.
  4. هزینه ویزای تمکن مالی اسپانیا را بپردازید. هر سفارت اسپانیا شرایط پرداخت خاص خود را دارد که ممکن است شامل پرداخت نقدی در حین قرار ملاقات، نقل و انتقالات بانکی یا از طریق آژانس درخواست ویزا باشد.
  5. منتظر پاسخ باشید. در صورت تایید، ظرف سه ماه به اسپانیا سفر کنید.

    تمدید اقامت ؛ اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا
    مدارک تمکن مالی اسپانیا

تمدید اقامت ؛ اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا:

ویزای تمکن مالی یک سال اعتبار دارد و اگر می خواهید بیشتر در اسپانیا بمانید، می توانید آن را برای یک اجازه اقامت تمدید کنید. هنگامی که شما این ویزا را دارید، اخذ مجوز کار در اسپانیا بسیار ساده تر می شود.

هزینه و مدت زمان ویزای  اسپانیا چقدر است؟
هزینه تمکن مالی اسپانیا

دارندگان ویزای اقامت تمکن مالی اسپانیا باید حداقل 183 روز در سال در این کشور اقامت داشته باشند تا واجد شرایط تمدید شوند.

هزینه و مدت زمان ویزای  اسپانیا چقدر است؟

پردازش ویزای غیر پرسود اسپانیا معمولاً 2 تا 3 هفته از تاریخ ارسال به طول می انجامد.

اقامت اسپانیا از راه تمکن مالی در یک نگاه
اقامت اروپا تمکن مالی اسپانیا

هزینه ویزا مبلغی معادل 80 یورو برای هر نفر  می باشد .

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد  اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی کلیک کنید.

اقامت اسپانیا از راه تمکن مالی در یک نگاه:

معیارهای اصلی برای اخذ اقامت اسپانیا برای افراد مستقل مالی در سال 2023:
نام برنامه ویزای تمکن مالی اسپانیا
حداقل درآمد ماهانه *

 

از ۲۴۰۰  € در ماه برای هر متقاضی اصلی

+ از ۶۰۰ € برای هر عضو اضافی خانواده

حساب بانکی از ۲۸۸۰۰ یورو برای هر متقاضی اصلی
املاک در اسپانیا شما باید محل اقامت خود در اسپانیا راتامین کنید.

می تواند هم اجاره بلندمدت باشد و هم خرید خانه با هر مبلغی.

اعضای خانواده
  • همسر،
  • کودکان زیر 18 سال،
  • کودکان بالای 18 سال، مشروط بر اینکه تحت تکفل متقاضی باشند.
  • والدینی که به طور کامل توسط متقاضی حمایت می شوند
مدت اعتبار اجازه اقامت اجازه اقامت برای 1 سال و سپس 2 بار برای 2 سال صادر می شود.

در 5 سال – اقامت دائم اسپانیا

تابعیت اسپانیا پس از 10 سال اقامت
اقامت دائم نیاز به اقامت 6 ماه در سال (183 روز) در اسپانیا
ویژگی های برنامه در سال دوم زندگی در اسپانیا، می توانید به طور کلی (با حق کار) اجازه اقامت را تغییر دهید.
 

ملزومات دیگر

 

  • تایید قانونی بودن منبع منشاء وجوه؛
  • بدون سابقه جنایی، ویزا و تخلفات مهاجرتی؛
  • عدم وجود معوقات مالیاتی و سایر تعهدات بدهی؛
  • عدم وجود بیماری های خطرناک
  • در دسترس بودن بیمه درمانی خصوصی
سوالات متداول تمکن مالی اسپانیا
مهاجرت تمکن مالی اسپانیا

* مقادیر نشان داده شده حداقل مطلق است. هرچه درآمد غیرفعال شما بیشتر باشد، احتمال تایید درخواست شما بیشتر می شود.

شما میتوانید در مورد اقامت یونان از طریق تمکن مالی اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

سوالات متداول:

اقامت اسپانیا به روش تمکن مالی

۱- برای مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی چقدر سرمایه لازم است؟

روش تمکن مالی نیاز به سرمایه گذاری ندارد؛ فقط باید دارای تمکن مالی باشد.ویزای تمکن مالی اسپانیا  از متقاضیان می خواهد که حداقل 2400 یورو درآمد در ماه یا پس انداز 28000 یورو در سال را اثبات کنند،و همچنین بیمه درمانی خصوصی برای مدت اقامت خود داشته باشند 

۲- شرط حضور در اسپانیا در روش تمکن مالی چند روز است؟

 حداقل 183 روز در سال در قلمرو اسپانیا بمانند تا اقامت را حفظ کنند. .

۳-آیا با این نوع اقامت در این کشور اجازه ثبت شرکت هم داریم؟

بله ؛ شما از روش تمکن مالی اسپانیا اجازه ثبت شرکت و فعالیت دارید.

۴-آیا بدون سرمایه گذاری میتوان اقامت اسپانیا را به دست آورد؟

بله بدون سرمایه گذاری و صرفا از روش تمکن مالی امکان اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد.

۵-آیا در اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی، افراد اجازه کار در این کشور را دارند؟

خیر؛ اساسا در روش تمکن مالی فرض بر این است که افراد دارای تمکن مالی کافی برای زندگی در اسپانیا هستند. اما با روش ثبت شرکت و خرید املاک مسکونی و تجاری و اجاره دادن آنها امکان کسب درآمد وجود دارد.

۶-چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا هستند؟

کلیه افراد غیر اتحادیه اروپا در صورت داشتن تمکن مالی و بی نیاز از کار واجد شرایط هستند.

۷- آیا اقامت تمکن مالی اسپانیا منجر به دریافت اقامت دائم اسپانیا می‌شود؟

بله؛ابتدا اقامت دو ساله و سپس اقامت ۳ ساله داده میشود و نهایتا بعد از ۵ سال به اقامت دائم ختم میشود.

۸-با ویزای تمکن مالی چه زمانی می‌شود برای دریافت تابعیت و پاسپورت اسپانیا اقدام کرد؟

پس از ۵ سال میتوان در صورت داشتن شرایط اقدام به پاسپورت نمود.

۹-شرایط کار برای کسانی که ویزای تمکن مالی اسپانیا را دریافت کرده‌اند، چگونه است؟

در روش تمکن اجازه کار وجود ندارد اما استارت کسب و کار مجاز است.

۱۰-شیوه اثبات تمکن مالی برای ویزای تمکن مالی اسپانیا چگونه است؟

متقاضی با توجه به نوع درآمد خود در کشور ایران باید مدارک مستند را تهیه کند. مثلا اگر منابع تمکن افراد حقوق بازنشستگی است باید گواهی رسمی از محل بازنشستگی خود ارائه کند و همچنین از محل درآمد سود سپرده بانکی نیز باید گواهی بانکی تامین شود و برای سایر موارد نیز مدارک مرتبط باید تهیه گردد بدیهی است کلیه مدارک باید ترجمه رسمی و به سفارت ارائه شود.

 

۱۱-چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا هستند؟

شهروندان غیر اتحادیه اروپا با امکانات اقتصادی کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده خود بدون انجام هیچ گونه کار یا فعالیت تجاری در اسپانیا، واجد شرایط درخواست ویزای تمکن مالی اسپانیا هستند.

۱۲-آیا می توانید ویزای تمکن مالی اسپانیا را تمدید کنید؟

بله، می توانید ویزای تمکن مالی اسپانیا را تمدید کنید. با این حال، از آنجایی که این نوع ویزا فقط برای یک سال اعتبار دارد، اگر می خواهید برای مدت طولانی تری در اسپانیا بمانید، باید آن را برای اجازه اقامت تمدید کنید. شما باید یک درخواست در اسپانیا به همراه مدارک مورد نیاز ارسال کنید.

 

۱۳-آیا بعد از داشتن ویزای تمکن مالی در اسپانیا می توان مجوز کار گرفت؟

بله، شما می توانید پس از داشتن ویزای تمکن مالی اسپانیا، مجوز کار دریافت کنید. بسیاری از خارجی ها این کار را با انتقال به مجوز کار پس از درخواست و تمدید ویزای تمکن مالی انجام می دهند.

۱۴-آیا هنگام درخواست اقامت اسپانیا می توانید وام یا وام مسکن داشته باشید؟

خیر، هنگام درخواست اقامت اسپانیا نمی توانید درخواست وام یا وام مسکن داشته باشید.

۱۵-چه نوع بیمه درمانی برای درخواست ویزای تمکن مالی پذیرفته می شود؟

شما باید اصل و یک کپی از گواهی اعتباربخشی بیمه درمانی دولتی یا خصوصی را بدون پرداخت مشترک (یا کسر) که با یک نهاد بیمه مجاز به فعالیت در اسپانیا قرارداد دارد، ارسال کنید.

 

۱۶-آیا می توانید تحت اقامت تمکن مالی در اسپانیا سرمایه گذاری کنید؟

بله؛ شما با داشتن اقامت تمکن مالی هم میتوانید در اسپانیا سرمایه گذاری کنید وهمچنین املاک تجاری و مسکونی بخرید و اجاره دخید و منابع در امدی ارزی برای خود ایجاد کنید.

۱۷-آیا با ویزای اقامت تمکن مالی در اسپانیا اجازه تحصیل و کارآموزی بدون حقوق را می دهد؟

بله، ویزای اقامت تمکن مالی در اسپانیا امکان تحصیل و کارآموزی بدون حقوق را فراهم می کند. افراد دارای ویزای اقامت تمکن مالی می توانند در یک مرکز آموزشی ثبت نام کنند و تحصیل کنند و همچنین در دوره های کارآموزی بدون حقوق در یک شرکت شرکت کنند.

۱۸-تفاوت بین ویزای تمکن مالی و ویزای طلایی اسپانیا چیست؟

تفاوت اصلی بین ویزای تمکن مالی و ویزای طلایی در اسپانیا این است که ویزای طلایی نیاز به سطح مشخصی از سرمایه گذاری در اسپانیا دارد، در حالی که ویزای تمکن مالی چنین نیست.

 

۱۹- آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی اسپانیا نیاز به ارائه گواهی پزشکی دارم؟

بله، شما باید یک گواهی پزشکی از یک پزشک دارای مجوز ارائه دهید که ثابت کند شما هیچ بیماری عفونی یا شرایطی ندارید که سلامت عمومی در اسپانیا را تهدید کند.

۲۰-آیا برای درخواست ویزای تمکن مالی در اسپانیا باید حساب بانکی اسپانیا داشته باشم؟

بله، شما باید یک حساب بانکی اسپانیای داشته باشید تا مدارکی مبنی بر وجود وجوه کافی داشته باشید و هزینه‌های مربوط به اجازه اقامت خود را بپردازید.

<< 1 >>


مراحل تمکن مالی اسپانیا
مراحل تمکن مالی اسپانیا
اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا