فرم ارزیابی اقامت اروپا فرم ارزیابی اقامت اروپا
اخبار مهاجرتاقامت اروپااقامت کاناداپاسپورت دوم و شهروندی

اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم

اقامت اروپا از طریق خرید ملک اقامت اروپا از طریق خرید ملک

Contents

اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم

پاسپورت دوم شهروندی اروپا
پاسپورت دوم شهروندی اروپا

چرا پاسپورت دوم:

پاسپورت دوم شهروندی اروپا را میتوانید پس از سپری شدن اقامت به مدت تعیین شده در هر کشور در خواست کنید. بر اساس آخرین اطلاعات موجود ؛ دارنده گان پاسپورت ایرانی مجازند بدون ویزا به حدود ۴۰ کشور دنیا سفر کنند. اما متاسفانه این کشورها؛ جزو کشورهای معتبر دنیا و پیشرفته نیستند.اگرچه عوامل متعددی از جمله جنگ و تحریمهای مستمر و بی پایان در این مورد تاثیر گذار هستند و به واقع این عوامل در دادن ویزای شینگن و ویزای کانادا به ایرانیان
اثر منفی داشته است.این محدودیتها باعث شده است که برخی ایرانیان ؛ در تدارک و تامین پاسپورت دوم باشند. شما با داشتن پاسپورت دوم شهروندی اروپا و استفاده از مزایای آن ؛ از محدودیتهای موجود در وقت سفارت و اخذ ویزا و حواشی درد سر ساز آن خلاص شوند.

با پاسپورت دوم شهروندی اروپا ؛دوتابعیتی شوید و پاسپورت دوم بگیرید. گزینه های مالی و سبک زندگی خود را گسترش دهید.چه کسی آن را نمی خواهد؟ داشتن یکی از بهترین ترکیب‌های پاسپورت دوگانه – یا حتی تابعیت‌های چندگانه – گام مهمی برای بین‌المللی کردن زندگی‌تان است تا هیچ دولتی به تنهایی شما را «مالک» نکند.مراقبت از ارزش دارایی در حال رشد خود، توجه به کسب و کار و ایجاد تعادل در زندگی خانوادگی خود به طور همزمان کار سختی است.

مزایای پاسپورت دوم
مزایای پاسپورت دوم

لازم نیست نگران باشید شما با پاسپورت دوم شهروندی اروپا ؛در صورت بروز ناآرامی های مدنی یا اگر دولت شما به طور ناگهانی تصمیم به افزایش نرخ های مالیاتی بگیرد، چه اتفاقی می افتد.پاسپورت دوم تضمین می‌کند که شما از تمام مزایا بهره‌مند می‌شوید – بهینه‌سازی مالیات، بهبود پتانسیل سفرهای بین‌المللی مکرر، محافظت در برابر دولت‌های کنترل‌کننده و موارد دیگر – که با سطح قابل قبولی از ریسک (برای شما) متعادل می‌شود.

اطلاعات تکمیلی در مورد تابعیت دوم شینگن -اخذ شهروندی اروپا کلیک کنید.

دلایل دو شهروندی شدن-انگیزه های پاسپورت دوم-مزایای پاسپورت دوم

مزایای مالیاتی
صرف داشتن یک شهروندی دوم لزوما به جلوگیری از مالیات کمک نمی کند، اما به شما این آزادی را می دهد که یک زندگی بهینه مالیاتی داشته باشید. با یک پاسپورت راحت با مالیات کم یا حتی بدون مالیات زندگی کنید.

آزادی حرکت
داشتن پاسپورت دوم به شما این امکان را می دهد که به کشورهای بیشتری سفر کنید و همچنین خیالتان راحت باشد. همچنین آزادی زندگی، کار یا رفتن به مدرسه را در آنجا اعطا می کند.

“PLAN B”
تابعیت دوم به این معنی است که در صورت تغییر شرایط، مکان تضمینی برای رفتن دارید، حتی اگر اکنون قصد ندارید با پاسپورت جدید خود به کشور دیگری نقل مکان کنید. اگر بخواهید خانه را ترک کنید هرگز سرگردان نخواهید ماند.
انگیزهای کشورها برای دادن پاسپورت دوم یکی نیست. برخی از دولت ها به خاطر دلارهای سرمایه گذاری یا قدرت کارآفرینی شما تسلیم دادن پاسپورت به شما می شوند. در همین حال، دیگران صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنید، فقط می خواهند تا آخر عمر از شما پول بگیرند.گرفتن پاسپورت دوم سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و ممکن است پنجره فرصت به زودی بسته شود. لذا از هم اکنون به فکر پاسپورت دوم شهروندی اروپاباشید.

برای اقامت اروپا از راه خرید ملک کلیک کنید.

تاریخچه پاسپورت اولیه

تاریخچه پاسپورت اولیه :

قبل از اینکه به جزئیات این که پاسپورت دوم شهروندی اروپا؛ برای چه مواردی می تواند مفید باشد بپردازیم، اجازه دهید در مورد گذرنامه اول شما صحبت کنیم.آیا می دانستید قبل از جنگ جهانی اول هیچ کس در جهان حتی پاسپورت نداشت؟همه در جایی شهروند بودند، اما هیچ مدرکی نداشتند که هنگام عبور از مرزهای بین المللی به همراه داشته باشند.بدیهی است که اکنون اوضاع اینگونه نیست.پاسپورت فعلی شما؛ مکان هایی را که می توانید به آنجا بروید مشخص می کند.من قویاً معتقدم که هیچ کس نباید صرفاً به خاطر تولدش در آن کشور مجبور شود که برده یک دولت باشد.

به این دلیل است که در طول تاریخ دولت‌ها از شهروندی به‌جای هدیه‌ای گرامی به‌عنوان ابزار بردگی اقتصادی استفاده کرده‌اند. قبلاً گذرنامه وسیله ای برای راحتی بود. حاکم شما مجموعه ای از اوراق را به شما داد تا به حاکم دیگری نشان دهید تا از شما درخواست عبور امن از قلمرو خود کند.در حال حاضر، گذرنامه فقط یک نوع دیگر از هویت دولتی است. اگر دولت شما پاسپورت شما را بگیرد، مانند این است که شما را زندانی کرده باشد.متقاضیان پاسپورت دوم

متقاضیان پاسپورت دوم معمولا از کدام کشورها هستند؟

چینی‌ها، روس‌ها و خاورمیانه‌ای های ثروتمند به ارزش تنوع‌پذیری فراتر از کشورهای خود پی برده‌اند و در حال یادگیری این درس سخت هستند که یک دولت چقدر می‌تواند گزینه‌های شما را محدود کند. یک تاجر سوئیسی می تواند از یک کسب و کار آمریکایی پیشی بگیرد فقط به این دلیل که می تواند در نقاط بیشتری در سراسر جهان و با محدودیت های کمتر تجارت کند. ما میدانیم که به دنبال چه هستیم و مسیر خود را پیدا کردیم. برای بازگرداندن آزادی شخصی و مالی خود در صحنه جهانی، زودتر به پاسپورت دوم شهروندی اروپا نیاز دارید.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت اروپا از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری  کلیک کنید.

پنج راه برای شهروند شدن یا پاسپورت دوم

پنج راه برای شهروند شدن یا پاسپورت دوم:

1. تابعیت بر اساس نسب (تبار)

اگر خوش شانس باشید، ممکن است در حال حاضر واجد شرایط دریافت پاسپورت دوم باشید – حتی بدون اینکه بدانید!
برخی از کشورها تابعیت اجدادی را به کسانی که می توانند روابط خانوادگی خود را با کشور ثابت کنند، ارائه می دهند.
برخی از افراد حتی می توانند با استفاده از روش اجدادی چندین تابعیت دوم را درخواست کنند.تابعیت از طریق ازدواج

2. تابعیت از طریق ازدواج

اگر متاهل هستید یا قصد دارید ازدواج کنید، پس خوش شانس هستید. تابعیت از طریق ازدواج تقریبا تضمینی است.
ما نمی گوییم که باید برای شهروندی ازدواج کنید، اما اگر در حال حاضر در حال گفتن “من” هستید، چرا شهروندی را نیز در نظر نگیرید؟کشورهایی مانند فرانسه و ایالات متحده به سرعت جدول زمانی اخذ تابعیت همسران را برای اخذ تابعیت و پاسپورت دوم شهروندی اروپا در دستور کار دارند.تابعیت از طریق سرمایه گذاری

3. تابعیت از طریق سرمایه گذاری

به روش سرمایه گذاری ؛ شهروندی اقتصادی می گوییم، معمولاً سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای دریافت پاسپورت دوم است.این روند ساده است: یک کشور در ازای سرمایه گذاری در کشور یا خرید ملک، تابعیت را به شما اعطا می کند.
معمولاً حدود شش ماه طول می کشد تا این کار انجام شود. بنابراین،فریب پاسپورت شما ظرف 60 روز را نخورید.اخذ پاسپورت دوم کاملا شدنی است اما به سادگی امکان‌پذیر نیست.معمولاً نیازی به اقامت وجود ندارد. در واقع، گاهی اوقات شما حتی نیازی به بازدید هم ندارید!:

به منظور اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین زمان اخذ اقامت اروپا کلیک کنید.

کشورهای پیشنهادی پاسپورت دوم :

  1.  مالتا از طریق سرمایه گذاری
  2. شهروندی وانواتو از طریق سرمایه گذاری
  3. تابعیت مونته نگرو از طریق سرمایه گذاری
  4. ترکیه از طریق سرمایه گذاری
  5. سنت کیتس و نویس با سرمایه گذاری
  6. دومینیکا با سرمایه گذاری
  7. آنتیگوا و باربودا با سرمایه گذاری
  8. تابعیت گرانادا با سرمایه گذاری
  9. شهروندی سنت لوسیا با سرمایه گذاری
    با این حال، اگر می توانید صبور باشید و همچنین کمی شانس داشته باشید، راه های بسیار ارزان تری برای دریافت پاسپورت دوم شهروندی اروپا وجود دارد.طبیعی سازی سریع

4. “طبیعی سازی سریع”

هیچ قانون سختگیرانه ای برای اعطای شهروندی سریع وجود ندارد. اغلب به عنوان تابعیت استثنایی شناخته می شود، تصمیم برای اعطای شهروندی سریع اغلب در اختیار رئیس دولت است، خواه رئیس جمهور یا سلطان باشد.
یک مثال خوب از تابعیت سریع، خاورمیانه است. کشورهای آنجا اغلب می خواهند ورزشکاران را از آفریقا به خدمت بگیرند تا برای آنها رقابت کنند و مدال بیاورند.برای مثال به آنها شهروندی قطر می دهند و به بازی های المپیک می روند.و یک فرصت نهایی برای کسانی که مایل به سرمایه گذاری قابل توجهی هستند (که به احتمال زیاد بازگردانده می شود، اغلب با سود) در یک کشور ارائه می شود.تابعیت از طریق سرمایه گذاری

5. تابعیت از طریق طبیعی سازی-اقامت فیزیکی مدت دار:

اینجا جایی است که شما عمر خود را در کشور مورد نظر می گذرانید، زمان اقامت قانونی در کشور دیگری را ایجاد می کنید و در نهایت برای شهروندی به عنوان «پرداخت» درخواست می کنید. اگر صبور هستید، این گزینه خوب است.این فرآیندی است که ممکن است کمتر از دو سال یا 30 سال طول بکشد. این به کشوری بستگی دارد که در آن پاسپورت دوم شهروندی اروپا؛ خود را می‌خواهید.مثلا شما باید در سوئیس ۱۲ سال زندگی کنید تا به شرطها و شروطها پاسپورت به شما بدهد.برخی از این کشورهای گذرنامه دوم، مانند کانادا، شرایط سختگیرانه ای برای حضور فیزیکی در کشور دارند. برای دیگران، ممکن است تنها یک یا دو بار در سال نیاز داشته باشید که پا به کشور بگذارید. در فرانسه چنانچه ۵ سال زندگی کنید و زبان و فرهنگ کشور را بلد باشید با آزمون ؛پاسپورت میگیرید.
در واقع ؛ گاهی اوقات،برای پاسپورت دوم شهروندی اروپا ؛ آزمون‌های دانش فرهنگی، زبان و تاریخی نیز وجود دارد، ناگفته نماند که برخی از کشورهای دارای گذرنامه دوم از شما می‌خواهند که از هر شهروندی دیگری که ممکن است داشته باشید صرف نظر کنید.زیرا در این گونه کشورها تابعیت دوم مجاز نیست. کشور ما هم همینطور است.

شما میتوانید در مورد اقامت یونان از طریق خرید ملک-سرمایه گذاری اطلاعات کاملتری با کلیک کسب نمایید.

 پاسپورت “طبیعی سازی سریع”

سوالات متداول:

اخذ پاسپورت اروپا یا تابعیت دوم

۱- آیا هزینه های اخذ پاسپورت مستقیم نسبت به پاسپورت از طریق اقامت بیشتر است؟

خیر اتفاقا هزینه دریافت پاسپورت مستقیم در عمل کمتر از اخذ پاسپورت از طریق اقامت در کشور می باشد.اگرچه مبلغ اولیه در روش مستقیم بیشتر است اما در دراز مدت متقاضی جهت پر کردن زمان حضورش در کشور مورد نظر ؛ مجبور به هزینه هایی میشود که در کل هزینه دریافت پاسپورت از طریق اقامت بیشتر میشود.

۲-برای دریافت پاسپورت خانواده گی ؛ کدام روش مناسب تر است؟ پاسپورت به روش مستقیم و یا پاسپورت از روش اقامت؟

بستگی به شرایط فرد دارد.اگر فرد میخواهد پاسپورت اروپا را دریافت کند در ان صورت چاره ای جز زندگی کردن در کشور مورد نظر و درخواست پاسپورت از روش اقامتی پس از سپری شدن مدت زمان تعیین شده ندارد. حال این فرد مجرد یا با خانواده باشد. نکته دیگر اینکه اگر وقت نداریدو حوصله امتحان زبان ندارید و شرایط حضور در کشور مورد نظر جهت پر کردن زمان تعیین شده را هم ندارید

۳- مدت زمان دریافت پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

حدود ۳ الی ۶ ماه

۴- آیا اخذ پاسپورت اسپانیا نیاز به امتحان زبان اسپانیایی دارد؟

بله ؛ در یافت پاسپورت اسپانیا نیاز به امتحان زبان دارد؛ البته پس از ۱۰ سال اقامت در اسپانیا ؛ این آزمون از شما گرفته میشود.

۵- بالاخره زبان و حضور فیزیکی برای دریافت کارت اقامت و پاسپورت اروپا نیاز هست یا خیر؟

این سوال چند جنبه دارد. زبان و حضور فیزیکی در اروپا مثلا یونان یا کشورهای مشابه ؛ اگر از روش ویزای طلایی استفاده کرده باشیدو صرفا تا اقامت دایم برای تان کافی باشد مورد نیاز نیست.

<< 1 >>


سخن پایانی:

تابعیت مضاعف و پاسپورت دوم شهروندی اروپا در برخی کشورها از نظر مقررات مجاز و در برخی کشورها غیر مجاز است. اولا ما این مقاله را جهت افزایش آگاهی شما درج کرده ایم و ثانیا شما آگاه باشید که مطابق قوانین جاری ایران؛دو تابعیتی بودن و داشتن پاسپورت دوم مجاز نیست.و ثالثا تابعیت مضاعف برخی کشورهای دیگر مانند اسپانیا نیز مجاز نیست.پس اگر برای آینده خود برنامه ریزی میکنید در چارچوب رعایت قوانین و مقررات کشورها ؛ آگاهانه و هوشمندانه حرکت کنید.

اقامت اروپا از طریق استارتاپ اقامت اروپا از طریق استارتاپ
اقامت اروپا https://caspianmohajer.com/%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا